Goede topickaap van mij he?quote:
Nee, pleur op. Ik had een goede TT.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede topickaap van mij he?
Je mag 'm best delen hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, pleur op. Ik had een goede TT.
Neuh.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag 'm best delen hoor.
Dan niet. Missen we allemaal jouw kwaliteitsTTquote:
Ja, mooi!quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik zit nog beetje muziek te luisteren komt ineens deze voorbij
BazentrackNog steeds
Oef... Klein knuffeltjequote:
Trustenquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Goede plaat om mee af te sluiten, ik ga slapen.
Trusten alvast![]()
.
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:17 schreef Pino112 het volgende:
Goede plaat om mee af te sluiten, ik ga slapen.
Trusten alvast![]()
.
Nee, meer.quote:
Nee dan mag ik niet meer rijdenquote:
Topquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:24 schreef Pino112 het volgende:
Briljant. Ik heb Rock een tweet gestuurd
.
Nu echt weg
Ik regel wel een treinticket voor hemquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:24 schreef Pino112 het volgende:
.
Nu echt weg
Jup, je hebt meer dan bierhoeveelheid/10 nodigquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ga je eerder over je nek van die grote hoeveelheid shandy in je mik dan dat je echt bezopen wordt
Die gaat niet snachts.quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik regel wel een treinticket voor hem
SShhhtquote:
Ahja, het is Hilversummie, dan moet ie zich een paar uurtjes vermaken.quote:
De eerste gaat om 6.21quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, het is Hilversummie, dan moet ie zich een paar uurtjes vermaken.
Opgeloost!quote:
Zul je net zien dat hij na 3 out gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 01:24 schreef Pino112 het volgende:
.
Nu echt weg
dronken proberen te worden met Shandy is inderdaad niet zo slimquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:05 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik ga niet naar de studio voor dat Shandy-experiment. ik vermoed dat ik sneller dronken wordt dan de gemiddelde 3fmFok!ker, maar 60 of 80 Shandy is me echt te veel. 5 glazen in een liter? dat is minstens 10L Shandy. als je nagaat dat je bij 12L water een watervergiftiging oploopt denk ik niet dat het verstandig is zoveel liter Shandy te zuipen. Bovendien ga ik er geen vrije dag aan opofferen.
maar ik wens de anderen veel succes.
en wat heb ik kut geslapen.
Prima hoorquote:
Schapenscheerseizoen is pas in het voorjaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet toch heerlijk voor hen zijn, die gratis reclame.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Schapenscheerseizoen is pas in het voorjaar.
De morgen is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar het is nu voorbij naar mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Schapenscheerseizoen is pas in het voorjaar.
Mogge Roel! Ja, ik zag de schaapman ook al bij DWDD. Hele land in rep en roer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De morgen is nog niet voorbij.
Mogguh, cos!
Bedankt, ik heb er nu ook trek inquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
Is het raar om om 9:17 uur in de morgen trek te hebben in een turkse pizza met döner kebap??
Daar zijn vrouwen voor, geen egelsquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Topic visueel beetje opleuken.
Overigens zou een lekker Hertog Jannetje er ook prima in gaan om dit tijdstipquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
Is het raar om om 9:17 uur in de morgen trek te hebben in een turkse pizza met döner kebap??
Ja, waar zijn die tieten vrouwen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen voor, geen egels
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen voor, geen egels
Ik ben bij Maria Menanus al (tijdelijk) afgehaakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben naar een van m'n favoriete Engelse zenders gevlucht. Ik trek nog liever m'n eigen nagels uit dan dat ik een ochtend naar Keen luister.
Ojee, z'n account is gehacktquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap de aversie tegen Kane nooit zo
Ik luister liever naar hun dan naar hun naamgenoot Keane bijvoorbeeld....
Bovendien 2 keer live gezien (ontkom je niet aan als Hagenees) en moet zeggen dat het stond als een huis (net als Di-rect)
quote:
Je vergeet 'this posting is sponsored by Kane' erbij te zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Bovendien 2 keer live gezien (ontkom je niet aan als Hagenees) en moet zeggen dat het stond als een huis (net als Di-rect)
Nee gemeente Den Haagquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vergeet 'this posting is sponsored by Kane' erbij te zetten.
Gelukkig kunnen we zo weer genieten vande dj-draaikunsten van Domieniemienie!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben bij Maria Menanus al (tijdelijk) afgehaakt.
Haal de dwangbuis jongens!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is het meer idd. Kane is niet mijn muziek, maar er wordt altijd overdreven veel aandacht besteed aan dat bepaalde kliekje van artiesten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vergeet 'this posting is sponsored by Kane' erbij te zetten.
Het knopjes-drukken bedoel jequote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we zo weer genieten vande dj-draaikunsten van Domieniemienie!
* borisz belt met het PBC of er nog plaats isquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Dat ben ik zeer zeker met je eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat is het meer idd. Kane is niet mijn muziek, maar er wordt altijd overdreven veel aandacht besteed aan dat bepaalde kliekje van artiesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Om het topique wat op te fleuren.
LSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTA.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Bij Candy moet ik altijd aan haar denken
[ afbeelding ]
Ik nog niet. Volgend jaar de eerste keer, denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
New York
Topstad, blijkt ook wel, ben er 5 keer geweest
Ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik nog niet. Volgend jaar de eerste keer, denk ik.
Nope. Wel dik 20 landen in Europa gezien inmiddels, maar nog niet erbuiten. Vriendin is extreem NY-fan dus die sleept me wel meequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!
Wel eens in de VS geweest of ook niet?
Ik nog niet. Ik ben ooit wel in het vliegtuig geweest, maar toen was ik 2 ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!
Wel eens in de VS geweest of ook niet?
Haha ja dan moet je welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Wel dik 20 landen in Europa gezien inmiddels, maar nog niet erbuiten. Vriendin is extreem NY-fan dus die sleept me wel mee.
splutquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
Bij Candy moet ik altijd aan haar denken
[ afbeelding ]
hier welquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia op de radio en de muziek wordt meteen slechter(zoals altijd)...
Is het al lunchtijd?
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef Pino112 het volgende:
Twee uurtjes baggerradio
Ik luister liever naar zondagavond-EO
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had een ander start van een lang weekend in gedachten
Vergeet Nynke die haar twietjes laat zien nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]luisteraarrrrr van de week en de Breijstaat zijn toppers op de Nederlandse radio
Boeiend onderdeel van de 'show' idd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet Nynke die haar twietjes laat zien niet
De dyke is doorgebroken! Ik herhaal de dyke is doorgebroken!quote:
Snel! Put your finger in de dyke!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De dyke is doorgebroken! Ik herhaal de dyke is doorgebroken!
Ik vraag me af of die dyke erop zit te wachten...quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk lezen ze mijn #neemmaarmee-tweet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:37 schreef alors het volgende:
[..]Er zit een knop op je radio hoor.
Heet je toevallig Cindy en replyde je op mijn tweet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schandalige tweetquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Hopelijk lezen ze mijn #neemmaarmee-tweet voor.
Stop je vingers in je oren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Als Pino het mag, mag ik het ook:
Wombats![]()
![]()
En het mooie is: op mijn radio zit geen knop helaas
Neen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heet je toevallig Cindy en replyde je op mijn tweet?.
Ik had er al 1 in m'n kont zitten en de ander in m'n neus...quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Als Pino het mag, mag ik het ook:
Wombats![]()
![]()
En het mooie is: op mijn radio zit geen knop helaas
Terwijl ze zelf ook continu op DWDD loopt te zeuren. En toch blijven kijken hetwitter:cindyparidaen twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:34:54@PatrickWobben en toch luisteren hè typisch IQtje -100 reageer retweet
Het getuigt ook van niveau dat je dit meteen aan iemands IQ begint te koppelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was eenmalig lekker trollen.
En de Claudia-fans happen ook meteen zo lekker.
Terwijl ze zelf ook continu op DWDD loopt te zeuren. En toch blijven kijken hetwitter:cindyparidaen twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 12:34:54@PatrickWobben en toch luisteren hè typisch IQtje -100 reageer retweet
.
Ik lust wel een Mexicanoquote:
quote:
Werk ze!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En ik vertrek, er mag gewerkt worden![]()
Tot Stenders ergens
Stendersquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tot Stenders ergens
Heb je niet liever gevogelte?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lust wel een MexicanoMet pindasaus graag
Werkzequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tot Stenders ergens
Heb je m'n pa nou al eens bezocht?quote:
Nog 3 uurquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:37 schreef Evertjan het volgende:
Dagelijks bier is gezond!
ik neem er nog eentje
deze man weet dingentwitter:maartenamulder twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 13:34:47Redt de planeet: negeer Serious Request. #overbevolking #sr12 reageer retweet
Hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef Evertjan het volgende:
deze man weet dingentwitter:maartenamulder twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 13:34:47Redt de planeet: negeer Serious Request. #overbevolking #sr12 reageer retweet
Wat een Sherlock zeg, applaus voor deze manquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week loop ik even langs!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je m'n pa nou al eens bezocht?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week loop ik even langs!
Niet veel van werkwoordvervoegingen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie'm nu pas jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet veel van werkwoordvervoegingen!
Omdat de meeste mensen redelijk cliché zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:48 schreef CindieY het volgende:
Waarom altijd van die cliché nummers?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen redelijk cliché zijn
Maar da's mijn theorie
True.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen redelijk cliché zijn
Maar da's mijn theorie
En anders staat ie wel op Youtube.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef CindieY het volgende:
Die rijdende rechter kerstnummer komt vanavond ook nog wel een keer voorbij toch? Ik moet em missen
Waren de liften uitverkocht?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
slecht nieuws: geen Electric 6 voor mij vanavond.
goed nieuws: ik ben waarschijnlijk de hele avond hier te vinden![]()
![]()
![]()
yup, en het bijbehorende kaartje ookquote:
Jammer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, en het bijbehorende kaartje ookniks aan te doen
Ik zou dit geen klassiek willen noemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Qunix het volgende:
Klassiek op 3?
Waarom mag Yann Tiersen niet dan
Is het wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou dit geen klassiek willen noemen.
.... Conzalesquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Qunix het volgende:
Wie was dat nou trouwens? Ik wil hem wel op Youtube nog een keer horen.
Chilly Gonzales - Rideaux Lunairesquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Qunix het volgende:
Wie was dat nou trouwens? Ik wil hem wel op Youtube nog een keer horen.
Die is ook wel eens gedraaid hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Qunix het volgende:
Klassiek op 3?
Waarom mag Yann Tiersen niet dan
Klinkt vrij pijnlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Wtf, dat verhaal op het nieuws van die man die als slaaf werd gehouden....
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speciaal voor Alors:
Maaskant passeert Zeefuik tegen RKC
Nou, dat komt dik in orde met Groningen.
Zeeuws-Vlaanderen hè.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Zeeland? Dat klonk als een Belgische.
hij is goed hèquote:
Hoiquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ik zou hier goddammit dagelijks moeten posten, kan ik de ochtend opening vanaf mijn werk doen rond 06:15 ozfo
Veel plezier, eet zequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]Sterkte
Hier lekker uit eten, tot over een paar uur/
je valt al bijna in de doelgroep tochquote:
Lamlulquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je valt al bijna in de doelgroep toch
ik ook van jou hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |