quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar welke commentaar-kanalen we gaan krijgen op Sport1.
Zo te zien doen ze ook aan streams en betalen per wedstrijd. ¤ 25 voor 10 races zou zo gek nog niet zijn. En ik heb toch een pc aan mijn tv hangen. http://video.sport1.nl
Ik knal hem wel in de download denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:23 schreef crowone het volgende:
Ben er klaar mee, over 3 jaar zie we wel weer. Ga echt niet betalen voor een sportzender.
Moah, zo erg was het niet. Hij bleef het wel over deuren hebben: "Button doet de deur dicht voor Massa", "Schumacher zet de deur wijd open"quote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef Abed het volgende:
Lullig voor Olav, je ergert je constant aan hem maar hij hoort er wel bij, had een beter afscheid verdiend.
De race is helaas voorbij...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef D. het volgende:
Dat is toch oud nieuws? En SBS zou toch ook nog steeds 'in de race' zijn?
Formule 1 verdwijnt achter decoder http://nos.nl/l/443601quote:
Verkeerde linkje?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Formule 1 verdwijnt achter decoder http://nos.nl/l/443601
Hoe kan SBS nou in de race zijn als sport de rechten voor drie jaar heeft gekocht....quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Verkeerde linkje?
Staat niets over dat SBS niet meer in de race is
Tenzij je op de opmerking van Mol doelt, maar dat telt natuurlijk niet
Als je niet wilt betalen kun je de helft van de races nog altijd live op de BBC zien, en van de rest hebben ze zéér uitgebreide samenvattingen. Zonder reclames.quote:
Het enigewat Sport1 uitzend is voetbal, voetbal, voetbal .....en een beetje tennis. Komop zeg, dat interesseert me geen ruk. Waarom zou ik hiervoor betalen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je gaat klagen over ''betalen voor een sportzender'' moet je niet zaniken
Sport 1 zendt ook golf en motogp uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Het enigewat Sport1 uitzend is voetbal, voetbal, voetbal .....en een beetje tennis. Komop zeg, dat interesseert me geen ruk. Waarom zou ik hiervoor betalen?
Enige wat ik nog zou kunnen overwegen is een soort Motors TV, met alleen motorsport. Dus Nascar, Indycar, DTM, Le mans series, GP2, MotoGP, Formule Renault...Dat zou de moeite waard zijn.
Gelukkig hebben we de Duitse RTL, kijken we lekker gratis en gratis en voor niets Niki Lauda. Prima, dat Sport1 hebben we echt niet nodig.
Onzin.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je gaat klagen over ''betalen voor een sportzender'' moet je niet zaniken
Zelfs de supermarkt is commercieel, dat wil niet zeggen dat je behalve voor de boodschappen ook nog eens moet gaan betalen om binnen te komen en naar buiten te mogen.quote:
Nogmaals, ik lees alleen dat Mol iets zegt, en dat vind ik niet echt een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:12 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoe kan SBS nou in de race zijn als sport de rechten voor drie jaar heeft gekocht....
Eens, maar dan moet je inderdaad wel van voetbal houden. Het is echt ongekend wat je voor dat kleine bedrag allemaal aan (kwaliteits) voetbal krijgt.quote:
Ik denk dat mensen die van voetbal hebben het vast al hebben, of het niet hebben maar door F1 ook niet overgehaald wordenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je inderdaad wel van voetbal houden. Het is echt ongekend wat je voor dat kleine bedrag allemaal aan (kwaliteits) voetbal krijgt.
Ik betaal niksquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je inderdaad wel van voetbal houden. Het is echt ongekend wat je voor dat kleine bedrag allemaal aan (kwaliteits) voetbal krijgt.
Dat laatste kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Laat Sport 1 maar eerst met een aankondiging komen. Olav Mol kan het wel zeggen maar echt betrouwbaar vindt ik dit niet.
Maar Sport1 heeft in het verleden ook f1 uitgezonden toen hete het nog canal+ daar naast was het ook te zien op RTL5. Ik hoop dat het op deze wijze in gaat.
Eurosport heeft het toch ook ooit gedaan naast RTL5/7?
en Dartenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Sport 1 zendt ook golf en motogp uit.
Dus ik hoop dat de rechten naar SBS gaan en niet naar Sport1. Ik ben niet bereikt om 15 euro te betalen om formule1 te kijken. Dat is ook niet handig in een crisis tijd.twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:00:50Naar aanleiding van vragen over F1: Wij zijn nog aan het onderhandelen over de rechten en hopen over een paar weken duidelijkheid te geven. reageer retweet
Zal mooi zijn. Ik ben wel bereid om 15 euro neer te tellen. Maar dat komt ook omdat ik graag naar andere sporten kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 10:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
Olav Mol heeft voor zijn beurt gesproken.
Dit heeft sport1 gezegt op twitter.Dus ik hoop dat de rechten naar SBS gaan en niet naar Sport1. Ik ben niet bereikt om 15 euro te betalen om formule1 te kijken. Dat is ook niet handig in een crisis tijd.twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:00:50Naar aanleiding van vragen over F1: Wij zijn nog aan het onderhandelen over de rechten en hopen over een paar weken duidelijkheid te geven. reageer retweet
Volgens mij enkel de trainingen op vrijdag en misschien kwalificatie, maar dat laatste betwijfel ik zelfs. De races hebben ze volgens mij nooit uitgezonden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me niet herinneren.
Wel de internationale Eurosport klaarblijkelijk, misschien niet de Nederlandse.quote:Op zondag 25 november 2012 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij enkel de trainingen op vrijdag en misschien kwalificatie, maar dat laatste betwijfel ik zelfs. De races hebben ze volgens mij nooit uitgezonden.
Een apart Sport1 kanaal voor auto- en motorsport zou ik overigens wel leuk vinden. F1, NASCAR, MotoGP, WTCC, GP2, enzovoort.![]()
Dat lees ik ook op verschillende fora, zou wel erg mooi zijn en ook 15 euro in de maand schelen!quote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Ik las net dat ze op de BBC gezegd hebben er volgend jaar bij elke race bij te zijn. Bedoelen ze hiermee dat ze alles live gaan uitzenden? Ze zijn er nu natuurlijk ook altijd bij, maar slechts de helft van de races is live. Het zou mooi zijn als ze ook weer de rechten hebben om alles live te doen, aangezien de F1 in Nederland waarschijnlijk naar Sport1 gaat.
De live wedstrijden zitten al achter een decoder. Al een paar jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:
Een troost is nog dat de eredivisie voetbalwedstrijden m.i.v. 2014 ook achter de decoder (die van Rupert Murdoch) zullen verdwijnen.
Rolhockey nog nooit gezien op de Nederlandse tv, schijnt in Spanje en Portugal overigens populair te zijn.quote:Dit zorgt er voor dat men over het algemeen wel weet wie Europees kampioen rolhockey (...) is, maar niet weet wie bijvoorbeeld Bas Lammers (Europees kampioen karting KZ1), Stef Dusseldorp en Yelmer Buurman (resp. 2e en 3e in het FIA GT1 wereldkampioenschap) zijn. Google maar eens op de namen als je ze niet kent, en er gaat een wereld (die je door de omroepen wordt onthouden) voor je open.
Deze opmerking snap ik trouwens niet? Nog zo'n totaal onnodige sneer naar een andere sport die je zelf niet leuk vindt (en heel veel mensen wel) en die hier niks mee te maken heeft?quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:
Een troost is nog dat de eredivisie voetbalwedstrijden m.i.v. 2014 ook achter de decoder (die van Rupert Murdoch) zullen verdwijnen.
Samenvattingen moeten volgens de Nederlandse wet op het open net worden aangeboden, dus dat kan niet, hooguit dat het later wordt uitgezonden. En de live wedstrijden zitten al (zoals eerder gezegd) achter de decoder.quote:Op maandag 26 november 2012 23:15 schreef muffler het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef heywoodu het volgende:
We mogen bekendmaken dat Veronica volgend jaar de Formule1 uitzendt.
Veronica mag in het nieuwe seizoen drie races live uitzenden + samenvattingen overige wedstrijden
Tja, de meeste F1 fans zullen weinig aan die samenvattingen hebben en gewoon zorgen dat ze het live kunnen kijken lijkt mequote:
bij welke provider zit je dan. Ik neem volgend jaar wel sport1 kan ik ook zondagavond lekket nog buitenlands voetbal kijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:55 schreef sasquatsch het volgende:
Dat wordt dus Veronica, BBC en misschien (voor 15 euro per maand extra) RTL+ om alles live te kunnen zien.
Sport1 zit niet in het aanbod van mijn provider
XMS over glasvezelquote:Op woensdag 28 november 2012 12:26 schreef WEST het volgende:
[..]
bij welke provider zit je dan. Ik neem volgend jaar wel sport1 kan ik ook zondagavond lekket nog buitenlands voetbal kijken.
BBC zend niet alles uit, die delen de licentie met een andere omroep toch, ik meen Skyquote:
De BBC-samenvattingen zijn zeer goed te doen, je mist niets aan de race. Maar dan moet je wel tussen de race en de samenvatting elk contact met radio, tv en internet vermijden.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de meeste F1 fans zullen weinig aan die samenvattingen hebben en gewoon zorgen dat ze het live kunnen kijken lijkt me
Ja, en als F1-fan wil je dat toch gewoon totaal niet lijkt me? Zo af en toe kan het wel natuurlijk, maar je wilt toch niet standaard afgesloten zijn van tv/internet/radio zodat je 's avonds een samenvatting kunt kijken?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De BBC-samenvattingen zijn zeer goed te doen, je mist niets aan de race. Maar dan moet je wel tussen de race en de samenvatting elk contact met radio, tv en internet vermijden.
volgens mij zit het juist in de liftquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Jeroen44 het volgende:
Formule 1 is allang over z'n keerpunt heen met al die regels en onzin, jammer...
http://www.f1today.net/nl(...)grands-prix-live-uitquote:Veronica zendt volgend seizoen drie Grands Prix live uit
Veronica, onderdeel van het SBS-concern, heeft Formule 1-rechten bemachtigd. De zender zal niet alle races uitzenden. Alleen de Grands Prix van Canada, de VS en Braziliė zijn rechtstreeks te zien op Veronica. De zender brengt van de overige wedstrijden een samenvatting. De live-rechten voor alle Grands Prix gaan waarschijnlijk naar betaalzender Sport1.
Op die manier spiegelt de constructie zich enigszins aan Groot-Brittanniė, waar betaalzender Sky alle races live uitzendt en het publieke net BBC slechts de helft van de Grands Prix rechtstreeks laat zien. Een woordvoerster van Veronica vertelde aan F1Today.net: "Het klopt inderdaad dat wij volgende jaar de Formule 1 uit gaan zenden in samenwerking met Sport1. Wij zenden drie wedstrijden live uit, die in Canada, VS en Braziliė, en zestien samenvattingen. Wat het inhoudelijke gedeelte betreft is tot nu toe bekend dat wij met een reportageteam naar de circuits afreizen en daar de wedstrijden registreren en reportages maken. We komen dus ook met achtergrondreportages. Wie het commentaar gaat verzorgen, is nu nog niet duidelijk."
Als BBC de rest uitzendt zie ik geen problemen. Mijn pa maar eens op een snelcursus Engels zetten dan.quote:
Zou wel een ideale mogelijkheid zijn om bijvoorbeeld live timing in beeld te kunnen krijgen of iets dergelijksquote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop echt dat bbc alle races uitzend. Echt beetje belachelijke dat veronica maar 3 races live uitzend.
Ik wil best sport1 proberen als ik daar meer informatie krijgt dan wat rtl nu geeft. Weet iemand hoe dit uit gaat zien?
als ze flink inzetten op interactieg gedoe, dat je zelf camerastandpunten kunt bepalen dan zou ik meedoenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:21 schreef IkWilbert het volgende:
Vandaag officieel geworden dat sport1 de rechten voor drie jaar heeft gekocht. Twijfel of ik een abonnement neem...
+ goede voor en nabeschouwing.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ze flink inzetten op interactieg gedoe, dat je zelf camerastandpunten kunt bepalen dan zou ik meedoen
quote:Daarnaast maakt Sport1 op de meeste racedagen meerdere feeds beschikbaar op de diverse Sport1 kanalen, zodat de kijker zelf kan bepalen vanuit welk gezichtspunt hij of zij wil kijken.
http://www.sport1.nl/nieu(...)jaar-live-bij-sport1.quote:We zullen op racedagen de Formule 1 op meerdere kanalen beschikbaar maken zodat de racefans zelf kunnen kiezen of ze de race willen volgen of bijvoorbeeld een kijkje willen nemen in de pitstraat of misschien een stukje willen meerijden met Alonso of Vettel. Kortom fans van de Formule 1 hoeven geen kilometer te missen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Klonk het volgende:
hmzzz,12.50 15,50 per maand via Ziggo, overwegen waard
Ronald van Dam?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:41 schreef Klonk het volgende:
je hebt gelijk
maar dan het overwegen waard, lijkt me wel vet om zelf te bepalen wat je ziet, is er eigenlijk al bekend wie het commentaar enzo gaat doen?
Hans Kraaijquote:
En ze kunnen op internet terecht, altijd wel streams te vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport 1 kost bij Caiway ¤13,16. Ik ben wel bereikt om een abonnement te nemen. Ook omdat ik dan de Motogp kan volgen. Alleen het voetbal daar ga ik niet naar kijken.
Op http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html staat wat je van Sport1 kan verwachten.
Ik vraag me af wanneer het abonnement in gaat gelijk of zit er een paar dagen tussen voordat je kan kijken? Sport 1 is per maand opzegbaar dus in de wintermaanden en tijdens de zomerstop zeg ik Sport1 op.
Wel jammer dat voor de mensen die het niet kunnen betalen hier de dupe van zijn. Ze kunnen alleen bij de Duitse RTL+ terecht of bij BBC die niet alle races uitzend.
Nooit geprobeerd, maar staat wel zo vermeld dacht ik ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Als ik een abonnement neem op Sport1 kan je dan ook gratis gebruik maken van hun internet tv en hun app?
Oh, blijkbaar heb je in de loop van 2013 bij sommige providers Sport1 GO gratis.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Als ik een abonnement neem op Sport1 kan je dan ook gratis gebruik maken van hun internet tv en hun app?
Inderdaad wat een beunhaas was dat zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Oh nee, echt geen Plooij meer. Die man had maar 1 vraag:
"Where the tires an issue ?"
Bovendien veel te amikaal naar coureurs alsof het zijn vrienden waren, terwijl je coureurs echt soms zo zag kijken: Gast, doe eens normaal
Klinkt als Richard van Itterson, doet nu voetbal bij Sport 1.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:43 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vroeger had Sport1 ook de formule1 toen heette het nog Canal +
Dat was in 2001. Ik snap niet waarom dat het toen wel kon dat 2 zenders de formule1 in Nederland uitzonden en nu niet. Of had Veronica/SBS ook de mogelijkheid om alle races live uit te zenden?
[youtube[/youtube]
Zo zag het toen uit. Ik hoop niet dat Tom Coronel commentaar gaat leveren.
Wie is die andere eigenlijk??
Volgens mij is het Ronald van Dam deed vorig jaar DTM bij RTL en doet ook dingen voor studio sport/langs de lijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klinkt als Richard van Itterson, doet nu voetbal bij Sport 1.
Ik weet ook vrij zeker dat het Ronald van Dam is. Ik hoop in elk geval dat het gewoon Olav Mol gaat wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Volgens mij is het Ronald van Dam deed vorig jaar DTM bij RTL en doet ook dingen voor studio sport/langs de lijn.
En hij is ook nog een tijdje hoofdredacteur/columnist van Formule 1 geweest.
Daar zou ik niet op rekenen. Bij het voetbal zit de commentator ook gewoon in een hokje in Nederland.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef roelofjan het volgende:
Sowieso ga ik er van uit dat ze hem nu wel naar de races sturen, i.p.v. dat 'ie in een studio in Hilversum zit.
Voetbal heeft een heel andere beleving dan autosport. Voetbal kun je best commentaar doen in het hokje in Nederland maar autosport niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Bij het voetbal zit de commentator ook gewoon in een hokje in Nederland.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Voetbal heeft een heel andere beleving dan autosport. Voetbal kun je best commentaar doen in het hokje in Nederland maar autosport niet.
Dat is jou mening.quote:
Dat is jouw spelfoutquote:
want?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Stream van Sport1 zal heel moeilijk te vinden zijn.
Niet gratis, betaald. Net zoals je nu een voetbalwedstrijd bij ze betaald kunt streamen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport 1 is gecodeerd en ze willen niet dat er een gratis stream van komt.
quote:Olav Mol @Olav_Mol
Veel vragen over Sport 1, nog geen antwoord pic.twitter.com/xhlDbEjH
Persoonlijk vind ik het nogal een faal als je zo kort voor het seizoen dat soort info nog niet eens prijs kan geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja vreemd dat ze nog niets hebben laten weten. Bij de aankondiging 3 weken terug zouden ze "in de loop van de week" meer informatie hebben.
Het testen wordt helemaal niet uitgezonden, locale cameraploegen en fans zijn de enige bron van beelden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nogal een faal als je zo kort voor het seizoen dat soort info nog niet eens prijs kan geven.
Dat komt 100% zeker omdat ze nog niets besloten hebben; anders was het al bekend.
Ik verwacht er al niet meer al te veel van.
Zijn de trainingen deze week overigens te volgen op Sport1? Zal ook wel neit.
Nu al een faalhazenzender eerste klas
Voor Sport1 én Veronica.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef borisz het volgende:
En het wordt *tromgeroffel*
Ronald van Dam.
Omg van Damquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef borisz het volgende:
Ronald van Dam.
Ah neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef borisz het volgende:
Ronald van Dam.
Hopelijk Ruben van der Meerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omg van Damgeen co-commentator?
Daar loopt precies dezelfde discussie...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Over de uitzendrechten kan het prima hier.
Achja, bij Ziggo ook. Nieuwe klanten een interactieve decoder/recorder voor 49 euro.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef Pagan het volgende:
Bij uitbreiding van mij abo bij canalDigitaal kreeg ik geen ontvanger met HDD, terwijl nieuwe klanten die wel krijgen.![]()
Na dreigen met opzeggen kreeg ik die ineens wel.![]()
Laat je dus niet te snel afschepen bij CD als je wilt upgraden naar Sport1 of het entertainment pakket.
Streamenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Tazz het volgende:
Bij UPC zit RTL DE niet in basis pakket, geen behoefte om sport1 te nemen.
Zijn er alternatieven? Of wordt het voor sommigen een sober jaar?
Voor mensen die niet een paar tientjes per maand willen betalen (of minder zelfs?) voor Sport1 of een pakket met RTL wordt het een sober jaar denk ik ja, met de helft op de BBC.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Tazz het volgende:
Bij UPC zit RTL DE niet in basis pakket, geen behoefte om sport1 te nemen.
Zijn er alternatieven? Of wordt het voor sommigen een sober jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |