SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat een man voor de homo's en vrouwen in de OP.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
wie heeft die homo in de op gezet?
zeker die appelhomo?
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef JRRY het volgende:
Hoi, ik ben JRRY en ik stel me voor want ik ben nieuw![]()
Dat is wel zo leuk voor de rest, toch
Yup nu zijn we weer helemaal blij !quote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef JRRY het volgende:
lekkere homo welquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
wie heeft die homo in de op gezet?
zeker die appelhomo?
feminismequote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er staat een man voor de homo's en vrouwen in de OP.
zeker leukquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef JRRY het volgende:
haiiiiiiquote:Op donderdag 22 november 2012 22:14 schreef JRRY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAJJOOOOOOO ZOMAAR DOE JIJ EMO GIF... WIE DENK JE WEL NIE DA JE BEN HE!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
WAJJOOOOOOO ZOMAAR DOE JIJ EMO GIF... WIE DENK JE WEL NIE DA JE BEN HE!?HOMO! FLIKKER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HOMO! FLIKKER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem er 1 van me!![]()
Leffe bierquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
Alleen nog maar leffe bier hier thuis
stakkerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
Alleen nog maar leffe bier hier thuis
moet je doenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
Morgenavond denk ik een kratje Hertog Jan halen als eenmaal naar mijn kamer verhuisd bent
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
Morgenavond denk ik een kratje Hertog Jan halen als ik eenmaal naar mijn kamer verhuisd ben.
Nietsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker aan leila?
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:28 schreef JRRY het volgende:
wow effe m'n ouders' ruzie afluisteren
pleonasmequote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is er zo lekker aan leila?
Als het maar bier is toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik drink het liefst Hertog Jan, maar ik drink in feite van alles en nog wat wel. Ligt er vaak ook aan wat er in de aanbieding is op dat moment.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #659 FL_Freak en Geo to the brownside
doei
Hoi. Wie ben jij?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoi ik ben nieuw hier, aan jou heb ik me nog neit voorgesteld hoi
Neequote:Op donderdag 22 november 2012 22:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij?
Ze hebben je vast al wel gevraagd of je een zus hebt, nietwaar?
ES Bierquote:Op donderdag 22 november 2012 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben de komende tijd weer arm dus dat gaat weer veel huismerkpils worden
Wie?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk dat je d'r wel kent, AppelCake vindt d'r ook wel leuk.
Miley?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk dat je d'r wel kent, AppelCake vindt d'r ook wel leuk.
Truste SVquote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens lekker slapen denk ik.
Met een stoel ?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, wanneer is haar agenda vrij? Dan kan ik haar raken.
Altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi, wanneer is haar agenda vrij? Dan kan ik haar raken.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En leg eens uit hoe dat mijn probleem is?
Je liet me bijna huilen met je slotje ja!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Hahaha paniek overal, ik weet het zeker
dankje, ik jou ook hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bent een koelbloedig kutwijf, dus bij jou ongetwijfeld niet.
Toch vind ik je nog lief.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je liet me bijna huilen met je slotje ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje, ik jou ook hoor.Nee echt, ik mag je wel hoor.
Succes kerel!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga slapen,morgen dus de hele dag bezig met verhuizen
veel plezier en slaapzachtquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
ben blij dat te horenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]Nee echt, ik mag je wel hoor.
Heel veel succes en plezier!!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
slaaplekkort en succesquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
Verschroeid anusvelletje, want ik wou me methaan gas laten branden
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel veel succes en plezier!!![]()
Ik verwacht wel foto's
Thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaaplekkort en succes![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je je anus probeerde te bleken hoor
Waarom, niemand hoeft die te zienquote:Op donderdag 22 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je je anus probeerde te bleken hoor
praters ook altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef Taexon het volgende:
FDS$$@#$F@ pownews gemist omdat ik even met iemand aan het praten was![]()
wat voor stage?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel goed, zit nu op stage een beetje niks te doen
hahahahahaha you're screwedquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Taexon het volgende:
Goede morgen
bah word je wakker gebeld of je even 2 caravans kan wassen bij een oude werkgever... zonder naar buiten te kijken zeg ik ja is goed
Jup....quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahahaha you're screwed
gister nogquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mooi mooi, nog gehockeyd?
okeoke mooiquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gister nogging wel prima
En dan zondag weer wedstrijd
![]()
wat heb jij gister gedaan?
Nou y.vje vertelde dat vandaag meer nieuws kwamquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat gaat niet over 1 nachtgewoon geduldig afwachten, komt vezelluf.
Is de dag al om dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou y.vje vertelde dat vandaag meer nieuws kwam
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er meer volwassenen hier komen dan pubers
Vanavond, mijn werkdag duurt nog tot 6.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ThanksJij ook hard aan de slag he?
[..]
Dankje
jezus wat werk jij langquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond, mijn werkdag duurt nog tot 6.. Nu lunchpauze dus
Gewoon 9-6, valt meequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jezus wat werk jij lang![]()
nu dus lekker een bammetje in de kantine?
9-6 bij de Ah?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon 9-6, valt mee
Oui kantine is vrij goed geregeld hier.
In onze winkel verveel je je echt nooit. Echt nooitquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
9-6 bij de Ah?Ik zou me kapot vervelen
echt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In onze winkel verveel je je echt nooit. Echt nooit
Als je je verveelt, dan doe je echt iets fout.
Maar ga jij eens even studeren
Echt ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
echt?bij ons was het altijd vet saai
![]()
ow jasorry
Zeker waarquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
AH is tof, met leuke collega's dan
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt ja.
Geeft niet, wel wieberen nu
vooral op zaterdagavond na sluit, opeens muziek door de speaker of iemand die vraagt wat je wil zuipenquote:
Badass.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral op zaterdagavond na sluit, opeens muziek door de speaker of iemand die vraagt wat je wil zuipen
Hans Teeuwen.. vroegah de Shaggy - It wasn't me mixquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap het echt niet nee
En dan met zijn allen uitgaan en op zondagochtend met je brakke kop met zn allen werkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral op zaterdagavond na sluit, opeens muziek door de speaker of iemand die vraagt wat je wil zuipen
zondag zijn we niet open dus dat gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan met zijn allen uitgaan en op zondagochtend met je brakke kop met zn allen werken
Wij destijds ook niet, alleen actie moest op zondagochtend gevuld wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zondag zijn we niet open dus dat gaat hem niet worden
haha gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij destijds ook niet, alleen actie moest op zondagochtend gevuld worden
Werd je dan na het stappen zelf ook goed gevuld door je gezellige collega's?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij destijds ook niet, alleen actie moest op zondagochtend gevuld worden
Hilaaaaaaarisch Geo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werd je dan na het stappen zelf ook goed gevuld door je gezellige collega's?
vakkenvullenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werd je dan na het stappen zelf ook goed gevuld door je gezellige collega's?
lekker voo rjequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kut hoeren amerika met jullie kut pauzes in serieskrijg aids aan je kont en een hangend oorlel
lekker voor jequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer, bij de volgende komt mijn tourettes naar boven.
gr gr
IN AMERICA WEL XOXO GOSSIPGIRLquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is geen valide reden om shows uit te stellen
quote:
zozoquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doe je blij mongoloïde bastaarde kindga met je grote teen spelen hoerenzoon
Zwangerschapstest was negatief gisteren, dus maar weer verder slettenbakkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ja jij ook gore slettenbakhoeveel soa's heb je al verzameld sinds je me verlaten hebt? Ben je al zwanger?
Is negatief dus dat je wel zwanger bent? Want als je niet zwanger bent dan was het wel positief te noemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwangerschapstest was negatief gisteren, dus maar weer verder slettenbakken
Kak maar even serieus antwoorden dan. als uitslag van een test negatief is, ben je niet zwangerquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is negatief dus dat je wel zwanger bent? Want als je niet zwanger bent dan was het wel positief te noemen.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is negatief dus dat je wel zwanger bent? Want als je niet zwanger bent dan was het wel positief te noemen.[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ik HIV had na een negatieve uitslag gehad te hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak maar even serieus antwoorden dan. als uitslag van een test negatief is, ben je niet zwanger
Eigenlijk was je niet zwangerquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik HIV had na een negatieve uitslag gehad te hebben.
je papaquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
Wanttttttt homo's lopen hand in haaaaand hand in hand hand in haahahaanddd
quote:
Helaas SV, dat gaat toch niet op voor jouquote:De onderzoekers maken echter wel de kanttekening dat deze vlieger alleen opgaat als de bierliefhebber er ook een gezonde levensstijl op nahoudt. Ook mag er niet te veel bier worden gedronken.
Behalve in het weekend dan doe ik het nog best rustig aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Helaas SV, dat gaat toch niet op voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |