Ik heb liever niet dat dit een opsomtopic word waar iedereen zegt: ikke! en verder niks constructief post. Kan je misschien meteen je vraag stellen over Play of was dit echt alles wat je wilt weten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft er weleens een app gekocht via de google play store?
Nee, vroeg het mij gewoon af. Ook omdat je alleen kunt kopen met creditcard lijkt het mij dat maar weinig mensen apps kopen (en omdat het meeste gratis te downloaden is)quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat dit een opsomtopic word waar iedereen zegt: ikke! en verder niks constructief post. Kan je misschien meteen je vraag stellen over Play of was dit echt alles wat je wilt weten?
Nou: Ikke! Was een actie waar diverse apps/games voor 10 ct ipv de gebruikelijke prijs te koop waren en daar heb ik een heleboel van gekocht.
3vcash is een prepaid creditcard van visa. Die had ik destijds ook gebruikt. Sommigen van ons hebben gewoon een CC en soms worden apps/games gewoon gekocht om de maker te steunen en te motiveren updates/nieuwe apps/games uit te brengen. Zeg nou zelf, zoveel is 2 euro niet voor de allergaafste spelletje dat je ooit speelde, of de beste app die je dagelijks gebruikt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, vroeg het mij gewoon af. Ook omdat je alleen kunt kopen met creditcard lijkt het mij dat maar weinig mensen apps kopen (en omdat het meeste gratis te downloaden is)
Volgende keer gewoon netjes uninstalleren, dan ben je gewoon van de bloatware af ipv zo een verregaand stap zoals FR.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
By the way....nadat ik bij mijn HOX+ een factory reset heb gedaan ben ik van diverse bloatware af.
Zo had ik de gekochte versie van SoundHound maar de gratis versie stond er ook op als bloatware, die is nu weg.
uninstalleren gaat niet, je kunt bloatware alleen uitzettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon netjes uninstalleren, dan ben je gewoon van de bloatware af ipv zo een verregaand stap zoals FR.
Hoezo denk je dat je een app niet kan uninstalleren? Je had Soundhound Free en Soundhound Paid geinstalleerd zei je? Uninstalleer de free en klaar ben je?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uninstalleren gaat niet, je kunt bloatware alleen uitzetten
uninstall staat er gewoon niet bij alleen uitzetten staat erquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat je een app niet kan uninstalleren? Je had Soundhound Free en Soundhound Paid geinstalleerd zei je? Uninstalleer de free en klaar ben je?
Hoe bedoel je n app?quote:
Alles wat je van Play download en installeert kan je ook weer uninstalleren, het verhaal gaat alleen anders als het al op je phone zat toen je hem nieuw kreeg/factory default deed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
Net als Chrome...werk er nooit mee maar weghalen gaat niet
Daarom deze:quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Skillstorm het volgende:
Wie haat er nog meer hoesjes trouwens?
Fucking achterlijke dingen.
Kleine krasjes gebeuren over het algemeen gewoon niet op Gorilla Glass.
En als je hem van hoog genoeg laat vallen gaat hij toch wel kapot.
Daarbij zie je niet het geniale design met zo'n hoerending er om heen.
En dan komt nog bij:
Nieuwe mobiel, fortuin gekost etc.
OH KOOP ER NOG EEN HOESJE BIJ.
Dat kan ik opzich nog wel waarderen/accepteren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Daarom deze:
[ afbeelding ]
1,50 bij deal extreme, gratis verzenden & maakt de achterkant nog mooier ook
Als ie niet preinstalled is kun je het verwijderen ja, maar SoundHound stond er al op en kon ik niet verwijderen via instellingen>apps>appkeuze>verwijderen of via google playquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alles wat je van Play download en installeert kan je ook weer uninstalleren, het verhaal gaat alleen anders als het al op je phone zat toen je hem nieuw kreeg/factory default deed.
Hoe probeer jij apps te uninstalleren? Via Play zelf of via instellingen>apps>appkeuze>verwijderen?
Weet je wat, ik ga soundhound paid en free ff installeren en zelf ff kijken...
Heb net ff gekeken, je hebt dus Soundhound Free en Soundhound License op Play. De 2e is geen app maar gewoon iets wat aangeeft dat je ervoor betaald hebt en dan verdwijnen de reklame en ander zooi ook gewoon.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie niet preinstalled is kun je het verwijderen ja, maar SoundHound stond er al op en kon ik niet verwijderen via instellingen>apps>appkeuze>verwijderen of via google play
Ik had dus 2 versies
Welk materiaal is dat? Hard plastic of siliconen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Daarom deze:
[ afbeelding ]
1,50 bij deal extreme, gratis verzenden & maakt de achterkant nog mooier ook
Nee, SoundHound Premium is niet aleen een sleutel maar de hele app. En de reden dat ik het na een FR niet meer heb komt denk ik door de systeem update een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb net ff gekeken, je hebt dus Soundhound Free en Soundhound License op Play. De 2e is geen app maar gewoon iets wat aangeeft dat je ervoor betaald hebt en dan verdwijnen de reklame en ander zooi ook gewoon.
Hoe kom je erbij dat er bloatware is verschenen dankzij Soundhound Free terwijl je de license had geinstalleerd? Hoe zag je dat?
Het klopt wel dat de Soundhound preinstalled is, wist ik niet... Niet zo opgelet. Maar dan zou jij zelfs na een FR dezelfde bloatware weer terug moeten krijgen aangezien het preinstalled is en je de license niet hebt geinstalleerd?
Klopt, die oo is de licensekey dacht ik. Zo weet Soundhound Free dat je ervoor betaald hebt en wordt het dankzij dat losse bestand een Premium? Zo dacht ik zat de vork in de steel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, SoundHound Premium is niet aleen een sleutel maar de hele app. En de reden dat ik het na een FR niet meer heb komt denk ik door de systeem update een paar dagen geleden.
En ik zag het omdat er dan gewoon 2x soundhound in het menu staat. 1 met oo erachter
Het zijn 2 verschillende applicaties. Als je Soundhound Unlimited hebt, zit je dus met Soundhound Free als bloatware opgescheept.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Klopt, die oo is de licensekey dacht ik. Zo weet Soundhound Free dat je ervoor betaald hebt en wordt het dankzij dat losse bestand een Premium? Zo dacht ik zat de vork in de steel?
Misschien heb je wel gewoon gelijk en zijn het beide applicaties waarvan we er 1 gewoon niet nodig hebben.
Oke, dat is dan niet op te lossen omdat het preinstalled is. Hopelijk zit dat niet meer in de JBupdate...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende applicaties. Als je Soundhound Unlimited hebt, zit je dus met Soundhound Free als bloatware opgescheept.
Hard plasticquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welk materiaal is dat? Hard plastic of siliconen?
Ik heb de HTC C704 (stuk duurder maar ja)
Dat besefde ik net ja...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat m niet meer worden met die update in november hè
Holy fuck inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat m niet meer worden met die update in november hè
Om te janken weer, Mark Moons is ook het padje kwijt met z'n rare tweets over 'geen oktober, geen december', wat dus november zou impliceren. En dan weer z'n rare tweet over dat hij niet zo willen dat we december zouden overslaan, wat keihard impliceert dat we 4.2 zouden krijgen, gezien de 'ontbrekende december' bug. Maar er rolt nu gewoon weer 4.1 uitquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:47 schreef Methamorphosis het volgende:
ik zit hier met een htc one x die ik op geen mogelijke manier meer aan krijg!
De powerknop doet het niet meer![]()
Gister wou ik dus mijn scherm aanzetten... niks nada nopes![]()
Dus ik vraag even aan een collega of ze me even wou bellen om zo uit te sluiten of de telefoon er mee was opgehouden of dat dus echt alleen het scherm niet aan wou, maar gelukkig ging me scherm wel aan. dit probleem verholpen doormiddel van een wake up by shake app zodat mijn scherm aan ging bij het schudden van de telefoon.![]()
Zelfde idee voor het locken van het scherm.![]()
Zo ook een app gedownload om de telefoon uit te zetten, maar nu hoe krijg je hem dan weer aan![]()
Ook dit opgelost door hem via usb aan de pc te hangen en dan met fastboot en adb reboot vrolijk op te starten.
Alleen vandaag herkent geen enkele pc de telefoon![]()
Hoe krijg ik nu in godsnaam mijn telefoon weer aan?![]()
Alle tips zijn welkom
Ah op die manier, dat is kutquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:27 schreef Methamorphosis het volgende:
Wezen stappen met een volle accu. natuurlijk niet aan de lader gehangen
Koop maar eens een goede TPU case van bijv. Nillkin. Beschermd ook je camera voor krassen en geeft een betere grip.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:28 schreef Albert86 het volgende:
Hoesjes...ik heb gewoon een beschermfolie over mijn scherm tegen krassen. Meer bescherming hoef ik niet. Hoesjes zijn lelijk en onhandig. Nu glijdt mijn HOX zo mijn broekzak in en met zo'n silliconen hoesje moet je hem erin drukken...
Ligt het nou aan mij of klopt je postje niet helemaal?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:27 schreef Methamorphosis het volgende:
Wezen stappen met een volle accu. natuurlijk niet aan de lader gehangen
Ligt dus niet aan mij gelukkig :pquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of klopt je postje niet helemaal?
Bootloader unlocked. en draai een custom rom.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat dacht je van garantie?
Wat is dat? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, dat is dan niet op te lossen omdat het preinstalled is. Hopelijk zit dat niet meer in de JBupdate...
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat is dat? Nooit van gehoord.
Ik hoor juist veel vaker dat je wel gewoon garantie krijgt, gewoon relocken & stock terugzetten en opsturen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:08 schreef Methamorphosis het volgende:
[..]
Bootloader unlocked. en draai een custom rom.
Heb hier en daar gelezen dat htc dan de garantie laat vallen
Wtf gebruik jij danquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht net iets raars: Een huis gemaakt van HOXen.
Uiteraard kan niemand er in lopen want dan breken de schermen van de vloer HOXen maar ja.
Niks, maar ik heb gewoon een rijke fantasie.quote:
net geen novemberquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
nou de update is binnen hoor, jelly bean
duurde wel heel lang......
?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
En nu kunnen de mensen met providers ook een jaar wachten tot JB.
Heb nog niks...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
als je een branded toestel hebt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Providers zoals T-mobile en Vodafone houden de updates nog een maand of meerdere maanden.
geen idee, dat was mijn vraag dusquote:
http://www.htconex.net/62(...)e-x-pas-in-december/quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen idee, dat was mijn vraag dus
en hoe zit dat met de One X toestellen die de komende tijd gemaakt worden? inclusief JB? of oude versie en dan updaten?
Dat is best een oud bericht, en toch klopt ie als enige van alle berichten inclusief kutMoons zijn twitterberichten die veel recenter zijn gepost...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://www.htconex.net/62(...)e-x-pas-in-december/
Ja hoe dan als de telefoon niet meer aan gaat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel vaker dat je wel gewoon garantie krijgt, gewoon relocken & stock terugzetten en opsturen.
Waarom installeer je ook in hemelsnaam iets waardoor je phone uitgaat? 2 keren heb je opnieuw leven in gekregen en je maakt het keer op keer erger.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:11 schreef Methamorphosis het volgende:
[..]
Ja hoe dan als de telefoon niet meer aan gaat?
adblocker/betere backups maken zodat ik niet perse alles opnieuw moet downloaden en installeren en instellen.quote:Op zondag 2 december 2012 02:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Waarom zou je hox willen rooten eigk?
Omdat het overgrote deel van Sense bagger is. Omdat MIUI.quote:Op zondag 2 december 2012 02:07 schreef Holy_Goat het volgende:
Waarom zou je hox willen rooten eigk?
Ik ben een Sensefanboy. Dus dat is mijn reden niet...quote:Op zondag 2 december 2012 10:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel van Sense bagger is. Omdat MIUI.
Nee, je unlocked alleen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff een vraagje, als ik root wil met mijn HOX moet ik de bootloader unlocken. Wordt de HOX dan fabrieksgereset? Ik ben dan alles kwijt en kan alles weer opnieuw instellen enzovoorts?
Trollquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
Ok, thnxsquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
Is dit nieuw ofzo? Trolling 2.0? Paar stumpers die in topics gaan roepen dat de update er is ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef Skillstorm het volgende:
HEY JONGENS HEB DE UPDATESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef Skillstorm het volgende:
HEY JONGENS HEB DE UPDATEik hoopte een screenshot in de spoiler... Maar neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
ik hoopte een screenshot in de spoiler... Maar nee
quote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
ik hoopte een screenshot in de spoiler... Maar nee
- hilarisch, maar wegquote:Op zondag 2 december 2012 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Is dit nieuw ofzo? Trolling 2.0? Paar stumpers die in topics gaan roepen dat de update er is ofzo?
Ik weet het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand enig idee of de HOX+ sneller in de praktijk is dan de S3? Qua specs vind ik het leuk en aardig, maar praktijk is iets heel anders.
quote:
Ik denk dat het verschil zo minimaal zou zijn dat ik de keuze van andere factoren af zou laten hangen (sense vs touchwiz, het uiterlijk etc.)quote:Op maandag 3 december 2012 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand enig idee of de HOX+ sneller in de praktijk is dan de S3? Qua specs vind ik het leuk en aardig, maar praktijk is iets heel anders.
Ja.quote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ondertussen is zelfs Sony z'n midrange toestel al aan het updaten
Ja idd een samsung of een google nexus telefoon ofzo.quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef Skillstorm het volgende:
Triest, net HTC zitten bellen met de vraag wanneer JB wordt uitgerold. Maar die medewerker wist alleen dat het uitgesteld was. Dat is alles.
Volgende keer gewoon een Samsung en that's it.
Ja, jezus dit kan gewoon niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja idd een samsung of een google nexus telefoon ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |