Trollquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
nou de update is binnen hoor, jelly bean
duurde wel heel lang......
Ok, thnxsquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef nappa2307 het volgende:
nou de update is binnen hoor, jelly bean
duurde wel heel lang......
Is dit nieuw ofzo? Trolling 2.0? Paar stumpers die in topics gaan roepen dat de update er is ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef Skillstorm het volgende:
HEY JONGENS HEB DE UPDATESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 2 december 2012 15:30 schreef Skillstorm het volgende:
HEY JONGENS HEB DE UPDATEik hoopte een screenshot in de spoiler... Maar neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
ik hoopte een screenshot in de spoiler... Maar nee
quote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
ik hoopte een screenshot in de spoiler... Maar nee
- hilarisch, maar wegquote:Op zondag 2 december 2012 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Is dit nieuw ofzo? Trolling 2.0? Paar stumpers die in topics gaan roepen dat de update er is ofzo?
Ik weet het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand enig idee of de HOX+ sneller in de praktijk is dan de S3? Qua specs vind ik het leuk en aardig, maar praktijk is iets heel anders.
quote:
Ik denk dat het verschil zo minimaal zou zijn dat ik de keuze van andere factoren af zou laten hangen (sense vs touchwiz, het uiterlijk etc.)quote:Op maandag 3 december 2012 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iemand enig idee of de HOX+ sneller in de praktijk is dan de S3? Qua specs vind ik het leuk en aardig, maar praktijk is iets heel anders.
Ja.quote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ondertussen is zelfs Sony z'n midrange toestel al aan het updaten
Ja idd een samsung of een google nexus telefoon ofzo.quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef Skillstorm het volgende:
Triest, net HTC zitten bellen met de vraag wanneer JB wordt uitgerold. Maar die medewerker wist alleen dat het uitgesteld was. Dat is alles.
Volgende keer gewoon een Samsung en that's it.
Ja, jezus dit kan gewoon niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja idd een samsung of een google nexus telefoon ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |