Jeujquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er wel een gratis petje bij hoor.
Dus dat, paar weekjes wachten en je koopt het setje voor 24,95quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jeuj
Prijs zal wel zo hoog zijn omdat ze er, zo rond december, nog mee weg kunnen komen ook.
Nee, dat is handig.. Als bob..quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vrouwen bij het voetbal, dat is eng.
Vooral die shag-rokende bierdrinkende nijlpaarden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.quote:Bij Zulia FC is men te spreken over de intentie van Parma om Manuel Arteaga, een achttienjarige aanvaller, definitief over te nemen en eventueel bij Feyenoord te stallen. 'Een teken dat men toekomst ziet in een talent dat wij hebben opgeleid", zegt Alfredo Morales, vice-preses van de Venezolaanse club. Parma wil Graziano Pellè niet aan Feyenoord verkopen en denkt erover na om Arteaga als tegenprestatie in 2013/14 in De Kuip te stallen.
Gyan.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.
Pelle zouden we toch niet kunnen betalen?
Voetbalzonequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.
Pelle zouden we toch niet kunnen betalen?
Ik wilde jullie dit nieuws niet laten missen. Briljante bronnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Voetbalzone
Wandelgangen van Voetbalzone________!
Sowieso.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde jullie dit nieuws niet laten missen. Briljante bronnen
Dan kan de rest wel met de staart tussen de benen terug naar huis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het schijnt dat FC Zwolle hem ook wil
Nee, Kozakken boys is ook nog in de race.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan kan de rest wel met de staart tussen de benen terug naar huis.
Jij bent engquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd met de metroquote:
Ja dat is wel engquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vooral die shag-rokende bierdrinkende nijlpaarden.
Dit vraagt eigenlijk om een fotoquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Bij mijn broertje werkte en vrouw die had groen haar, een stuk of 20 piercings in haar gezicht. Woog 100+ kilo, had een zwaardere stem dan ik en had altijd een Feyenoord shirt aan met als naam Da Bitch.
Ik was ook bang voor haar.
Ik heb die (gelukkig) niet, ik denk mijn broertje ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit vraagt eigenlijk om een foto
Wel in Spoiler uiteraard
Dan heb je zijn vriendin nog niet gezien, die is pas eng.quote:
Wat een held.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gyan.Is nu een collega van een pa van een maat van me, in de haven dacht ik.
Hij was op zijn verjaardag. ''Ja, ik vind het gek dat mensen raar opkijken als ik zeg dat ik hier nu werk. Ik ben niet meer waard omdat ik toevallig bij Feyenoord speelde en de UEFA Cup gewonnen heb''.
Ik las De Pauw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:06 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Dat probeerde hij ook duidelijk te maken. Die Pauw zat ook echt te hopen dat Yoeri domme opmerkingen ging maken, maar dat gebeurde niet.
Nou Boetius viel dramatisch in tegen Willem IIquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel benieuwd of Verhoek weer speelt, of dat Boetius er in staat.
Verhoek speelt structureel dramatisch, wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou Boetius viel dramatisch in tegen Willem II
Dat Boetius ook nog geen onomstreden basisspeler is, en hem rustig moet brengen. Daar zijn wedstrijden zoals tegen Willem II ideal voor, maar daarin faalde hij hopeloos.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verhoek speelt structureel dramatisch, wat is je punt?
Eigenlijk is het een rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou Boetius viel dramatisch in tegen Willem II
De Schaak moet gewoon weer op rechtsbuiten staan, da's 't belangrijkstequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat Boetius ook nog geen onomstreden basisspeler is, en hem rustig moet brengen. Daar zijn wedstrijden zoals tegen Willem II ideal voor, maar daarin faalde hij hopeloos.
Verhoek zie ik het ook niet zo in zitten, dat ben ik wel met je eens.
Had gek genoeg wel een aantal goede voorzetten vanaf linksquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Schaak moet gewoon weer op rechtsbuiten staan, da's 't belangrijkste
Dat commentaar over die wedstrijd van Ajax tegen Borussia Dortmund.quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 08:53:55De onderhandelingen met Tonny #Vilhena over de verlenging van zijn contract bevinden zich volgens het #AD in de afrondende fase. Het huidige contract van de middenvelder loopt nog door tot de zomer van 2014 reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 08:53:55De onderhandelingen met Tonny #Vilhena over de verlenging van zijn contract bevinden zich volgens het #AD in de afrondende fase. Het huidige contract van de middenvelder loopt nog door tot de zomer van 2014 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 10:16:35De voorzitter van Lechia Gdansk heeft bevestigd dat zij van 11 tot 13 dec. in R'dam zijn om te praten over een samenwerking met #Feyenoord reageer retweet
quote:Goossens heeft weer last van zijn knie
Na lang blessureleed leek John Goossens eindelijk verlost te zijn van een kniekwetsuur. De middenvelder annex aanvaller maakte zijn eerste minuten voor Feyenoord dit seizoen in de uitwedstrijd van de Rotterdammers tegen VVV-Venlo, in de negende speelronde van de eredivisie dus. Ruim een maand later heeft Goossens echter opnieuw klachten en de voetballer zit morgen dan ook niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel tegen AZ in Alkmaar, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdagochtend. Sekou Cissé, Erwin Mulder en Terence Kongolo zijn er ook niet bij door blessureleed. Cissé is echter wel bijna fit.
quote:
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Weggegooid geld. Zelfde geldt ook voor een speler als Cisse waar de club nog eens een dikke transfersom voor heeft moeten betalen ook. Ik mag hopen dat zulke missers ons in de toekomst bespaard blijven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:09 schreef TC03 het volgende:
Wat zou zo'n Goossens nou verdienen? Met als inbreng één helft tegen VVV?.
Hadden toch echt beter die gozer lekker kunnen laten zitten samen met die tweede spits van Excelsior. Had je Royston Ricky gewoon gehad, voegt meer toe dan die twee.quote:
Cissé heeft op zich nog wel belangrijke goals gemaakt. PSV-thuis, Twente-uit, om er maar even twee uit te pikken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Weggegooid geld. Zelfde geldt ook voor een speler als Cisse waar de club nog eens een dikke transfersom voor heeft moeten betalen ook. Echt erg...ik mag hopen dat zulke missers ons in de toekomst bespaard blijven.
Klopt, maar het zegt al genoeg dat we het over 'belangrijke goals' moeten gaan hebben om z'n aanwezigheid enigszins te kunnen rechtvaardigen. Zeker als je je bedenkt dat je van dat geld ook prima een Drenthe kunt betalen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cissé heeft op zich nog wel belangrijke goals gemaakt. PSV-thuis, Twente-uit, om er maar even twee uit te pikken.
Je bedoelt die Drenthe die nu nog zonder club zit?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar het zegt al genoeg dat we het over 'belangrijke goals' moeten gaan hebben om z'n aanwezigheid enigszins te kunnen rechtvaardigen. Zeker als je je bedenkt dat je van dat geld ook prima een Drenthe kunt betalen.
Ja z'n gedrag is volgens mij de enige reden waarom ze 'm er niet bij willen hebben. Je kunt er donder op zeggen dat hij zich bij Feyenoord als een primadonna gaat gedragen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bedoelt die Drenthe die nu nog zonder club zit?
Dan verandert z'n karakter opeens ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja z'n gedrag is volgens mij de enige reden waarom ze 'm er niet bij willen hebben. Je kunt er donder op zeggen dat hij zich bij Feyenoord als een primadonna gaat gedragen.
Dat zeg ik toch ook. Hij zou zich als een primadonna gaan gedragen. Neemt niet weg dat ik toch benieuwd ben wat hij zou toevoegen aan dit elftal, iig meer dan Cisse die ook niks bijdraagt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verandert z'n karakter opeens ja?
Vind het juist een zeer verstandige keuze om hem niet te halen.
Ah zoquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Hij zou zich als een primadonna gaan gedragen. Neemt niet weg dat ik toch benieuwd ben wat hij zou toevoegen aan dit elftal, iig meer dan Cisse die ook niks bijdraagt.
Superquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Feyenoord A1 heeft bij PSV gewonnen met 0-1. Goal van Karsdorp.
Pakken daarmee de koppositie.
Nice!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Feyenoord A1 heeft bij PSV gewonnen met 0-1. Goal van Karsdorp.
Pakken daarmee de koppositie.
Van de huidige B1 wordt ook meer verwacht toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
Netjes ja, al zie ik daar niet direct spelers van het eerste halen. Ook niet vreemd als je ziet wat al doorgeschoven is.
Klopt. Idrissi en Slabbekoorn zijn daar de grootste talenten. Heb ze zelf nog niet zien spelen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van de huidige B1 wordt ook meer verwacht toch?
Ik kende alleen Boy de Jong e Lucas Woudenberg van naam, de rest niet. Maar de echt goede zitten bij het eerste natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
Netjes ja, al zie ik daar niet direct spelers van het eerste halen. Ook niet vreemd als je ziet wat al doorgeschoven is.
Dat zou een aardige aankoop zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Oh wat hoop ik dat Derksen gelijk heeft en dat Feyenoord Armenteros wil halen.
100% zeker dat ie het op lijstje staat, maar haalbaar? Dat is een tweede.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo vraagteken of hij haalbaar is? Hij is toch transfervrij aan het einde van het seizoen?quote:Op zondag 25 november 2012 02:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
100% zeker dat ie het op lijstje staat, maar haalbaar? Dat is een tweede.
Denk wel dat Feyenoord voor hem de ideale tussenstap is. Bij Twente, Ajax en PSV moet je meteen kampioen worden, bij Feyenoord is de druk ook groot maar is het toch anders. Je ziet dat bij Feyenoord middelmatige spelers kansen krijgen en daar succesvol worden. Pelle, Schaken en Immers zouden bij de Twente, Ajax en PSV nooit in de basis staan maar doen het toch alledrie best goed bij Feyenoord.
Feyenoord is de ideale tussenstap naar de echte, internationale, top voor jonge spelers uit de eredivisie.![]()
Zodra Ajax of buitenlandse clubs interesse tonen wordt hij onhaalbaar, transfervrij of niet.quote:Op zondag 25 november 2012 03:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo vraagteken of hij haalbaar is? Hij is toch transfervrij aan het einde van het seizoen?Inderdaad 100% zeker dat die op het lijstje staat ja.
ik vind het wel prima.
Buitenlandse clubs, ligt eraan welke club en uit welke competitie, wat ze betalen.quote:Op zondag 25 november 2012 03:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zodra Ajax of buitenlandse clubs interesse tonen wordt hij onhaalbaar, transfervrij of niet.
Salarissen zijn daar minder geworden ja, maar nog steeds wel stuk hoger dan bij Feyenoord volgens mij.quote:Op zondag 25 november 2012 03:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Buitenlandse clubs, ligt eraan welke club en uit welke competitie, wat ze betalen.
Ajax is gewoon een concurrent, ik denk niet dat die nog veel hogere salarissen bieden dan Feyenoord momenteel hoor
Is ook bittere noodzaak geweest voor Feyenoord. Salarishuis liep zwaar uit de hand. Bij Ajax ook altijd geweest, al had ik het idee dat die het wat meer kunnen hebben qua inkomsten van CL etcquote:Op zondag 25 november 2012 09:01 schreef tammepiet het volgende:
Bij Ajax en Feyenoord leeft sinds decennia eindelijk weer eens het gevoel van: het is graag of niet met het oog op nieuwe spelers.
Daar valt alleen maar trots op te wezen in mijn ogen. Een aantal jaar terug had Ajax nog een salarishuis van 61 miljoen euro. Naar nummer twee PSV zat een gat van 11 miljoen, zegt genoeg lijkt me.
Ik ben blij dat clubs hierop flink zijn gaan snijden.
Zoveel verdien je toch niet als club als je er in de groepsfase telkens wordt uitgeschopt?quote:Op zondag 25 november 2012 09:15 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Is ook bittere noodzaak geweest voor Feyenoord. Salarishuis liep zwaar uit de hand. Bij Ajax ook altijd geweest, al had ik het idee dat die het wat meer kunnen hebben qua inkomsten van CL etc
Kwalificatie + groepsfase is alleen al een kleine 10 miljoen dacht ik, dus aardig veel nog.quote:Op zondag 25 november 2012 11:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoveel verdien je toch niet als club als je er in de groepsfase telkens wordt uitgeschopt?
Idd, dat valt dan nog mee... Aan de andere kant kun je daar natuurlijk geen 61miljoen aan salarissen van betalenquote:Op zondag 25 november 2012 11:02 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Kwalificatie + groepsfase is alleen al een kleine 10 miljoen dacht ik, dus aardig veel nog.
Nee, al hebben zij wel sponsors die veel meer betalen dan dat ze bij Feyenoord doen.quote:Op zondag 25 november 2012 11:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, dat valt dan nog mee... Aan de andere kant kun je daar natuurlijk geen 61miljoen aan salarissen van betalen
Vorig seizoen was het 18 miljoen,quote:Op zondag 25 november 2012 11:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoveel verdien je toch niet als club als je er in de groepsfase telkens wordt uitgeschopt?
Daar zal Pelle vast op voorbereid zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Het schijnt flink te waaien in Alkmaar. Als dat maar geen invloed heeft op het kapsel van Pelle.
Schijn dat er nu ook een haararchitect in de staf van Feyenoord zit.quote:Op zondag 25 november 2012 12:54 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Daar zal Pelle vast op voorbereid zijn.
bron?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken wel op linksquote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Grifte het volgende:
Opstelling : Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vilhena, Clasie, Immers; Boëtius, Pellè, Schaken
Dat vind ik ook wel fijn ja.quote:Op zondag 25 november 2012 09:01 schreef tammepiet het volgende:
Bij Ajax en Feyenoord leeft sinds decennia eindelijk weer eens het gevoel van: het is graag of niet met het oog op nieuwe spelers.
Zei hij dat ja? Dat roep ik ook pas een jaar dat ze die moeten halen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Hij doet iig niet meer zijn shirtje uit na een goalquote:Op zondag 25 november 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
Het schijnt flink te waaien in Alkmaar. Als dat maar geen invloed heeft op het kapsel van Pelle.
Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat overal waar ''te'' voor staat slecht is :Squote:Op zondag 25 november 2012 13:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Te Vrede bij de selectie. Ben toch wel benieuwd naar die gozert, alhoewel ik er niet veel van verwacht natuurlijk.
Achahbar niet bij selectie vanwege ruzie gister op training oid?quote:Op zondag 25 november 2012 13:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Te Vrede bij de selectie. Ben toch wel benieuwd naar die gozert, alhoewel ik er niet veel van verwacht natuurlijk.
Behalve tequila.quote:Op zondag 25 november 2012 13:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat overal waar ''te'' voor staat slecht is :S
Echt?quote:Op zondag 25 november 2012 13:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Achahbar niet bij selectie vanwege ruzie gister op training oid?
Als ik fr12 mag geloven
Dan heeft hij een schorsing voor de volgende wedstrijd trouwens.quote:Op zondag 25 november 2012 13:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij doet iig niet meer zijn shirtje uit na een goal
0-9 winnen dan gaan we Ajax voorbij.quote:Op zondag 25 november 2012 14:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jammer. Dan vandaag maar winnen om iig in het spoor te blijven.
Begint wel zijn draai te vinden geloof ik.quote:
immers kut.quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef Muto het volgende:
Reitsma is kut.
Het spel is kut.
Mathijsen is kut.
Klappers zijn kut.
Valt nog redelijk mee vandaag.quote:
Onrustig aan de bal, verkeerd ingrijpen en veel overtredingen maken.quote:Op zondag 25 november 2012 15:07 schreef Merkie het volgende:
Vind het langzaamaan steeds beter gaan hoor.
En wat doet Mathijsen nou weer verkeerd vandaag?
Gaat steeds beter inderdaad op het middenveld nu zonder Leerdam maar met Vilhena. Meer voetbal. Zoals wij al tijden riepen hier.quote:Op zondag 25 november 2012 15:08 schreef Haringkop het volgende:
ena vormen echt weer sterk middenveld. Mooi om te zien. Jammer dat Boëtius nog geen pepernoot raa
Hij heeft nauwelijks iets te doen gehad, en volgens mij nog geen één overtreding gemaaktquote:Op zondag 25 november 2012 15:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Onrustig aan de bal, verkeerd ingrijpen en veel overtredingen maken.
Volgens mij al 2 en ook nog onnodig. En in balbezit was hij aan het begin zwak.quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft nauwelijks iets te doen gehad, en volgens mij nog geen één overtreding gemaakt?
supquote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft nauwelijks iets te doen gehad, en volgens mij nog geen één overtreding gemaakt?
In voetballend opzicht missen we Leerdam totaal niet, hooguit is hij verdedigend opzicht. Jammer dat Immers zich er nog niet aan optrekt.quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter inderdaad op het middenveld nu zonder Leerdam maar met Vilhena. Meer voetbal. Zoals wij al tijden riepen hier.
Komt gewoon weer te laat.quote:
Ja, echt verschrikkelijk. Doe mij Evert maar.quote:Op zondag 25 november 2012 15:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Reitsma moeten ze echt ontslaan, die stem van hem is zo slaapverwekkend
Ik vind 'm juist heel goed spelen. Ontzettend veel rendement, en deelt ook nog lekker uit. Eén of twee keer bal gemist, maar dat hoort erbij voor zo'n jonge jongenquote:
Na mijn post ging het wel beter, ja.quote:Op zondag 25 november 2012 15:23 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist heel goed spelen. Ontzettend veel rendement, en deelt ook nog lekker uit. Eén of twee keer bal gemist, maar dat hoort erbij voor zo'n jonge jongen
Hij moet wel oppassen inderdaad.quote:
Is er allemaal afgewaaid vandaagquote:Op zondag 25 november 2012 15:37 schreef Merkie het volgende:
Heeft Schaken 10kg spiermassa verloren? Hij wordt fysiek vaak afgetroefd.
Idd. Speelt niet sterk.quote:Op zondag 25 november 2012 15:37 schreef Merkie het volgende:
Heeft Schaken 10kg spiermassa verloren? Hij wordt fysiek vaak afgetroefd.
Ja laat m ff een paar lesjes Pi-Air-trapjes volgenquote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef TC03 het volgende:
Vrije grappen en corners van Clasie zijn toch altijd teleurstellend.
Zijn lalgevoel valt tegen, ja.quote:Op zondag 25 november 2012 15:42 schreef TC03 het volgende:
Vrije grappen van Clasie zijn toch altijd teleurstellend.
Je creëert niks in de tweede helft.quote:
Nah je geeft ook niks weg. Die actie net Vilhena, had veel meer potentie. Tempo moet alleen wat hoger. Dan laat Az echt gaten vallen.quote:
Schaken en Immers zitten net niet goed genoeg in de wedstrijd waardoor het tempo niet veel hoger kan.quote:Op zondag 25 november 2012 15:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nah je geeft ook niks weg. Die actie net Vilhena, had veel meer potentie. Tempo moet alleen wat hoger. Dan laat Az echt gaten vallen.
Dat is gewoon hun gebrek aan kwaliteit in elke wedstrijdquote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken en Immers zitten net niet goed genoeg in de wedstrijd waardoor het tempo niet veel hoger kan.
Verhoek zo voor Schaken erin, dan komt 't wel goed.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Schaken en Immers zitten net niet goed genoeg in de wedstrijd waardoor het tempo niet veel hoger kan.
Lijkt me een goede wissel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verhoek zo voor Schaken erin, dan komt 't wel goed.
Hoogblonde arier v.s. bless neger. Trek je conclusiesquote:Op zondag 25 november 2012 15:51 schreef heiden6 het volgende:
Schaken heeft ook wel de arbitrage tegen (dit is de derde keer dat hij onterecht teruggefloten wordT).
GMTAquote:Op zondag 25 november 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
gblonde arier v.s. bless neger. Trek j
De schaak legt geen goede wedstrijd op de Mat.quote:
Let maar op.quote:
Kerel, share eensquote:Op zondag 25 november 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Nu een stream met engels commentaar ipv theo scheitsma.
Pellè is goedquote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef Muto het volgende:
Reitsma is kut.
Het spel is kut.
Mathijsen is kut.
Klappers zijn kut.
Hij zegt telkens Stiefen de Frietsjquote:Op zondag 25 november 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Nu een stream met engels commentaar ipv theo scheitsma.
Schaken = Sharkenquote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij zegt telkens Stiefen de Frietsj
En Shoaken.quote:Op zondag 25 november 2012 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij zegt telkens Stiefen de Frietsj
Meh, heb het meer dan een jaar gehad, maar toen ik die acties zag waar iedereen zomaar 2 maanden gratis kreeg en dergelijke, hoefde het van mij echt niet meer.quote:
Geen digitale tv. Moet eerst een nieuwe tv hebben he. Staat nu nog zo'n beeldbuis ding van begin jaren 90 te shinen in m'n kamer.quote:
Neem Digitenne.quote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen digitale tv. Moet eerst een nieuwe tv hebben he. Staat nu nog zo'n beeldbuis ding van begin jaren 90 te shinen in m'n kamer.
Ik dacht hetzelfde. Ik zie steeds meer de stabiele organisatie van vorig jaar terugkomen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
Indrukwekkende tweede helft. Middenveld begint steeds beter te draaien.
Zeker Vilhena, Clasie maar zeker ook BMI spelen echt heel sterk.quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
AZ heeft eigenlijk niets in te brengen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
Beter dan analoog en twee EL-kanalen voor een scherpe prijs.quote:
Klop je wel even af?quote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
AZ heeft eigenlijk niets in te brengen.
Nee, natuurlijk niet. Maar ik bedoelde tot nu toe, voor de goede orde.quote:
Klopt, Pellè ook prima als aanspeelpunt-verdeelstation.quote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zeker Vilhena, Clasie maar zeker ook BMI spelen echt heel sterk.
Dit. 1-1 blijft reeel.quote:Op zondag 25 november 2012 16:06 schreef Dekatria het volgende:
Wedstrijd is nog niet voorbij. Dat ze maar eerst eens 0-2 maken, ofzo.
Dat zat ik net ook te denken. Maar gelijkspel teken ik ook voor. Het seizoen isi nog vroeg.quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef PizzaGeit het volgende:
, beter wint PSV gewoon, Vitesse kan Feyenoord nog wel inhalen maar PSV niet echt
Zeg ik net ook tegen HMF op whatsapp. Z'n aanname is echt goed en als je dat al van jezelf hebt ben je gewoon al een goede speler.quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Haringkop het volgende:
Toch heeft Boëtius af en toe een geniale eerste aanname
Hoezo? Bal was een 1,5 meter weg en hij trapt hem gewoon onderuit. Gewoon een rode kaart, maar idd geen superzware overtreding.quote:
Relevant.quote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik net ook tegen HMF op whatsapp.
Nee hij deed het bewust, kijk mmaar terug. Maar ik had hem geel gegeven hoor, het was geen echte trap.quote:
Als je dat toch doet uit frustratie kan je beter een doodschop geven.quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Bal was een 1,5 meter weg en hij trapt hem gewoon onderuit. Gewoon een rode kaart, maar idd geen superzware overtreding.
Was niet uit frustratie, was gewoon rijkelijk te laat. Maar hij trapt wel een speler onderuit zonder dat de bal in de buurt is.quote:Op zondag 25 november 2012 16:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je dat toch doet uit frustratie kan je beter een doodschop geven.
Individuele klasse van een international.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef Dekatria het volgende:
Jooooooooooooooooden lopen altijd weg
Zit meer waarheid in jouw post dan het cynisme doet vermoeden...quote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Individuele klasse van een international.
De Lamp heeft niets te doen gehad.quote:
Vorig jaar ook al. Die wedstrijd was toen echt het moment waarop de wederopstanding begon.quote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef heiden6 het volgende:
Heerlijke wedstrijd dit. Alles valt op zijn plaats.
Eerder te weinig gecreëerd dan gescoordquote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Haringkop het volgende:
Een van de beste wedstrijden van dit seizoen. Achterin niks weg gegeven. Hooguit te weinig gescoord, verder gewoon een goede pot.
Nou ja, hij heeft wel wat latenz ien de afgelopen anderhalf jaar. Hij is ook niet voor niets opgeroepen. Maar het was een grapje, geen cynisme. Ik gun het Rubino van harte en ik heb respect voor hem.quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zit meer waarheid in jouw post dan het cynisme doet vermoeden...
quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel wat latenz ien de afgelopen anderhalf jaar. Hij is ook niet voor niets opgeroepen. Maar het was een grapje, geen cynisme. Ik gun het Rubino van harte en ik heb respect voor hem.
Bless
Ik heb alle vertrouwen in de rest van het seizoen. Komende weken alle punten pakken in de makkelijke thuiswedstrijiden en dan in de winterstop al derde staan ofzo.quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Merkie het volgende:
trijd was toen echt het moment waarop de wederopstanding beg
Dat jaquote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerder te weinig gecreëerd dan gescoord
Ja ok, maar het is wel de kwaliteit van Schaken dat hij met zijn kracht en snelheid vanuit het niets iets kan forceren. Ook tegen AZ, dat voor eredivisiebegrippen een goede achterlinie heeft.quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel wat latenz ien de afgelopen anderhalf jaar. Hij is ook niet voor niets opgeroepen. Maar het was een grapje, geen cynisme. Ik gun het Rubino van harte en ik heb respect voor hem.
Bless
Leer eens quoten oude reus.quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in de rest van het seizoen. Komende weken alle punten pakken in de makkelijke thuiswedstrijiden en dan in de winterstop al derde staan ofzo.
Hij heeft ook Vormer, Goossens en Te Vrede gehaaldquote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Maar gasten, kijk dit elftal dan.
Lamprou/Mulder, BMI, de Vrij, Janmaat, Clasie, Vilhena, Boeitius, Pelle, Schaken.
Dan heb je alleen Matthijssen en Immers waar je in principe geld aan hebt uitgegeven. Rest is opgeleid of voor nop opgepikt.
VAN GEEL EINDBAAS
Ik dacht net al, wtf hoor ik nou?quote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel tof dat ze in het stadion ook nog ff statwars gaan kijken
Ja he, wat is dat nu weerquote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel tof dat ze in het stadion ook nog ff statwars gaan kijken
quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef Dekatria het volgende:
Mooie sfeeractie bij AZ. Jammer dat dat logo niet helemaal eruit komt.
Je mag niet posten in naam van een gebande user.quote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Maar gasten, kijk dit elftal dan.
Lamprou/Mulder, BMI, de Vrij, Janmaat, Clasie, Vilhena, Boeitius, Pelle, Schaken.
Dan heb je alleen Matthijssen en Immers waar je in principe geld aan hebt uitgegeven. Rest is opgeleid of voor nop opgepikt.
VAN GEEL EINDBAAS
Je kan niet altijd raak schieten.quote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef Merkie het volgende:
je alleen Matthijssen en Immers waar je in principe geld aan hebt uitgegeven. Rest is opgeleid of voor nop opgepikt.
VAN GEEL EIN
Ik weet niet, is al een paar weken. Ga er wel ff voor naar FB.quote:Op zondag 25 november 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
e, wat is er met je quoteknop aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |