SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hadden ze knalharde neukseks?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:
Mogguh gitaarmanquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen![]()
![]()
Nou nee, daar wordt niet bij over straat geschreeuwd en komt de politie vaak niet voor langsquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden ze knalharde neukseks?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen
NIEUW: Foto's!![]()
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog een paar uur en dan rijden we naar![]()
Doen wequote:
Familiefeest, en inkopen voor de zaak doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ach, je went er haast aanlolquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Mijn buren op de begane grond (ik woon 2 hoog) zijn redelijk hard aan het praten.
![]()
![]()
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeerIk heb een hekel aan beide, maar kerst is toch beter
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: