SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval tot 7 januari, daarna wordt gekeken nog een keer gips of tapequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]laat je maar wat vertroetelen met de jongens!
hoelang moet je in t gips blijven? ben je hier al naar de dok geweest?
nog meer sporten, proberen me niet alles aan te trekken en schijt hebben aan sommige mensen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef mikoxx het volgende:
En dames, hebben we goede voornemens?? Ik wel, ik wil beter worden en leren de juiste keuzes te maken. Sporten en sociale contacten weer oppakken. Hoop dat t lukt!!!
Bijna weer lente Macka.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:11 schreef Macka66 het volgende:
Ik wens iedereen hier een kalm en helder hoofd in 2013.
(mezelf ook)
momenteel wat minder door die klote schouders..quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:54 schreef mikoxx het volgende:
Nijna, hardlopen? Doe ik ook en is heel fijn vind ik. Je kan gaan wanneer je wilt, geen verplichting, en lekker buiten.
Vicky, nog meer sporten? Jij sport toch al veel? In je laatste worden kan ik me helemaal vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |