lekker voo rjequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kut hoeren amerika met jullie kut pauzes in serieskrijg aids aan je kont en een hangend oorlel
lekker voor jequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is al de 2e keer, bij de volgende komt mijn tourettes naar boven.
gr gr
IN AMERICA WEL XOXO GOSSIPGIRLquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is geen valide reden om shows uit te stellen
quote:
zozoquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doe je blij mongoloïde bastaarde kindga met je grote teen spelen hoerenzoon
Zwangerschapstest was negatief gisteren, dus maar weer verder slettenbakkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ja jij ook gore slettenbakhoeveel soa's heb je al verzameld sinds je me verlaten hebt? Ben je al zwanger?
Is negatief dus dat je wel zwanger bent? Want als je niet zwanger bent dan was het wel positief te noemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwangerschapstest was negatief gisteren, dus maar weer verder slettenbakken
Kak maar even serieus antwoorden dan. als uitslag van een test negatief is, ben je niet zwangerquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is negatief dus dat je wel zwanger bent? Want als je niet zwanger bent dan was het wel positief te noemen.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is negatief dus dat je wel zwanger bent? Want als je niet zwanger bent dan was het wel positief te noemen.[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ik HIV had na een negatieve uitslag gehad te hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak maar even serieus antwoorden dan. als uitslag van een test negatief is, ben je niet zwanger
Eigenlijk was je niet zwangerquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik HIV had na een negatieve uitslag gehad te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |