quote:Op donderdag 22 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En leg eens uit hoe dat mijn probleem is?
Je liet me bijna huilen met je slotje ja!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Hahaha paniek overal, ik weet het zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankje, ik jou ook hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bent een koelbloedig kutwijf, dus bij jou ongetwijfeld niet.
Toch vind ik je nog lief.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je liet me bijna huilen met je slotje ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje, ik jou ook hoor.Nee echt, ik mag je wel hoor.
Succes kerel!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga slapen,morgen dus de hele dag bezig met verhuizen
veel plezier en slaapzachtquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
ben blij dat te horenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]Nee echt, ik mag je wel hoor.
Heel veel succes en plezier!!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
slaaplekkort en succesquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
Verschroeid anusvelletje, want ik wou me methaan gas laten branden
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel veel succes en plezier!!![]()
Ik verwacht wel foto's
Thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slaaplekkort en succes![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je je anus probeerde te bleken hoor
Waarom, niemand hoeft die te zienquote:Op donderdag 22 november 2012 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je je anus probeerde te bleken hoor
praters ook altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef Taexon het volgende:
FDS$$@#$F@ pownews gemist omdat ik even met iemand aan het praten was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |