quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Intolaroble cruelty (verkeerd gespeld, maar toch)
En dan zit nummer 6 er nog niet bijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Sands het volgende:
Blood Simple
Raising Arizona
Miller's Crossing
Barton Fink
The Hudsucker Proxy
Fargo
The Big Lebowski
O Brothere where art Thou?
The Man Who wasn't There
Intolerable Cruelty
The Ladykillers
No Country for old Men
Burn after Reading
A Serious Man
True Grit
GOFFERDOMMEquote:Op donderdag 22 november 2012 22:42 schreef lamers het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan zit nummer 6 er nog niet bij.
quote:Through the neighborhoods of ?, love is veiled, revealed, imitated, sucked dry, reinvented and awakened.
quote:
Dat had ik niet gezegd als ik nog aanwezig was 10 minuten later.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel bij 1 van de eerste 3 plaatjes beantwoord was... dus blijf nog maar even hintjes geven..
Stand november 2012:quote:
Bliksemschicht in het gezicht, vanaf de haargrens... Tis geen litteken, maar ik vond em wel grappigquote:
David Bowie, man... David Bowie!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bliksemschicht in het gezicht, vanaf de haargrens... Tis geen litteken, maar ik vond em wel grappig
Nee. Heeft er inderdaad wel iets van weg.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:35 schreef lamers het volgende:
Is dat die gast van Paris, Je T'aime, Hannibal Rising en un long dimanche de fianciailles?
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bliksemschicht in het gezicht, vanaf de haargrens... Tis geen litteken, maar ik vond em wel grappig
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
David Bowie, man... David Bowie!
Bekend genoeg dacht ik zo. Was destijds nog een aardige hit op fok.quote:
Ik heb echt geen idee, alweer een tijdje geleden dat ik de film heb gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef Gillingham het volgende:
Welke scène in Eyes Wide Shut?
Aan het einde bij kerstinkopen?
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Dat ging snel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:10 schreef Gillingham het volgende:
The Man Who Fell to Earth
The Prestige
Had even aangegeven dat je er ook was.quote:
Volgende maand pas.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:13 schreef Gillingham het volgende:
Sam voor de nummer één positie deze maand? Eindelijk Patch van z'n troon stoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |