Ik lees dit en wil even aanhaken...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Zoë23 het volgende:
Mikoxx
Hoop dat rust nemen je goed doet, ikzelf vond het lastig thuis te zitten maar werd wel geremd door bekkenpijn en harde buiken toen ik nog zwanger was, dus ik moest wel.
Lijkt me ook wennen als je kinderen zo opeens doorslapen!
S is bijna 7mnd
Het advies om een lk te bellen kreeg ik idd ook in het bv topic, ga ik morgen doen
Cantare
Ik zit met het 'flesweigeren', in aug een mnd geen fles gehad ivm vakantie en in sept weer begonnen met oefenen maar meer dan 40ml bijv drinkt ze niet en valt ze dus ook niet in slaap.
Echt bruikbare tips krijg ik niet, of dingen die ik al geprobeerd heb. Heb meer aan dit forum in ieder geval.
Volgende week isweg.. Echt geen zin in, gaat zwaar worden.
Misschien dat ik bij mijn ouders ga slapen.. Zit ik in ieder geval niet met koken/huishouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat flesweigeren betreft: Eva weigerde werkelijk alle flessen, behalve de Breastflow. Die pakte ze gewoon en ze dronk 'm zo goed als leeg![]()
Nu drinkt ze heel makkelijk uit een flesje en dan denk ik, waaaaaarom wilde je het toen niet!! (maarja borst is ook veel lekkerder en knusser dan een flesje...)Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.apart!
Laatst een andere fles van schoonzus gekregen, dat ding viel ze bijna aanduurde ook maar kort haha.
Kijk wel op tegen de nachten.. Logeren bij ouders heeft uiteindelijk weinig zin want dan moet ik iets regelen voor mijn huisdieren en ben ik helemaal geen moment alleen. Haar op bed brengen en de dingen snachts moet ik daar ook zelf doen. Ik krijg gelukkig wel veel familie over de vloer deze week
Ja, half januari bij de psychquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef Nijna het volgende:
Balen, maar misschien wel beter om nu die pas op de plaats te maken...
Heb je al zicht op gesprekken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:-(quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:28 schreef mikoxx het volgende:
Oh buh buh buh en nee nee nee!!!!! Hier zijn de nachten weer bal, alweer en stuk of tien op rij.... Help :-( :-(
#egopost, sry
Allebei verkouden, maar, dit is ook de voornaamste reden van mijn situatie. Slapen is hier al 3,5 jaar een issue helaas.... :-(quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
:-(
Hoe komt het?
(misschien stomme vraag maar ik weet niet ieders geschiedenis alleen wat ik hier sinds kort lees)
Pff ja slaap is erg belangrijk.. Ik zit dan nog niet zolang met slaaptekort als jij & ik werk ook al een tijd niet, maar ik weet wel wat slaaptekort met je doetquote:Op zaterdag 22 december 2012 09:53 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Allebei verkouden, maar, dit is ook de voornaamste reden van mijn situatie. Slapen is hier al 3,5 jaar een issue helaas.... :-(
Ja precies, dat herken ik wel. Kinderen voelen die onrust natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:00 schreef mikoxx het volgende:
Rust en bijslapen helpen gelukkig erg goed. Dat is fijn. Maar in het begin, toen ik net thuis was zeg maar, sliepen ze opeens door. Het leek alsof er bij mij toch meer onrust was dan ik dacht en dat zou heel goed van invloed kunnen zijn op het slapen natuurlijk. Maar nu, lijkt het weer opnieuw te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder gedachten die alle kanten op schieten, het gaat niet zo goed. Gelukkig vingers aan de pols, maar het mag wel weer eens wat leuker/fijner worden...Fake it till you make it...
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:05 schreef Nijna het volgende:
Zoë, pas goed op jezelf!
Mikoxx, wat valt het dan weer tegen he, als de nachten weer brak zijn. Ik hoop dat het alleen de verkoudheid is dat ze nu zo wakker zijn weer en dat het gauw over is.
Hier ook door verkoudheid onrustige nachten helaas, helpt niet mee.die gedachten zijn erg irritant aan het worden. Maar ook het te korte lontje word ik moe van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder gedachten die alle kanten op schieten, het gaat niet zo goed. Gelukkig vingers aan de pols, maar het mag wel weer eens wat leuker/fijner worden...
Twinkle die spanning nek/schouders heb ik ook veel last van,en koppijn. Ik start in het nieuwe jaar bij een manuele therapeut,kijken of het allemaal wat losser kan.
Sterkte meiden!Herinnering is een vorm van ontmoeting.
+2quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:48 schreef mikoxx het volgende:
Spanning in nek, schouders, hoofdpijn. Ik check in....
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:40 schreef Troel het volgende:
Vergeet mijn berichtje van afgelopen zaterdag maar![]()
't Gaat hier op dit moment gewoon helemaal niet.
Buurman is gelukkig nu krukken aan het halen en dan hopelijk gewoon morgenavond vliegen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]vind je t gek?hoop dat je snel terug kunt komen, en weer op de been bent
Hoop met je mee. Vervelend dat het zo slecht gaatquote:Op woensdag 26 december 2012 20:05 schreef Nijna het volgende:
Troelbeterschap met t pootje!
Ik hoop dat ik in het nieuwe jaar gauw terecht kan voor die stomme medicatie... ben t een beetje zat.
Heb je een bad? Bij mij werkt dat namelijk best goed, gewoon een bad nemen, even ontspannen. Moet ervoor naar mijn ouders, meestal worden de jongens dan ook vermaakt en dan is het echt even rust. En op tijd naar bed (indien mogelijk)quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:48 schreef mikoxx het volgende:
Spanning in nek, schouders, hoofdpijn. Ik check in....
k duim voor je dat je gewoon morgen avond terug kunt vliegenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Buurman is gelukkig nu krukken aan het halen en dan hopelijk gewoon morgenavond vliegen.
Romantische vakantie in Rome wat een solovakantie werd en na een mooie struikelpartij over wat ongelijk liggende stenen (en dan ook echt gewoon een plek die ik al dertig keer prima had belopen), een heerlijke avond in een ziekenhuis waar ze drie woorden Engels spraken en ik geen idee had wat en hoe, omdat me niets verteld werd, bleek uiteindelijk uit de rontgenfoto dat ik een breuk heb in mijn linker enkel, dus in het gips. Alarmcentrale erbij, dingen moeten regelen (ja mevrouw, zonder krukken kunt u niet vliegen, dus u zult krukken moeten halen. Uhh, hoe? Ik mag niet lopen op mijn been en ik zit hier drie hoog zonder lift, zonder krukken. Maakt niet uit mevrouw, u zult krukken moeten halen.) Gelukkig een NL stel hier ook in het hotel, waarvan de man echt een schat is, die heeft fraxiparine voor me gehaald en gisterenavond dus krukken en nu hoor ik vanmorgen of ik terug kan op de oorspronkelijke vlucht of dat ik pas morgen kan vertrekken op een andere vlucht (naar Rotterdam ipv Amsterdam), wat dan ook minder handig uitkomt voor het ophalen van de jongens.quote:
ik hoop mee..quote:Op donderdag 27 december 2012 08:19 schreef mikoxx het volgende:
Jeetje troel, ik hoop dat t gaat lukken met de vlucht vandaag! :-(
inmiddels voel ik me ook wel weer een beetje stoer. Gelukkig dacht ik al wel dat ik me beter zou voelen als ik thuis was. Een lekker bad nemen zit er niet in, maar verder kan ik me wel redden, mag lopen op mijn voet. Dus lekker logeren bij opa en oma en kijken wanneer we naar huis gaan. Het led is nu weer te overzien!quote:Op donderdag 27 december 2012 15:57 schreef livelink het volgende:
Troel, wat een verhaal. Maar ondanks dat het k*t uit heeft gepakt, blijft de stoerheid van de solovakantie wat mij betreft fier overeind!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
inmiddels voel ik me ook wel weer een beetje stoer. Gelukkig dacht ik al wel dat ik me beter zou voelen als ik thuis was. Een lekker bad nemen zit er niet in, maar verder kan ik me wel redden, mag lopen op mijn voet. Dus lekker logeren bij opa en oma en kijken wanneer we naar huis gaan. Het led is nu weer te overzien!
!! Dat dus !!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik haat de awards, maar jij krijgt de stoere chick award van mij hoor!
Des te meer is hij waardquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
!! Dat dus !!
En BE er zijn geen awards dit. Jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hopelijk gauw aan de beurt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval tot 7 januari, daarna wordt gekeken nog een keer gips of tapequote:Op vrijdag 28 december 2012 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]laat je maar wat vertroetelen met de jongens!
hoelang moet je in t gips blijven? ben je hier al naar de dok geweest?
nog meer sporten, proberen me niet alles aan te trekken en schijt hebben aan sommige mensen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef mikoxx het volgende:
En dames, hebben we goede voornemens?? Ik wel, ik wil beter worden en leren de juiste keuzes te maken. Sporten en sociale contacten weer oppakken. Hoop dat t lukt!!!
Bijna weer lente Macka.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:11 schreef Macka66 het volgende:
Ik wens iedereen hier een kalm en helder hoofd in 2013.
(mezelf ook)
momenteel wat minder door die klote schouders..quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:54 schreef mikoxx het volgende:
Nijna, hardlopen? Doe ik ook en is heel fijn vind ik. Je kan gaan wanneer je wilt, geen verplichting, en lekker buiten.
Vicky, nog meer sporten? Jij sport toch al veel? In je laatste worden kan ik me helemaal vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |