SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zelfkennis TT tijn?Leiden is nogal ver weg om te werken.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Putte is dichterbijquote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Zelfkennis TT tijn?
[..]
Leiden is nogal ver weg om te werken.![]()
![]()
Nee, ik was gister om 19u al gaan slapenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef Raene het volgende:
[..]
20 minuten tot je naar bed gaat!?
![]()
![]()
Ik kan ook wel naar jou toe komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Jaquote:niks mis met een dagelijkse dosis zelfspot
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nou, nee ... Volgens mij is dat met OV ook best een hel.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar dan neem je de trein naar BoZ, en dan de Fax naar Puttequote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee ... Volgens mij is dat met OV ook best een hel.![]()
![]()
D.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend ja.
(D of T Fera?)
Shoot me if I'm wrong Samzz.
Jij gunt mij ook allesquote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend ja.
(D of T Fera?)
.
En het staat er helemaal goed.Nou ja, mijn knie hequote:. En al het gewicht komt nu op een been terecht en de krukken. Daar krijg je best spierpijn van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is nog steeds kutquote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan neem je de trein naar BoZ, en dan de Fax naar Putte![]()
![]()
Gelukkig, ik heb nog even op deze wereld.quote:
Voel je de liefdequote:Op donderdag 22 november 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ter compensatie van niet met mij naar de hobbit gaan..
Oh dat valt best meequote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan neem je de trein naar BoZ, en dan de Fax naar Putte
14 SHADES OF GREY
Wat is er met je knietje dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gunt mij ook alles.
En het staat er helemaal goed.
[..]
Nou ja, mijn knie he. En al het gewicht komt nu op een been terecht en de krukken. Daar krijg je best spierpijn van.
Ik weet van niks hoor
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik voel alleen maar afwijzing..
Oh, ik heb mijn knieband verrektquote:Op donderdag 22 november 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er met je knietje dan?Ik weet van niks hoor
.
Met paardrijden? Tijdje rust houden nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Oh, ik heb mijn knieband verrekt.
Kusje op je knieband![]()
![]()
Nee, verkeerd terecht gekomen toen ik wegsprong. En inderdaad, een week voor nu, dan kijken hoe het gaatquote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met paardrijden? Tijdje rust houden nu?
Kusje op je knieband.
Oke beterschapquote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verkeerd terecht gekomen toen ik wegsprong. En inderdaad, een week voor nu, dan kijken hoe het gaat.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]x 209845098234759834759837495687359687456897467
![]()
Ja, beterschap samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, beterschap samzzJongetjes die vragen worden overgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deadliften ging wel makkelijk vandaag eigenlijk.. Alleen de techniek is een klein beetje weg (techniek is wel erg belangrijk met deadliften, helemaal ga je hogere gewichten pakken)Rustig aan.![]()
Ik ga der wel plagen dan, dan krijg ik wel zoentjes toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jongetjes die vragen worden overgeslagen
Meisjes plagen zoentjes vragen?Rustig aan.![]()
Techniek is met alle oefeningen belangrijk. Eerst omhoog komen, dan je rug "recht" zetten.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
Deadliften ging wel makkelijk vandaag eigenlijk.. Alleen de techniek is een klein beetje weg (techniek is wel erg belangrijk met deadliften, helemaal ga je hogere gewichten pakken)![]()
En jongetjes die vragen, worden overgeslagenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga der wel plagen dan, dan krijg ik wel zoentjes toch?
Meisjes plagen zoentjes vragen?.
Ben je nog steeds aan het vragenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga der wel plagen dan, dan krijg ik wel zoentjes toch?
Meisjes plagen zoentjes vragen?![]()
![]()
Mja maar je kunt dieper door je benen gaan en iets meer voorover leunen zogezegd...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Techniek is met alle oefeningen belangrijk. Eerst omhoog komen, dan je rug "recht" zetten.
Ik hurk iets te weinig soms.Rustig aan.![]()
Je geeft 'm wel een kusje anders nuquote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jongetjes die vragen, worden overgeslagen.
![]()
![]()
quote:![]()
Tief dan maar op met die klote zoentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ja, het is wel schattig.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je geeft 'm wel een kusje anders nu“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wacht ik zei het verkeerd.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja maar je kunt dieper door je benen gaan en iets meer voorover leunen zogezegd...
Ik hurk iets te weinig soms.
Voeten onder de stang, holle rug, door je knieën (anders kun je hem niet oppakken), en vanuit je benen liften en je rug naar "achteren duwen".![]()
/ Heup naar voren duwen, rug recht houden.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
Wacht ik zei het verkeerd.
Voeten onder de stang, holle rug, door je knieën (anders kun je hem niet oppakken), en vanuit je benen liften en je rug naar "achteren duwen".Rustig aan.![]()
Kingtoppie ga je een stoere boi worden?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
/ Heup naar voren duwen, rug recht houden.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, niet je heupen naar voren duwen, want dan sta je vanaf de zijkant gezien niet recht.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
/ Heup naar voren duwen, rug recht houden.![]()
Ik ga al super lang naar de sportschool, maar ben niet al te serieus ermee bezig.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kingtoppie ga je een stoere boi worden?![]()
Maar beter ook, obsessief sportschool word je lelijk breed van.Rustig aan.![]()
Ligt eraan hoe jij het voor je ziet, je gaat natuurlijk niet je heup buiten je lichaam duwen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet je heupen naar voren duwen, want dan sta je vanaf de zijkant gezien niet recht.
Maar ik heb ook meer het gevoel dat ik mijn rug ''recht'' zegmaar.Rustig aan.![]()
Nee, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jij het voor je ziet, je gaat natuurlijk niet je heup buiten je lichaam duwen.
Filmpje ditdat:
![]()
Grappig wel dat die spierpijn in je rug altijd tergend lang blijft hangen...
Massage zou dan wel lekker zijnLekker bijten.
Rustig aan.![]()
Als je deadlift moet je hoofdzakelijk spierpijn in je pens krijgen dacht ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Wel goed, dat je spierpijn in je rug hebt. Goed getraind dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je deadlift moet je hoofdzakelijk spierpijn in je pens krijgen dacht ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nope,quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je deadlift moet je hoofdzakelijk spierpijn in je pens krijgen dacht ik.
Je kunt je buik wel meer gebruiken, dan gebruik je meer die heup ook volgens mij qua kracht.
Ik moet het ff uitproberen.Rustig aan.![]()
lol @ TT.
Oh en was gisteraaf een beetje dronkne geloof ik![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Volgens mij ben je nog steeds dronkne *hic*quote:Op donderdag 22 november 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
lol @ TT.
Oh en was gisteraaf een beetje dronkne geloof ik
Rustig aan.![]()
TT is funny because it is truequote:Op donderdag 22 november 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
lol @ TT.
Oh en was gisteraaf een beetje dronkne geloof ik![]()
14 SHADES OF GREY
Wacht, wat? Dus als ik met een goede vriendin ga, heb ik een datequote:Op donderdag 22 november 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je ging met iemand anders naar de hobbit, jij hebt wel een date?
TTquote:.
Rawrrr, goeie vriendinquote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dus als ik met een goede vriendin ga, heb ik een date?
Rustig aan.![]()
Niet waar. Ik date Lady Gaga vanavond.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
TT is funny because it is trueThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Lekker tochquote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, je bent nog steeds dronken.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet waar. Ik date Lady Gaga vanavond.![]()
Arme gagaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet waar. Ik date Lady Gaga vanavond.
14 SHADES OF GREY
Ow op die manierquote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
TT.
Wil je een date dan voor iets?
Hobbit?![]()
![]()
Wie wil er nu geen hobbit?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier
Hobbit?14 SHADES OF GREY
Jij snapt er echt de ballen van hèquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier
Hobbit?![]()
![]()
Nee. Ik dacht, ik reageer even op de TT. Ik kan toch niks doen, dus wat moet ik met m'n lief gaan doen, danquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier
Hobbit??
Film kijken op de bank?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht, ik reageer even op de TT. Ik kan toch niks doen, dus wat moet ik met m'n lief gaan doen, dan?
![]()
![]()
Hem al het werk laten doenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht, ik reageer even op de TT. Ik kan toch niks doen, dus wat moet ik met m'n lief gaan doen, dan?
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij snapt er echt de ballen van hè
Waarom haat je me zo![]()
![]()
Waarom zou je iemand jou haten?quote:
14 SHADES OF GREY
Beter lezen waarop je reageertquote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet, je bent me altijd aan het afkatten
Snik snik![]()
![]()
Geestelijke invalidequote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou dat best voor mijn invalide liefje overhebben.
14 SHADES OF GREY
Oh ja, dat kan. We willen dit weekend eigenlijk naar Skyfall. Even kijken hoe het met m'n knie gaat, dus.quote:quote:.
Jij bent concurrentquote:.
Ik ga dat allemaal niet lezenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter lezen waarop je reageert![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan. We willen dit weekend eigenlijk naar Skyfall. Even kijken hoe het met m'n knie gaat, dus.
[..].
[..]
Jij bent concurrent.
![]()
![]()
Skyfallquote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan. We willen dit weekend eigenlijk naar Skyfall. Even kijken hoe het met m'n knie gaat, dus.Anders had je wel geweten waar het over gingquote:![]()
![]()
![]()
zin in morgen en dit weekend
14 SHADES OF GREY
Wat? Niet goed?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Skyfall
[..]
Anders had je wel geweten waar het over ging“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb al vanaf maandag 15.00 weekend.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf maandag 15.00 weekend.Ik heb de rest van de maand vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nah, ik heb alle films gezien. En deze schijnt juist heel goed te zijn weer, dus ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O, jij mag wel gaan hoor. Ik houd niet van Bond
Geen flauw ideequote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Concurrent voor wie eigenlijk?.
Tja ik las iets over daten en over Hobbitsquote:Op donderdag 22 november 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Skyfall
[..]
Anders had je wel geweten waar het over ging![]()
![]()
Dat jaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Concurrent voor wie eigenlijk?![]()
![]()
Dan moet je hem gaan kijken jaquote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb alle films gezien. En deze schijnt juist heel goed te zijn weer, dus ik ben wel benieuwd.Busted.quote:Date = jeweetwelquote:Op donderdag 22 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik las iets over daten en over Hobbits
Hobbit = film
1+1=2![]()
The revenge of the gays.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nou dan las ik het toch goedquote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je hem gaan kijken ja
[..]
Busted.
[..]
Date = jeweetwel
Hobbit = film
1+1=2![]()
Hater![]()
![]()
Het kwam over alsof je niet wist wat Hobbit was.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan las ik het toch goed![]()
Hater![]()
Ik heb de boeken hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het kwam over alsof je niet wist wat Hobbit was.![]()
![]()
Ik ben zooo moeMaar ik moet nog zooooveeel doen
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kusje op je moeheidquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
..
![]()
![]()
En ik kan vanaf hier zien dat jij die boeken hebt ?quote:Ahwquote:Op donderdag 22 november 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
..
Heb jij je taartje al?![]()
![]()
Holy crap, de eerste keer sinds ik vanmorgen opstond dat ik kan Fok!ken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Schandequote:Op donderdag 22 november 2012 20:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Holy crap, de eerste keer sinds ik vanmorgen opstond dat ik kan Fok!ken![]()
![]()
Kan je dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik kan vanaf hier zien dat jij die boeken hebt ?
[..]
Ahw
Heb jij je taartje al?
Wat zie je nog meer?Je kijkt toch niet in m'n nachtkastje he?
![]()
![]()
Jaaa ik had mijn taartje vanmiddag opgehaald en hij is zo awesomequote:!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Lees de leestekens!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je dat?
Wat zie je nog meer?Je kijkt toch niet in m'n nachtkastje he?
![]()
![]()
Dankquote:!
Yeahquote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaaa ik had mijn taartje vanmiddag opgehaald en hij is zo awesome!
Dat is 'ie inderdaad ook
![]()
![]()
Ja tochquote:
En nogsteeds geen kabeltje, geen tijd voor gehad.. naja, dan morgen maar..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je was te lui om er vanmorgen langs te rijden?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja toch
En nogsteeds geen kabeltje, geen tijd voor gehad.. naja, dan morgen maar..![]()
![]()
Nee, er kwam iets tussendoor dat voorrang hadquote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was te lui om er vanmorgen langs te rijden?Had te maken met m'n bezoek aan 3FM morgen
Ojaquote:Op donderdag 22 november 2012 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, er kwam iets tussendoor dat voorrang hadHad te maken met m'n bezoek aan 3FM morgen
Tof
![]()
![]()
Heb er zin inquote:
Ik kijk het allermeest uit naar de rit voor Noorderslag toch wel hoor
Van hoe laat tot hoe laat is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb er zin in
Ik kijk het allermeest uit naar de rit voor Noorderslag toch wel hoor![]()
![]()
Ehm, 75kg geloof ik. Maar ik kan me vergissen, is alweer een poos geleden.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
Vinnie, wat heb jij max gedeadlift?![]()
Vaker sportscholen man,quote:Op donderdag 22 november 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ehm, 75kg geloof ik. Maar ik kan me vergissen, is alweer een poos geleden.
75 kilo is binnen 2 maanden vanaf 0 makkelijk te halen.
Of doe je niet meer sporrtschool?Rustig aan.![]()
Dit was in 3 weken tijdquote:Op donderdag 22 november 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vaker sportscholen man,
75 kilo is binnen 2 maanden vanaf 0 makkelijk te halen.
Of doe je niet meer sporrtschool?
Nee, destijds mee gekapt vanwege rugblessure. Binnenkort maar weer eens oppakken.![]()
Morgen? Dunno, NachteGiel.. ze moeten 12 uur opbouwen, dus ik denk rond 1 uur on air?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is dat eigenlijk?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mijn staat op 100 kilo.. Maar kon vandaag weer probleemloos 80 kilo 5 herhalingen doen... Dus dat ehh.. Heb ik zo weer binnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit was in 3 weken tijd
Nee, destijds mee gekapt vanwege rugblessure. Binnenkort maar weer eens oppakken.Rustig aan.![]()
Hmm oke, weet niet of ik dan nog wakker ben. Zie welquote:Op donderdag 22 november 2012 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen? Dunno, NachteGiel.. ze moeten 12 uur opbouwen, dus ik denk rond 1 uur on air?Dit was trouwens 1*5*75. En het hangt ook af van je volgorde héquote:Op donderdag 22 november 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn staat op 100 kilo.. Maar kon vandaag weer probleemloos 80 kilo 5 herhalingen doen... Dus dat ehh.. Heb ik zo weer binnen.![]()
![]()
Jij ook alquote:
14 SHADES OF GREY
Avond! Alles goed?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedenavond en een fijn weekend![]()
![]()
Ik zit allemaal schilderijen van Dalí te bekijken. Ooit ga ik me weer aan surrealisme wagen.
Zeker goed, alleen een beetje moequote:Op donderdag 22 november 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa, redelijk, kan nog wel wat beter. En daar ?![]()
![]()
Op tijd gaan slapenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeker goed, alleen een beetje moeOf morgen uitslapen
![]()
![]()
Ik zeg doenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zit allemaal schilderijen van Dalí te bekijken. Ooit ga ik me weer aan surrealisme wagen.
wie weet koop ik dan wel een schilderij van jou
14 SHADES OF GREY
Ja, ik ga zo m'n dummie maar eens van m'n kamer halen en wat aan het schetsen slaan.
Ik las alleen dummy en slaan en dacht: "waarom nou zo aggressief?"quote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga zo m'n dummie maar eens van m'n kamer halen en wat aan het schetsen slaan.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik las alleen dummy en slaan en dacht: "waarom nou zo aggressief?".
Mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je lief een lekker wijf is tenminste![]()
M'n lief is geen lekker wijf, neequote:Op donderdag 22 november 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij.
Als je lief een lekker wijf is tenminste.
Weleens in het museum geweest in Figueres?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
![]()
Nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weleens in het museum geweest in Figueres?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik heb inspiratie, maar ik ben alleen thuis en ik red het niet helemaal naar zolderquote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inspiratieloos of geen zin in tekenen?
[..]
FAX JONGE.
Ik zal wel een pommeransje op je krukken plakken, mag je daar mee stotenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik sla je gewoon met m'n krukken.![]()
![]()
Waaat?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inspiratieloos of geen zin in tekenen?
[..]
FAX JONGE![]()
![]()
Nou dat kan hier toch dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik ga samz wel vermaken..![]()
![]()
No, dat is vervelendquote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb inspiratie, maar ik ben alleen thuis en ik red het niet helemaal naar zolder.
![]()
![]()
Het is niet zo heel erg. Ik ben nog meer schilderijen aan het bekijken voor meer inspiratie. Het is alleen wel prettig om iets te hebben waar je het meteen op uit kan tekenen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen printpapier beneden of zo?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo heel erg. Ik ben nog meer schilderijen aan het bekijken voor meer inspiratie. Het is alleen wel prettig om iets te hebben waar je het meteen op uit kan tekenen.![]()
![]()
Ik heb faxpapierquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen printpapier beneden of zo?![]()
![]()
jup en ik zoek de gezelligheid op en blijkbaar ben jij daar ook vaakquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om te gaan waar hij wil toch?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Gebruik dan eens PI's. Dan snap ik je niet zo serieuze posts beterquote:Op donderdag 22 november 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent weer aan het haten?
Haha, neem me toch niet zo serieus![]()
![]()
Ow die gebruik ik nooit joh, alleen smileysquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruik dan eens PI's. Dan snap ik je niet zo serieuze posts beter![]()
![]()
Whaha toevalligquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
jup en ik zoek de gezelligheid op en blijkbaar ben jij daar ook vaak![]()
![]()
Jawel, maar ik gebruik m'n telefoon alquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen printpapier beneden of zo?.
Daarom snap ik geen ruk van je postsquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die gebruik ik nooit joh, alleen smileysKan ook jaquote:Op donderdag 22 november 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik gebruik m'n telefoon al.
![]()
![]()
Dat kan ik wel bevestigen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb alle films gezien. En deze schijnt juist heel goed te zijn weer, dus ik ben wel benieuwd.
Tot zover deze mededeling![]()
![]()
niksquote:zit gewoon in topics waar het niet stil is. En jij ook. Vind ik wel gezellig
Sporten voor Sophia![]()
Ik ben niet zo gezellig hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
nikszit gewoon in topics waar het niet stil is. En jij ook. Vind ik wel gezellig
![]()
ik weet wel beterquote:Op donderdag 22 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gezellig hoor
Sporten voor Sophia![]()
Ik moest lachen.quote:
All debts are paid at the opera tonight
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik zoek er een, maar die kan ik nie vindenfffuuuu
Ahh got it.. Nu kan ik straks met een gerust hart gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hoe is het met je vandaag?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zoek er een, maar die kan ik nie vindenfffuuuu
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwoahhhhquote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met je vandaag?.. Blij dat het voor mij nu weekend is en dat deze hoerenweek voorbij is
Met jou?quote:![]()
Ahhh, wat was er met deze week dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mwoahhhh.. Blij dat het voor mij nu weekend is en dat deze hoerenweek voorbij is
Met jou?
[..]![]()
Wel aardig, werk was redelijk leuk wel.
Alleen heb ik een berg huiswerk liggen die ik niet wil doen.
SOGGEN ja?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, wat was er met deze week dan?
Alleen heb ik een berg huiswerk liggen die ik niet wil doen.![]()
![]()
Meh, gewoon een kutweek..Gevoelsmatig en dingen die ik niet wou (mensen die ik niet wou zien) en bladiebladitdatquote:Op donderdag 22 november 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, wat was er met deze week dan?
Alleen heb ik een berg huiswerk liggen die ik niet wil doen.
Huiswerk zuigt aarsch![]()
Was het leuk?quote:
Ja.quote:Zonde.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Meh, gewoon een kutweek..Gevoelsmatig en dingen die ik niet wou (mensen die ik niet wou zien) en bladiebladitdat
Huiswerk zuigt aarsch![]()
Ik heb dan wel weer een beetje zin in zaterdag.
Ja, was heel leukquote:.
Het was bij haar thuis en gezondquote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
Gaat ook vast goed samen
eerst sporten en je dan weer volproppen.
![]()
Ik eet het liefste tijdens het sportenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
Gaat ook vast goed samen
eerst sporten en je dan weer volproppen![]()
Je hebt bij haar thuis gesport na het eten?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk.
[..]
Het was bij haar thuis en gezond.
![]()
Bleef het bij eten?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, was heel leuk.
[..]
Het was bij haar thuis en gezond.
Edit. Nevermind.
fixedquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eet het liefste tijdens het sporten![]()
Ja, zo kun je dat ook opvattenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt bij haar thuis gesport na het eten?.
Maar nee.Eten en kletsenquote:![]()
![]()
Da's altijd goed.. Ik heb zin in morgen en wsl ook zondagquote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zonde.
Ik heb dan wel weer een beetje zin in zaterdag.dus komt allemaal goooooeeeed
Wat ga je voor leuke dingejtes doen?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's altijd goed.. Ik heb zin in morgen en wsl ook zondagdus komt allemaal goooooeeeed
Morgen ga ik naar Almere, zangeresjes checkenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuke dingejtes doen?
Oe oe pics daarvanquote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar Almere, zangeresjes checken![]()
![]()
![]()
Hehehehe, hele rar file voor mezelfquote:
Deel nouquote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hehehehe, hele rar file voor mezelf
Trusten vinniiee![]()
![]()
Oehquote:Op donderdag 22 november 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar Almere, zangeresjes checken
Er zijn vervelendere dingen om te doen. Waarvoor ga je ze checken?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zal er over nadenken :$quote:Of ze een stripact gaan doenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh
Er zijn vervelendere dingen om te doen. Waarvoor ga je ze checken?
Nee, kijken of t allemaal een beetje klinkt.. Sommige "ken" ik al wel tho
Moet ik je weer bellen?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je slapen onder sporten vind vallen...![]()
![]()
SO LAAAAAY DOWN, I'M GONNA LET THE NIGHT SING YOU A SONG ABOUT A LOVE THAT DIDN'T LAST LONGquote:Op donderdag 22 november 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
Flauw hoor Rokje, na al die muziekjes die ik heb gedeeld.
Dat was een garpjequote:Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je bent het zeker alweer vergeten, dat ik je eergisteren al had gebeld.
ik ben in tijden niet meer gebeld![]()
![]()
Waarom doe je nou zoquote:Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was een garpje
ik ben in tijden niet meer gebeld.
![]()
En wat gebeurt er als het klikt?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Of ze een stripact gaan doen
Nee, kijken of t allemaal een beetje klinkt.. Sommige "ken" ik al wel tho
Klinkt!!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als het klikt?
En vrij weinig
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Klinkt!!
En vrij weinig
Ik had al weer hele vuige gedachten.
Dan wens ik je nog veel plezier en ga richting mijn bedje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Affreus is het, kaneel :$quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al weer hele vuige gedachten.
Dan wens ik je nog veel plezier en ga richting mijn bedje.
Maar dank je wel.. En jij ook zaterdag en slaap lekker jongen![]()
Missen jullie me al?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kusje?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Omdat het kanquote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef jelfrikandel het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo moeilijk?
Wat is er gebeurt jonge?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef jelfrikandel het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo moeilijk?Rustig aan.![]()
Zen thinggg![]()
Minder onzeker worden (door gezicht verschuiling door make-up) is een ''zenn thing'' dus voor vrouwen.![]()
Rustig aan.![]()
'ik zie ons meer als een vriend' genoeg gezegt denk :p. Denk dat wij kerels zo veel makkelijker zijn. Ik bedoel, je krijgt van mij altijd wel een kans.quote:
K zit te zeuren eh. Maar k geef niet op.![]()
Volgens mij ging het over uitgaanquote:Op donderdag 22 november 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Zen thinggg![]()
Minder onzeker worden (door gezicht verschuiling door make-up) is een ''zenn thing'' dus voor vrouwen.![]()
Even wegquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hooooooooiquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja. Het is ook veel beter iets te proberen met iemand die het niet ziet zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
'ik zie ons meer als een vriend' genoeg gezegt denk :p. Denk dat wij kerels zo veel makkelijker zijn. Ik bedoel, je krijgt van mij altijd wel een kans.
K zit te zeuren eh. Maar k geef niet op.. Lastig joh, vrouwen die duidelijk zijn.
Ja, voorbereidingtijd om uit te gaan inderdaad... Tijd waarin ze dus hun onzekerheid over hun uiterlijk proberen af te nemen oid, worden ze ''zenn'' van.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over uitgaan
Rustig aan.![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, voorbereidingtijd om uit te gaan inderdaad... Tijd waarin ze dus hun onzekerheid over hun uiterlijk proberen af te nemen oid, worden ze ''zenn'' van.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Jij moet ook gewoon altijd ergens wat achter zoeken ehquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, voorbereidingtijd om uit te gaan inderdaad... Tijd waarin ze dus hun onzekerheid over hun uiterlijk proberen af te nemen oid, worden ze ''zenn'' van.Mijn hemel
Huh.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, voorbereidingtijd om uit te gaan inderdaad... Tijd waarin ze dus hun onzekerheid over hun uiterlijk proberen af te nemen oid, worden ze ''zenn'' van.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij heeft t over die filmpjes die ik net had gepostquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mja ok, je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon altijd ergens wat achter zoeken ehMijn hemel
![]()
Ik denk dat vrouwen gewoon uit de evolutie hebben meegekregen dat ze het fijn vinden om zichzelf mooi te maken / uiterlijk goed te verzorgen.
Denk dat natuurlijke selectie ook stiekem voor vrouwen heel erg op uiterlijk is gericht dus dat zou dan wel overeenkomen.
Alleen dat obsessieve duidt voor mij wel op onzekerheidRustig aan.![]()
Ik heb ze niet gekeken want mobielquote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hij heeft t over die filmpjes die ik net had gepost.
Ik zie niks obsessiefs, maar goed.. Ik maak me sowieso nooit zo heel erg op, slechts wat eyeliner en mascara vind ik genoegquote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ok, je hebt wel gelijk![]()
Ik denk dat vrouwen gewoon uit de evolutie hebben meegekregen dat ze het fijn vinden om zichzelf mooi te maken / uiterlijk goed te verzorgen.
Denk dat natuurlijke selectie ook stiekem voor vrouwen heel erg op uiterlijk is gericht dus dat zou dan wel overeenkomen.
Alleen dat obsessieve duidt voor mij wel op onzekerheid
En dat zou wellicht kunnen jaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nouja ze spreekt over dat ze hele dagen zichzelf zou willen voorbereiden om uit te gaan, dat gaat mij wel wat te ver.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zie niks obsessiefs, maar goed.. Ik maak me sowieso nooit zo heel erg op, slechts wat eyeliner en mascara vind ik genoeg
En dat zou wellicht kunnen ja
Rustig aan.![]()
Ik denk niet dat je Jenna zo serieus moet nemenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ze spreekt over dat ze hele dagen zichzelf zou willen voorbereiden om uit te gaan, dat gaat mij wel wat te ver.maar dat zou idd te vurrr gaan ja
Ben je op mobiel net zo snel?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekeken want mobiel.
Prima daterestaurant voor vanavond, met overheerlijk eten (Peruaans):
Daarom ''tijd om onzekerheid te verstoppen achter make-up masker''quote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Jenna zo serieus moet nemenmaar dat zou idd te vurrr gaan ja
Rustig aan.![]()
Tis half 12quote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]![]()
''maar hier niet''
Nou en.Rustig aan.![]()
Lijkt me lekker, helaas nooit op. Maar volgende week in Ecuador, daar moet het toch zeker te vinden zijn...quote:
Om even voor mezelf te praten.. Ja, ik vind mezelf er leuker uitzien met een beetje eyeliner, maar om nou te zeggen dat t onzekerheid is.. Nah.. T is niet dat ik er niet uit durf zonder make up op..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom ''tijd om onzekerheid te verstoppen achter make-up masker''
En ja, ik vind het wel fijn, een beetje kloten voor de spiegel en m'n tijd er voor nemenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Gaat toch niet over het half uur heen hoop ik?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Om even voor mezelf te praten.. Ja, ik vind mezelf er leuker uitzien met een beetje eyeliner, maar om nou te zeggen dat t onzekerheid is.. Nah.. T is niet dat ik er niet uit durf zonder make up op..
En ja, ik vind het wel fijn, een beetje kloten voor de spiegel en m'n tijd er voor nemen
Alles voor het half uur vind ik nog wel prima![]()
Dan geldt wel alles he, outfit + make up + atributen whatever.Rustig aan.![]()
Nee.. Maar als je m'n haar laten drogen meetelt (dan zit ik meestal gewoon te niksen met m'n laptop op schoot), dan welquote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat toch niet over het half uur heen hoop ik?
Ik zit me te bedenken...
Als vrouwen serieus meer dan een half uur aan hun uiterlijk bezig zijn voordat ze uitgaan.
Waarom waarderen ze complimentjes over hun uiterlijk dan altijd zo slecht?
Of geloven ze niet dat het oprechte complimentjes zijn maar dat de heer in questie gelijk in hun broekje wilt oid?Rustig aan.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ben je op mobiel net zo snel?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmmm beetje ongemakkelijke stoelenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze chick is wel hilarischquote:
Net zo snel als met pc.. Maar nu klinkt het raar en moeilijk en snap ik mezelf niet meerquote:Ik kan uberhaupt slecht overweg met complimenten, maar dat heeft andere redenen die ik niet ga sharen :$quote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit me te bedenken...
Als vrouwen serieus meer dan een half uur aan hun uiterlijk bezig zijn voordat ze uitgaan.
Waarom waarderen ze complimentjes over hun uiterlijk dan altijd zo slecht?
Of geloven ze niet dat het oprechte complimentjes zijn maar dat de heer in questie gelijk in hun broekje wilt oid?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dacht ik zoquote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Deze chick is wel hilarisch![]()
De rest van de Nederlandse lessen zullen we dan maar voortzetten op de hippiebank in Casa Torero.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm beetje ongemakkelijke stoelen
Qua posten bedoel je? Ja, meestal wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Net zo snel als met pc.. Maar nu klinkt het raar en moeilijk en snap ik mezelf niet meer
[..]
Ik kan uberhaupt slecht overweg met complimenten, maar dat heeft andere redenen die ik niet ga sharen :$“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maarrrrquote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik kan uberhaupt slecht overweg met complimenten, maar dat heeft andere redenen die ik niet ga sharen :$
Kan je het wel voor andere vrouwen verklaren zegmaar?Rustig aan.![]()
Me tooquote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Om even voor mezelf te praten.. Ja, ik vind mezelf er leuker uitzien met een beetje eyeliner, maar om nou te zeggen dat t onzekerheid is.. Nah.. T is niet dat ik er niet uit durf zonder make up op..
En ja, ik vind het wel fijn, een beetje kloten voor de spiegel en m'n tijd er voor nemen
En nu weet ik geen gevatte reactie meer.. Geen idee of ik die anders had geweten, maar okquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua posten bedoel je? Ja, meestal wel.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: