SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zelfkennis TT tijn?Leiden is nogal ver weg om te werken.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Putte is dichterbijquote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Zelfkennis TT tijn?
[..]
Leiden is nogal ver weg om te werken.![]()
![]()
Nee, ik was gister om 19u al gaan slapenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef Raene het volgende:
[..]
20 minuten tot je naar bed gaat!?
![]()
![]()
Ik kan ook wel naar jou toe komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Jaquote:niks mis met een dagelijkse dosis zelfspot
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nou, nee ... Volgens mij is dat met OV ook best een hel.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar dan neem je de trein naar BoZ, en dan de Fax naar Puttequote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee ... Volgens mij is dat met OV ook best een hel.![]()
![]()
D.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend ja.
(D of T Fera?)
Shoot me if I'm wrong Samzz.
Jij gunt mij ook allesquote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend ja.
(D of T Fera?)
.
En het staat er helemaal goed.Nou ja, mijn knie hequote:. En al het gewicht komt nu op een been terecht en de krukken. Daar krijg je best spierpijn van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is nog steeds kutquote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan neem je de trein naar BoZ, en dan de Fax naar Putte![]()
![]()
Gelukkig, ik heb nog even op deze wereld.quote:
Voel je de liefdequote:Op donderdag 22 november 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ter compensatie van niet met mij naar de hobbit gaan..
Oh dat valt best meequote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan neem je de trein naar BoZ, en dan de Fax naar Putte
14 SHADES OF GREY
Wat is er met je knietje dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gunt mij ook alles.
En het staat er helemaal goed.
[..]
Nou ja, mijn knie he. En al het gewicht komt nu op een been terecht en de krukken. Daar krijg je best spierpijn van.
Ik weet van niks hoor
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik voel alleen maar afwijzing..
Oh, ik heb mijn knieband verrektquote:Op donderdag 22 november 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er met je knietje dan?Ik weet van niks hoor
.
Met paardrijden? Tijdje rust houden nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Oh, ik heb mijn knieband verrekt.
Kusje op je knieband![]()
![]()
Nee, verkeerd terecht gekomen toen ik wegsprong. En inderdaad, een week voor nu, dan kijken hoe het gaatquote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met paardrijden? Tijdje rust houden nu?
Kusje op je knieband.
Oke beterschapquote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, verkeerd terecht gekomen toen ik wegsprong. En inderdaad, een week voor nu, dan kijken hoe het gaat.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]x 209845098234759834759837495687359687456897467
![]()
Ja, beterschap samzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, beterschap samzzJongetjes die vragen worden overgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: