SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hadden ze knalharde neukseks?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:
Mogguh gitaarmanquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen![]()
![]()
Nou nee, daar wordt niet bij over straat geschreeuwd en komt de politie vaak niet voor langsquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden ze knalharde neukseks?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen
NIEUW: Foto's!![]()
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog een paar uur en dan rijden we naar![]()
Doen wequote:
Familiefeest, en inkopen voor de zaak doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ach, je went er haast aanlolquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Mijn buren op de begane grond (ik woon 2 hoog) zijn redelijk hard aan het praten.
![]()
![]()
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeerIk heb een hekel aan beide, maar kerst is toch beter
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
Kif doet het goed, sint is al uit want de kerstspullen zijn al te koop.
![]()
![]()
![]()
ik moet sneeuw hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer![]()
![]()
En bedankt, miss super bitch.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
inderdaad, en die loopt nu het hardst te krijsen dat kpd kut geworden is. Sorry Madame, zelf heb je ook.niet Echt bijgedragen met je Fotospam.Dat ik dit soort onzin moet teruglezen. Met KPD is niets mis, alleen het topic voor Foksters was een aanfluiting vanwege de rellen. Alleen vind ik jou dus wel een misselijk mens, vanwege zulke opmerkingen. Ik krijs dus helemaal niets. Jij bent echt een kreng die mensen weg jaagt.
![]()
Je hoeft het helemaal niet terug te lezen hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En bedankt, miss super bitch.Dat ik dit soort onzin moet teruglezen. Met KPD is niets mis, alleen het topic voor Foksters was een aanfluiting vanwege de rellen. Alleen vind ik jou dus wel een misselijk mens, vanwege zulke opmerkingen. Ik krijs dus helemaal niets. Jij bent echt een kreng die mensen weg jaagt.
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier heb je sneeuw
http://www.megagadgets.nl/snow-in-a-can.html
Maar ik weet niet of ze dat bedoeldNIEUW: Foto's!![]()
Ik heb snow in a can daar besteld, en idem die Borat mankini, gisteren aangekomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geweldig
Maar ik weet niet of ze dat bedoeld
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niet terug te lezen hoor.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
![]()
Bij Yvonne ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
![]()
Gelukkig bestaat er ook nog een leven naast FOK!
jij leest letterlijk slowchats terug van bijna 24 uur terug?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
weet je zeker dat je er niet door iemand op gewezen bent?
En wat hebben je KPD rechten met deze slowchat te maken?NIEUW: Foto's!![]()
Leuk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Naar een groter huis?![]()
Spytool gebruik ik voor verschillende dingen en dit kwam ik dus ook tegen. En ik kom sowieso hier normaal al niet, maar KPD heb ik ook wel gezien met al die kwijlende kliekjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij leest letterlijk slowchats terug van bijna 24 uur terug?
weet je zeker dat je er niet door iemand op gewezen bent?
En wat hebben je KPD rechten met deze slowchat te maken?![]()
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Spytool gebruik ik voor verschillende dingen en dit kwam ik dus ook tegen. En ik kom sowieso hier normaal al niet, maar KPD heb ik ook wel gezien met al die kwijlende kliekjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 10:51:51 ]![]()
Dank je, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemen![]()
![]()
gewoon je emailadres aanpassen naar iets niets bestaand en wachtwoord vergeten helpt ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: