Ja en na een jaartje of 3 weer terug bij af ?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kilo-afgevallen.html
Gastric bypass ftw
Alleen jammer van die ponyquote:
Pedo.quote:
Annette zag er prachtig en stralend uit!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kilo-afgevallen.html
Gastric bypass ftw
Geen idee, ik koekeloer wel eens bij het bypass topic hier op fok maar word er niet veel wijzer van... alleen een hoop vrouwen die zich door de medische screening proberen te wurmen om de bypass te krijgenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en na een jaartje of 3 weer terug bij af ?
Zie Annette !quote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, ik koekeloer wel eens bij het bypass topic hier op fok maar word er niet veel wijzer van... alleen een hoop vrouwen die zich door de medische screening proberen te wurmen om de bypass te krijgen
Hoe zijn de resultaten tegenwoordig van een bypass?
Okee herformulering:quote:
Ja da's wel aan de late kant voor een bakkiequote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben van 9-16 a 16.30 onder de pannen haha dus denk dat dat ook voor jou vrij laat is? het zit aan t delftseplein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerzaam weekje wel dit
Goeieavond btw
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag mijn eerste functioneringsgesprek als teamlead gevoerd. Spannend eigenlijk wel
Ja dat lijkt me ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerzaam weekje wel dit
Ik ken 3 vrouwen die alle3 een GB hebben gekregen, jaartje of 3 geleden en er zit ong. de helft weer aan of meer..... zijn weer meer gaan eten of te weinig of toch minder gaan bewegen etc etc alle 3 (collega's in het zkh waar het ook is uitgevoerd) willen ze er weer eentje.. of een maagverkleining. Serieus hoe kan je daar nou zo makkelijk over doenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee herformulering:
hoe zijn de langetermijnresultaten van een bypass?![]()
Iedere kip kan 40 kg afvallen met welke methode dan ook, de vraag is waar je evenwicht bereikt...![]()
ik heb geen haastquote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja da's wel aan de late kant voor een bakkieMaar als je geen haast hebt om naar het Zuiden terug te reizen, kunnen we ook wel thee, fris of booze doen?
Ach, het zat er een keer aan te komenquote:
En, gaat hij zich nu ook anders gedragen denk je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ach, het zat er een keer aan te komenEn ik ben dik tevreden over de manier waarop ik dit heb aangepakt. Daar was ik wat zenuwachtig voor maar de betreffende persoon reageerde gelukkig ook goed. Al met al een goed gesprek
Maar dit wil je zelf toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:30 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen.
Dat wordt weer een hele dag regenrijden op-en-neer naar Duitsland.
Tot vanavond!
Goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 06:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen haastvolgens mij heb ik je nr ook nog wel, laat t wel even weten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |