abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119527864
quote:
Een 4-jarige kleuter van de Rotterdamse Albert Plesmanschool wordt ervan beschuldigd twee klasgenootjes te hebben betast en toegetakeld. Hij is onder druk van een groep ouders van school gestuurd. Dat schrijft het AD.

Begin dit jaar werd op het schoolplein een meisje uit groep 1 ernstig toegetakeld. Ze moest naar het ziekenhuis en is nog altijd niet hersteld van haar verwondingen. Volgens haar moeder ging het 'veel verder dan doktertje spelen'.

Vorige week werd opnieuw een meisje uit groep 1 betast door een klasgenootje. Diverse ouders hebben aangegeven dat het om hetzelfde jongetje gaat, zo schrijft het AD.

Bewijs dat de kleuter schuldig is heeft de directie van de school niet. Maar na overleg met zijn ouders, die heilig geloven in zijn onschuld, is hij toch overgeplaatst naar een andere basisschool.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)urd-na-ontucht.dhtml
Welke is deze allemaal? Massaverkrachtingen door 4-jarigen of hysterie van ouders?
  vrijdag 23 november 2012 @ 07:03:43 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_119527884
Hoe lost sturen naar een andere school dit probleem op?
pi_119527891
4 jaar lmao, omogelijk

(mja wel mogelijk maar dan is het zonder intenties) wat een bullshit dit
pi_119527905
Heeft waarschijnlijk ergens gezien dat het een machtspositie opleveren kan.
pi_119527911
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:11 schreef Teslynd het volgende:
Heeft waarschijnlijk ergens gezien dat het een machtspositie opleveren kan.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Zo'n kind bedenkt dit echt niet zelf :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119528086
4 jaar }:|
pi_119528127
Jeej gewoon probleem verplaatsen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119528130
Wordt zo'n kind dat niet gewoon thuis misbruikt? Lijkt me dat die ideeën niet zomaar uit de lucht komen vallen
-XOXO-
pi_119528136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:03 schreef Aventura het volgende:
Hoe lost sturen naar een andere school dit probleem op?
"Dan is míjn kind tenminste veilig!"
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:21:12 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_119528418
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:51 schreef datismijnmening het volgende:
Wordt zo'n kind dat niet gewoon thuis misbruikt? Lijkt me dat die ideeën niet zomaar uit de lucht komen vallen
Precies dit bedacht ik me ook al. Hij moet zoiets toch ergens opgepikt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat een 4-jarige zomaar uit het niets zulk gedrag gaat vertonen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_119528420
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:51 schreef datismijnmening het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Zo'n kind heeft geen flauw benul van "ontucht". Zo'n kind ziet alleen dat iemand rond de schaamstreek anders is dan hemzelf en dat is vreemd.

De maatschappij is volledig doorgeslagen. Op die leeftijd heef dit in het geheel niets met ontucht te maken maar met onwetendheid.
pi_119528427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:21 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Zo'n kind heeft geen flauw benul van "ontucht". Zo'n kind ziet alleen dat iemand rond de schaamstreek anders is dan hemzelf en dat is vreemd.

De maatschappij is volledig doorgeslagen. Op die leeftijd heef dit in het geheel niets met ontucht te maken maar met onwetendheid.
Ja :') Vast :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119528439
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]

"Dan is míjn kind tenminste veilig!"
Dat nooit, Rotterdam :')
pi_119528443
Ouders die alles, maar dan ook echt alles opblazen. :')
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:23:46 #15
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_119528461
Yeah, right, ontucht. Wat is mis met deze wereld?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:49:53 #16
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_119528800
Ik zie geen nieuwswaarde in dit bericht. Gaan we nu alle lokale conflicten tussen ouders nav hun kinderen online zetten en als nieuws presenteren?
Impliciet geeft zo'n non bericht aan dat het allemaal zo slecht niet gaat in nl.
pi_119528859
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:49 schreef Grumpey het volgende:
Impliciet geeft zo'n non bericht aan dat het allemaal zo slecht niet gaat in nl.
Impliciet geeft zo'n bericht aan dat na Robert M. iedereen de weg kwijt is als het om kinderen gaat.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:01:17 #18
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_119528987
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Impliciet geeft zo'n bericht aan dat na Robert M. iedereen de weg kwijt is als het om kinderen gaat.
Jij denkt echt serieus dat dit vroeger noooooooit gebeurde, en dat nu alle ouders van leg zijn?
Geloof me, dit soort lokale conflicten bestaan al sinds we scholen hebben, alleen sinds robert M vindt de media er sensatie in zitten en gaan we elk wissewasje online gooien. Maar goed, dit is dus de basis van het "de wereld gaat naar de kloten"-gevoel wat mensen hebben: typisch voorbeeld.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:03:27 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_119529022
quote:
nog altijd niet hersteld van haar verwondingen.
Na 9 maanden ofzo
Is dat gastje Chuckie Norris II?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:05:20 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_119529055
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja :') Vast :')
Hij heeft wel een punt. 'Doktertje' spelen op jonge leeftijd is vrij normaal. En we reageren met z'n alle sowieso veel te hysterisch op de meeste zaken. We leven in een angst-maatschappij.

Dat gezegt hebbende, zijn er natuurlijk wel grenzen waar normaal gedrag vreemd gedrag wordt. En dit lijkt me wel zo'n geval ja.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_119529230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:21 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Hij heeft blijkbaar ook iemand in elkaar geslagen
-XOXO-
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:19:11 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_119529274
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:16 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hij heeft blijkbaar ook iemand in elkaar geslagen
Er schijnt geen bewijs te zijn dat dit jongetje dat heeft gedaan. Op zich ook wel verontrustend dat een kind zo ernstig toegetakeld kan worden op een schoolplein en dat niemand weet wat er precies is gebeurd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:19:51 #23
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_119529286
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2012 06:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Welke is deze allemaal? Massaverkrachtingen door 4-jarigen of hysterie van ouders?
Er zal gerust wel een kern van waarheid in zitten. Maar: het gedrag van een 4-jarige kan je niet aan de 4-jarige zelf toerekenen, die heeft ongetwijfeld thuis geen goed voorbeeld. Het overplaatsen van de jongen kan voor rust zorgen waardoor er aan een oplossing gewerkt kan worden. Het lijkt mij (maar ik ben géén expert) dat de kinderbescherming er bij zal moeten komen om te kijken hoe de thuissituatie is. Wellicht dat er nu nog iets aan gered kan worden.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_119529316
ten eerste vraag ik me af hoe een 4 jairge op zulke ideen komt en ten tweede vraag ik me af waarom 'men' niet beter opgelet heeft, zeker na het eerste 'incident'.

ter informatie: ik heb een 4jarige (en eentje van 2). als er hier een vriendje of vriendinnetje blijft spelen hou ik dus echt wel toezicht! hell yeah! dat verwacht ik ook wanneer ze elders gaat spelen en dat verwacht ik ook van school. daarnaast probeer ik mijn kinderen mondig te maken (het bekende STOP! HOU OP!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_119529329
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:19 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Er zal gerust wel een kern van waarheid in zitten. Maar: het gedrag van een 4-jarige kan je niet aan de 4-jarige zelf toerekenen, die heeft ongetwijfeld thuis geen goed voorbeeld. Het overplaatsen van de jongen kan voor rust zorgen waardoor er aan een oplossing gewerkt kan worden. Het lijkt mij (maar ik ben géén expert) dat de kinderbescherming er bij zal moeten komen om te kijken hoe de thuissituatie is. Wellicht dat er nu nog iets aan gered kan worden.
volgens nu.nl is jeugdzorg er nu bij betrokken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')