SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hadden ze knalharde neukseks?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:
Mogguh gitaarmanquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen![]()
![]()
Nou nee, daar wordt niet bij over straat geschreeuwd en komt de politie vaak niet voor langsquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden ze knalharde neukseks?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Met dank aan de buren wéér klote geslapen
NIEUW: Foto's!![]()
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog een paar uur en dan rijden we naar![]()
Doen wequote:
Familiefeest, en inkopen voor de zaak doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ach, je went er haast aanlolquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Mijn buren op de begane grond (ik woon 2 hoog) zijn redelijk hard aan het praten.
![]()
![]()
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook maar even een sint-UI gemaakt (nee, ik ben echt heel gemotiveerd aan het werk...)
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeerIk heb een hekel aan beide, maar kerst is toch beter
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:36 schreef muhahaha het volgende:
Kif doet het goed, sint is al uit want de kerstspullen zijn al te koop.
![]()
![]()
![]()
ik moet sneeuw hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
valt me nu pas op dat kif al in kerst-sfeer is, ipv sint-sfeer![]()
![]()
En bedankt, miss super bitch.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
inderdaad, en die loopt nu het hardst te krijsen dat kpd kut geworden is. Sorry Madame, zelf heb je ook.niet Echt bijgedragen met je Fotospam.Dat ik dit soort onzin moet teruglezen. Met KPD is niets mis, alleen het topic voor Foksters was een aanfluiting vanwege de rellen. Alleen vind ik jou dus wel een misselijk mens, vanwege zulke opmerkingen. Ik krijs dus helemaal niets. Jij bent echt een kreng die mensen weg jaagt.
![]()
Je hoeft het helemaal niet terug te lezen hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En bedankt, miss super bitch.Dat ik dit soort onzin moet teruglezen. Met KPD is niets mis, alleen het topic voor Foksters was een aanfluiting vanwege de rellen. Alleen vind ik jou dus wel een misselijk mens, vanwege zulke opmerkingen. Ik krijs dus helemaal niets. Jij bent echt een kreng die mensen weg jaagt.
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier heb je sneeuw
http://www.megagadgets.nl/snow-in-a-can.html
Maar ik weet niet of ze dat bedoeldNIEUW: Foto's!![]()
Ik heb snow in a can daar besteld, en idem die Borat mankini, gisteren aangekomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geweldig
Maar ik weet niet of ze dat bedoeld
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niet terug te lezen hoor.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
![]()
Bij Yvonne ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
![]()
Gelukkig bestaat er ook nog een leven naast FOK!
jij leest letterlijk slowchats terug van bijna 24 uur terug?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben aan het verhuizen en lees dus nu af en toe topics terug, maar inderdaad dat kan ik dus maar beter niet meer doen.Ik mis er ook niets aan. Waar dien ik een verzoek in tot het verwijderen van mijn KPD rechten?
weet je zeker dat je er niet door iemand op gewezen bent?
En wat hebben je KPD rechten met deze slowchat te maken?NIEUW: Foto's!![]()
Leuk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Naar een groter huis?![]()
Spytool gebruik ik voor verschillende dingen en dit kwam ik dus ook tegen. En ik kom sowieso hier normaal al niet, maar KPD heb ik ook wel gezien met al die kwijlende kliekjes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij leest letterlijk slowchats terug van bijna 24 uur terug?
weet je zeker dat je er niet door iemand op gewezen bent?
En wat hebben je KPD rechten met deze slowchat te maken?![]()
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:50 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Spytool gebruik ik voor verschillende dingen en dit kwam ik dus ook tegen. En ik kom sowieso hier normaal al niet, maar KPD heb ik ook wel gezien met al die kwijlende kliekjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 10:51:51 ]![]()
Dank je, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemen![]()
![]()
gewoon je emailadres aanpassen naar iets niets bestaand en wachtwoord vergeten helpt ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb je KPD rechten aangevraagd? Mooi, misschien kan je ze daar ook weer laten ontnemen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Eigen flatje, jij had toch een vriend MsMessy? Overigens laat je niet gek maken. Het is Devilswhore maar. Die word alleen in bed serieus genomen.
![]()
Dat is je accountquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon je emailadres aanpassen naar iets niets bestaand en wachtwoord vergeten helpt ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
Eigen flatje, jij had toch een vriend MsMessy? Overigens laat je niet gek maken. Het is Devilswhore maar. Die word alleen in bed serieus genomen.
![]()
![]()
Ik heb ook een vriend, alleen wel een veel leukere nuquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Nou ja zeg, je praat alsof mannen een gebruiksvoorwerp zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend, alleen wel een veel leukere nu
Lolwut? De 1 gedumpt voor de ander?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend, alleen wel een veel leukere nu.
![]()
Nee hoor absoluut niet, maar liefde is een raar iets en ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik niet gelijk weer een relatie wou. Maar als je iemand leert kennen die echt je ziel weet te raken en dat wederzijds is, dan wil je dat niet tegen houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je praat alsof mannen een gebruiksvoorwerp zijn![]()
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lolwut? De 1 gedumpt voor de ander?.
![]()
Ik ken hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet, maar liefde is een raar iets en ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik niet gelijk weer een relatie wou. Maar als je iemand leert kennen die echt je ziel weet te raken en dat wederzijds is, dan wil je dat niet tegen houden.
Daarom heb ik mijn Braziliaanse ex-vrouw ook verlaten voor een Nederlandse vrouw.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Rustigquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi ER en Kif![]()
Hoe is het hier?![]()
En bij jou?![]()
Regenachtig hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi ER en Kif![]()
Hoe is het hier?![]()
En gereedmaken voor een trip naar Engeland
Hier gaat alles primaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi ER en Kif![]()
Hoe is het hier?![]()
![]()
Hoorcollege waar ik schijnbaar niet perse bij hoefde te zijnquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
maar dat hoorde je te laat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoorcollege waar ik schijnbaar niet perse bij hoefde te zijn
Meh, dat is balenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoorcollege waar ik schijnbaar niet perse bij hoefde te zijn![]()
![]()
Engelandquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Regenachtig hier![]()
En gereedmaken voor een trip naar Engeland
Ga ik volgende week heen
Wat ga je er doen? Zaken of vakantie?What you forget, you are gonna repeat.
zonder kpdrechten heb je er toch niks aanquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Op het moment dat het begint, ja.quote:
Alleen voor mensen met een stage. Die heb ik niet..What you forget, you are gonna repeat.
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment dat het begint, ja.
Alleen voor mensen met een stage. Die heb ik niet..NIEUW: Foto's!![]()
Lekker is datquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment dat het begint, ja.
Alleen voor mensen met een stage. Die heb ik niet..Hoe lang duurt die college?
![]()
Nouja, ze gaan er in principe vanuit dat iedereen een stage heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.
Ik ben ook de enige 3e jaars op het moment die geen stage heeft.What you forget, you are gonna repeat.
waarom zou men ook. In de echte wereld is het niet anders...quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Tot 13 uur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker is datHoe lang duurt die college?
Ik ga een poging doen weg te gaan zodra dat mogelijk is.What you forget, you are gonna repeat.
Nog 1,5 uur, beetje zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot 13 uur.
Ik ga een poging doen weg te gaan zodra dat mogelijk is.
Dat is wel handig als dat lukt ja.
![]()
Zit wat in ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom zou men ook. In de echte wereld is het niet anders...quote:
Dat zegt niks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
net ff voor 70E aan eten in huis gehaald![]()
jawel... dat ie:quote:
of heel lang geen boodschappen hoeft te halen
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt
Dat is dan het enige wat het zegt jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jawel... dat ie:
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt![]()
![]()
als het goed is hoef ik nu 2 weken niet meer de deur uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jawel... dat ie:
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Beidenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engeland
Ga ik volgende week heen
Wat ga je er doen? Zaken of vakantie?
Morgen een familiefeest daar, zondag inkopen bij groothandels (ja, daar zijn ze open).Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Zo, thuis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur, beetje zonde van je tijd.
Dat is wel handig als dat lukt ja.
En ik ben mankVanmiddag maar even mama lief aankijken voor krukken.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beiden
Morgen een familiefeest daar, zondag inkopen bij groothandels (ja, daar zijn ze open).![]()
Ik ga volgende week naar Londen![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?What you forget, you are gonna repeat.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, thuis.
![]()
londenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wij gaan naar Reading, South East of London.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?
Waar ga jij heen volgende week?
IEngland
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, thuis.
![]()
![]()
quote:Jep. Kaartjes zijn ook wel redelijk prijzig geloof ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Leuk begin... maar ik zou nog geen kaartje kopen denk ik
/edit: 80 euro incl. servicekosten.![]()
quote:Een tafelblad met de punt op mn voet laten vallen.quote:Jaaquote:
Wij zitten behoorlijk in het centrum, maar wel zuidoosten, ongeveer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij gaan naar Reading, South East of London.
Waar ga jij heen volgende week?
IEngland
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zo niet meer weet welke wijk..
AUWquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Een tafelblad met de punt op mn voet laten vallen.![]()
Sterkte met je voetIk hoop dat er verder niks mis mee is
![]()
![]()
Euh... Ik vind 80 euro eigenlijk niet duur voor een evenement waar Rammstein, Volbeat EN Motörhead staan en waar nog meer bands bij komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Jep. Kaartjes zijn ook wel redelijk prijzig geloof ik.
/edit: 80 euro incl. servicekosten.
Wat betaal je voor de bands afzonderlijk?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik vind 80 euro eigenlijk niet duur voor een evenement waar Rammstein, Volbeat EN Motörhead staan en waar nog meer bands bij komen.
Wat betaal je voor de bands afzonderlijk?![]()
Afzonderlijk betaal je net zoiets denk ik?![]()
Mogguhquote:Tja, en Rammstein Motorhead en Hatebreed heb ik al eens op een festival gezien.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Jep. Kaartjes zijn ook wel redelijk prijzig geloof ik.
/edit: 80 euro incl. servicekosten.
En de rest trekt me niet heel erg zeg maar. Niet dat ik een Hatebreed of Motorhead fan ben, maar goed.NIEUW: Foto's!![]()
Dat ga ik vanmiddag bekijken met mn moeder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AUW![]()
Sterkte met je voetIk hoop dat er verder niks mis mee is
Als je ze persee wilt zien niet nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik vind 80 euro eigenlijk niet duur voor een evenement waar Rammstein, Volbeat EN Motörhead staan en waar nog meer bands bij komen.
Wat betaal je voor de bands afzonderlijk?
Maar ik zou ook niet snel concertkaartjes kopen voor die bands
Dan heeft het niet echt een toegevoegde waarde om te gaan neequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Tja, en Rammstein Motorhead en Hatebreed heb ik al eens op een festival gezien.
En de rest trekt me niet heel erg zeg maar. Niet dat ik een Hatebreed of Motorhead fan ben, maar goed.![]()
![]()
Lijkt me verstandig om te doen jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ga ik vanmiddag bekijken met mn moeder.![]()
![]()
Ik bedoel maar. Dus als je ze graag wilt zien lijkt me dat een prima prijs.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Afzonderlijk betaal je net zoiets denk ik?Dan nog is het niet duur. Maar goed, als je ze toch niet wilt zien is 30 euro nog teveel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je ze persee wilt zien niet nee.
Maar ik zou ook niet snel concertkaartjes kopen voor die bands“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja. En dan morgen niet sporten, ben ik bangquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om te doen ja
Ook niet als je het intaped ? Jammer welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En dan morgen niet sporten, ben ik bang![]()
![]()
Laatst hoorde ik het bed bij de buren heftig piepen. En die zijn streng vrijgemaakt gereformeerd.
Ik moet zeggen dat dat wel een spannend element toevoegt.
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Er gewoon op staan doet al ontzettend zeer, dus ik ben er bang voor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet als je het intaped ? Jammer welWhat you forget, you are gonna repeat.
Niet willen zien is wat anders hequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dus als je ze graag wilt zien lijkt me dat een prima prijs.
[..]
Dan nog is het niet duur. Maar goed, als je ze toch niet wilt zien is 30 euro nog teveel.
Ik bepaal aan de hand van het totaalplaatje wel of de prijs het waard is.
Heb wel meer bands op festivals gezien waar ik niet voor naar een concert zou gaan. Maar op zo'n festival is het dan wel leuk.NIEUW: Foto's!![]()
Misschien zin ze bezig met kinderenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:
Laatst hoorde ik het bed bij de buren heftig piepen. En die zijn streng vrijgemaakt gereformeerd.
Ik moet zeggen dat dat wel een spannend element toevoegt..
![]()
Welkom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:45 schreef Do-The-Monkey het volgende:
Ik moet zeggen dat dat wel een spannend element toevoegt.Scherpquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien zin ze bezig met kinderen.
Je kan het allicht proberen in een bak water en je voet bewegen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er gewoon op staan doet al ontzettend zeer, dus ik ben er bang voor.Maar als ik me dat zo voorstel gaat dat 'm niet worden.
![]()
![]()
Dat zou ik kunnen proberen, maar wel pas als ik weer in Enschede ben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welkom.
[..]
Scherp
[..]
Je kan het allicht proberen in een bak water en je voet bewegen?Maar als ik me dat zo voorstel gaat dat 'm niet worden.
En het is gisteravond gebeurd, ik heb zo'n idee dat niets daadwerkelijk nog gaat helpen behalve rust.What you forget, you are gonna repeat.
Dat denk ik ook, ja. Altijd vervelend dit soort dingenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen proberen, maar wel pas als ik weer in Enschede ben.
En het is gisteravond gebeurd, ik heb zo'n idee dat niets daadwerkelijk nog gaat helpen behalve rust..
Gelukkig hoef je niet helemaal naar Enschede te fietsen![]()
![]()
Ik heb een Nederlandstalige film gedownloadNa ja, voor een WW2 film maak ik een uitzondering
![]()
Fietsen gaat tenminste nog zonder pijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Altijd vervelend dit soort dingen.
Gelukkig hoef je niet helemaal naar Enschede te fietsen
Naar trein lopen, naar bus lopen, van bus naar huis lopen, dat gaat echt heel erg pijn doen
Mehquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fietsen gaat tenminste nog zonder pijn.
Naar trein lopen, naar bus lopen, van bus naar huis lopen, dat gaat echt heel erg pijn doen
Sterkte meid![]()
![]()
![]()
Middenvoetsbeentje, wellicht?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fietsen gaat tenminste nog zonder pijn.
Naar trein lopen, naar bus lopen, van bus naar huis lopen, dat gaat echt heel erg pijn doen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat kun je op verschillende manieren opvatten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien zin ze bezig met kinderen.
![]()
Maar het kan dat ze er nog eentje produceren. De tweede is net geworpen. Over een maand of wat weet ik meer.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Dank.quote:
That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Daar is de punt wel op terecht gekomen jaquote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Dat kun je op verschillende manieren opvatten.![]()
![]()
![]()
Kan best zijn dat die gebroken/zwaar gekneusd is of zo. En dat voel je met lopen welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar is de punt wel op terecht gekomen ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, daarom ga ik er even met mn moeder naar kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan best zijn dat die gebroken/zwaar gekneusd is of zo. En dat voel je met lopen wel.
Die werkt op de röntgen, en kan vaak al wel zien of het nodig is dat er een foto wordt gemaakt of niet.
Heb in ieder geval een enorme ei op mn voet zitten, die blauw is. En het plekje waar de punt terecht is gekomen is in en in paars.What you forget, you are gonna repeat.
Werd het meteen dik? Want dat duid vaak op bloed, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik er even met mn moeder naar kijken.
Die werkt op de röntgen, en kan vaak al wel zien of het nodig is dat er een foto wordt gemaakt of niet.
Heb in ieder geval een enorme ei op mn voet zitten, die blauw is. En het plekje waar de punt terecht is gekomen is in en in paars.
Ik hoop voor je dat het meevalt, sterkte.
Zo denk ik er ook over hoor. Maar in deze tijd weet je maar nooit hoe iemand zoiets bedoelt.quote:That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Deel het alsjeblieft met ons, ik weet niet of ik de spanning zo lang aan kan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Dat kun je op verschillende manieren opvatten.![]()
Maar het kan dat ze er nog eentje produceren. De tweede is net geworpen. Over een maand of wat weet ik meer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Auch, klinkt wel heel erg pijnlijk zoals je het verteld.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik er even met mn moeder naar kijken.
Heb in ieder geval een enorme ei op mn voet zitten, die blauw is. En het plekje waar de punt terecht is gekomen is in en in paars.
op je voet
![]()
Leuk wanneer mensen Sarcasme spreken. Dan voel ik me meteen thuis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deel het alsjeblieft met ons, ik weet niet of ik de spanning zo lang aan kan.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Nouja, ik heb vrij snel erna ijs erop gekregen, maar voor het ijs erop lag was het al dik jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werd het meteen dik? Want dat duid vaak op bloed, heb ik me laten vertellen.
Ik hoop voor je dat het meevalt, sterkte.
Is het ook welquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Auch, klinkt wel heel erg pijnlijk zoals je het verteld.
op je voet
Sarcasme hoeft niet met hoofdletter, hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:05 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Leuk wanneer mensen Sarcasme spreken. Dan voel ik me meteen thuis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ongefundeerde conclusies over mensen hun bedoelingen, daar word ik ook erg warm van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sarcasme hoeft niet met hoofdletter, hoor.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Wie trekt waar een ongefundeerde conclusie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:10 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Ongefundeerde conclusies over mensen hun bedoelingen, daar word ik ook erg warm van.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
idd, conclusies trek je pas op t eindquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie trekt waar een ongefundeerde conclusie?NIEUW: Foto's!![]()
zo, 12 sesam bolletjes voor onderweg gesmeert, met pindakaas, gerookte yorkham, sandwichspread, leerdammer kaas en kipfilet.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
230V/12V autokoelkast ook aangesloten in de auto, werkt tot 25 graden beneden de omgevingstemperatuur
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
zo, 12 sesam bolletjes voor onderweg gesmeert, met pindakaas, gerookte yorkham, sandwichspread, leerdammer kaas en kipfilet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
230V/12V autokoelkast ook aangesloten in de auto, werkt tot 25 graden beneden de omgevingstemperatuur![]()
Jij. Ik schreef Sarcasme omdat ik het als taal bedoelde. Talen worden met een hoofdletter geschreven. Daar was dat een knipoog naar. Een conclusie dat ik iets fout doe is in dezen wat ongefundeerd, omdat je geen kennis hebt van mijn bedoelingen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie trekt waar een ongefundeerde conclusie?
Ben ik een zelfingenomen wijsneus? Jazeker!That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Ja, en je lult nog poep ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Jij. Ik schreef Sarcasme omdat ik het als taal bedoelde. Talen worden met een hoofdletter geschreven. Daar was dat een knipoog naar. Een conclusie dat ik iets fout doe is in dezen wat ongefundeerd, omdat je geen kennis hebt van mijn bedoelingen.
Ben ik een zelfingenomen wijsneus? Jazeker!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Das -20 momenteelquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
230V/12V autokoelkast ook aangesloten in de auto, werkt tot 25 graden beneden de omgevingstemperatuur
Op je pik getrapt??quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Jij. Ik schreef Sarcasme omdat ik het als taal bedoelde. Talen worden met een hoofdletter geschreven. Daar was dat een knipoog naar. Een conclusie dat ik iets fout doe is in dezen wat ongefundeerd, omdat je geen kennis hebt van mijn bedoelingen.
Ben ik een zelfingenomen wijsneus? Jazeker!
Wat denk je nou zelf.... kinderen VERWEKKEN natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:02 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor. Maar in deze tijd weet je maar nooit hoe iemand zoiets bedoelt.![]()
Hehe, ik lach me half doodquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Ben ik een zelfingenomen wijsneus? Jazeker!![]()
![]()
En daar ben ik bijzonder goed in.quote:That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Vooral kostelijk omdat ik niet eens een conclusie trok.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Moet wel een kloon zijn... binnen 24 uur na aanmelden al zo te keer gaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Ben ik een zelfingenomen wijsneus? Jazeker!
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral kostelijk omdat ik niet eens een conclusie trok.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
ff douchen nu, is al weer een week geleden![]()
![]()
Daar is wel heel wat meer voor nodig.quote:That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Van schrijven krijg ik kramp in m'n fikkenquote:
/ranzigdagboekquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
ff douchen nu, is al weer een week geleden![]()
Je hebt een kleine?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Daar is wel heel wat meer voor nodig.![]()
![]()
Is 'ie zo klein, dat 'ie moeilijk te bereiken is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:28 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Daar is wel heel wat meer voor nodig.What you forget, you are gonna repeat.
Ja, nu ben ik gehandicaptquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee jij
Wat lees ik nu, iets over een tafelblad op je voetje?
Nee, ik ben ergens anders gebanned en zet mijn misantropische gezeik hier gewoon voort.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet wel een kloon zijn... binnen 24 uur na aanmelden al zo te keer gaan?That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Gezellig maar hou het leuk alstublieftquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Nee, ik ben ergens anders gebanned en zet mijn misantropische gezeik hier gewoon voort.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 12:30:47 ]![]()
Aaahw kusje op je voetquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik gehandicapt
Maar hoe kwam het? Wel gezellig gehad gisteren?![]()
![]()
You always get your sin?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Faxie het volgende:
Ik ben wel net op tijd voor de rel zie ik![]()
There comes the monkey out of the sleeveWhat you forget, you are gonna repeat.
En goed voor het milieu, weinig waterverbruik dus ook goed voor de water rekeningquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan lullen als Brugman maar nee...
Ik hoop dat er iemand snel achter komt wie je bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Nee, ik ben ergens anders gebanned en zet mijn misantropische gezeik hier gewoon voort.![]()
De mods kunnen een kloonscan doen toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand snel achter komt wie je bent.![]()
quote:Ghehehe, dat was te verwachten. Ik heb mezelf al lang geleden een haspeltje aangeschaft. Vandaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is 'ie zo klein, dat 'ie moeilijk te bereiken is?
Nou, we moesten het lokaal aan kant maken, dus gingen tafels op elkaar stapelen. En het zijn van die tafels waar je met 8 man aan kan zitten, dus best grote ook nog. Maar die tafelbladen liggen kennelijk los op de poten. Of althans, je kan ze los halen. Maar de tafel die ik samen met een mede OC-lid optilde en om wilde draaien, om boven op een andere tafel te leggen, was kennelijk los.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aaahw kusje op je voet
Maar hoe kwam het? Wel gezellig gehad gisteren?
Zowel hij als ik kregen het blad op de voet, hij kreeg een zijkant, ik de punt
Geloof het wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mods kunnen een kloonscan doen toch?![]()
![]()
Want?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iemand snel achter komt wie je bent.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Thank your cock for the lovely dinner!quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ai aiquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, we moesten het lokaal aan kant maken, dus gingen tafels op elkaar stapelen. En het zijn van die tafels waar je met 8 man aan kan zitten, dus best grote ook nog. Maar die tafelbladen liggen kennelijk los op de poten. Of althans, je kan ze los halen. Maar de tafel die ik samen met een mede OC-lid optilde en om wilde draaien, om boven op een andere tafel te leggen, was kennelijk los.
Zowel hij als ik kregen het blad op de voet, hij kreeg een zijkant, ik de punt![]()
Maar je kunt er wel op lopen enzo verder toch?![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door ErwinRommel op 23-11-2012 12:35:49 ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Als het niet leuk was zou ik hier niet zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig maar hou het leuk alstublieftGeen zorgen hoor. Ik ben hier vooral voor wat gezellig semi-intellectueel geblaat (zijn we dat niet allemaal?). Iemand moet wel een hele domme, schadelijk kneus zijn, wil ik de volledige strijd ontketenen.
Hij zegt dat hij ELDERS gebanned is... nu weet ik niet of dat FOK is of een ander forumquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze houden niet van mensen die gebanned zijn en kloons aanmaken.
Desalniettemin mag meneer gewoon normaal posten hier...
En anders hebben we nog TR's en postreports![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thank your cock for the lovely dinner!![]()
![]()
Geloof me, OOK die vind je hier wel eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Als het niet leuk was zou ik hier niet zijn.Geen zorgen hoor. Ik ben hier vooral voor wat gezellig semi-intellectueel geblaat (zijn we dat niet allemaal?). Iemand moet wel een hele domme, schadelijk kneus zijn, wil ik de volledige strijd ontketenen.
![]()
![]()
Oh, dan begreep ik het even verkeerdquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij ELDERS gebanned is... nu weet ik niet of dat FOK is of een ander forum
Desalniettemin mag meneer gewoon normaal posten hier...
En anders hebben we nog TR's en postreports![]()
![]()
Met vrij veel pijn. Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ai ai![]()
Maar je kunt er wel op lopen enzo verder toch?
Ik zei dat ik ergens anders gebanned ben, dus niet op fok. Er is dus ook geen sprake van een kloon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze houden niet van mensen die gebanned zijn en kloons aanmaken.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ergens anders gebanned ben, dus niet op fok. Er is dus ook geen sprake van een kloon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik het even verkeerd![]()
Geenstijl zekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Ik zei dat ik ergens anders gebanned ben, dus niet op fok. Er is dus ook geen sprake van een kloon.
Dan zullen die vroeg of laat heel erg zuur worden......quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geloof me, OOK die vind je hier wel eensThat's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk is de pijn weg voordat je naar Engeland gaat
Middag.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Nujij. Of all placesquote:
Wij hebben er gewoon 2 thuisquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien mag je een kruk van Samzz lenen
Shit happens.quote:
Als je ze te lang laat liggen welquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:37 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Dan zullen die vroeg of laat heel erg zuur worden......![]()
Precies mijn insteek! Werken aan de maatschappelijke versheid; iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je ze te lang laat liggen welThat's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Ja, hoe moet ik dan lopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien mag je een kruk van Samzz lenen?
Film kijken geen optie ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me![]()
Buiten spelen. Ik weet nog wel, vroeger.........quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me
Maar serieus, dan krijg je straks wat lekkers.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Ik zou niet weten welke. Maar ik denk dat ik zo gewoon even mn bedje induik.quote:Met dit weer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Buiten spelen. Ik weet nog wel, vroeger.........
Maar serieus, dan krijg je straks wat lekkers.
En nee, dankje.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke. Maar ik denk dat ik zo gewoon even mn bedje induik.Ben je nachtwaker ofzo?
Dat is ook wel lekker jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke. Maar ik denk dat ik zo gewoon even mn bedje induik.![]()
![]()
Als je er achter komt, dan krijg JIJ wat lekkers.quote:
Ik ben juist blij dat ik m'n bed uit kan. Ik ga eens kijken of er wat te eten is, volgens mij is de kast behoorlijk leeg.
Quote, omdat het waar is. Ik doe het regelmatig als ik ochtenddienst heb, even een uurtje liggen thuis.quote:![]()
Ze hoeft het niet meer te weten denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Als je er achter komt, dan krijg JIJ wat lekkers.![]()
![]()
Het interesseert me te weinig om voor iets lekkers moeite te gaan doen om dat uit te zoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Als je er achter komt, dan krijg JIJ wat lekkers.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is licht buiten. Dan word je toch helemaal gaar als je in bed gaat liggen?quote:That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Stel de vraag dan nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het interesseert me te weinig om voor iets lekkers moeite te gaan doen om dat uit te zoeken.
Ik stelde technisch gezien geen vraag, het was een constatering in een retorische vraag-vorm. En zoals we allemaal weten behoeft een retorische vraag geen antwoord.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik was te laat omdat ik heel de tijd wind en regen in mijn smoel had. En toen kwam ik op school, stond de teamleider verstoppertje te spelen achter een automaat. Ja ga je even een telaatbriefje halen?quote:_
![]()
Basisschoolkindjequote:Nee hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Het is licht buiten. Dan word je toch helemaal gaar als je in bed gaat liggen?![]()
![]()
Verduisterende gordijnen? Ik noem maar wat...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:12 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Het is licht buiten. Dan word je toch helemaal gaar als je in bed gaat liggen?
Ik kan het op een zonnige dag pikkedonker maken in m'n kamer hoor.![]()
Touché. Edoch, de retoriek ontgaat mij een beetje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stelde technisch gezien geen vraag, het was een constatering in een retorische vraag-vorm. En zoals we allemaal weten behoeft een retorische vraag geen antwoord.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Hoezo? Ik wilde alleen de zoektocht wat aanjagen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met de vraag, maar wel met jouw antwoordThat's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Dat is dan weer waar. Nee ik doelde meer op het feit dat ik altijd beroerd word wanneer ik overdag ga slapen. Maar het is natuurlijk logisch dat anderen daar totaal geen last van hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verduisterende gordijnen? Ik noem maar wat...
Ik kan het op een zonnige dag pikkedonker maken in m'n kamer hoor.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Nou, het feit dat er geen vraagteken achter mijn zin staat zou je toch een indicatie moeten geven dat het niet daadwerkelijk om een vraag gaat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:16 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Touché. Edoch, de retoriek ontgaat mij een beetje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Topiek het volgende:
Er is een docent geschorst omdat hij een andere docent uitgescholden had![]()
![]()
![]()
samzzquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het feit dat er geen vraagteken achter mijn zin staat zou je toch een indicatie moeten geven dat het niet daadwerkelijk om een vraag gaat.![]()
![]()
Omdat je d'r wat lekkers wilt gevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:17 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wilde alleen de zoektocht wat aanjagen.![]()
![]()
Wat voor school bezoek jij in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Topiek het volgende:
Er is een docent geschorst omdat hij een andere docent uitgescholden hadNIEUW: Foto's!![]()
Dat weet ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, ouwe beer van me. Gaan we hosselen dan?![]()
![]()
Wie wat waar hoe wanneer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je kloon dat ie zich gedraagt.
![]()
Dat vraag ik mezelf ook iedere dag weer afquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat voor school bezoek jij in hemelsnaam?![]()
![]()
Dat wel, maar het zou natuurlijk ook om slordig gebruik van interpunctie kunnen gaan. Weet ik veel. Ik kom net kijken hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het feit dat er geen vraagteken achter mijn zin staat zou je toch een indicatie moeten geven dat het niet daadwerkelijk om een vraag gaat.
Retorische vragen behoeven geen antwoord, omdat het antwoord logischerwijs al bij de toehoorder bekend is. In dit geval is bij mij niets bekend. Vandaar.
Laten we er over ophouden. Dit wordt wel heel suf, zelfs voor mijn doen.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Laten we er over ophouden. Dit wordt wel heel suf, zelfs voor mijn doen.![]()
Als beloning. Laatst, op 11 november, heb ik alle buurtkindjes wat lekkers gegeven. Vonden ze ook erg leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je d'r wat lekkers wilt geven
En toen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:24 schreef Do-The-Monkey het volgende:
[..]
Als beloning. Laatst, op 11 november, heb ik alle buurtkindjes wat lekkers gegeven. Vonden ze ook erg leuk.![]()
![]()
Zal het proberenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Ga je ons wel wingen dan?![]()
![]()
Fuck! Hopen dat er om de ring rond Antwerpen geen file is
Gingen ze weg. Dat was een beetje de insteek.quote:That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Ga d'r maar niet van uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck! Hopen dat er om de ring rond Antwerpen geen file is
Kom je een bakkie doen in Putte?Afslag Stabroek op de A12
![]()
![]()
Ik mag het hopen, rit van 7 uur te gaan nog vandaagquote:
Ai da's een eindquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, rit van 7 uur te gaan nog vandaag![]()
![]()
Succesquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, rit van 7 uur te gaan nog vandaag![]()
![]()
Komt goed, vanavond in het hotel zit ik aan de English Ale'squote:
Beter dan op de trekhaakquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja. Met schoonmoeder op de achterbankNIEUW: Foto's!![]()
Ohh ja, trekhaak, toen ik mijn nieuwe auto kocht kwam ik tot de ontdekking dat er een afneembare trekhaak op zat. Kost nieuw ¤1250 godnondejuquote:
Jep, die afneembare zijn smerig duurquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, trekhaak, toen ik mijn nieuwe auto kocht kwam ik tot de ontdekking dat er een afneembare trekhaak op zat. Kost nieuw ¤1250 godnondejuNIEUW: Foto's!![]()
Die hebben wij ook op de auto. Eerst wilde we een normale trekhaak, maar ze hadden de verkeerde erop gezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, trekhaak, toen ik mijn nieuwe auto kocht kwam ik tot de ontdekking dat er een afneembare trekhaak op zat. Kost nieuw ¤1250 godnondeju![]()
![]()
Als ik durf hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor ons doe je dat wel toch?![]()
![]()
Wat een prutsersquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die hebben wij ook op de auto. Eerst wilde we een normale trekhaak, maar ze hadden de verkeerde erop gezet
Het nadeel van zo'n afneembare is, als je een kleine botsing hebt, heb je soms blikschade. Normaal vangt die trekhaak wat opquote:![]()
![]()
sprakeloos.... werkelijkwaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen kopkaas is
Geen man in de buurt, dus dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen kopkaas is.
Klopt, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het nadeel van zo'n afneembare is, als je een kleine botsing hebt, heb je soms blikschade. Normaal vangt die trekhaak wat opVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Samzzquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen man in de buurt, dus dat wordt 'm niet.
![]()
![]()
Maar goed dat ik je vriend niet ben, ik douche me maar 1 keer per weekquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen man in de buurt, dus dat wordt 'm niet.
Ik zie echt nu een filmpje voor me van eFukt... misschien ken je hem welquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je vriend niet ben, ik douche me maar 1 keer per week![]()
Volgens mij wil ik 'm niet kennenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie echt nu een filmpje voor me van eFukt... misschien ken je hem wel![]()
![]()
![]()
I know.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je vriend niet ben, ik douche me maar 1 keer per week“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Stuurquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie echt nu een filmpje voor me van eFukt... misschien ken je hem wel![]()
!
strakjes, de baas komt zo even naast me zitten voor een overlegje geloof ik... niet zo handig als ie dan opeens opduikt...quote:NIEUW: Foto's!![]()
Okéquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
strakjes, de baas komt zo even naast me zitten voor een overlegje geloof ik... niet zo handig als ie dan opeens opduikt....
Ik moet altijd wel lachen om filmpjes op eFucktquote:.
Welke?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zie echt nu een filmpje voor me van eFukt... misschien ken je hem wel
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou ik kan die ranzigheid wel verdragen, maar zal niet voor m'n plezier kijken ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Ik moet altijd wel lachen om filmpjes op eFuckt.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: