SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AppelCake op 22-11-2012 21:42:25 ]
Dejavu.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
1. Is er ooit door een arts geconstateerd dat u last van hart- en vaatziekten heeft en dat u alleen
lichamelijke activiteit op advies van een arts moet uitvoeren?
2. Heeft u pijn op de borst tijdens lichamelijke activiteit?
3. Heeft u in de afgelopen maand last gehad van pijn op de borst in rust?
4. Verliest u uw balans als gevolg van duizeligheid of verliest u het bewustzijn wel eens?
5. Heeft u bot- of gewrichtsaandoeningen zoals artrose, artritis of reuma die verergeren door inspanning?
6. Gebruikt u momenteel medicijnen die door een arts zijn voorgeschreven (bijvoorbeeld plaspillen) in
verband met uw bloeddruk of voor uw hart?
7. Is er een goede reden die nog niet genoemd is waardoor u niet mee zou kunnen doen aan een activiteitenprogramma?
Fotootje van AppelCake:quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef AppelCake het volgende:
Slet in de OP. :$:$:$:$:$
Wie kiest een man voor erbij?
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fotootje van AppelCake:
[ afbeelding ]
Wel vrouwen boobs dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...
wel womenboobs en kuthaar?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...
Haha ja blijkbaar! Misschien wel klasgenoot!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha ik heb dus een schoolgenoot van je naar het forum gelokt?
Ja jij ook??quote:Op donderdag 22 november 2012 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je stage gelopen bij Nieuw-Unicum?
HAHAHA! JAA!quote:
Okeeeequote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
HAHAHA! JAA!
Ik dacht je al te herkennen aan je foto!
Ik ook niet..quote:Op donderdag 22 november 2012 19:41 schreef Feamous het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er blij mee moet zijn
Ik heb alleen Ro, oke en feamous dan maar dat is iemand die ik al sinds de basisschool kenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb alleen mensen van FOK! op FB die ik net wat beter ken
Haha ja wel heeel toevallig! Herkende het aan zn UI!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha ik heb jullie gewoon weer herenigd hier
Joey nieuwe baan voor jequote:Op donderdag 22 november 2012 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha ik heb jullie gewoon weer herenigd hier
Zijn jullie nu een setje dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef Feamous het volgende:
[..]
Joey nieuwe baan voor je
Ga mensen koppelen
Nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of je in de FOK! FB groep zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |