Nee want doodeng en pleuriseind wegquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Hier ook maar even; zijn er mensen die niet op de Facebookgroep zitten en het leuk vinden om een SR-meet te gaan doen?
ja maar dan alleen met de die hard 3FM fans uit dit topic? zoals Bladhark enzoquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Hier ook maar even; zijn er mensen die niet op de Facebookgroep zitten en het leuk vinden om een SR-meet te gaan doen?
Dat eerste heb je gelijk in, dat tweede valt best meequote:Op donderdag 22 november 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want doodeng en pleuriseind weg
Ja haha, ik lurk veelquote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar dan alleen met de die hard 3FM fans uit dit topic? zoals Bladhark enzo
Ja, dat is wel mijn bedoeling... Dat niet half VBL en ONZ op komt dravenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar dan alleen met de die hard 3FM fans uit dit topic? zoals Bladhark enzo
Doodeng valt ook wel meequote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste heb je gelijk in, dat tweede valt best mee
3 uur met de trein.quote:
Pino is niet eng! Wel lang, maar niet engquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben bang van grote oranje 4 jaar oude vogels
Davy, eend en Geo mogen er best bij zijn hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel mijn bedoeling... Dat niet half VBL en ONZ op komt draven
Ik heb een geladen pistool op zakquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben bang van grote oranje 4 jaar oude vogels
Het is niets persoonlijks, maar het is mijn bedoeling dit te organiseren voor de club die hier het hele jaar door post. Dus niet de roedel wilde honden die hier alleen met SR postenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy, eend en Geo mogen er best bij zijn hoor.
Davy en eend?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy, eend en Geo mogen er best bij zijn hoor.
Haha, ga je dan mensen overhoopknallen enzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb een geladen pistool op zak
Alles voor een rood kruisquote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Haha, ga je dan mensen overhoopknallen enzo.
Dat is wel een leuke kerstgedachte.
Nee ik snap je heus wel hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is niets persoonlijks, maar het is mijn bedoeling dit te organiseren voor de club die hier het hele jaar door post. Dus niet de roedel wilde honden die hier alleen met SR posten
Godsamme wat is dit nou weer. Doe normaal zeg, dat zeg je toch nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Haha, ga je dan mensen overhoopknallen enzo.
Dat is wel een leuke kerstgedachte.
a tzzz zemmel wazmetjou.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme wat is dit nou weer. Doe normaal zeg, dat zeg je toch niet
Oh, gelukkig... *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik snap je heus wel hoorwas niet serieus.
En volgens mij zijn er maar 3 actieve VBLers die ook in de 3fm SC posten.
Wie zijn Davy en eend?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik snap je heus wel hoorwas niet serieus.
En volgens mij zijn er maar 3 actieve VBLers die ook in de 3fm SC posten.
Davy = Davy (Djdavy ofzo?)quote:
Maar geen vaste 3FM'ers.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy = Davy (Djdavy ofzo?)
en rubbereend.
Allemaal PSV'ersDat zijn de leuke mensen in vbl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |