+1.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hè, wat jammer te lezen dat het niet positieve redenen zijn dat je wat afwezig bent. Sterkte met verwerken.het was ook wel heel veel voor één persoon, zelfs met een groot vangnet.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Hè, wat jammer te lezen dat het niet positieve redenen zijn dat je wat afwezig bent. Sterkte met verwerken.het was ook wel heel veel voor één persoon, zelfs met een groot vangnet.
Dat vind ik een hele goede!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:55 schreef livelink het volgende:
Goede voornemens heb ik niet echt. Ik wil proberen meer te genieten van de goede momenten en me minder uit het veld te laten slaan door de slechte momenten.
Ik heb gisteren de psychiater gesproken en ik ga toch weer terug naar het middel waar ik gewoon op slaap, ik was zo kapot van de slechte nachten. En ik heb vannacht met mn oude middel wel weer gewoon kunnen slapen! Nog geen datum voor de kliniek... ik wacht maar af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 06:36 schreef Nijna het volgende:
En het suffe is, dat ik dus iets had wat wel werkte voor het slapen, maar dat hielp niet voor mn stemming en dat zou dit middel wel doen.
Maar als ik moet kiezen, doe mij dan maar nachtrust... ik kijk het nog een weekje aan anders bel ik de psychiater wel.
Ik vond je al een topwijf, maar deze zin bewijst dat maar weer extra. Succes met het 'er doorheen gaan'!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:42 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie hoeven het niet naar te vinden. Het hoort erbij en ik ga het niet uit de weg. Maar jullie zijn wel lief!
Fijn dat je weer hebt kunnen slapen! Zonde dat medicatie zulke bijwerkingen heeft als niet kunnen slapen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de psychiater gesproken en ik ga toch weer terug naar het middel waar ik gewoon op slaap, ik was zo kapot van de slechte nachten. En ik heb vannacht met mn oude middel wel weer gewoon kunnen slapen! Nog geen datum voor de kliniek... ik wacht maar af.
Dit idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef Vicky het volgende:
kan ze niet een nachtje gaan logeren zodat jij een nachtje door kan halen?
Verder de nachten verdelen. Van te voren afspreken wie er naar haar toe gaat als ze wakker wordt.
steeds beter al.blijf ik wel.moe.quote:
Ok. Fijn dat er een plan wordt gemaakt! Die moeheid herken ik wel. Hoe is je gevoel bij de spver? En hoeveel werk je nu?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
steeds beter al.blijf ik wel.moe.
Van de week intake bij spver gehad. Er wordt nu een behandelplan opgestelt.
met Tess? Op en af.. Soms slaapt ze door, soms niet.. So be it.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:29 schreef mikoxx het volgende:
Ok. Knap! Gaat het slapen nu helemaal goed?
Ben ook wel benieuwd naar jullie aanpakquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
Marjolijntje, hoe oud is F? Wij hadden hetzelfde.met Noah en hij slaapt nu sinds 3 nachten door. Ik pm je vanavond even hoe wij het aangepakt hebben, ok?
Lastig hoor en ik herken het "spijt" gevoel...quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Mag ik hier stiekem melden dat ik echt op ben nu? Ik was vannacht heel erg boos op Faye, dat ze weer wakker was.. Ik vind het verschrikkelijk, ik wilde zo enorm graag een kindje en stiekem heb ik er steeds vaker 'spijt' van. Ik ben gek op haar, echt! Maar ik vind het zo enorm zwaar..
Heb hulp ingeschakeld mbt de nachtvoedingen, als dat beter gaat, ga ik me hopelijk ook weer wat beter voelen..
Faye wordt vrijdag 7 maanden. En graag! Dankjewel!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
Marjolijntje, hoe oud is F? Wij hadden hetzelfde.met Noah en hij slaapt nu sinds 3 nachten door. Ik pm je vanavond even hoe wij het aangepakt hebben, ok?
Jammer dat je het in een pm doet. Mss zijn er ook wel anderen die er baat bij hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
Normaal wordt ik ook niet snel wakker van de kidsquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Faye drinkt met pijn en moeite uit een fles, als ik niet thuis ben![]()
En mn vriend de nachten laten doen.. Ik durf het echt niet aan, hij wordt echt helemaal nergens wakker van, helaas
Voed je nog niet liggend? Dan kun je misschien verder dommelen terwijl ze drinkt en slaap je gemakkelijker in. En Faye misschien ook wel als ze gewoon de tepel los kan laten en in slaap kan sukkelen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:34 schreef Marjolijntje het volgende:
De nachten doe ik zelf ja, Faye ligt naast me, wil alleen een voeding en slaapt dan wil verder. Buiten een flesje geven, zou ik eerlijk gezegd ook niet weten wat mijn vriend voor me kan doen, verder. Maar als jullie ideeën hebben, graag!
Punt is ook dat mijn vriend gewoon door alles heen slaapt, ik moet hem echt wakker maken. Ik kan zelf ook pas weer verder slapen als Faye stil is.
En of het echt honger is of mama-honger, ik weet het niet. Ze drinkt wel goed, iedere voeding. Zo'n 5-10 minuten en dan leg ik haar weer neer en slaapt ze verder.
[..]
Faye wordt vrijdag 7 maanden. En graag! Dankjewel!
Dankjewel Nijna, herkenning is ook al fijn.
Dan gewoon hierquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer dat je het in een pm doet. Mss zijn er ook wel anderen die er baat bij hebben.
Lotte sliep met 4mnd binnen een week door, nadat we haar naar haar eigen kamer verhuisde. Noah ging op diezelfde leeftijd, maar bij hem haalde het niets uit. Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Dankje Linda, voor je reactie! Denk dat we er ook wel wat dingen voor ons uit kunnen halen.
Miss_sly, liggend voeden vind ik echt niet prettig, ik kan niet lekker liggen en nergens lekker bij, ook kan ik niet slapen als Faye drinkt. Zitten en naast me neer leggen werkt voor mij het fijnst.
We gaan nog wat dingen proberen als pap voor het slapen en misschien toch de hele nacht op haar eigen kamer. En ik weet dat ik moet accepteren dat het gewoon kut gaat. Meestal lukt dat ook wel maar soms is het gewoon allemaal even teveel. Heb ook met mijn moeder afgesproken dat ik Faye op mijn vrije dagen ook daarheen mag brengen, zodat ik bij kan slapen. Ze past ook regelmatig op als ik werk, dus ook een vertrouwde plaats voor Faye.
Dankjewel voor jullie reacties in ieder geval! Ik vind het meedenken echt heel fijn, ookal lijkt het soms dat ik alle ideeen af brand, dat is in ieder geval niet de bedoeling!
Ik slaap nu dik jaar al belabberd, een baby die niet overdags slaapt ( tenzij uren wandelen in de maxicosi ) en nog zo een 6 nachtvoedingen standaard heeft maar vaak ook tien .. Ik weet dus heus wat slaap gebrek is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Moonah het volgende:
Accepteren is zo makkelijk gezegd als je al op je tandvlees loopt agv slaapgebrek...
Toen onze zoon een maand of 5 was zaten wij in een vergelijkbaar nachtpatroon. Ik ging er helemaal aan onderdoor. Ik kwam er toen achter dat één slaapcyclus 40-45 minuten duurt. En na elke slaapcyclus werd hij dus wakker, wilde even de borst om vervolgens weer verder te slapen. Niks honger, alleen een lekker slaapmiddeltje. Het lijkt erop dat dat bij jullie ook zo is.
Omdat ik kapot was (had ook een post partum depressie) hebben we radicaal het roer omgegooid. Eerst het slaapgedrag overdag aangepast. Bij het eerste gaapje naar bed. Dat ging na een week goed. Daarna de nacht aan gepakt. Ik sliep met slaappil op zolder, mijn man zou onze zoon gaan troosten. Uiteindelijk heeft hij de eerste nacht 3 uur gehuild. Ik vond het idee afgrijselijk. Zoooo zielig en tegen al mijn principes in, maar ik kón niet meer. De tweede nacht heeft hij 3x 20 minuutjes gehuild (ik lag weer met slaappil boven) en daarna sliep hij door.
Veel sterkte Marjolijntje.
Dat ja...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Moonah het volgende:
Accepteren is zo makkelijk gezegd als je al op je tandvlees loopt agv slaapgebrek...
Dat is ook hartstikke spannend. Succes hoor!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:02 schreef Nijna het volgende:
Ik vind het erg spannend, zie er enorm tegenop ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sam1993 op 16-01-2013 13:38:17 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |