Ja en na een jaartje of 3 weer terug bij af ?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kilo-afgevallen.html
Gastric bypass ftw
Alleen jammer van die ponyquote:
Pedo.quote:
Annette zag er prachtig en stralend uit!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)kilo-afgevallen.html
Gastric bypass ftw
Geen idee, ik koekeloer wel eens bij het bypass topic hier op fok maar word er niet veel wijzer van... alleen een hoop vrouwen die zich door de medische screening proberen te wurmen om de bypass te krijgenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en na een jaartje of 3 weer terug bij af ?
Zie Annette !quote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee, ik koekeloer wel eens bij het bypass topic hier op fok maar word er niet veel wijzer van... alleen een hoop vrouwen die zich door de medische screening proberen te wurmen om de bypass te krijgen
Hoe zijn de resultaten tegenwoordig van een bypass?
Okee herformulering:quote:
Ja da's wel aan de late kant voor een bakkiequote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben van 9-16 a 16.30 onder de pannen haha dus denk dat dat ook voor jou vrij laat is? het zit aan t delftseplein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerzaam weekje wel dit
Goeieavond btw
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag mijn eerste functioneringsgesprek als teamlead gevoerd. Spannend eigenlijk wel
Ja dat lijkt me ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerzaam weekje wel dit
Ik ken 3 vrouwen die alle3 een GB hebben gekregen, jaartje of 3 geleden en er zit ong. de helft weer aan of meer..... zijn weer meer gaan eten of te weinig of toch minder gaan bewegen etc etc alle 3 (collega's in het zkh waar het ook is uitgevoerd) willen ze er weer eentje.. of een maagverkleining. Serieus hoe kan je daar nou zo makkelijk over doenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee herformulering:
hoe zijn de langetermijnresultaten van een bypass?![]()
Iedere kip kan 40 kg afvallen met welke methode dan ook, de vraag is waar je evenwicht bereikt...![]()
ik heb geen haastquote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja da's wel aan de late kant voor een bakkieMaar als je geen haast hebt om naar het Zuiden terug te reizen, kunnen we ook wel thee, fris of booze doen?
Ach, het zat er een keer aan te komenquote:
En, gaat hij zich nu ook anders gedragen denk je?quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ach, het zat er een keer aan te komenEn ik ben dik tevreden over de manier waarop ik dit heb aangepakt. Daar was ik wat zenuwachtig voor maar de betreffende persoon reageerde gelukkig ook goed. Al met al een goed gesprek
Maar dit wil je zelf toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:30 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen.
Dat wordt weer een hele dag regenrijden op-en-neer naar Duitsland.
Tot vanavond!
Goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 06:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen haastvolgens mij heb ik je nr ook nog wel, laat t wel even weten dan
Afwachtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En, gaat hij zich nu ook anders gedragen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AfwachtenMeer kan je toch niet doen
Ik ben benieuwd, mensen luisteren soms verrassend selectief in dit soort gesprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Anders wordt het over een tijdje zoeken naar nieuwe mensenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, mensen luisteren soms verrassend selectief in dit soort gesprekken
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]de chauffeur van de bus waat ik in zit lijkt op Masuka... Hij is zelfs een beetje eng
Wie wie wiequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gebruikt haar abo blokkeerfunctie nog maar eens...
Mensen die naar Twilight gaanquote:
Het zijn films, FFT, geen tv-seriequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb nog nooit een aflevering gezien. Is het niet meer voor jongeren a 15 - 18 jaar bedoeld?
Ik zou ze gevenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn films, FFT, geen tv-serie![]()
En wat ik er van begreep is dat het juist bijzonder in trek is bij hip kapsel 30, 40 jarige vrouwen
[ afbeelding ]
Ik heb ooit de 2e gezien, nixanquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn films, FFT, geen tv-serie![]()
En wat ik er van begreep is dat het juist bijzonder in trek is bij hip kapsel 30, 40 jarige vrouwen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:40 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gebruikt haar abo blokkeerfunctie nog maar eens...
Hij is zo leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh tofheid trouwens, ik zag Hakimvanmorgen tijdens het shoppen! Maar ik had niets om een handtekening op te zetten en vragen of iemand een foto wil maken met een smartphone is ook best lame eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en vanavond naar Twilight
[ afbeelding ]
Leuknaar Kirsten en R-Patz
Lang stuk gereden?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:46 schreef golfer het volgende:
Weer thuis.
Pfoe, wat een kloteweer de hele weg.
Bloemendaal-Haarlem-Krefeld v.v. Met name het stuk van Venlo naar Krefeld was het hondenweer.quote:
Tja, ook geen trip om even met de trein te doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Bloemendaal-Haarlem-Krefeld v.v. Met name het stuk van Venlo naar Krefeld was het hondenweer.
En als je een papiertje en pen had gehad, had je werkelijk een handtekeningquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh tofheid trouwens, ik zag Hakimvanmorgen tijdens het shoppen! Maar ik had niets om een handtekening op te zetten en vragen of iemand een foto wil maken met een smartphone is ook best lame eigenlijk
[ afbeelding ]
En dat je afstand hield !quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, was schemerig en nat. Verder denk ik dat ik het vooral redde omdat ik winterbanden heb ( is hier trouwens verplicht) en al die ESP en ABS etc zooi heb, kon vol remmen en gewoon sturen.
Ik rij over het algemeen ook wel rustig en met voldoende afstand en zelfs in Duitsland nooit harder dan 130, maar als je dan ziet hoe je met heftige regenval gewoon wordt ingehaald door 'gekken' die ongeveer 200 p/uur rijden is het ook niet verwonderlijk dat er regelmatig ernstige ongevallen op de (opvallend slecht onderhouden, vond ik) autobahn gebeuren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, was schemerig en nat. Verder denk ik dat ik het vooral redde omdat ik winterbanden heb ( is hier trouwens verplicht) en al die ESP en ABS etc zooi heb, kon vol remmen en gewoon sturen.
Die 200 in de regen rijdende gekken zijn trouwens vaak Nederlanders valt me op. Oh, en dat de Autobahn slecht onderhouden is klopt, het geld gaat naar de voormalige DDR, daar zijn de wegen geweldig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik rij over het algemeen ook wel rustig en met voldoende afstand en zelfs in Duitsland nooit harder dan 130, maar als je dan ziet hoe je met heftige regenval gewoon wordt ingehaald door 'gekken' die ongeveer 200 p/uur rijden is het ook niet verwonderlijk dat er regelmatig ernstige ongevallen op de (opvallend slecht onderhouden, vond ik) autobahn gebeuren.
Ja. Ik drink trouwens ook nooit alcohol als ik rij.quote:
Tja, het wilde westen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef borisz het volgende:
Gezellig. Een afrekening in Badhoevedorp.
Voor je werk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef Vork het volgende:
Dat koken voor groepen bevalt me wel. Ik geloof dat het eten ook wel in de smaak viel.
Oh dat klinkt leuk ! Vork.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef Vork het volgende:
Nee, helaas niet, hoewel, misschien maar beter ook, want het is nu gewoon hobby. Ik kook sinds kort, als vrijwilliger zo'n twee keer per maand biologisch en veganistisch voor een lokaal initiatief. Meestal hebben we 25 à 30 eters daar tegen kostprijs kunnen komen eten.
Tuurlijk niet, gekkiequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja. Ik drink trouwens ook nooit alcohol als ik rij.
ik had er wel eens gegeten en voor ik het wist zat ik erbij. Ik merk wel dat het voor mensen best lastig is om wat te bedenken voor een grote groep, gezien het concept en het krappe budget. Met een idee mag je het al gauw gaan uitvoeren. In de praktijk betekent dat, dat wanneer ik meehelp ik dus ook de boodschappen doe en het menu bepaal. En dat is niet omdat ik zo verrekte assertief benquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leuk ! Vork.![]()
Ook het menu bedenken en inkopen en zo?
Ben je gevraagd?
# netwerken
Zware koortsaanval, dus ziek in bed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; weet jij waar Nick is gebleven?
Het leukste aan Simon is Nickquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; weet jij waar Nick is gebleven?
Hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef Vork het volgende:
[..]
ik had er wel eens gegeten en voor ik het wist zat ik erbij. Ik merk wel dat het voor mensen best lastig is om wat te bedenken voor een grote groep, gezien het concept en het krappe budget. Met een idee mag je het al gauw gaan uitvoeren. In de praktijk betekent dat, dat wanneer ik meehelp ik dus ook de boodschappen doe en het menu bepaal. En dat is niet omdat ik zo verrekte assertief ben.
Maar voor netwerken is het niet onaardig. Er zijn veel connecties met mensen die zich bezig houden met de interessantere ontwikkelingen op lokaal gebied. Echt werk zal het niet zo snel op gaan leveren, maar je weet maar nooit. Het is niet mijn hoofddoel, ik doe dit omdat ik het leuk vind en omdat ik ervan leer.
Ik ga hem het weekend weer even bellen voor de wekelijkse update dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef AnneX het volgende:
Nick is even zijn haar aan het shampoo'en.Eindelijk.
Hoe is het met Q, bloessie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, valt me op hoeveel mensen dat wel doenquote:
Écht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, valt me op hoeveel mensen dat wel doen
Hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zware koortsaanval, dus ziek in bed.
Belachelijk trouwens weer die bel/sms-actie van de Friezen rondom die boerenkinkel Johannes.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga hem het weekend weer even bellen voor de wekelijkse update dus ik weet het nietNiet gek, gewoon bellen. En aan t eind van het gesprek zeggen; 'bel jij mij volgende week eens ipv ik jou?' Dat kan ie 1x vergeten/niet doen maar als je dat dan weer zegt komt ie vast met excuus en belt hij zelf een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga hem het weekend weer even bellen voor de wekelijkse update dus ik weet het nietAnders bespreek je dat met hem ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis een volwassen vent, al denk jij aan je "kind" .
# Ontsteer![]()
de kilo knaller moet ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:42 schreef AnneX het volgende:
Wat een boeiende reportage over semi nederlandse kippenfarm in Oekraïne.![]()
inclusief slachterij.
Met nederlandse banken en geld gebouwd, geëxporteerd etc.
45.000 kippen pér dag![]()
De grootste fabriek van Europa.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef z80 het volgende:
[..]
de kilo knaller moet ergens vandaan komen.
of dacht je dat er een NL kip in de supermarkt ligt?
Nee hoor, ik ga niet bedelen om een telefoontje, dan hoor ik mijn eigen moederquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet gek, gewoon bellen. En aan t eind van het gesprek zeggen; 'bel jij mij volgende week eens ipv ik jou?' Dat kan ie 1x vergeten/niet doen maar als je dat dan weer zegt komt ie vast met excuus en belt hij zelf een keer.
Ja Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Anders bespreek je dat met hem ?
Tis een volwassen vent, al denk jij aan je "kind" .
# Ontsteer
Veel bekende koppies en onze winkelstraat mét voor ons de overbekende boekhandelaar, die mijn boekje ook heel stoer in zijn winkel had liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |