SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correctie.. onderdanige SEXY bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JackieBrown op 22-11-2012 19:23:14 ]![]()
Zit mobiel, maar insert Ehhhhhhh.jpgquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende: [..] Hoezo noem je hen twee keer?
Jawel, je keek.![]()
Dat knakken heeft JB ook. Soms maak ik me zorgen, maar na een milliseconde ben ik het vergeten enquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Nee, joking.
Geen idee, mijn kaak 'knakte' al langer en toen ging 'ie voor mijn gevoel dus ineens niet meer terug.Deathlift or Die.![]()
Ik heb soms wel eens dat ik ineens een intense kramp in m'n kaak krijg na het gapen, maar vooral na het nemen van een te grote hap. Dan moet ik als een mongool m'n kaak uitrekken op verschillende manieren anders wordt het alleen maar erger en is het niet uit te houden.
![]()
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat knakken heeft JB ook. Soms maak ik me zorgen, maar na een milliseconde ben ik het vergeten enOmdat peer.![]()
"Jammer van de Hello Kitty" [/JB]quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]![]()
Goede OPThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik doe het niet eens met opzet, kan er ook niet mee stoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.![]()
Pics.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb soms wel eens dat ik ineens een intense kramp in m'n kaak krijg na het gapen, maar vooral na het nemen van een te grote hap. Dan moet ik als een mongool m'n kaak uitrekken op verschillende manieren anders wordt het alleen maar erger en is het niet uit te houden.
I know, gaat onbewust.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe het niet eens met opzet, kan er ook niet mee stoppenOmdat peer.![]()
Listerine, kijk naar de vorm van die fles mang.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ze doet het op dat moment niet bewust hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.
Deathlift or Die.![]()
Oh.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze doet het op dat moment niet bewust hoor
I don't want to know.Omdat peer.![]()
Ik knak mijn hele lichaam sowies, heel vaak dat mijn knie of elleboog keihard in de kom knakt, en natuurlijk je nek en vingers![]()
![]()
![]()
ik knak mijn tollie om mezelf in mijn asser te plassenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik knak mijn hele lichaam sowies, heel vaak dat mijn knie of elleboog keihard in de kom knakt, en natuurlijk je nek en vingers![]()
#ethaoutDeathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Jammer van de Hello Kitty" [/JB]![]()
![]()
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had een keer een keispange chick gepost, zei je dat. Laat mij lekker wrok koesteren ja
.
![]()
Dittem.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.
Tevens ja, spange chicks met kinderachtige kleding -10![]()
![]()
Ik koester meer wrok dan dat ik oesters wok.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dittem.
Tevens ja, spange chicks met kinderachtige kleding -10![]()
![]()
Fucking kuthoer, ik wou nét gaan eten gewoonquote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Meteen ziekste rillingen over m'n lijf, THANKS HE!
*adblockt*![]()
Photoshop, dat is het ergequote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef JackieBrown het volgende:
Was dat nou echt of gewoon photoshop?![]()
![]()
Zieke kippenvel en de mini-haartjes die ik op m'n arm heb (quote:) staan overeind
. Spotten met m'n fobie
.
![]()
Jammer dat er niet wat anders overeind staat.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zieke kippenvel en de mini-haartjes die ik op m'n arm heb () staan overeind
. Spotten met m'n fobie
.
![]()
Niet chill man, heb nogsteeds chickenskin (quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dat er niet wat anders overeind staat.)
.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
dWc, zit je op donderdag ook op school daar?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
En welk onderwerp is dat dan? Het -hoe-lelijk-kan-je-gezicht-zijn- onderwerp?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jajaja dan zal ik maar een ander onderwerp aansnijden.
[ afbeelding ]![]()
Moet alleen nog afstudeerstage en wat Spaans dingetjes inhalen, dus kom er haast niet meerquote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
dWc, zit je op donderdag ook op school daar?.
Stoute plannetjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En welk onderwerp is dat dan? Het -hoe-lelijk-kan-je-gezicht-zijn- onderwerp?Soms hou ik van je hè (sorry Etha).
![]()
Oh jammer anders kon ik je stalken, want meeten durf je niet toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet alleen nog afstudeerstage en wat Spaans dingetjes inhalen, dus kom er haast niet meer.
Stoute plannetjes?
[..]Soms hou ik van je hè (sorry Etha).
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Wat een grafkop zegquote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jajaja dan zal ik maar een ander onderwerp aansnijden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En welk onderwerp is dat dan? Het -hoe-lelijk-kan-je-gezicht-zijn- onderwerp?
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh jammer anders kon ik je stalken, want meeten durf je niet toch?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die wijven hier joh, alsof het ook maar een klein beetje om d'r hoofd gaat in die foto.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ken nog wel een kei undercover lokaaltjequote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh jammer anders kon ik je stalken, want meeten durf je niet toch?.
'Niet durven/willen meeten' als iets negatiefs zienquote:_!
![]()
Heeft ze nou 1 streng witte extentions?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft ze nou 1 streng witte extentions?![]()
![]()
Zo slechtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn pimmel is zo lang dat de foto ervan van afgelopen zomer nu pas gepost kan worden.
Lil wayne, Usher en Kanye lijken het meestquote:Op donderdag 22 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Geen steek veranderd allemaal. T.I. had toen al swag (en een grill? wtf
)
.
![]()
![]()
Ik zweer het je, die foto van Usher lijkt bijna sprekend op mijn kinderfotoquote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lil wayne, Usher en Kanye lijken het meest.
![]()
Hou op met me hoor, John Legend staat er niet bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die foto van Usher lijkt bijna sprekend op mijn kinderfoto.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou op met me hoor, John Legend staat er niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je nu zo'n kutkop gekregen.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je nu zo'n kutkop gekregen.
![]()
![]()
Even gegoogled, het is het meest gerelateerd aan een salamder of een kikker kwa huid. Het ding is foooooking eng. Gatver. Ik wil het. Gewoon om het onverwachts bij random people in hun nek te leggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't ask me, gemuteerde slang ofzoBay of Plenty![]()
Hij heeft z'n carnavalsoutfit al aan?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't ask me, gemuteerde slang ofzoOmdat peer.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Even gegoogled, het is het meest gerelateerd aan een salamder of een kikker kwa huid. Het ding is foooooking eng. Gatver. Ik wil het. Gewoon om het onverwachts bij random people in hun nek te leggen.![]()
Omdat peer.![]()
Je wilt het gewoon voor je punni hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Even gegoogled, het is het meest gerelateerd aan een salamder of een kikker kwa huid. Het ding is foooooking eng. Gatver. Ik wil het. Gewoon om het onverwachts bij random people in hun nek te leggen.If not now, then when.![]()
Busted ditdat.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon voor je punni hebben.
Serieus, dit is toch het vetste huisdier dat je je maar kunt wensen.Bay of Plenty![]()
Wat voor naam zou je het geven?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef oLexie het volgende:
[..]
Busted ditdat.
Serieus, dit is toch het vetste huisdier dat je je maar kunt wensen.Omdat peer.![]()
Kut Yuri ik schoot keihard in de lachquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niks van geloven, ze komt uit Congo.![]()
![]()
Dat is deze al.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef oLexie het volgende:
[..]
Busted ditdat.
Serieus, dit is toch het vetste huisdier dat je je maar kunt wensen.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kut Yuri ik schoot keihard in de lach
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Atretochoana eiselti is een wormsalamander uit de familie Caeciliidae.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'm nu grappiger dan toen ik 'm postte.
If not now, then when.![]()
Skippie ofzo. Of Jumbo.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat voor naam zou je het geven?Bay of Plenty![]()
http://kranten.kb.nl
Bazensite. 3 eeuwen kranten digitaal met zoekfunctie. Stukje ut 1797 gevonden van mn familie
Jawel, je keek.![]()
Waar staat NL dan? toch sws niet hoog? Ja boven Engeland en Duitsland, maar verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Poolse chicks zijn heet. Staan boven Nederland in de top vijf Europese schoonheid.![]()
Niet echt nee. Brede schouders, sowieso vind ik de meeste Nederlandse meisjes echt lompe horken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar staat NL dan? toch sws niet hoog? Ja boven Engeland en Duitsland, maar verder.Bay of Plenty![]()
Fucking sloom man, en dat in 2012.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:58 schreef jna het volgende:
http://kranten.kb.nl
Bazensite. 3 eeuwen kranten digitaal met zoekfunctie. Stukje ut 1797 gevonden van mn familieIf not now, then when.![]()
Hij is pas net gelanceerd dus het zal nogal druk zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking sloom man, en dat in 2012.Jawel, je keek.![]()
Shit man je was me voorquote:en precies terwijl ik hele verhalen naar je aan het appen was smiecht. Get off my site!
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Shit man je was me vooren precies terwijl ik hele verhalen naar je aan het appen was smiecht. Get off my site!
Deathlift or Die.![]()
Ik ben bang dat ze een verloren zaak is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja fantastisch gr gr. Kan je niet haar persoonlijke squatcoach worden?Deathlift or Die.![]()
Niks is te laatquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze een verloren zaak is.![]()
![]()
Ik hoef niks te squatten als ik paardrijdquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoeveel squat jij dan??????;????? :§Etha pls
![]()
Oja jij had dat orgasmezadel toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoef niks te squatten als ik paardrijdEtha pls
Deathlift or Die.![]()
Wutquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja jij had dat orgasmezadel toch?![]()
![]()
foto‘s van je zusje hier plaatsenquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Too dumb* ook nogquote:_! Doet me denken aan deze post:
Als (ex-)docent zeggen dat nota bene het onderwijs verloederdquote:Op donderdag 22 november 2012 22:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarbij en laten we dat ook niet onderschatten verloederd het onderwijs ook_!
Zoo, die reet zie ik nu pas. De teringquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze een verloren zaak is._!
![]()
In Rotjeknor lopen ze altijd achter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:
Fernandes SC... hoe zie ik deze nu pas...
Wauw, al die verse AH sappen zijn 99 cent, die peer, stoofpeer en zwarte bes is lekker gek.
![]()
Die asserof het gebrek eraan eigenlijk
Topicnr. 247... voor een Surinamer ben ik nog vrij snel eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Rotjeknor lopen ze altijd achter.
Wauw, al die verse AH sappen zijn 99 cent, die peer, stoofpeer en zwarte bes is lekker gek.
BFF met GGMM![]()
Surinaamse moderators op FOK!, mi gado mi jezusquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Topicnr. 247... voor een Surinamer ben ik nog vrij snel eigenlijk.... Van VBL ook nog
.
![]()
Alleen jammer van dat Feyenoord. Hij mag vriendjes worden met JB.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Surinaamse moderators op FOK!, mi gado mi jezus. Van VBL ook nog
.
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat Feyenoord. Hij mag vriendjes worden met JB.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik weet niet wat een grotere bijdrage heeft aan de emancipatie. Obama als eerste zwarte president of een Surinamer als modjequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Jawel, je keek.![]()
Weet je wel hoeveel subsidie ze voor mij krijgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
BFF met GGMM![]()
sry vasquote:lithia was toch ook suri?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een grotere bijdrage heeft aan de emancipatie. Obama als eerste zwarte president of een Surinamer als modjeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Inb4 ik hoef niet te squatten want ik voetbalquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja jij had dat orgasmezadel toch?If not now, then when.![]()
Lithia is Antilliaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
sry vas
[..]
lithia was toch ook suri?
En nee, dat is niet 1 pot nat
Jawel, je keek.![]()
poteto potatoquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Lithia is Antilliaan
En nee, dat is niet 1 pot natI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Antillianen zijn vrij makkelijk te herkennen --> ze zitten in de gevangenis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Lithia is Antilliaan
En nee, dat is niet 1 pot natBFF met GGMM![]()
Waar is dat filmpje van Roue Verveer over het verschil tussen Surinamers en Antillianen gebleven op youtubequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Antillianen zijn vrij makkelijk te herkennen --> ze zitten in de gevangenis.
Jawel, je keek.![]()
XDquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze is Chinees geworden, goed van haar he?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef jna het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje van Roue Verveer over het verschil tussen Surinamers en Antillianen gebleven op youtubeBFF met GGMM![]()
GEBLOKKEERD VOOR ME LANDquote:
WATSDIT.quote:Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Het spijt ons.![]()
Ik zit in België en kan het wel gewoon zienquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GEBLOKKEERD VOOR ME LAND
WATSDIT.
BFF met GGMM![]()
België wel en Nederland niet, vaagquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit in België en kan het wel gewoon zien![]()
![]()
SLAVERNIJ IS TERUG! ZE DENKEN DAT ZE DE BAAS ZIJN OVER ONS!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GEBLOKKEERD VOOR ME LAND
WATSDIT.
[..]
DAT IS FUCKED UP GJawel, je keek.![]()
Eredivisie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GEBLOKKEERD VOOR ME LAND
WATSDIT.
[..]
BFF met GGMM![]()
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
SLAVERNIJ IS TERUG! ZE DENKEN DAT ZE DE BAAS ZIJN OVER ONS!![]()
Ze kunnen alleen (weg)rennen, en omdat ze geleerd hebben om zigzaggend weg te rennen voor de politie heeft Churandy moeite in zijn baan te blijven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat Antillianen niet kunnen voetballen gaan ze zo doenBFF met GGMM![]()
De neef van je zwager is de vriend van mijn oom, deel met je broeder!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel subsidie ze voor mij krijgen![]()
Ik krijg geen moer, ik moet alleen komen opdraven en lachen als er controle komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De neef van je zwager is de vriend van mijn oom, deel met je broeder!BFF met GGMM![]()
Anti-anti-topic ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen (weg)rennen, en omdat ze geleerd hebben om zigzaggend weg te rennen voor de politie heeft Churandy moeite in zijn baan te blijven.![]()
![]()
zeker die kleuterfoto hequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Maakt niet uit, hij is blij!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen (weg)rennen, en omdat ze geleerd hebben om zigzaggend weg te rennen voor de politie heeft Churandy moeite in zijn baan te blijven.Jawel, je keek.![]()
Wat deden jullie dan wel?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je was me beste mattie het klopte niet we maakten geen ruzieNachtmerries.
Jawel, je keek.![]()
Kutje. Ben helemaal geen feyenoorder. Maar ik discrimineer niet en verwelkom hem met open armen. Rotterdammertsquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat Feyenoord. Hij mag vriendjes worden met JB.![]()
![]()
Maar, ik ben geen Rotterdammer...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kutje. Ben helemaal geen feyenoorder. Maar ik discrimineer niet en verwelkom hem met open armen. Rotterdammerts
BFF met GGMM![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, ik ben geen Rotterdammer...![]()
Wat voor Rotterdammer ben jij dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kutje. Ben helemaal geen feyenoorder. Maar ik discrimineer niet en verwelkom hem met open armen. Rotterdammerts
In de buurt van Tilburg geboren, gewoond in Tilburg, Eindhoven, Den Haag, Kuala Lumpur en nu in België. Maar nooit in Rotterdam.quote:BFF met GGMM![]()
Kuala Lumpur whutquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de buurt van Tilburg geboren, gewoond in Tilburg, Eindhoven, Den Haag, Kuala Lumpur en nu in België. Maar nooit in Rotterdam.Dat hoor je nou niet echt vaak, Maleisie
![]()
![]()
Was ivm werk bij Shellquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kuala Lumpur whutDat hoor je nou niet echt vaak, Maleisie
BFF met GGMM![]()
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, ik ben geen Rotterdammer...laat maar dan. Niet-Rotterdammers
![]()
![]()
Eentje met common sense Timmiequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wat voor Rotterdammer ben jij dan?![]()
Ga dan maar weer heel gauw weg uit mijn stad hequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ohlaat maar dan. Niet-Rotterdammers
![]()
![]()
Ik ben er wel sowieso om het ene weekend... en ik verdien wel wat medelijden, want ik werk in Brusselquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
BFF met GGMM![]()
Niets sterker dan dat ene woord, JBquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eentje met common sense TimmieI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Brussel is leuke stad man, lekker mitraillettes etenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er wel sowieso om het ene weekend... en ik verdien wel wat medelijden, want ik werk in Brussel
Kan ik eindelijk dit plaatje eens gebruiken:quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niets sterker dan dat ene woord, JB
BFF met GGMM![]()
Bepaalde delen zijn leuk, ik werk bij het ZuidStation. Dat is gewoon ghetto mang...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Brussel is leuke stad man, lekker mitraillettes etenBFF met GGMM![]()
Amai zeg da lijkt me wel zot.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er wel sowieso om het ene weekend... en ik verdien wel wat medelijden, want ik werk in Brussel![]()
wat voor een werk doede gij dan?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
KK KAKKERLAK IK VERTRAP JE EN PIS OVER JULLIE HEEN MAAR JULLIE MUTEREN WANT KAKKERLALKKEN KUNNEN TEGEN RADIATIEquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
Broodje kapsalon dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef ThaTim het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mitraillette dit is zo lekkerBrussel
Jawel, je keek.![]()
dit is lekkerder, moet je samurai-saus opgooienquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
In je ene hand een stoel in de lucht en in je andere hand dit voer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Da's toch niet normaal op te kanen man![]()
Mattie ik squat 65kg dus ehquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inb4 ik hoef niet te squatten want ik voetbalDeathlift or Die.![]()
Je verdient medelijden omdat je een kakkerlak bentquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er wel sowieso om het ene weekend... en ik verdien wel wat medelijden, want ik werk in Brusselaandeel ongedierte groeit hier.
Deathlift or Die.![]()
Heb je gisteren Pauw & Wittemang gezien? Zat een Feyenoord hooligan aan tafel. Ze moesten het ook eerder opnemen omdat ie bang was dat ie in elkaar zou worden geslagen door "020" als die wisten dat ie live in die studio zatquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je verdient medelijden omdat je een kakkerlak bentaandeel ongedierte groeit hier.
Jawel, je keek.![]()
denken dat een ban mij tegenhoudtquote:
Nope, zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je gisteren Pauw & Wittemang gezien? Zat een Feyenoord hooligan aan tafel. Ze moesten het ook eerder opnemen omdat ie bang was dat ie in elkaar zou worden geslagen door "020" als die wisten dat ie live in die studio zatdie kneusjes die een stad die ze 'haten' bij netcode moeten noemen
echt sneu volk altijd.
Deathlift or Die.![]()
Hij zei later in het gesprek wel een keer Amsterdam, dus hij zal nu wel uit de groep zijn gegooidquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope, zal zo even kijken.die kneusjes die een stad die ze 'haten' bij netcode moeten noemen
echt sneu volk altijd.
Hij had een boek geschreven met de titel Rotterdam Hooligan. Als ie het wat slimmer (lees: neutraler) had aangepakt zouden vast veel mensen het willen lezen.Jawel, je keek.![]()
niet nodig heb een get out of jail free cardquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je verdient medelijden omdat je een kakkerlak bentaandeel ongedierte groeit hier.
BFF met GGMM![]()
Het was wel een ontzettend welbespraakte hooligan, heel anders dan ik gewend ben...quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:59 schreef jna het volgende:
[..]
Heb je gisteren Pauw & Wittemang gezien? Zat een Feyenoord hooligan aan tafel. Ze moesten het ook eerder opnemen omdat ie bang was dat ie in elkaar zou worden geslagen door "020" als die wisten dat ie live in die studio zat
BFF met GGMM![]()
Als Amsterdammer een kakkerlak helpenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet naar luisteren hij is de opper-rat hier.Vas pls
Deathlift or Die.![]()
Zo zijn ze toch allemaal?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was wel een ontzettend welbespraakte hooligan, heel anders dan ik gewend ben...
Deathlift or Die.![]()
Nee, sommige kunnen helemaal niet praten en stoten alleen onsamenhangende kreten uit. Die hebben overigens nog wel kans om premier van dit land te worden.quote:BFF met GGMM![]()
Vergis je je niet met Hagenezen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, sommige kunnen helemaal niet praten en stoten alleen onsamenhangende kreten uit. Die hebben overigens nog wel kans om premier van dit land te worden.Deathlift or Die.![]()
Waar is onze tenenknabbelaar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik mis RJ soms wel hier met zijn pedo opmerkingeDeathlift or Die.![]()
Zij is kaolo smerig Vas, wat doe jequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik trakteer op augurkenLang leve Snooki
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
He Don, wat heb je dan op je rechterschouder?
Maar dan in het zwart, ongeveer A4 formaat.BFF met GGMM![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan in het zwart, ongeveer A4 formaat.En wat betekent t?
![]()
Ik kan er een heel verhaal bij bedenken, maar ik vond het vooral gewoon een mooie afbeeldingquote:
BFF met GGMM![]()
Ah ja, dat is t belangrijkste, als je t zelf maar leuk vindquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan er een heel verhaal bij bedenken, maar ik vond het vooral gewoon een mooie afbeelding![]()
![]()
Dus dat. Maar ik ga lekker een paar uurtjes in de file staanquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja, dat is t belangrijkste, als je t zelf maar leuk vind
BFF met GGMM![]()
Ej dat is die ene.quote:Op school loopt er een meisje rond wat een beetje op d'r lijkt.
Pleit em ook man, later.If not now, then when.![]()
Geef me dr nummer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ej dat is die ene.Op school loopt er een meisje rond wat een beetje op d'r lijkt.
Pleit em ook man, later.Jawel, je keek.![]()
haha homo, nu alquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Go to sleep so high, I don't know how I wake up sober.
Amsterdam Westquote:De Amsterdamse woningcorporatie Eigen Haard heeft in de wijk Bos en Lommer een complex van 188 appartementen speciaal aangepast aan de woonwensen van moslims. Dat schrijft Het Parool zaterdag. De VVD en het CDA in de hoofdstad hebben kritiek op de stap.
De bewoners van het wooncomplex waren voor 85 procent moslim. Bij de grootscheepse renovatie is rekening gehouden met hun wensen. Zo zijn er in de badkamer extra wateraansluitingen voor ritueel reinigen, en zijn tussen de woonkamer en de keuken schuifdeuren geplaatst om het mannen- en het vrouwendomein te scheiden.
Gemeenteraadsleden Daniel van der Ree (VVD) en Marijke Shahsavari (CDA) vinden dat het initiatief van Eigen Haard de integratie niet ten goede komt. Ook de door de krant geraadpleegde integratiedeskundige Han Entzinger is kritisch. Het aanpassen van woningen zou geen corporatietaak zijn. Ook waarschuwt hij voor concentraties van moslims.
Volgens SP-Kamerlid Sadet Karubulut is het geen oplossing om moslims apart te laten wonen. "Apartheid, mede mogelijk gemaakt door een woningcorporatie", twittert ze. PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch is wel positief. "Goed dat corporaties bewoners betrekken bij hun toekomstige woning", vindt hij.
Flatgebouw voor moslims verbouwd_!
![]()
Rot op man het is juist de bedoeling om de wijken meer gemengd te maken, nu word Bos en Lommer alleen maar zwarterquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Go to sleep so high, I don't know how I wake up sober.
[..]
Amsterdam West_!
!
![]()
Bosen
Lommer
Sowieso is het in Slotervaart op dit moment ook weer feest hoor, de teringJouw oud collega's zijn echt een en al hoofddoek, Vas.
Deathlift or Die.![]()
Weet ik man, kon ik ook nooit goed mee opschieten want dan gingen ze Marokkaans tegen elkaar lullen en praten over wat haram is en wat niet en stond ik daar maar zo'n beetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
Bosen
Lommer
Sowieso is het in Slotervaart op dit moment ook weer feest hoor, de teringJouw oud collega's zijn echt een en al hoofddoek, Vas.
![]()
![]()
ga gwn volle boelequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik man, kon ik ook nooit goed mee opschieten want dan gingen ze Marokkaans tegen elkaar lullen en praten over wat haram is en wat niet en stond ik daar maar zo'n beetjeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
gr gr van sabrinatjuquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik man, kon ik ook nooit goed mee opschieten want dan gingen ze Marokkaans tegen elkaar lullen en praten over wat haram is en wat niet en stond ik daar maar zo'n beetjeDeathlift or Die.![]()
Blij dat ik daar weg ben maar ik moet weer een nieuwe baan hebben dus heb maar weer bij Albert Heijn gesolliciteerd voor de snelle jellequote:![]()
Filiaal van BB is gesloten![]()
![]()
Haha watquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blij dat ik daar weg ben maar ik moet weer een nieuwe baan hebben dus heb maar weer bij Albert Heijn gesolliciteerd voor de snelle jelle![]()
Filiaal van BB is gesloten. Hoelang werkte je daar en nu is die zaak dicht?
Word frikandelbakker![]()
.
![]()
Ja 1 week, kenkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha wat. Hoelang werkte je daar en nu is die zaak dicht?
Word frikandelbakker![]()
.
Kreeg gistermiddag het nieuws. Echt zo gaar want het komt gewoon door een aantal wijven daar die niet de hygiënerichtlijnen volgen terwijl er ook serieus gezegd was dat we erop moesten letten omdat de inspectie al geweest was en hun beboet had.
Nog ff ja, bij Smullers solliciteren![]()
![]()
Gaar, had je eindelijk ietsquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 1 week, kenkerKreeg gistermiddag het nieuws. Echt zo gaar want het komt gewoon door een aantal wijven daar die niet de hygiënerichtlijnen volgen terwijl er ook serieus gezegd was dat we erop moesten letten omdat de inspectie al geweest was en hun beboet had.
Nog ff ja, bij Smullers solliciteren. Ook raar dat het zo lang duurt, je hebt al redelijk wat baantjes gehad + je bent kaolo jong, je zou denken dat iedereen wel zo'n part-timer wil
.
![]()
Klopt maar met havo vinden ze je gelijk al overgekwalificeerd, dan nemen ze liever vmbo'ers aan omdat "Als je een betere baan vind dan ben je gelijk weer weg." JA DUH, iedereen toch, niet alleen havisten en vwo'ersquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaar, had je eindelijk iets. Ook raar dat het zo lang duurt, je hebt al redelijk wat baantjes gehad + je bent kaolo jong, je zou denken dat iedereen wel zo'n part-timer wil
.
. Het zijn zware tijden.
![]()
?!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 1 week, kenkerKreeg gistermiddag het nieuws. Echt zo gaar want het komt gewoon door een aantal wijven daar die niet de hygiënerichtlijnen volgen terwijl er ook serieus gezegd was dat we erop moesten letten omdat de inspectie al geweest was en hun beboet had.
Nog ff ja, bij Smullers solliciterenthat sucks Vas
Deathlift or Die.![]()
lekker kanker belangrijkquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet ik, had het ook niet tegen jou in het algemeenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik er niet opgezet. Is van de FB-pagina.![]()
Hoewel toch wat venijnig en enigszins bitchy, moet ik Vaseline zachtjes in de tepels knijpen want mee eensquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch lekker je kanker kwak op dat plastic spuiten.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:02 schreef RickoKun het volgende:
Helemaal uit je plaat gaan zoals deze baas
Deathlift or Die.![]()
dat was ik wel van plan jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch lekker je kanker kwak op dat plastic spuiten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga zo denk ik nog eem wat Club Seventeen pr0n downloaden, wel de klassiekers want die bitches hadden tenminste ECHTE tieten![]()
Ik heb me vroeger als beginnend puber he-le-maal suf gerukt op de Club Seventeen blaadjes van m'n oudere neefquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga zo denk ik nog eem wat Club Seventeen pr0n downloaden, wel de klassiekers want die bitches hadden tenminste ECHTE tieten. Die sexverhalen erin ook, na de eerste 3 woorden had ik al een boner waar een ooievaar op kan stilstaan
.
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb me vroeger als beginnend puber he-le-maal suf gerukt op de Club Seventeen blaadjes van m'n oudere neef. Die sexverhalen erin ook, na de eerste 3 woorden had ik al een boner waar een ooievaar op kan stilstaan
.
![]()
Kensergeil altijd, alleen wel jammer van die vlezige tapijtkleden
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Kensergeil altijd, alleen wel jammer van die vlezige tapijtkleden
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie outfit voor als je een medaille van de premier van je land mag ontvangen
quote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie outfit voor als je een medaille van de premier van je land mag ontvangen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil klaarkomen over usrs boven me maar is niet mogelijk dus ga maar mijn hand bespuite!
![]()
Awwwwquote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio was al sinds klein af aan een gentlemen.
[ afbeelding ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]how cute
deze manquote:Op zondag 25 november 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil klaarkomen over usrs boven me maar is niet mogelijk dus ga maar mijn hand bespuiteI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
GO ISRAEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Aan hen die het vieren: gefeliciteerd met 37 jaar onafhankelijkheid vandaag.![]()
Had deze nog op m'n PC, van alweer 7 jaar geledenquote:Op zondag 25 november 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
Aan hen die het vieren: gefeliciteerd met 37 jaar onafhankelijkheid vandaag..
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef RickoKun het volgende:
Wat heeft India met dit topic te maken![]()
![]()
moest lachenquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 12:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koelies. dWc.quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef RickoKun het volgende:
Wat heeft India met dit topic te maken![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nigger mag ook al niet. Blijf niet veel over op deze manier.quote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem m'n auto, m'n huis, m'n vrouw.. maar noem me geen koelieThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als het een schrale troost is; Iemand in hoe zie je er nu uit vroeg of ik Indisch wasquote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem m'n auto, m'n huis, m'n vrouw.. maar noem me geen koelie![]()
![]()
In feite ben ik met m'n half-Javaanse opa ook een beetje Indischquote:Op zondag 25 november 2012 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het een schrale troost is; Iemand in hoe zie je er nu uit vroeg of ik Indisch was. Beter dan Indiër
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: