SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AppelCake op 22-11-2012 21:42:25 ]
Dejavu.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
1. Is er ooit door een arts geconstateerd dat u last van hart- en vaatziekten heeft en dat u alleen
lichamelijke activiteit op advies van een arts moet uitvoeren?
2. Heeft u pijn op de borst tijdens lichamelijke activiteit?
3. Heeft u in de afgelopen maand last gehad van pijn op de borst in rust?
4. Verliest u uw balans als gevolg van duizeligheid of verliest u het bewustzijn wel eens?
5. Heeft u bot- of gewrichtsaandoeningen zoals artrose, artritis of reuma die verergeren door inspanning?
6. Gebruikt u momenteel medicijnen die door een arts zijn voorgeschreven (bijvoorbeeld plaspillen) in
verband met uw bloeddruk of voor uw hart?
7. Is er een goede reden die nog niet genoemd is waardoor u niet mee zou kunnen doen aan een activiteitenprogramma?
Fotootje van AppelCake:quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef AppelCake het volgende:
Slet in de OP. :$:$:$:$:$
Wie kiest een man voor erbij?
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fotootje van AppelCake:
[ afbeelding ]
Wel vrouwen boobs dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...
wel womenboobs en kuthaar?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...
Haha ja blijkbaar! Misschien wel klasgenoot!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha ik heb dus een schoolgenoot van je naar het forum gelokt?
Ja jij ook??quote:Op donderdag 22 november 2012 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je stage gelopen bij Nieuw-Unicum?
HAHAHA! JAA!quote:
Okeeeequote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
HAHAHA! JAA!
Ik dacht je al te herkennen aan je foto!
Ik ook niet..quote:Op donderdag 22 november 2012 19:41 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er blij mee moet zijn
Ik heb alleen Ro, oke en feamous dan maar dat is iemand die ik al sinds de basisschool kenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb alleen mensen van FOK! op FB die ik net wat beter ken
Haha ja wel heeel toevallig! Herkende het aan zn UI!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha ik heb jullie gewoon weer herenigd hier
Joey nieuwe baan voor jequote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha ik heb jullie gewoon weer herenigd hier
Zijn jullie nu een setje dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef Feamous het volgende:
[..]
Joey nieuwe baan voor je
Ga mensen koppelen
Nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of je in de FOK! FB groep zit.
Lekker!!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee kip piri piri is het geworden, was erg smakelijk.
Die naam is zo grappig.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee kip piri piri is het geworden, was erg smakelijk.
Oké.quote:
Je originele account heeft zo ook een ban.quote:
Dat is FL_Freak zelf niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je originele account heeft zo ook een ban.
Opbokken
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef yvonne het volgende:
Lief doen
Morgen hebben we wat resultaten voor jullie na een hoop gebrainstorm
Ben benieuwd!!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef yvonne het volgende:
Lief doen
Morgen hebben we wat resultaten voor jullie na een hoop gebrainstorm
Nee, maar ik weet wel wiens originele account het isquote:
Heb je dat account nou aangegeven?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat al doorhad.
Dankje Yvonne
Okequote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wiens originele account het is
Ik kijk zelf mee hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je dat account nou aangegeven?
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vuile lurkergrapje krijg ik nu een ban?
Nu durf ik geen klonen aan te maken voor schaamtequote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wiens originele account het is
Ik moest er wel om lachen, ban voor het originele account van die persoon vind ik wel wat overdreven.quote:
Kunnen we wel gelijk zien wie het wasquote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, ban voor het originele account van die persoon vind ik wel wat overdreven.
I couldn't care less tbh.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kunnen we wel gelijk zien wie het was
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:56 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een slechte fokker.
Welke resultaten dan?
is dat mogelijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef Bendoe het volgende:
Dientje, ik heb een topic ā la jou aangemaakt, maar dan met iets minder filosofie en met iets meer onzin.
zienquote:Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef Bendoe het volgende:
Dientje, ik heb een topic ā la jou aangemaakt, maar dan met iets minder filosofie en met iets meer onzin.
Ow....quote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Resultaten van wat ze gaan doen met pub enzo.
Blijf jij hier?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen krijgen we een nieuwe SC denk ik
Hoop etquote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
Laten we hopen dat we lief bij elkaar kunnen blijven in een sc met lueken garpjens en leuken mensen die mooie topics aanmakenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
Je krijgt niks in je schoentje ;')quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vuile lurkergrapje krijg ik nu een ban?
Ik blijf hier ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn
[..]
De bedoeling was dat jij hier bleef
zoals udowu, dat ging goed.....quote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit zou ik ook niet erg vinden.
Ik dreig alleen maar mopquote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen, ban voor het originele account van die persoon vind ik wel wat overdreven.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je krijgt niks in je schoentje ;')
dreigen bezorgt toch nog geen troepquote:Op donderdag 22 november 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toch niet met wapens hegeeft weer zoveel troep
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zoals udowu, dat ging goed.....
ja net uitgespeeldquote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef Dientje12 het volgende:
de nieuwe Walking dead is uit beach
ik bewaar hem voor het weekendquote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ja net uitgespeeld
dat einde man
[ afbeelding ]
Dat doe ik met mijn maagdelijkheidquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik bewaar hem voor het weekend
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen met jou smaak mogen echt geslagen worden
Kom samen spelen, oh wachtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat doe ik met mijn maagdelijkheid
Jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
OPROTTEN MET DIE CAMERAA!!!! JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
So ri me bedtje ik ben echt moe en morgen kom mannetje lekker bij me slapen wordgezellig
Facebook status van iemand zeker?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
So ri me bedtje ik ben echt moe en morgen kom mannetje lekker bij me slapen wordgezellig
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
Jij weet.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Facebook status van iemand zeker?
niet weer hequote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
Doeiquote:
Wolla jonge wat jij mij niet vertrouw?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
IK VERTROUW DEZE DONKERE JONGEN NIET!
SLA MEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Taexon het volgende:
Kud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poepseks.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
SLA MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW HELLLUP MUH!quote:
Lekker wodka drinken.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef AppelCake het volgende:
LIF / Verhuizen naar Rusland
Wie wil nou naar Rusland verhuizen?
Als hij/zij dat wil let hem/haar lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef AppelCake het volgende:
LIF / Verhuizen naar Rusland
Wie wil nou naar Rusland verhuizen?
Zaterdag op zondag nacht 19:30-6:00 en dan nog bijna 2 uur terug rijdenquote:
Maakte ook maar een fa2 tok je weet zelf.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zaterdag op zondag nacht 19:30-6:00 en dan nog bijna 2 uur terug rijdendat zijn pas geen tijden...
Denk dat ik de zondag gewoon ergens ga chillen
Als ik echt moe ben slaap ik daar op de parkeerplaats even een paar uur.. is toch crew parkeerplaats dus beveiligtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakte ook maar een fa2 tok je weet zelf.
Ik zou zo snel mogelijk naar huis gaan.
Ja al een tijdje.. het begon met tietendiscussie en nu weer over polski'squote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ook weer een rel in: 'Hoe zie je er nu uit?' ??
TURBOOOOOquote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Da waar goffedomme'n n'n lieve hond jonge!
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja al een tijdje.. het begon met tietendiscussie en nu weer over polski's
Het is maar goed dat je het erbij zet want ik had het nooit geraden. Patty blank is niet zo blank als papier namelijk. Oh en ze lijkt ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef AppelCake het volgende:
Patty Brard in mijn natuurkundeboek getekend!
[ afbeelding ]
Ze had inderdaad dikker moeten zijn...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het erbij zet want ik had het nooit geraden. Patty blank is niet zo blank als papier namelijk. Oh en ze lijkt ook niet.
Toen wij een senseo hadden gooide ik gewoon me teezakje in het ding waar eigenlijk koffie bende moest... werkte ook goedquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen wij een senseo hadden gooide ik gewoon me teezakje in het ding waar eigenlijk koffie bende moest... werkte ook goed
er waren ook geloof ik theepads te koopquote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toen wij een senseo hadden gooide ik gewoon me teezakje in het ding waar eigenlijk koffie bende moest... werkte ook goed
Klopt die hadden we ook soms in huis, kreeg je ook een theepad houder erbij die precies hetzelfde was als de koffiepad houdersquote:Op donderdag 22 november 2012 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
er waren ook geloof ik theepads te koop
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt die hadden we ook soms in huis, kreeg je ook een theepad houder erbij die precies hetzelfde was als de koffiepad houders
Succes!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heuj heuj Twente gelijkspel gewedgaat lekker
Ook nog op PSV?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Heuj heuj Twente gelijkspel gewedgaat lekker
Ow,,,, nog beterquote:Op donderdag 22 november 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarmee? Ik heb zojuist gewonnen
En het is wel het grote Dnjeprquote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
PSV wil uit de europa league dus geen ideegelijkspel kan..maar ze doen hun best niet
Waarom pak je er geen?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij deze film moet ik eigenlijk wel bier drinken
Deed je dat al niet dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Gister weer een kratje hertog gehaaldquote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Baasquote:Op donderdag 22 november 2012 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gister weer een kratje hertog gehaald
Me ma vind het alleen niet leuk dat er nog 3 lege kratten in de tuin staanquote:
Ohquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden volgens mij hoor
Idd nadat bram die rechtzaak verloorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden volgens mij hoor
Golddigger wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Feamous het volgende:
[..]
Idd nadat bram die rechtzaak verloor
het nieuws presenteren terwijl een advocaat haar beschermt.quote:
'Het zal mij een worst wezen'quote:Op donderdag 22 november 2012 21:33 schreef Snowbells het volgende:
De uitdrukking 'maakt mij geen worst uit' bestaat toch niet?
Ja maar die wat ik zeg is raar toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
'Het zal mij een worst wezen'
Je bent zelf raarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar die wat ik zeg is raar toch?
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben lekker jah, maar hoe zit met met jou?
van 8 tot 10 voor 9 was het rustig en om 10 voor 9 leek het of er een bom ontploft was met mensen erin ofzo zo druk was het opeensquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 22 november 2012 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima, de tijd kroop verschrikkelijk
Vreemden of bekenden?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Stelling: Mannen die vrouwen na sissen en uitschelden moeten door justitie worden vervolgd.
Bij ons zitten altijd de supermarkten helemaal vol met polen die komen winkelen rond 21:00quote:Op donderdag 22 november 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 8 tot 10 voor 9 was het rustig en om 10 voor 9 leek het of er een bom ontploft was met mensen erin ofzo zo druk was het opeens
Vreemden.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vreemden of bekenden?
ja wij zijn om 9 uur dicht dus komen ze maar om 10 voor 9quote:Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij ons zitten altijd de supermarkten helemaal vol met polen die komen winkelen rond 21:00
vervolgd worden door justitie vind ik denk ik wat overdreven, ligt eraan hoever ze gaan denk ik.quote:
Zolang het geen stalkpraktijken wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:46 schreef Ro-ald het volgende:
Stelling: Mannen die vrouwen na sissen en uitschelden moeten door justitie worden vervolgd.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang het geen stalkpraktijken worden
Was een stelling op NED 3 netquote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vervolgd worden door justitie vind ik denk ik wat overdreven, ligt eraan hoever ze gaan denk ik.
als ze 1x kuthoer roepen hoeven ze niet vervolgd te worden, wel als ze de vrouw in kwestie blijven achtervolgen en wat Flippiee zei dat het stalkpraktijken wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Was een stelling op NED 3 net
Ja eens wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ze 1x kuthoer roepen hoeven ze niet vervolgd te worden, wel als ze de vrouw in kwestie blijven achtervolgen en wat Flippieee zei dat het stalkpraktijken worden
bij mij komen in de avond alleen maar jongeren alcohol of energy halen, nooit polenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wij zijn om 9 uur dicht dus komen ze maar om 10 voor 9
Snel! Turk of pizza?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang het geen stalkpraktijken worden
ja die komen ook veel, de blikjes zijn nu 35 cent ipv 30quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bij mij komen in de avond alleen maar jongeren alcohol of energy halen, nooit polen
Moe ?quote:
Ik eigenlijk ook welquote:
Daar was nog een topic over deze weekquote:Op donderdag 22 november 2012 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja die komen ook veel, de blikjes zijn nu 35 cent ipv 30leuk als ze 5 cent te kort komen
Oh zo hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat het later is dan dat het nu is
ik las het ja, dat is echt lomp gewoon 5 cent tekort komenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar was nog een topic over deze week![]()
![]()
Si seņor.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeof vind je Mexicaan ook beledigend soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |