SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AppelCake op 22-11-2012 21:42:25 ]
Dejavu.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
1. Is er ooit door een arts geconstateerd dat u last van hart- en vaatziekten heeft en dat u alleen
lichamelijke activiteit op advies van een arts moet uitvoeren?
2. Heeft u pijn op de borst tijdens lichamelijke activiteit?
3. Heeft u in de afgelopen maand last gehad van pijn op de borst in rust?
4. Verliest u uw balans als gevolg van duizeligheid of verliest u het bewustzijn wel eens?
5. Heeft u bot- of gewrichtsaandoeningen zoals artrose, artritis of reuma die verergeren door inspanning?
6. Gebruikt u momenteel medicijnen die door een arts zijn voorgeschreven (bijvoorbeeld plaspillen) in
verband met uw bloeddruk of voor uw hart?
7. Is er een goede reden die nog niet genoemd is waardoor u niet mee zou kunnen doen aan een activiteitenprogramma?
Fotootje van AppelCake:quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef AppelCake het volgende:
Slet in de OP. :$:$:$:$:$
Wie kiest een man voor erbij?
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Fotootje van AppelCake:
[ afbeelding ]
Wel vrouwen boobs dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...
wel womenboobs en kuthaar?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen baardgroei en ook geen manboobs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |