Hoe heb je daar nu in godsnaam invloed op als er constant beloftes worden verbroken en men niet duidelijk is over wat men nu eigenlijk wil in de EU?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je hebt daar voor de volle 100% invloed op ja.
Ten eerste kan je minimaal elke 4 jaar je stem uitbrengen en daarmee sturing geven aan wat er gaat gebeuren en ten tweede ben je vrij om een politieke partij op te richten en mensen op je te laten stemmen zodat je mee kan praten over deze beslissingen.
Als je denk dat er in deze tijd geen belastingverhoging zouden komen of steunpakketten dan ben je niet eens meer naïef, maar gewoon dom.
Dan begin je een politieke partij die zijn beloftes niet breekt en de EU wegvaagt. Staat je geheel vrij. Waarschijnlijk zit je echter liever op Fok! te klagen.quote:Op maandag 17 december 2012 03:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoe heb je daar nu in godsnaam invloed op als er constant beloftes worden verbroken en men niet duidelijk is over wat men nu eigenlijk wil in de EU?
Als je een nieuwe politieke partij begint krijg je geen zendtijd en komt alleen de status quo aan bod , je word buiten de debatten gehouden en in de peilingen word er altijd aangestuurd op het winnen van de status quo en gaan mensen " strategisch stemmen " om de minste van de twee kwaden te kiezen . Het is 1 grote poppenkast waar je nog heilig in gelooft terwijl we worden genaaid en genegeerd en uitgekleed waar we bij staan .quote:Op maandag 17 december 2012 08:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan begin je een politieke partij die zijn beloftes niet breekt en de EU wegvaagt. Staat je geheel vrij. Waarschijnlijk zit je echter liever op Fok! te klagen.
Ik heb anders de laatste jaren best wel wat politieke partijen zien ontstaan, de een met wat meer succes dan de ander. Maar we kunnen toch niet stellen dat bijvoorbeeld de LPF en de PVV genegeerd zijn door de media zoals jij stelt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je een nieuwe politieke partij begint krijg je geen zendtijd en komt alleen de status quo aan bod , je word buiten de debatten gehouden en in de peilingen word er altijd aangestuurd op het winnen van de status quo en gaan mensen " strategisch stemmen " om de minste van de twee kwaden te kiezen . Het is 1 grote poppenkast waar je nog heilig in gelooft terwijl we worden genaaid en genegeerd en uitgekleed waar we bij staan .
De EU is alle macht naar zich toe aan het trekken zodat het nooit kan voorkomen dat ze weg worden gestemt en je je stem nog beter als wc papier kan gebruiken en jij zit nog in de illusie dat een politieke partij de EU wel even van de kaart kan vegen en dat je stem ECHT telt .
Ah, dus omdat het systeem faalt moet ik meedoen aan het falende systeem om dan pas legitiem erover te mogen klagen. Puik plan.quote:Op maandag 17 december 2012 08:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan begin je een politieke partij die zijn beloftes niet breekt en de EU wegvaagt. Staat je geheel vrij. Waarschijnlijk zit je echter liever op Fok! te klagen.
Het systeem faalt niet.quote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ah, dus omdat het systeem faalt moet ik meedoen aan het falende systeem om dan pas legitiem erover te mogen klagen. Puik plan.
LOL. Nee dat hebben we gezien de afgelopen verkiezingen of het enige referendum dat we ooit hebben gehad.quote:
Zoals ik al meerdere keren herhaald heb, doe er dan wat aan als je dat vind. Ik plaats van sneu hier lopen klagenquote:Op maandag 17 december 2012 12:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
LOL. Nee dat hebben we gezien de afgelopen verkiezingen of het enige referendum dat we ooit hebben gehad.
Droom lekker verder.
Dus je geeft nu eigenlijk toe dat het systeem faalt? Anders had je dit soort nonsense natuurlijk niet uitgekraamd.quote:Op maandag 17 december 2012 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals ik al meerdere keren herhaald heb, doe er dan wat aan als je dat vind. Ik plaats van sneu hier lopen klagen
Tuurlijk joh, alles in je eigen fantasie straatje duwen. Sneuquote:Op maandag 17 december 2012 12:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus je geeft nu eigenlijk toe dat het systeem faalt? Anders had je dit soort nonsense natuurlijk niet uitgekraamd.
En er schijnt weer een nieuw referendum aan te komen. Niet dat het zin heeft natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 12:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
LOL. Nee dat hebben we gezien de afgelopen verkiezingen of het enige referendum dat we ooit hebben gehad.
Droom lekker verder.
Hoezo fantasie? Het systeem faalt toch of vind jij het soms normaal dat er beloftes worden gebroken en er niet naar het volk geluisterd word zelfs als onze mening word gevraagd?quote:Op maandag 17 december 2012 12:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, alles in je eigen fantasie straatje duwen. Sneu
En waar moet dat referendum dan over gaan? Want zelfs D66 had eens een keer gemeld dat referenda over Europa niet zo wenselijk waren.quote:Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En er schijnt weer een nieuw referendum aan te komen. Niet dat het zin heeft natuurlijk.
Alle landen moeten failliet en dan weer van nul af aan beginnen. Een groot Europa.
Interessant is bv eens je af te vragen wie er nu verdient aan die crisissen:quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Precies het gevoel dat ik ook al een hele tijd heb. Het gaat niet om Griekenland, om een bankencrisis of wat dan ook. Het plaatje is veel groter. En de echte belanghebbenden blijven achter de schermen.
Ik las het gisteren ergens dat 2 van de 3 mensen een nieuw referendum wil over Europa.quote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En waar moet dat referendum dan over gaan? Want zelfs D66 had eens een keer gemeld dat referenda over Europa niet zo wenselijk waren.
Het uiteenvallen van Europa kan mischien uit onverwachte hoek komen namelijk de UK.quote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las het gisteren ergens dat 2 van de 3 mensen een nieuw referendum wil over Europa.
Maar ja, wat is de zin? Er wordt toch niets mee gedaan.
Dat zou mooi zijn. Iig weer iets om de hoop op te vestigen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het uiteenvallen van Europa kan mischien uit onverwachte hoek komen namelijk de UK.
UKIP stijgt steeds verder in de peilingen en ze zijn nu al de derde partij. Mochten ze een coalitie gaan vormen met de bestaande partijen zullen ze dat alleen doen als er een referendum komt over de EU.
Mischien is dat wel het eerste domino steentje wat valt.
Ik ben een burger met een stem over mijn leven en mijn geld en mijn wereld en ik heb alle recht mijn mond open te trekken en ik zal me door niemand iets anders wijs laten maken . Ik geloof niet meer in de politieke poppenkast en ik doe er niet meer aan mee , een falend systeem moet gewoon weg .quote:Op maandag 17 december 2012 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb anders de laatste jaren best wel wat politieke partijen zien ontstaan, de een met wat meer succes dan de ander. Maar we kunnen toch niet stellen dat bijvoorbeeld de LPF en de PVV genegeerd zijn door de media zoals jij stelt.
Je bent gewoon een luie klager.
Het systeem faalt niet, het wordt misbruikt.quote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoezo fantasie? Het systeem faalt toch of vind jij het soms normaal dat er beloftes worden gebroken en er niet naar het volk geluisterd word zelfs als onze mening word gevraagd?
Wat wellicht al vanaf het begin het plan was.quote:Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En er schijnt weer een nieuw referendum aan te komen. Niet dat het zin heeft natuurlijk.
Alle landen moeten failliet en dan weer van nul af aan beginnen. Een groot Europa.
Denk het ook.quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat wellicht al vanaf het begin het plan was.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben een burger met een stem over mijn leven en mijn geld en mijn wereld en ik heb alle recht mijn mond open te trekken en ik zal me door niemand iets anders wijs laten maken . Ik geloof niet meer in de politieke poppenkast en ik doe er niet meer aan mee , een falend systeem moet gewoon weg .
De media was met de LPF en nu met de PVV toch ook niet objectief en in het voordeel van de status quo en mocht er een vermoeden zijn dat iemand het teveel voor het zeggen krijgt dan gaat die dood . En wat er in het verleden ook is gebeurd doet niks af aan het feit dat een nieuwe politieke partij een keertje ff snel in 30 sec zijn programma mag afraffelen op tv om vervolgens een uur lang naar een diepte intervieuw te gaan kijken van de status quo . Elke avond worden we gewezen op de status quo in de peilingen . Zijn dat eerlijke kansen ? is dat de keuze aan het volk laten ? en dan hebben we gestemt en vervolgens komen de lobbyisten bij onze regering in achterkamertjes deals maken dus die bepalen het beleid . De regering word door ons betaald om onze stem te vertegenwoordigen , niet om die voorgoed weg te geven . Ik ben er klaar mee met die waanzin .
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou visie, of kan ik er vanuit gaan dat je alles gelooft wat je word verteld op de televisie?quote:
Nee hoor, ik ben prima in staat om zelf een mening te vormen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jou visie, of kan ik er vanuit gaan dat je alles gelooft wat je word verteld op de televisie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |