Jeujquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er wel een gratis petje bij hoor.
Dus dat, paar weekjes wachten en je koopt het setje voor 24,95quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jeuj
Prijs zal wel zo hoog zijn omdat ze er, zo rond december, nog mee weg kunnen komen ook.
Nee, dat is handig.. Als bob..quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vrouwen bij het voetbal, dat is eng.
Vooral die shag-rokende bierdrinkende nijlpaarden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.quote:Bij Zulia FC is men te spreken over de intentie van Parma om Manuel Arteaga, een achttienjarige aanvaller, definitief over te nemen en eventueel bij Feyenoord te stallen. 'Een teken dat men toekomst ziet in een talent dat wij hebben opgeleid", zegt Alfredo Morales, vice-preses van de Venezolaanse club. Parma wil Graziano Pellè niet aan Feyenoord verkopen en denkt erover na om Arteaga als tegenprestatie in 2013/14 in De Kuip te stallen.
Gyan.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.
Pelle zouden we toch niet kunnen betalen?
Voetbalzonequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.
Pelle zouden we toch niet kunnen betalen?
Ik wilde jullie dit nieuws niet laten missen. Briljante bronnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Voetbalzone
Wandelgangen van Voetbalzone________!
Sowieso.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde jullie dit nieuws niet laten missen. Briljante bronnen
Dan kan de rest wel met de staart tussen de benen terug naar huis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het schijnt dat FC Zwolle hem ook wil
Nee, Kozakken boys is ook nog in de race.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan kan de rest wel met de staart tussen de benen terug naar huis.
Jij bent engquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd met de metroquote:
Ja dat is wel engquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vooral die shag-rokende bierdrinkende nijlpaarden.
Dit vraagt eigenlijk om een fotoquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Bij mijn broertje werkte en vrouw die had groen haar, een stuk of 20 piercings in haar gezicht. Woog 100+ kilo, had een zwaardere stem dan ik en had altijd een Feyenoord shirt aan met als naam Da Bitch.
Ik was ook bang voor haar.
Ik heb die (gelukkig) niet, ik denk mijn broertje ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit vraagt eigenlijk om een foto
Wel in Spoiler uiteraard
Dan heb je zijn vriendin nog niet gezien, die is pas eng.quote:
Wat een held.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gyan.Is nu een collega van een pa van een maat van me, in de haven dacht ik.
Hij was op zijn verjaardag. ''Ja, ik vind het gek dat mensen raar opkijken als ik zeg dat ik hier nu werk. Ik ben niet meer waard omdat ik toevallig bij Feyenoord speelde en de UEFA Cup gewonnen heb''.
Ik las De Pauw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:06 schreef Zuidplas het volgende:
[..]
Dat probeerde hij ook duidelijk te maken. Die Pauw zat ook echt te hopen dat Yoeri domme opmerkingen ging maken, maar dat gebeurde niet.
Nou Boetius viel dramatisch in tegen Willem IIquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel benieuwd of Verhoek weer speelt, of dat Boetius er in staat.
Verhoek speelt structureel dramatisch, wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou Boetius viel dramatisch in tegen Willem II
Dat Boetius ook nog geen onomstreden basisspeler is, en hem rustig moet brengen. Daar zijn wedstrijden zoals tegen Willem II ideal voor, maar daarin faalde hij hopeloos.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verhoek speelt structureel dramatisch, wat is je punt?
Eigenlijk is het een rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou Boetius viel dramatisch in tegen Willem II
De Schaak moet gewoon weer op rechtsbuiten staan, da's 't belangrijkstequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat Boetius ook nog geen onomstreden basisspeler is, en hem rustig moet brengen. Daar zijn wedstrijden zoals tegen Willem II ideal voor, maar daarin faalde hij hopeloos.
Verhoek zie ik het ook niet zo in zitten, dat ben ik wel met je eens.
Had gek genoeg wel een aantal goede voorzetten vanaf linksquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Schaak moet gewoon weer op rechtsbuiten staan, da's 't belangrijkste
Dat commentaar over die wedstrijd van Ajax tegen Borussia Dortmund.quote:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 08:53:55De onderhandelingen met Tonny #Vilhena over de verlenging van zijn contract bevinden zich volgens het #AD in de afrondende fase. Het huidige contract van de middenvelder loopt nog door tot de zomer van 2014 reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 08:53:55De onderhandelingen met Tonny #Vilhena over de verlenging van zijn contract bevinden zich volgens het #AD in de afrondende fase. Het huidige contract van de middenvelder loopt nog door tot de zomer van 2014 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 10:16:35De voorzitter van Lechia Gdansk heeft bevestigd dat zij van 11 tot 13 dec. in R'dam zijn om te praten over een samenwerking met #Feyenoord reageer retweet
quote:Goossens heeft weer last van zijn knie
Na lang blessureleed leek John Goossens eindelijk verlost te zijn van een kniekwetsuur. De middenvelder annex aanvaller maakte zijn eerste minuten voor Feyenoord dit seizoen in de uitwedstrijd van de Rotterdammers tegen VVV-Venlo, in de negende speelronde van de eredivisie dus. Ruim een maand later heeft Goossens echter opnieuw klachten en de voetballer zit morgen dan ook niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel tegen AZ in Alkmaar, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdagochtend. Sekou Cissé, Erwin Mulder en Terence Kongolo zijn er ook niet bij door blessureleed. Cissé is echter wel bijna fit.
quote:
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Weggegooid geld. Zelfde geldt ook voor een speler als Cisse waar de club nog eens een dikke transfersom voor heeft moeten betalen ook. Ik mag hopen dat zulke missers ons in de toekomst bespaard blijven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:09 schreef TC03 het volgende:
Wat zou zo'n Goossens nou verdienen? Met als inbreng één helft tegen VVV?.
Hadden toch echt beter die gozer lekker kunnen laten zitten samen met die tweede spits van Excelsior. Had je Royston Ricky gewoon gehad, voegt meer toe dan die twee.quote:
Cissé heeft op zich nog wel belangrijke goals gemaakt. PSV-thuis, Twente-uit, om er maar even twee uit te pikken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Weggegooid geld. Zelfde geldt ook voor een speler als Cisse waar de club nog eens een dikke transfersom voor heeft moeten betalen ook. Echt erg...ik mag hopen dat zulke missers ons in de toekomst bespaard blijven.
Klopt, maar het zegt al genoeg dat we het over 'belangrijke goals' moeten gaan hebben om z'n aanwezigheid enigszins te kunnen rechtvaardigen. Zeker als je je bedenkt dat je van dat geld ook prima een Drenthe kunt betalen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cissé heeft op zich nog wel belangrijke goals gemaakt. PSV-thuis, Twente-uit, om er maar even twee uit te pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |