komt vast door de vallende blaadjesquote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
Jongens, doe eens lief!
Het escaleert volledig uit de hand hier
Lekker makkelijk, de schuld buiten jezelf leggenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
komt vast door de vallende blaadjes
Ja, Get Free hoort eigenlijk ook erinquote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Had ik ookNet als Get Free, maar ik had de Bonde de Role remix. Daarnaast nog Icona Pop - I Love It en One Day/Reckoning Song
quote:De 3FM ochtendshow van Giel Beelen komt morgen live vanuit het clubhuis van Kane. De band lanceert hun nieuwe album Come Together. Dat doen ze met een bijzonder feest in hun eigen clubhuis in Delft.
Drijvende krachten achter de band, Dinand Woesthof en Dennis van Leeuwen, presenteren mee en nodigen muzikale vrienden uit. Daarnaast treden ze zelf ook op.
WAUW WAU WAUW.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)anuit-clubhuis-Kane/
[..]
quote:RTL stopt na dit seizoen met het uitzenden van de Formule 1. Dat heeft F1-commentator Olav Mol gezegd op Radio 538. Vanaf 2013 worden de grands prix uitgezonden op Sport1.
Sport1 gaat de races in ieder geval de komende drie seizoenen uitzenden. Of Mol meeverhuist van RTL naar Sport1, liet hij in het midden.
Voor de ontvangst van Sport1 moeten kijkers een apart abonnement afsluiten. Volgens Mol is de tijd voorbij dat Formule 1 op een open zender te zien is. De BBC zendt vanwege bezuinigingen sinds begin jaar slechts de helft van de races live uit.
Dit weekend vindt de laatste race van het seizoen plaats. Daarin wordt duidelijk of de Duitser Sebastian Vettel of de Spanjaard Fernando Alonso wereldkampioen wordt. Na de grand prix, in Brazilië, heeft Olav Mol naar eigen zeggen het commentaar verzorgd van 372 F1-races.
Klotezooi.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/443(...)-achter-decoder.html
[..]
Ach, ik keek het toch al nietquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/443(...)-achter-decoder.html
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)anuit-clubhuis-Kane/
[..]
Vond het maar baggerquote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nina June.
Zo ff terugluisteren, heb het niet gehoord.
jup,dat dusquote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ik keek het toch al niet.
Jupquote:
Yellow an sich isquote:
twitter:itsrealTED twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:01:32Willow Smith is 11 and has a tongue ring, half her head shaved and is bisexual. She needs to go live with her Aunty and Uncle in Bel-Air. reageer retweet
Veenstra doet even een Gieltjetwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:00:30Video: Wow wow wow. @Coldplay, check out this beautiful Yellow cover by @NinaJune #3FM http://t.co/T22jLxei reageer retweet
Ja welkomquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh hee we zitten in een nieuw topic
dank je voor de vriendelijkheid.quote:
quote:Tja, omdat ik al zo'n 65 jaar pijp rook zijn mijn tanden niet bepaald meer wit te noemen. Ik verwachtte niet dat met Prodent Arctic & Fresh Whitener de volgende dag mijn tanden een stuk witter zouden zijn, maar na enige maanden poetsen met deze tandpasta zou je verwachten enige verandering te kunnen zien. Helaas, ik heb het niet kunnen merken. - Jan
dat zegt die toch niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef henkde_j het volgende:
Veenstra doet even een Gieltjetwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 22-11-2012 om 22:00:30Video: Wow wow wow. @Coldplay, check out this beautiful Yellow cover by @NinaJune #3FM http://t.co/T22jLxei reageer retweet
![]()
Betterder then original!
Een van de beste nummers ooit gemaakt.quote:
Daar zijn er helaas zo veel van... Kan niet eens een lijstje makenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste nummers ooit gemaakt.
Old White Lincoln stond in mijn top 20 dit jaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zijn er helaas zo veel van... Kan niet eens een lijstje maken
Bjork!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
Wat is er op 3FM eigenlijk? Ik heb de kabel naar m'n tv verwisseld voor een nieuwe en ik heb schijnbaar ook aan die van m'n radio gezeten
FM Radioquote:Op donderdag 22 november 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
Wat is er op 3FM eigenlijk? Ik heb de kabel naar m'n tv verwisseld voor een nieuwe en ik heb schijnbaar ook aan die van m'n radio gezeten
Oh, dat kan ik er in dat gestoor niet uit halenquote:
Dat pakt ie volgens mij nuquote:
Zeker weten dat het aan de kabel ligt en niet aan de connectoren aan beide kanten?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik er in dat gestoor niet uit halenNou, dan maar even via de tv en nog maar een kabel halen van 't weekend.
Is altijd op 88.6 in Zwollequote:Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat pakt ie volgens mij nuMaar geen idee welke zenders, heel veel meuk door elkaar in ieder geval.
Die kabel is oud, die is sowieso aan vervanging toe.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten dat het aan de kabel ligt en niet aan de connectoren aan beide kanten?
Zelf even losschroeven en weer goed vastmaken
Hebben we hier beneden ook jaquote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
Maar goed, digitale tv en dan geluid via de boxen
Net iets meer knopjes indrukkenquote:
Dat gaat bij ons automagischquote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net iets meer knopjes indrukkenTv aan, kastje aan en naar radio switchen, set aan. Zoeken naar 3FM. Tv weer uit. Ik ben gewend alleen op de aan-knop te rammen
Ik vergeet altijd dat ik ook gewoon tv kan kijken met de homecinemaset erbijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons automagisch
En is gewoon hetzelfde als tv kijken, doen we ook via de homecinemaset
altijd +1quote:
quote:
gefeliciteerd nu kunnen jullie je focussen op de titelquote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn uit de europa league
bedankt kerstmartquote:Op donderdag 22 november 2012 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gefeliciteerd nu kunnen jullie je focussen op de titel
Al iets van een dag in gedachten?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Hier ook maar even; zijn er mensen die niet op de Facebookgroep zitten en het leuk vinden om een SR-meet te gaan doen?
Geen idee, ik weet niet eens wanneer ik moet werken in die weekquote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al iets van een dag in gedachten?
Mij lijkt vrijdagmiddag/avond het beste.. Of zaterdag.
Ben je nog flexibel tegen die tijd? Als in: kun je een bepaalde dag vrij houden?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens wanneer ik moet werken in die week
fap fap fapquote:Op donderdag 22 november 2012 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
wow, vet. ik heb een retweet van Thomas van Luyn!
ok. ik houd al op
Is het zo raar om voor kerst te werken?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef Evertjan het volgende:
ik moet werken de week voor kerst voor het eerst in 10 jaar
Ik krijg vrijdagavond om 22u vakantie, het weekend heb ik vrij!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je nog flexibel tegen die tijd? Als in: kun je een bepaalde dag vrij houden?
Hmm oke, kiek maar eem danquote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet eens wanneer ik moet werken in die week
Enschede is wel ver.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Hier ook maar even; zijn er mensen die niet op de Facebookgroep zitten en het leuk vinden om een SR-meet te gaan doen?
ben altijd 2 weken vrij met kerst en oud en nieuwquote:Op donderdag 22 november 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is het zo raar om voor kerst te werken?
Nee want doodeng en pleuriseind wegquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
ja maar dan alleen met de die hard 3FM fans uit dit topic? zoals Bladhark enzoquote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Dat eerste heb je gelijk in, dat tweede valt best meequote:Op donderdag 22 november 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want doodeng en pleuriseind weg
Ja haha, ik lurk veelquote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar dan alleen met de die hard 3FM fans uit dit topic? zoals Bladhark enzo
Ja, dat is wel mijn bedoeling... Dat niet half VBL en ONZ op komt dravenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar dan alleen met de die hard 3FM fans uit dit topic? zoals Bladhark enzo
Doodeng valt ook wel meequote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat eerste heb je gelijk in, dat tweede valt best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |