abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119548417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat raak je natuurlijk nooit weer kwijt, blijft malen in je hoofd :{
Daar ga ik wel van uit, dat laat je niet meer los.
pi_119548523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Met zo'n generaliserende opmerking over Friezen ben je zelf geen haar beter dan een racist.
gegeven de gruwelijke details die naar buiten kwamen, en wat door ale media werd opgepikt ( door gesneden keel), het kwalijke gedrag van asielzoekers ver voor de moord, gegeven de paniek die justie tentoonspreidde in het ten koste van alles beschermen van het AZC, is het dan gek dat de eerste emoties richting het AZC gingen?

nu weten we beter, nu zijn er totaal andere emoties, maar dit gedrag was ook in Zeeland voor gekomen, of Limburg, of Gelderland. als er bij jou in de buurt iemand de keel wordt door gesneden (wat toch als niet westers overkomt, want in het westen steken we elkaar "alleen maar"' overhoop of we slaan elkaar de hersenen in) en de politie begint meteen daarna asielzoekers te beschermen, zou vrijwel ieder van ons exact hetzelfde gedacht en gevoelt hebben.
pi_119548545
Ik wil ook nog even aangeven dat de broers en zussen ook een belangrijk punt maakten over de complot denkers. Zij gingen maar door, zelfs nadat de broers en zussen zelfs duidelijk tegen ze hadden gezegd "hou nou op, je maakt ons gezin kapot". Toch gingen ze door.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_119548607
Het wordt nu zelfs nog een keer herhaald, voor diegenen die nog willen kijken.
pi_119548703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef Patroon het volgende:
Ik wil ook nog even aangeven dat de broers en zussen ook een belangrijk punt maakten over de complot denkers. Zij gingen maar door, zelfs nadat de broers en zussen zelfs duidelijk tegen ze hadden gezegd "hou nou op, je maakt ons gezin kapot". Toch gingen ze door.
Inderdaad, en daar zijn de complotters gezien de berichten van de laatste dagen nog niet mee gestopt. En ook niet voornemens om mee te stoppen.

Hopelijk, nu ze zelf dit heel duidelijk hebben aangegeven, kappen die idioten eens met die onzin.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:30:48 #281
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119548750
Die openlijke bedreiging van die broer, was misschien niet zo handig op tv, maar het kwam wel recht uit zijn hart en is best begrijpelijk.
heitieh
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:31:23 #282
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119548768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:29 schreef Tayu het volgende:

[..]

Inderdaad, en daar zijn de complotters gezien de berichten van de laatste dagen nog niet mee gestopt. En ook niet voornemens om mee te stoppen.

Hopelijk, nu ze zelf dit heel duidelijk hebben aangegeven, kappen die idioten eens met die onzin.
Ik heb er een hard hoofd in.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119548799
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Die openlijke bedreiging van die broer, was misschien niet zo handig op tv, maar het kwam wel recht uit zijn hart en is best begrijpelijk.
Hij weet zelf ook wel, dat die dader niet slechts een enkele dag straf zal krijgen. Hij bedoelt daarmee enkel te zeggen, dat hij de dader het liefst persoonlijk zou afstraffen.

Dat is inderdaad begrijpelijk.
pi_119548808
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die lui geven geen ene fuck om die familie of om wie dan ook behalve zichzelf. :{
pi_119548814
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_119548885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef Alleskids het volgende:
nu weten we beter, nu zijn er totaal andere emoties, maar dit gedrag was ook in Zeeland voor gekomen, of Limburg, of Gelderland. als er bij jou in de buurt iemand de keel wordt door gesneden (wat toch als niet westers overkomt, want in het westen steken we elkaar "alleen maar"' overhoop of we slaan elkaar de hersenen in) en de politie begint meteen daarna asielzoekers te beschermen, zou vrijwel ieder van ons exact hetzelfde gedacht en gevoelt hebben.
Eens. En toen ik het kaartje eerder in dit topic zag dacht ik ook: "niet vreemd dat men aan het AZC dacht". Het ligt precies langs de route die ze zou hebben genomen, kort voor de plek waar ze gevonden is. Tegelijkertijd is het ook niet vreemd dat de politie, opmerkende dat de dorpelingen woedend naar het AZC wezen, de bewoners wilde beschermen en de gemoederen tot bedaren probeerde te brengen. Wat op de dorpelingen begrijpelijkerwijs overkwam als een doofpot --> nog meer woede --> nog meer bescherming nodig etc. etc. Ik vind het allemaal niet zo vreemd, van beide kanten.
pi_119549229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef Patroon het volgende:
Ik hoop dat er een strafrechtelijke manier is om dit soort online terrorisme een halt toe te zeggen.

Gister op PowNews ook weer tenenkrommend. Meneer wil wel mensen lastig vallen op een manier die geen grenzen kent, maar als de camera in zijn snufferd staat dan is het opeens niet meer leuk. Walgelijk.
pi_119549368
Nu mag dit liedje eigenlijk niet meer ontbreken:

Goede muziek, om nog eens eea te overdenken, en welke Marianne graag op haar begrafenis gespeeld had willen hebben.
pi_119549566
Er waren veel meer incidenten met asielzoekers in die tijd dus het is niet raar dat er een bepaalde haat jegens hen was.
pi_119549942
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een strafrechtelijke manier is om dit soort online terrorisme een halt toe te zeggen.

Gister op PowNews ook weer tenenkrommend. Meneer wil wel mensen lastig vallen op een manier die geen grenzen kent, maar als de camera in zijn snufferd staat dan is het opeens niet meer leuk. Walgelijk.
Het is niet enkel een kwestie van enkel on-line. Ze bellen die mensen gewoon op, en staan gewoon ineens voor de deur.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:03:14 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119550045
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:00 schreef Tayu het volgende:

[..]

Het is niet enkel een kwestie van enkel on-line. Ze bellen die mensen gewoon op, en staan gewoon ineens voor de deur.
Die mensen zijn gewoon niet goed in hun hoofd, daar kan je weinig aan doen vrees ik. Dat dringt niet door.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119551024
Volgens mij gaat die herhaling van Need in Freed met de broers en zussen Vaatstra de hele avond maar door? Hij begint nu weer, voor de 4e keer op rij.
pi_119551048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:25 schreef Tayu het volgende:
Volgens mij gaat die herhaling van Need in Freed met de broers en zussen Vaatstra de hele avond maar door? Hij begint nu weer, voor de 4e keer op rij.
Ja dat is altijd, alles wordt de hele avond herhaald.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:26:33 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119551070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:25 schreef Tayu het volgende:
Ja, het was al bekend dat het ieder uur herhaald zou worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119551100
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat is altijd, alles wordt de hele avond herhaald.
Ah vandaar, ik kijk niet dagelijks naar omrop Fryslan. Maar nu wilde ik die uitzending even zien, en staat het kanaal nog steeds open ;)

Ik vind het toch een aanrader om naar te kijken, voor degenen die deze kwestie volgen.
pi_119551154
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:00 schreef Tayu het volgende:

[..]

Eens. Hoe onbeschoft is het, ongelofelijk.
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:35:43 #297
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_119551332
Jasper Steringa is iedergeval knettergek
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_119552925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:52 schreef computergirl het volgende:
'een van mijn kalfjes ligt verderop in de sloot, kan je me helpen'
is in het boerenland ook een optie.
Als we nou toch dingen aan het verzinnen zijn.....
Nou, stel dat jij fietsend naar huis bent en je komt een man tegen die je van gezicht wel kent (het is een dorp, die kennen elkaar wel van gezicht dan toch?) en hij zegt tegen je 'hé ik zag iets raars daar en daar in 't weiland en bla' dan loop je toch gewoon mee? Tenminste ik wel. Als het een hele vreemde man zou zijn waarschijnlijk niet. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:40 schreef Stratotanker het volgende:
Vozen in een weiland op 1 mei? Als ik even de temperatuurgeschiedenis induik was het 's nachts 7 graden Celsius. Plassen lijkt mij dan iets dat je alleen in uiterste nood doet als meisje, laat staan vozen.
Ach, ik ken wel verhalen van mensen die het in de sneeuw hebben gedaan enzo. Zegt allemaal niks.
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:05:58 #299
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119553034
Nee, iemand uit Zwaagwesteinde kent iemand uit Oudwoude doorgaans niet van gezicht.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_119553115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:05 schreef Gorraay het volgende:
Nee, iemand uit Zwaagwesteinde kent iemand uit Oudwoude doorgaans niet van gezicht.
Maar één van haar zussen woont daar, toen ook al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')