quote:The neighbors of a frontier family turn on them when it is suspected that their adopted daughter was stolen from the local Kiawa tribe.
Unforgiven?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:20 schreef Sands het volgende:
Titel is (bijna helemaal) gelijk aan Eastwood's oscar winnende western
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:21 schreef Desunoto het volgende:
Breakfast At Tiffany's
My Fair Lady
Charade
Two for The Road
quote:
Uit welke komedie komt dit fragment?quote:: Have you ever heard of Russian Roulette?
: Why, certainly. I used to play it all the time with my father.
: I doubt that you played Russian Roulette all the time with your father!
: Oh, I most certainly did. You play it with two decks of cards, and...
: That's Russian Bank. Russian Roulette's a very different amusement which I can only wish your father had played continuously before he had you!
1948, film van een bekende regisseur met de initialen PS.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
Gezien de tekst, komt de film waarschijnlijk uit de jaren 40/50
quote:: Well, August, what happy updraft wafts you hither?
The Lady Evequote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Desunoto het volgende:
Twee namen is ook goed voor het punt.
Regisseur PS heeft nog een paar andere, bekendere, films gemaakt. Waaronder één met Barbara Stanwyck en Henry Fonda.
The dark knight rises?quote:
1/1quote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
The dark knight rises?
Morgan Freeman
Christopher Nolan
Liam Neeson
en de rest kom ik niet op...
(als het tenminste goed is..)
8/9quote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
aidan gillen
tom hardy
joseph gordon levitt
christian bale
anne hathaway
Dit kan ik niet goedkeuren neequote:
Snap ik, Albert... en hij heet iets met caine ofzo, maar ik vergeet dat steedsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef Sands het volgende:
[..]
8/9
[..]
Dit kan ik niet goedkeuren nee
9/9quote:
Kloppen allemaal maar er waren er nog meerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef Sands het volgende:
Fantastic Mr. Fox
Rushmore
The Life Aquatic with Steve Zissou
Moonrise Kingdom
Lamers maakt het af +1quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef lamers het volgende:
Royal Tennenbaums
Moonrise Kingdom
The Life Aquatic with Steve ....
Darjeeling Limited
Daar dacht ik achteraf pas aanquote:Op donderdag 22 november 2012 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kloppen allemaal maar er waren er nog meer
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Fargo
O brother where art thou
Big Lebowski
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Intolaroble cruelty (verkeerd gespeld, maar toch)
En dan zit nummer 6 er nog niet bijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Sands het volgende:
Blood Simple
Raising Arizona
Miller's Crossing
Barton Fink
The Hudsucker Proxy
Fargo
The Big Lebowski
O Brothere where art Thou?
The Man Who wasn't There
Intolerable Cruelty
The Ladykillers
No Country for old Men
Burn after Reading
A Serious Man
True Grit
GOFFERDOMMEquote:Op donderdag 22 november 2012 22:42 schreef lamers het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan zit nummer 6 er nog niet bij.
quote:Through the neighborhoods of ?, love is veiled, revealed, imitated, sucked dry, reinvented and awakened.
quote:
Dat had ik niet gezegd als ik nog aanwezig was 10 minuten later.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel bij 1 van de eerste 3 plaatjes beantwoord was... dus blijf nog maar even hintjes geven..
Stand november 2012:quote:
Bliksemschicht in het gezicht, vanaf de haargrens... Tis geen litteken, maar ik vond em wel grappigquote:
David Bowie, man... David Bowie!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bliksemschicht in het gezicht, vanaf de haargrens... Tis geen litteken, maar ik vond em wel grappig
Nee. Heeft er inderdaad wel iets van weg.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef lamers het volgende:
Is dat die gast van Paris, Je T'aime, Hannibal Rising en un long dimanche de fianciailles?
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bliksemschicht in het gezicht, vanaf de haargrens... Tis geen litteken, maar ik vond em wel grappig
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
David Bowie, man... David Bowie!
Bekend genoeg dacht ik zo. Was destijds nog een aardige hit op fok.quote:
Ik heb echt geen idee, alweer een tijdje geleden dat ik de film heb gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef Gillingham het volgende:
Welke scène in Eyes Wide Shut?
Aan het einde bij kerstinkopen?
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Dat ging snel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:10 schreef Gillingham het volgende:
The Man Who Fell to Earth
The Prestige
Had even aangegeven dat je er ook was.quote:
Volgende maand pas.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:13 schreef Gillingham het volgende:
Sam voor de nummer één positie deze maand? Eindelijk Patch van z'n troon stoten?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nu California Dreamin' roepen zou zeker te makkelijk zijn?
Roemeens is al obscuur genoeg, dan ga ik niet een obscure Roemeense film vragen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:15 schreef Waaghals het volgende:
4 months 3 weeks and 2 days
enige Roemeense film die ik ken
Ik weet hem, maar geen tijd om een vraag goed te onderhouden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Waaghals het volgende:
Nee ook niet. Laatste foto was eigenlijk een weggever.
Blijkbaar toch niet zo bekend als ik dacht
Ik zal hem zo wel beantwoordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:11 schreef Robby87 het volgende:
Gaan we nu allemaal posten dat we het niet weten?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef victorinox het volgende:
Pirates of the Caribbean: Dead Men's Chest?
Ook niet.quote:
In de buurt...quote:
Hier heb ik wel vaker last vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
In de buurt...
This was the final feature film completed by Christopher Reeve before a horse riding accident on 27 May 1995 left him paralyzed.
Dat is goed.quote:
1/12quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef Desunoto het volgende:
Terminator
Terminator 2
Lethal Weapon
Lethal Weapon 2
Lethal Weapon 3
Ik vuur deze maar als een shotgun af... hopelijk raak ik iets.
8/12quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef kawa4 het volgende:
Die ik hier op de plank heb van dat jaar:
Silence of the lambs
Robin hood prince of thieves
Hook
JFK
Cape fear
Hot shots
En point break.
quote:
10/12quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:36 schreef FireFox1 het volgende:
Addams Family
Point Blank?
Die hard 2?
Ja maar die is het nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:00 schreef kawa4 het volgende:
Natural born killers?
Toch ook van stone?
Oja dat was de alternatieve titel van de animatieserie vroegerquote:
13/12quote:
Je hebt toch niet echt op je plank gekeken hoop ik?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef kawa4 het volgende:
Die ik hier op de plank heb van dat jaar:
Dan had hij net zo goed naar imdb kunnen gaan dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je hebt toch niet echt op je plank gekeken hoop ik?
Layer Cakequote:
quote:
quote:Ralf Moeller, who played Brick Bardo, had such a thick German accent that all of his dialogue had to be dubbed.
.quote:The character names Gibson Rickenbacker, Nady Simmons, Fender Tremolo, Marshall Strat and Pearl Prophet are also names of musical instruments or manufacturers
quote:This was the last official theatrical release for Cannon Films after going bankrupt in 1987
quote:The gun used by Gibson Rickenbacker are paintball guns, Tipman SMG-60's. This is important in the abandoned factory scene. Rickenbacker runs behind a dumpster and unscrews a 9 oz. CO2 bottle then, inserts another one to simulate "reloading" the weapon.
quote:A martial artist hunts a killer in a plague-infested urban dump of the future.
Hard Targetquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Hier komt ook al zoveel reactie op... Doe dan maar 10 films met JVCD. Maakt niet uit van wanneer!
Eindelijk ben ik van de vraag af...quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Hard Target
Universal Soldier
Universal Soldier 2
Double Team
Street Fighter
Bloodsport
Kickboxer
Timecop
Double Impact
JCVD
The Expendables 2
Hard targetquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Het wil maar niet opschieten... Dus een andere vraag:
10 films met JVCD van voor 2000
As Slow As Possiblequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ASAP, de vraag was al beantwoord...
Weet ik, maar ik vond de vragen leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ASAP, de vraag was al beantwoord...
Hoezo? Zoveel animatievragen stel ik nou ook weer niet. In verhouding heb jij meer dezelfde vragen dan ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
Het zal ook niet
Toch wat meer tips nodig
Omdat mijn kijkgedrag zich vrijwel beperkt tot een bepaalde genre.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoezo? Zoveel animatievragen stel ik nou ook weer niet. In verhouding heb jij meer dezelfde vragen dan ik
Waarom klaag je dan over mijn vragen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat mijn kijkgedrag zich vrijwel beperkt tot een bepaalde genre.
Ik klaag omdat het kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over mijn vragen?
Geef dan een normale hint pipo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag nou maar gewoon
[..]
Dat is goedquote:
klopt, punten komen zo!quote:
Niet zo piepenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
Aaaarghhh... dit wordt een oh ja momentje...
1 screen please
quote:
quote:: One man, alone, betrayed by the country he loves, now their last hope in their hour of need.
quote:: We've go to beak this case down. What we have here, is an astronaut epidemic.
[Points to different photos in turn]
: MIA, dead, died in a car accident, killed, DOA, car death... it's like these guys can't drive, they can fly into outer space but they can't drive a car.
Stand november 2012:quote:
Je moet dan nog wel die met de pinguinquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Nightmare Before Christmas
Ed Wood
Sweeney Todd
Big Fish
Beetlejuice
Batman met die pinguin
Charlie and the Chocolate Factory
Mars Attacks!
Planet of the Apes
Frankenweenie
13/16 ES was al genoemd door michelangeloquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef lamers het volgende:
Sleepy Hollow
Dark Shadows
Alice in Wonderland
Edward Scissorhands
14/16quote:
Zie dat maar als wat True Romance voor Tarantino isquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Michelangelo2 het volgende:
Huh? The Nightmare Before Christmas niet goed?
quote:Eccentric man-childembarks on the big adventure of his life across the US mainland, as he sets out to find his beloved bike, when it is stolen in broad daylight.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef wyccie het volgende:
Oh, die met Jodie Foster.
Little Man Tate?
sam +1quote:
Bugsy Malonequote:
quote:
Nee, jij kent deze film nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:52 schreef dyonvbaal het volgende:
hear no evil, see no evil al kan ik me daarin geen hond herinneren
Fijn dat jij dat voor mij weetquote:
Goed hequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat voor mij weet
Daar moest ik ook even aan denken voor ik op invoeren klikte... maarre hij is het dus niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Is dat een spin-off van 50 tinten grijs?
Neequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan denken voor ik op invoeren klikte... maarre hij is het dus niet?
Michel +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |