SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correctie.. onderdanige SEXY bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JackieBrown op 22-11-2012 19:23:14 ]![]()
Zit mobiel, maar insert Ehhhhhhh.jpgquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende: [..] Hoezo noem je hen twee keer?
Jawel, je keek.![]()
Dat knakken heeft JB ook. Soms maak ik me zorgen, maar na een milliseconde ben ik het vergeten enquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Nee, joking.
Geen idee, mijn kaak 'knakte' al langer en toen ging 'ie voor mijn gevoel dus ineens niet meer terug.Deathlift or Die.![]()
Ik heb soms wel eens dat ik ineens een intense kramp in m'n kaak krijg na het gapen, maar vooral na het nemen van een te grote hap. Dan moet ik als een mongool m'n kaak uitrekken op verschillende manieren anders wordt het alleen maar erger en is het niet uit te houden.
![]()
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat knakken heeft JB ook. Soms maak ik me zorgen, maar na een milliseconde ben ik het vergeten enOmdat peer.![]()
"Jammer van de Hello Kitty" [/JB]quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]![]()
Goede OPThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik doe het niet eens met opzet, kan er ook niet mee stoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.![]()
Pics.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb soms wel eens dat ik ineens een intense kramp in m'n kaak krijg na het gapen, maar vooral na het nemen van een te grote hap. Dan moet ik als een mongool m'n kaak uitrekken op verschillende manieren anders wordt het alleen maar erger en is het niet uit te houden.
I know, gaat onbewust.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe het niet eens met opzet, kan er ook niet mee stoppenOmdat peer.![]()
Listerine, kijk naar de vorm van die fles mang.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ze doet het op dat moment niet bewust hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.
Deathlift or Die.![]()
Oh.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze doet het op dat moment niet bewust hoor
I don't want to know.Omdat peer.![]()
Ik knak mijn hele lichaam sowies, heel vaak dat mijn knie of elleboog keihard in de kom knakt, en natuurlijk je nek en vingers![]()
![]()
![]()
ik knak mijn tollie om mezelf in mijn asser te plassenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik knak mijn hele lichaam sowies, heel vaak dat mijn knie of elleboog keihard in de kom knakt, en natuurlijk je nek en vingers![]()
#ethaoutDeathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Jammer van de Hello Kitty" [/JB]![]()
![]()
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had een keer een keispange chick gepost, zei je dat. Laat mij lekker wrok koesteren ja
.
![]()
Dittem.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.
Tevens ja, spange chicks met kinderachtige kleding -10![]()
![]()
Ik koester meer wrok dan dat ik oesters wok.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dittem.
Tevens ja, spange chicks met kinderachtige kleding -10![]()
![]()
Fucking kuthoer, ik wou nét gaan eten gewoonquote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Meteen ziekste rillingen over m'n lijf, THANKS HE!
*adblockt*![]()
Photoshop, dat is het ergequote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef JackieBrown het volgende:
Was dat nou echt of gewoon photoshop?![]()
![]()
Zieke kippenvel en de mini-haartjes die ik op m'n arm heb (quote:) staan overeind
. Spotten met m'n fobie
.
![]()
Jammer dat er niet wat anders overeind staat.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zieke kippenvel en de mini-haartjes die ik op m'n arm heb () staan overeind
. Spotten met m'n fobie
.
![]()
Niet chill man, heb nogsteeds chickenskin (quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dat er niet wat anders overeind staat.)
.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
dWc, zit je op donderdag ook op school daar?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
En welk onderwerp is dat dan? Het -hoe-lelijk-kan-je-gezicht-zijn- onderwerp?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jajaja dan zal ik maar een ander onderwerp aansnijden.
[ afbeelding ]![]()
Moet alleen nog afstudeerstage en wat Spaans dingetjes inhalen, dus kom er haast niet meerquote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
dWc, zit je op donderdag ook op school daar?.
Stoute plannetjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En welk onderwerp is dat dan? Het -hoe-lelijk-kan-je-gezicht-zijn- onderwerp?Soms hou ik van je hè (sorry Etha).
![]()
Oh jammer anders kon ik je stalken, want meeten durf je niet toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet alleen nog afstudeerstage en wat Spaans dingetjes inhalen, dus kom er haast niet meer.
Stoute plannetjes?
[..]Soms hou ik van je hè (sorry Etha).
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Wat een grafkop zegquote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jajaja dan zal ik maar een ander onderwerp aansnijden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En welk onderwerp is dat dan? Het -hoe-lelijk-kan-je-gezicht-zijn- onderwerp?
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh jammer anders kon ik je stalken, want meeten durf je niet toch?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die wijven hier joh, alsof het ook maar een klein beetje om d'r hoofd gaat in die foto.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ken nog wel een kei undercover lokaaltjequote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh jammer anders kon ik je stalken, want meeten durf je niet toch?.
'Niet durven/willen meeten' als iets negatiefs zienquote:_!
![]()
Heeft ze nou 1 streng witte extentions?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft ze nou 1 streng witte extentions?![]()
![]()
Zo slechtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn pimmel is zo lang dat de foto ervan van afgelopen zomer nu pas gepost kan worden.
Lil wayne, Usher en Kanye lijken het meestquote:Op donderdag 22 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Geen steek veranderd allemaal. T.I. had toen al swag (en een grill? wtf
)
.
![]()
![]()
Ik zweer het je, die foto van Usher lijkt bijna sprekend op mijn kinderfotoquote:Op donderdag 22 november 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lil wayne, Usher en Kanye lijken het meest.
![]()
Hou op met me hoor, John Legend staat er niet bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die foto van Usher lijkt bijna sprekend op mijn kinderfoto.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou op met me hoor, John Legend staat er niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je nu zo'n kutkop gekregen.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je nu zo'n kutkop gekregen.
![]()
![]()
Even gegoogled, het is het meest gerelateerd aan een salamder of een kikker kwa huid. Het ding is foooooking eng. Gatver. Ik wil het. Gewoon om het onverwachts bij random people in hun nek te leggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't ask me, gemuteerde slang ofzoBay of Plenty![]()
Hij heeft z'n carnavalsoutfit al aan?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't ask me, gemuteerde slang ofzoOmdat peer.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Even gegoogled, het is het meest gerelateerd aan een salamder of een kikker kwa huid. Het ding is foooooking eng. Gatver. Ik wil het. Gewoon om het onverwachts bij random people in hun nek te leggen.![]()
Omdat peer.![]()
Je wilt het gewoon voor je punni hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Even gegoogled, het is het meest gerelateerd aan een salamder of een kikker kwa huid. Het ding is foooooking eng. Gatver. Ik wil het. Gewoon om het onverwachts bij random people in hun nek te leggen.If not now, then when.![]()
Busted ditdat.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wilt het gewoon voor je punni hebben.
Serieus, dit is toch het vetste huisdier dat je je maar kunt wensen.Bay of Plenty![]()
Wat voor naam zou je het geven?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef oLexie het volgende:
[..]
Busted ditdat.
Serieus, dit is toch het vetste huisdier dat je je maar kunt wensen.Omdat peer.![]()
Kut Yuri ik schoot keihard in de lachquote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niks van geloven, ze komt uit Congo.![]()
![]()
Dat is deze al.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:47 schreef oLexie het volgende:
[..]
Busted ditdat.
Serieus, dit is toch het vetste huisdier dat je je maar kunt wensen.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kut Yuri ik schoot keihard in de lach
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Atretochoana eiselti is een wormsalamander uit de familie Caeciliidae.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'm nu grappiger dan toen ik 'm postte.
If not now, then when.![]()
Skippie ofzo. Of Jumbo.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat voor naam zou je het geven?Bay of Plenty![]()
http://kranten.kb.nl
Bazensite. 3 eeuwen kranten digitaal met zoekfunctie. Stukje ut 1797 gevonden van mn familie
Jawel, je keek.![]()
Waar staat NL dan? toch sws niet hoog? Ja boven Engeland en Duitsland, maar verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Poolse chicks zijn heet. Staan boven Nederland in de top vijf Europese schoonheid.![]()
Niet echt nee. Brede schouders, sowieso vind ik de meeste Nederlandse meisjes echt lompe horken.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar staat NL dan? toch sws niet hoog? Ja boven Engeland en Duitsland, maar verder.Bay of Plenty![]()
Fucking sloom man, en dat in 2012.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:58 schreef jna het volgende:
http://kranten.kb.nl
Bazensite. 3 eeuwen kranten digitaal met zoekfunctie. Stukje ut 1797 gevonden van mn familieIf not now, then when.![]()
Hij is pas net gelanceerd dus het zal nogal druk zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking sloom man, en dat in 2012.Jawel, je keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: