SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hadden ze knalharde neukseks?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:
Mogguh gitaarmanquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen![]()
![]()
Nou nee, daar wordt niet bij over straat geschreeuwd en komt de politie vaak niet voor langsquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden ze knalharde neukseks?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen
NIEUW: Foto's!![]()
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog een paar uur en dan rijden we naar![]()
Doen wequote:
Familiefeest, en inkopen voor de zaak doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ach, je went er haast aanlolquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Mijn buren op de begane grond (ik woon 2 hoog) zijn redelijk hard aan het praten.
![]()
![]()
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeerIk heb een hekel aan beide, maar kerst is toch beter
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
Kif doet het goed, sint is al uit want de kerstspullen zijn al te koop.
![]()
![]()
![]()
ik moet sneeuw hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer![]()
![]()
En bedankt, miss super bitch.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
inderdaad, en die loopt nu het hardst te krijsen dat kpd kut geworden is. Sorry Madame, zelf heb je ook.niet Echt bijgedragen met je Fotospam.Dat ik dit soort onzin moet teruglezen. Met KPD is niets mis, alleen het topic voor Foksters was een aanfluiting vanwege de rellen. Alleen vind ik jou dus wel een misselijk mens, vanwege zulke opmerkingen. Ik krijs dus helemaal niets. Jij bent echt een kreng die mensen weg jaagt.
![]()
Je hoeft het helemaal niet terug te lezen hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En bedankt, miss super bitch.Dat ik dit soort onzin moet teruglezen. Met KPD is niets mis, alleen het topic voor Foksters was een aanfluiting vanwege de rellen. Alleen vind ik jou dus wel een misselijk mens, vanwege zulke opmerkingen. Ik krijs dus helemaal niets. Jij bent echt een kreng die mensen weg jaagt.
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier heb je sneeuw
http://www.megagadgets.nl/snow-in-a-can.html
Maar ik weet niet of ze dat bedoeldNIEUW: Foto's!![]()
Ik heb snow in a can daar besteld, en idem die Borat mankini, gisteren aangekomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geweldig
Maar ik weet niet of ze dat bedoeld
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niet terug te lezen hoor.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
![]()
Bij Yvonne ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
![]()
Gelukkig bestaat er ook nog een leven naast FOK!
jij leest letterlijk slowchats terug van bijna 24 uur terug?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
weet je zeker dat je er niet door iemand op gewezen bent?
En wat hebben je KPD rechten met deze slowchat te maken?NIEUW: Foto's!![]()
Leuk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Naar een groter huis?![]()
Spytool gebruik ik voor verschillende dingen en dit kwam ik dus ook tegen. En ik kom sowieso hier normaal al niet, maar KPD heb ik ook wel gezien met al die kwijlende kliekjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij leest letterlijk slowchats terug van bijna 24 uur terug?
weet je zeker dat je er niet door iemand op gewezen bent?
En wat hebben je KPD rechten met deze slowchat te maken?![]()
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Spytool gebruik ik voor verschillende dingen en dit kwam ik dus ook tegen. En ik kom sowieso hier normaal al niet, maar KPD heb ik ook wel gezien met al die kwijlende kliekjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 10:51:51 ]![]()
Dank je, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemen![]()
![]()
gewoon je emailadres aanpassen naar iets niets bestaand en wachtwoord vergeten helpt ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Eigen flatje, jij had toch een vriend MsMessy? Overigens laat je niet gek maken. Het is Devilswhore maar. Die word alleen in bed serieus genomen.
![]()
Dat is je accountquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon je emailadres aanpassen naar iets niets bestaand en wachtwoord vergeten helpt ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
Eigen flatje, jij had toch een vriend MsMessy? Overigens laat je niet gek maken. Het is Devilswhore maar. Die word alleen in bed serieus genomen.
![]()
![]()
Ik heb ook een vriend, alleen wel een veel leukere nuquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Nou ja zeg, je praat alsof mannen een gebruiksvoorwerp zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend, alleen wel een veel leukere nu
Lolwut? De 1 gedumpt voor de ander?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend, alleen wel een veel leukere nu.
![]()
Nee hoor absoluut niet, maar liefde is een raar iets en ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik niet gelijk weer een relatie wou. Maar als je iemand leert kennen die echt je ziel weet te raken en dat wederzijds is, dan wil je dat niet tegen houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je praat alsof mannen een gebruiksvoorwerp zijn![]()
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lolwut? De 1 gedumpt voor de ander?.
![]()
Ik ken hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet, maar liefde is een raar iets en ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik niet gelijk weer een relatie wou. Maar als je iemand leert kennen die echt je ziel weet te raken en dat wederzijds is, dan wil je dat niet tegen houden.
Daarom heb ik mijn Braziliaanse ex-vrouw ook verlaten voor een Nederlandse vrouw.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Rustigquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi ER en Kif![]()
Hoe is het hier?![]()
En bij jou?![]()
Regenachtig hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi ER en Kif![]()
Hoe is het hier?![]()
En gereedmaken voor een trip naar Engeland
Hier gaat alles primaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi ER en Kif![]()
Hoe is het hier?![]()
![]()
Hoorcollege waar ik schijnbaar niet perse bij hoefde te zijnquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
maar dat hoorde je te laat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoorcollege waar ik schijnbaar niet perse bij hoefde te zijn
Meh, dat is balenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoorcollege waar ik schijnbaar niet perse bij hoefde te zijn![]()
![]()
Engelandquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Regenachtig hier![]()
En gereedmaken voor een trip naar Engeland
Ga ik volgende week heen
Wat ga je er doen? Zaken of vakantie?What you forget, you are gonna repeat.
zonder kpdrechten heb je er toch niks aanquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Op het moment dat het begint, ja.quote:
Alleen voor mensen met een stage. Die heb ik niet..What you forget, you are gonna repeat.
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment dat het begint, ja.
Alleen voor mensen met een stage. Die heb ik niet..NIEUW: Foto's!![]()
Lekker is datquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment dat het begint, ja.
Alleen voor mensen met een stage. Die heb ik niet..Hoe lang duurt die college?
![]()
Nouja, ze gaan er in principe vanuit dat iedereen een stage heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.
Ik ben ook de enige 3e jaars op het moment die geen stage heeft.What you forget, you are gonna repeat.
waarom zou men ook. In de echte wereld is het niet anders...quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Tot 13 uur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker is datHoe lang duurt die college?
Ik ga een poging doen weg te gaan zodra dat mogelijk is.What you forget, you are gonna repeat.
Nog 1,5 uur, beetje zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot 13 uur.
Ik ga een poging doen weg te gaan zodra dat mogelijk is.
Dat is wel handig als dat lukt ja.
![]()
Zit wat in ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom zou men ook. In de echte wereld is het niet anders...quote:
Dat zegt niks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
net ff voor 70E aan eten in huis gehaald![]()
jawel... dat ie:quote:
of heel lang geen boodschappen hoeft te halen
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt
Dat is dan het enige wat het zegt jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jawel... dat ie:
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt![]()
![]()
als het goed is hoef ik nu 2 weken niet meer de deur uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jawel... dat ie:
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Beidenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engeland
Ga ik volgende week heen
Wat ga je er doen? Zaken of vakantie?
Morgen een familiefeest daar, zondag inkopen bij groothandels (ja, daar zijn ze open).Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Zo, thuis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur, beetje zonde van je tijd.
Dat is wel handig als dat lukt ja.
En ik ben mankVanmiddag maar even mama lief aankijken voor krukken.
What you forget, you are gonna repeat.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beiden
Morgen een familiefeest daar, zondag inkopen bij groothandels (ja, daar zijn ze open).![]()
Ik ga volgende week naar Londen![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?What you forget, you are gonna repeat.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, thuis.
![]()
londenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wij gaan naar Reading, South East of London.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?
Waar ga jij heen volgende week?
IEngland
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, thuis.
![]()
![]()
quote:Jep. Kaartjes zijn ook wel redelijk prijzig geloof ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Leuk begin... maar ik zou nog geen kaartje kopen denk ik
/edit: 80 euro incl. servicekosten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: