Het is in mijn stadquote:Op donderdag 22 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ is het vlak bij jou? Want dan rol ik langs in je stamkroeg
Samen tegen elkaar aan kruipen dan maar?quote:
Mooi als ik ga kom ik sappie doen bij je in je stamkroegquote:
Is goedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi als ik ga kom ik sappie doen bij je in je stamkroeg
Jij hebt nooit tijdquote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen tegen elkaar aan kruipen dan maar?
Ik mag nooit intiem knuffelenquote:
Samen even die bar van je leeg zuipen?quote:
Mag het anders welquote:
In ieder geval een drankje doenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen even die bar van je leeg zuipen?
Ik hoor ook geen neequote:
Body shot?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
Wat een epische hosselbaas die Ook_gek.
Murdera heeft dat toch niet nodigquote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]schrijf je mee? Is weer een leer moment he!
Wat versta jij onder hosselen?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
Wat een epische hosselbaas die Ook_gek.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]schrijf je mee? Is weer een leer moment he!
Vuige smerige bezopen seks.quote:
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera heeft dat toch niet nodig
Nog niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mij in ieder geval niet gehosseld
Klopt, maar ik houd zijn ego klein. Anders gaat die naast z'n schoentjes lopen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera heeft dat toch niet nodig
Ja dat weet ik ook niet. Maar laat hem maar denken, is alleen maar goed voor mijn egoquote:
Iemand die mij gemist heeft, vind ik liefquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vuige smerige bezopen seks.
[..]
Ik heb je gemist
Je vergeet nog nietquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mij in ieder geval niet gehosseld
murdera is nog nat achter de oren.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, maar ik houd zijn ego klein. Anders gaat die naast z'n schoentjes lopen.
Stel je er voor open en laat je verrassenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh, ben benieuwd wat er nog gaat komen
En jij tot op het bot toe verzuurd, wat is je punt?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
murdera is nog nat achter de oren.
Nu word je engquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Stel je er voor open en laat je verrassen
Ik sluit niks uit.quote:
wat ben je toch ook een sukkeltje heh.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij tot op het bot toe verzuurd, wat is je punt?
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
Kom maar snel hier, ik bescherm je wel
Ah wat schattig, het weet niks meer te zeggen en grijpt dan op de standaard zinnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een sukkeltje heh.
Verstandig doen is saaiquote:
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands, alvorens je denkt dat ik je serieus neem.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah wat schattig, het weet niks meer te zeggen en grijpt dan op de standaard zinnen.
Nou die nu maar weer ssst. Je zet je zelf alleen maar meer voor lul.
Oh oh oh je ben zo leeg dat je het nu zelfs op spelling gaat gooien.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands, alvorens je denkt dat ik je serieus neem.
Scherpquote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat iemand die standaard verzuimt met hoofdletters te typen, iemand anders corrigeert op het gebied van de Nederlandse taal.
ah kom op, jullie zijn net zo goed op dreef! bash nog wat meer!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij niet meer.
Jij zet je liever af tegen de rest?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij niet meer.
helemaal niet. ik ben gewoon benieuwd waar jullie nog meer mee komen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Jaaaaaaaa hooooor nu is de lol er van af.
Schattig wel dat hij het nu op een "grapje" gaat gooien.
Maar, serieus. Hoe kan je iemand die een typo maakt nu afrekenen op zijn taalgebruik wanneer je zelf standaard GEEN gebruik maakt van hoofdlettersquote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet. ik ben gewoon benieuwd waar jullie nog meer mee komen.
Iemand zo die belabberd de Nederlandse taal hanteert kan ik niet serieus nemen. En al helemaal niet als er zo uit het niets met dat soort kwalificaties gegooid wordt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, serieus. Hoe kan je iemand die een typo maakt nu afrekenen op zijn taalgebruik wanneer je zelf standaard GEEN gebruik maakt van hoofdletters? Helemaal nooit.
Verspilde moeite en zonde van m'n tijd om verdere aandacht aan je te geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
ik ben verzuurd.
ik kan geen nederlands want ik gebruik geen hoofdletters.
nog meer? wie biedt? kom op, jullie zijn toch geen mietjes? het ging zo goed.
je spuugt op me? die had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verspilde moeite en zonde van m'n tijd om verdere aandacht aan je te geven.
Ik spuug op je
Je bent als een plukje stof in de hoek van een kamer, het heeft geen enkele betekenis of inhoud maar helaas is het er wel.
Mooi kan je meteen reageren op m'n whatsapp!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Shit ik zit net lekker, nu moet ik opstaan om mijn beker thee te vullen
Volgens mij is het taalgebruik van o_g gewoon prima in die post, behalve dan de typo die iedereen kan overkomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand zo die belabberd de Nederlandse taal hanteert kan ik niet serieus nemen. En al helemaal niet als er zo uit het niets met dat soort kwalificaties gegooid wordt.
Maar als je me serieuzer neemt, wil ik speciaal voor jou deze keer wel hoofdletters gebruiken hoor. Ik hoop dat je nu gerustgesteld bent.
Zeurdoos, het is heerlijk weer geweest vandaagquote:
Ik heb het over zijn complete oeuvre. Of is jou dat niet opgevallen?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het taalgebruik van o_g gewoon prima in die post, behalve dan de typo die iedereen kan overkomen.
Het is maar net waar je over wilt vallen als je geen argumenten meer hebt.
Ik ben ook niet lekker, buikgriepquote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook al, maar toen verklaarde iedereen mij voor gek
Koude snijdende wind hier...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeurdoos, het is heerlijk weer geweest vandaag.
Ik moet dan even de oplader pakken van mij telefoon... en daarvoor moet ik naar bovenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi kan je meteen reageren op m'n whatsapp!
Ik wil een liedje zingenquote:
Welkom bij de club. Ben ook al meer dan een maand ziekig.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lekker, buikgriep
Maar het waait hard en is koud, brrrr
Alles ok met jou?
Oh, nee, sorry. Ik heb niet het hele topic gelezen en ik onthoud niet welk foutje hij eergisteren heeft gemaakt. Ik vond het gewoon een ironisch iets, grappig ook, verder heb ik nergens wat over gezegd en daar heb ik ook geen zin in verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn complete oeuvre. Of is jou dat niet opgevallen?
Hij spuugt zelfs op me, terwijl ik al verzuurd ben. Vind je dat niet op natrappen lijken? Zonder aanleiding? Als je mij veroordeelt zou je dat ook moeten veroordelen.
Of je uit gewoon je frustraties omdat je denkt dat ik je lelijk vind of wat dan ook, dat mag. Ga je gang, als dat je gelukkig maakt.
Ah, ja, ziekjes zijn verklaart wel een hoop. Hier is het windstilquote:Op donderdag 22 november 2012 16:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koude snijdende wind hier...
En ik ben ook ziekjes
Gelukt merk ik. Je hebt het vast meteen warmquote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet dan even de oplader pakken van mij telefoon... en daarvoor moet ik naar boven
Tuurlijk. Je begrijpt niet waarom ik denk dat jullie me nu persoonlijk aanvallen. Ik ben ook gek uiteraard.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry. Ik heb niet het hele topic gelezen en ik onthoud niet welk foutje hij eergisteren heeft gemaakt. Ik vond het gewoon een ironisch iets verder heb ik nergens wat over gezegd en daar heb ik ook geen zin in verder.
En ik weet niet waarom je nu meteen denkt dat het persoonlijk is. Maar goed, je dwaalt wel vaker alle kanten op in discussies, dus erg verbaasd ben ik ook niet.
Dat deed je expres he ?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
Tuurlijk. Je begrijpt niet waarom ik denk dat jullie me nu persoonlijk aanvallen. Ik ben ook gek uiteraard.
Ja van het naar boven rennenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukt merk ik. Je hebt het vast meteen warm
Hoezo julliequote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je begrijpt niet waarom ik denk dat jullie me nu persoonlijk aanvallen. Ik ben ook gek uiteraard.
Flikker toch op.
Kom eens met echte argumenten, waarom ik zo verzuurd ben dan, of wellicht waarom jullie misschien niet willen dat ik hier post? Of waarom ik geen argumenten heb op de kreet dat ik verzuurd zou zijn ()?
Kom maar op, maar dit soort slap gezever neem ik inderdaad niet serieus.
Vertel eens, wat voor tegenargument had jij gegeven? Waarom zou ik uberhaupt daar serieus op ingaan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Ik vind iets grappig/ironisch, ik laat dat merken. En nu ben ik je opeens persoonlijk aan het aanvallen
?
En ik heb nergens gezegd dat je verzuurd bent, wel dat je er geen tegenargument voor aandraagt, die heb ik namelijk niet gezien.
Ik ga geen tegenargumenten voor je bedenken, het is jouw vete met ook_gek, Muur en weet ik veel wie nog meer, daar ga ik me niet in mengen verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor tegenargument had jij gegeven? Waarom zou ik uberhaupt daar serieus op ingaan?
En waarom denk ik dat men mij aanvalt, als op 1 opmerking ineens 3 man extra komen zaniken? Nou?
Ik vraag het je gewoon. Waar zie jij een vete dan? Zie jij er een ruzie of wat dan ook aan vooraf gaan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen tegenargumenten voor je bedenken, het is jouw vete met ook_gek, Muur en weet ik veel wie nog meer, daar ga ik me niet in mengen verder.
Als jij mijn opmerking als persoonlijke aanval ziet, fine. Ik heb geen zin in deze discussie.
Ik ga me er niet in mengen, VERDER. Lezen is een kunstquote:Op donderdag 22 november 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vraag het je gewoon. Waar zie jij een vete dan? Zie jij er een ruzie of wat dan ook aan vooraf gaan?
Doe nou eens niet zo slap en ben duidelijk. Je hebt je er namelijk al in gemengd met je eerste opmerking, dus dit is nogal hypocriet.
Kan allebei. En volgende keer eerst je mond spoelen, misschien dat je dan geen hypocriete onzin uitbraakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in mengen, VERDER. Lezen is een kunst.
En het is wees duidelijk. Je gaat immers zo prat op correct taalgebruik.
Nee, dat kan niet allebei. Niet in deze context.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Kan allebei. En volgende keer eerst je mond spoelen, misschien dat je dan geen hypocriete onzin uitbraakt.
Of je er gewoon helemaal niet mee bemoeien, dat kan ook nog. Maar volgens mij staat dat niet in jouw woordenboek.
Alsof ik geen eng fokkertje benquote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Waar is Myst als je iemand nodig hebt om je te beschermen tegen enge fokkertjes![]()
![]()
Niet tochquote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik geen eng fokkertje ben
ja daag. goed spoelen heh!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet allebei. Niet in deze context.
Maar whatever, dawg. Ik vond iets grappig, ik merkte het op en meteen val ik jou aan. Prima prima
. Ga nu maar weer lekker buiten spelen of zo.
Toedeloequote:
Ik vind wolven leuker dan schapenquote:
Nee, ik ga geen dubbel werk doen. ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zet je liever af tegen de rest?
Neh ben je nietquote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik geen eng fokkertje ben
Altijd eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef dawg het volgende:
iemand anders nog iets aan te merken trouwens? gek misschien? murdera? charmed_angel?
Gelukkigquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan ik jou dus van het lijstje met mogelijke doelwitten schrappen.
Waarom gebruik je geen hoofdletters eigenlijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
tot zover mijn hoofdlettergebruik trouwens.
omdat de shift-toetsen op mijn oude laptop niet meer werkten, ik geen zin had om elke keer te kloten met capslock, en nadat ik een nieuwe aangeschaft had heb ik het maar achterwege gelaten. gemakzucht dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen hoofdletters eigenlijk?
Ok.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat de shift-toetsen op mijn oude laptop niet meer werkten, ik geen zin had om elke keer te kloten met capslock, en nadat ik een nieuwe aangeschaft had heb ik het maar achterwege gelaten. gemakzucht dus.
Hij plaatst zichzelf graag in een slachtofferrol. Of zo.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij plaatst zichzelf graag in een slachtofferrol. Of zo.
Niet zo huilen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat ik verzuuhuurd ben. doh.
En hoe komt dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat ik verzuuhuurd ben. doh.
Ik weet wel wat. Ik heb ook in Singles gepostquote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
je moest eens weten zeg. maar dat weet je niet. geeft ook niet.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zit jij in je waarom-fase ofzo?
Ok helemaal duidelijkquote:
Komt goedquote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kijken of je er na 22 december nog zo over denkt
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel wat. Ik heb ook in Singles gepost.
Was voor de rest alles ok? Je meniscus?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
Nog even en dan kan ik weer lopen, hoop ik. Bleh, wat ben ik het zitten en met krukken lopen zat
.
Oeh, Scrubs.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was voor de rest alles ok? Je meniscus?
Gedver. Ja blessures aan de knie zijn zo irritant en pijnlijk. Dan heb ik nog liever een gebroken arm ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik denk het wel, als ik gewoon lig/zit doet het geen pijn meer
. Alleen vanmorgen m'n knie te ver gebogen en pjong, dikke pijnscheut
.
Ik inmiddels ookquote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver. Ja blessures aan de knie zijn zo irritant en pijnlijk. Dan heb ik nog liever een gebroken arm ofzo
Knulletje knulletje knulletjequote:
slom?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
ik heb het idee dat je kennelijk niet begreep wat de post waar je op reageerde betekent.
geeft niet, voel je maar lekker superieur en slom, ik weet beter, ook_gek.
Daar zal ik niet zo zeker van zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
ik heb het idee dat je kennelijk niet begreep wat de post waar je op reageerde betekent.
geeft niet, voel je maar lekker superieur en slim, ik weet beter, ook_gek.
ben ik, maak je geen zorgen. ik dacht trouwens dat je niet meer op me ging reageren. doe dat dan ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar zal ik niet zo zeker van zijn
Neh ik verveel me, en je laat je zo lekker kennen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ben ik, maak je geen zorgen. ik dacht trouwens dat je niet meer op me ging reageren. doe dat dan ook niet.
maak dat jezelf maar wijs ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neh ik verveel me, en je laat je zo lekker kennen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
maak dat jezelf maar wijs ja.
comida. adios.
Ik voel niksquote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa, voeeel de liefde!
goedquote:
ghhehehequote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht even dat daar stond "en heb een nieuwe super lekkere vriend"
Van mij welquote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef FromTheShadows. het volgende:
Hoi, mag ik hier ook mee doen als eenzame kameel zonder relaties?
Hoe is het liefdesleven voor jou trouwens? Heb je al een tijdje niet meer gesprokenquote:
je wilt persee 2 relaties?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef FromTheShadows. het volgende:
Hoi, mag ik hier ook mee doen als eenzame kameel zonder relaties?
Ach de eenzame mensen moeten ook een plek hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij wel
Maar ik ben dan ook niet zo sjaggie als sommige anderen hier
Hoe meer zielen hoe meer vreugde zegt men.quote:
tuurlijk mag je vragenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het liefdesleven voor jou trouwens? Heb je al een tijdje niet meer gesproken
Of mag ik dat niet vragen?
Beide kan ook!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tuurlijk mag je vrageneerlijk gezegd weet ik niet goed wak wil
relatie is wel leuk , maar heb niet zo de behoefte om iemand dichtbij te laten. Vorige relatie het gewoon teveel energie gekost en heb mezelf toen zo weinig ruimte geven dak t opzich nu wel lekker vind alleen.
aan de andere kant is een relatie ook wel prettig soms, lekker warm samen op de bank en kusjes
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan scharrelenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tuurlijk mag je vrageneerlijk gezegd weet ik niet goed wak wil
relatie is wel leuk , maar heb niet zo de behoefte om iemand dichtbij te laten. Vorige relatie het gewoon teveel energie gekost en heb mezelf toen zo weinig ruimte geven dak t opzich nu wel lekker vind alleen.
aan de andere kant is een relatie ook wel prettig soms, lekker warm samen op de bank en kusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan scharrelennou die periode heb ik jaren geleden (gelukkig) achter me gelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beide?quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
jammer hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou die periode heb ik jaren geleden (gelukkig) achter me gelaten.
In een uur 4 posts. Moet het hoogtepunt van de week zijn iddquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat is het opeens druk zeg... Gisteren was er helemaal niks te beleven!
Wat?quote:
Tering ik ben niet zo scherp vandaagquote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Even aanwezig zijn, maar dan in het Engels, soort van
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef -Engel- het volgende:
Het is hier goed stil....
Ik heb de sintkadootjes in huis.... het was lastig want het moest toepasbaar zijn op mannen, vrouwen, jong en oud.... maar ik denk dat het opgelost is
Snoep (want dat lust iedereen en zo niet dan kan het gedeeld wordenquote:
Creatief wel ja. Je bent de krasloten wel vergeten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Snoep (want dat lust iedereen en zo niet dan kan het gedeeld worden)
en bonnen (ook handig voor iedereen en zo niet dan wil ik die wel)
En de sokken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
Creatief wel ja. Je bent de krasloten wel vergeten.
Vanavond?quote:
Ook. Ik weet niet. foutje.quote:
Je moet een gaatje lager zitten he!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook. Ik weet niet. foutje.Vanavond schuren? Jij.. Ik.. Diner bij kaarslicht, tegen elkaar aan kruipen. Ondergaande zon, harde penis tegen je buik aan.. Alles voor jou baby.
Die meet is morgen toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook. Ik weet niet. foutje.Vanavond schuren? Jij.. Ik.. Diner bij kaarslicht, tegen elkaar aan kruipen. Ondergaande zon, harde penis tegen je buik aan.. Alles voor jou baby.
Jullie gingen toch samen in bed?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk, Muhahaha probeert me nu al te cockblocken!
Daar niet blij mee zijnquote:
Jij wilt ook bij mij in bed?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar niet blij mee zijn
Ik ben jaloers
Zojuist mijn bedje maar verschoont voor de zekerheid.quote:
Lijkt me wel heet als jij toekijkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:30 schreef SiIk het volgende:
Ik kan ook in de auto van muhaha slapen hoor, als jullie behoefte hebben aan wat meer privacy
Ik ben niet zo'n groot fan van gayseksquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel heet als jij toekijkt eigenlijk.
Dan mag Muhahaha toekijken naar ons, ja?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot fan van gayseks
Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag Muhahaha toekijken naar ons, ja?
Nee... er zijn kinderen bij .... dus alle 18+ kadootjes moet ik laten liggen.... anders had ik wel de gall en gall geplunderd....quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
Creatief wel ja. Je bent de krasloten wel vergeten.
Langzaam opbouwen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet een gaatje lager zitten he!
Je moet haar niet in de navel neuken
Ik heb een groot bedquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:30 schreef SiIk het volgende:
Ik kan ook in de auto van muhaha slapen hoor, als jullie behoefte hebben aan wat meer privacy
Mijn beeld van jou verandert nu wel dramatischquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot fan van gayseks
Of we gaan gewoon de hele avond naar een slapende SiIk staren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik zou heus wel voor jou opschuiven, dat weet je toch..
Dat vind ik nogal creepyquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon de hele avond naar een slapende SiIk staren.
Wat heb je gegeten/gedronken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef -Engel- het volgende:
%$#%#$ blijkbaar heb ik geen vuurvaste keel....
Heb ik beide niet in huis.... of ik moet wat creamer aanmaken.... maar dat lijkt me ook niet zo geweldig...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je blussen met melk of yoghurt.
Hm, ik zit te denken maar verder zou ik het niet zo weten. Water gaat je zo snel niet helpen vrees ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik beide niet in huis.... of ik moet wat creamer aanmaken.... maar dat lijkt me ook niet zo geweldig...
't komt goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik zit te denken maar verder zou ik het niet zo weten. Water gaat je zo snel niet helpen vrees ik. Maakt het vaak juist iets erger omdat je het dan *uitsmeert* bij wijze van. Melk/yoghurt neutraliseert het beter
.
Het was niet pittig maar heet... als in temp.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wel. Als je maar vaak genoeg pittig eet dan wen je er vanzelf aan.
Ooooooow ik dacht pittigquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was niet pittig maar heet... als in temp.
A mooi dan neem ik zo nog maar ff een glaasje ..quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooooooow ik dacht pittig.
Ja, dan werkt water wel en gelukkig geneest het een stuk sneller. Hoevaak ik mijn bek wel niet heb verbrand. Vooral aan pizza's.
Pizza's ja, te ongeduldig om af te laten koelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A mooi dan neem ik zo nog maar ff een glaasje ..
Pizza's
Hmm meestal heb ik daar minder problemen mee... omdat ik dan nog heen en weer loop en het eerst met de pizzasnijder in kleine reepjes snij....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pizza's ja, te ongeduldig om af te laten koelen.
Ik maak er 6 tot 8 stukken van en schuif het zo naar binnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm meestal heb ik daar minder problemen mee... omdat ik dan nog heen en weer loop en het eerst met de pizzasnijder in kleine reepjes snij....of ik moet mijn pizzaplank, -mes en zo nog zoeken
Nee nee... ik wil er langer van kunnen genietenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maak er 6 tot 8 stukken van en schuif het zo naar binnen.
Ja nou ik kauw nog wel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... ik wil er langer van kunnen genieten![]()
Met mes en vork kun je langzamer eten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heel soms ook.... maar vork/mes vs pizzasnijder.... hmmm dat ligt echt aan het moment
Soms ja...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Pizzapunten naar binnen werken is echt![]()
![]()
.
Klopt al moet ik de tijd met de pizza nog even klokkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
Met mes en vork kun je langzamer eten.![]()
Jawel hoor... dat kan welquote:Worden je handen niet vies.
checkquote:Trek je niet de helft van het beleg er bij de eerste hap van een punt af.
Uhm.... heb ik toch ook een keer voor elkaar gekregen.... maar toen lag alles te wachten op een pizza.... tegenwoordig pak ik alles pas als de pizza klaar is, kan ie vast weer afkoelenquote:Brand je nooit je bek.
Jeps, werk in Hilversum sinds kort en ben nu op zoek naar woonruimte in Utrecht of omgevingquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heee Peu
Hoe is het met jou? Nog steeds in NL?
Beide, kwam ff kijken, maar ga ook zo slapen.quote:
Ah so, het is rustig hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef PeuRac het volgende:
Beide, kwam ff kijken, maar ga ook zo slapen.
Uitslapen! Ik rijd 220km per dag, minimaal van/naar werk. Dus ben nogal gaar, ook omdat ik vrij lange dagen op t werk maak. Dus ga mn series kijken, opruimen, wassen, etc etc.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah so, het is rustig hier.
Morgen nog plannen op de agenda?
Dat is niet mis nee, ik vond 165 km per dag al zatquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uitslapen! Ik rijd 220km per dag, minimaal van/naar werk. Dus ben nogal gaar, ook omdat ik vrij lange dagen op t werk maak. Dus ga mn series kijken, opruimen, wassen, etc etc.
Je zou de website van Rotsvast kunnen proberen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef PeuRac het volgende:
Jeps, werk in Hilversum sinds kort en ben nu op zoek naar woonruimte in Utrecht of omgeving
Welke nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet mis nee, ik vond 165 km per dag al zat.
Welke serie kijk je?
Dat is nogal een lijstquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke nietIk kijk er een heleboel, maar mn favo's zijn: Dexter, NCIS+LA, Criminal Minds, Vegas, The Big Bang Theory, How I met your Mother, Go On, Apartment 23, Guys with kids, Flashpoint, Bones, Mythbusters
Ik heb in Hilversum gewoond, wil voor nu vooral iets snels en goedkoops hebben, van daaruit kijk ik wel verder. Liever zit ik echt in Utrecht of er vlak naast, zodat ik kan fietsen. Van/naar mn werk boeit het me niet zo hoever het is. Reis ook regelmatig naar klanten en die zitten alle kanten op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zou de website van Rotsvast kunnen proberen.
Of als je vrije sector kan betalen is misschien woonkompas nog een optie..... (die hebben ook meer woningen, maar daarvoor moet je weer lang ingeschreven zijn om een kans te maken)
Hilversum >>>> ik geloof iets met Dudok er in.... maar ik vind Hilversum om te wonen niet echt prettig..... met alle eenrichtingsverkeer enzo
Jeps, maar heb deze week alleen Dexter nog maar gezien, de rest nog geen tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is nogal een lijst. Ook actueel allemaal, download je per week de nieuwe aflevering?
Utrechtse huizenmarkt ken ik niet zo goed....quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in Hilversum gewoond, wil voor nu vooral iets snels en goedkoops hebben, van daaruit kijk ik wel verder. Liever zit ik echt in Utrecht of er vlak naast, zodat ik kan fietsen. Van/naar mn werk boeit het me niet zo hoever het is. Reis ook regelmatig naar klanten en die zitten alle kanten op.
Hoe is het met jou eigenlijk?
Niet vreemd gezien je reistijd en werktijdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, maar heb deze week alleen Dexter nog maar gezien, de rest nog geen tijd voor gehad.
Nice.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Utrechtse huizenmarkt ken ik niet zo goed....
Met mij.... o... ik heb deze week verlof dus lekker rustig
Klopt, woensdag avond zat er een uur tussen thuiskomen en naar bed gaan. Gelukkig is het werk het waard.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien je reistijd en werktijden. Dan heb je bijna nergens meer tijd voor
.
Nee, zitten ook in Utrechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice.
Rotsvast is Amersfoort toch? Heb vanavond een paar makelaars gesproken, die kunnen me misschien ook helpen.
Maar 1 uur nou ik benijd je niet .... wanneer doe je dan het huishouden enzo? Of woon je weer bij je ouders?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, woensdag avond zat er een uur tussen thuiskomen en naar bed gaan. Gelukkig is het werk het waard.
Op dit moment anything cheap. Ruime studio of kleine twee kamer woning. Max: zo laag mogelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, zitten ook in Utrecht
Ze rekenen alleen wel bemiddelingskosten....
Wat zoek je precies?
afmetingen, aantal kamers, min. max prijs...dan zoek ik ff mee
Ik logeer ff bij mn ouders helaas ja. Had geen keuze, toen ik uit Dublin terug kwam had ik geen woning.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar 1 uur nou ik benijd je niet .... wanneer doe je dan het huishouden enzo? Of woon je weer bij je ouders?
Dat is in ieder geval een pluspuntquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, woensdag avond zat er een uur tussen thuiskomen en naar bed gaan. Gelukkig is het werk het waard.
Hmm... nou op dit moment geeft de site van Rotsvast voor Utrecht geen hits ... op amersfoort ook niet...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op dit moment anything cheap. Ruime studio of kleine twee kamer woning. Max: zo laag mogelijk.
Klopt, daar doe ik het inderdaad voor, maar zou soms wel wat eerder thuis willen zijn, of 's avonds nog ff bij vrienden langs te gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een pluspunt. Daar doe je het uiteindelijk voor denk ik dan. Salaris alleen maakt niet gelukkig.
Naja bij je ouders wonen voor the time being... is soms gewoon even noodzakelijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik logeer ff bij mn ouders helaas ja. Had geen keuze, toen ik uit Dublin terug kwam had ik geen woning.
Jammer, gelukkig heb ik wat contacten bij andere woningbouw verenigingen, sta bij iig 1 bovenaan de lijst.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... nou op dit moment geeft de site van Rotsvast voor Utrecht geen hits ... op amersfoort ook niet...
Hoe cheap is cheap dan in dez.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig heb ik wat contacten bij andere woningbouw verenigingen, sta bij iig 1 bovenaan de lijst.
Heb je mazzel meequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig heb ik wat contacten bij andere woningbouw verenigingen, sta bij iig 1 bovenaan de lijst.
Woningbouw cheap. 650 max.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe cheap is cheap dan in dez.
Tegenwoordig krijg je daar (buiten woningbouwvereniging) echt nog net een kamer voor met eigen keuken en dan de rest delen.quote:
I know, daarom ook; woningbouw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je daar (buiten woningbouwvereniging) echt nog net een kamer voor met eigen keuken en dan de rest delen.
10jr in Utrechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gemiddelde doorvoorsnelheid is hier 7+ jaar_1
Ach, ik ben met een jaartje weer weg naar de vrije woningmarkt, is eerlijker dan al die mensen welke al jaren veel te goedkoop huren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
Wel leuk voor de andere mensen op de lijst, ook.
Niet mijn zorg, ik doe niks illegaals, zij doen dat niet. Plus dat ik alleen incourante woningen aangeboden ga krijgen. Dus niemand zal er echt last van hebben.quote:
Tsja, het is ook niet eerlijk dat er anders geen manier is waarop iemand met een goede baan hier in Nederland een huis kan betalen. Hoor je mij ook niet over, ik heb gewoon naar een oplossing gezocht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je iets illegaals doet. Maar pfff. Boeiend. Ik vind het gewoon niet eerlijk. Niet meer, niet minder.
Maar dát is voor iedereen hetzelfde, daar schuilt de oneerlijkheid dus niet in.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet eerlijk dat er anders geen manier is waarop iemand met een goede baan hier in Nederland een huis kan betalen. Hoor je mij ook niet over, ik heb gewoon naar een oplossing gezocht.
Tsja, het kunnen oplossen is gewoon hard werken, het is me niet komen aanwaaien, heb er redelijk wat moeite voor moeten doen. Wat ik heb gedaan had iedereen kunnen doen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dát is voor iedereen hetzelfde, daar schuilt de oneerlijkheid dus niet in.
Dat heeft iedereen. Je zit gewoon voor te kruipen. Er staan mensen op zo'n lijst die al ik weet niet hoe lang op een huis wachten. En meneer komt naar Nederland en meent wel even op nummer een geplaatst te kunnen worden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet eerlijk dat er anders geen manier is waarop iemand met een goede baan hier in Nederland een huis kan betalen. Hoor je mij ook niet over, ik heb gewoon naar een oplossing gezocht.
Nouja, het is duidelijk, iemand die zo'n kans niet zou pakken is helemaal gek, in de huizenmarkt van tegenwoordig. Maar dat maakt het niet eerlijk of normaalquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef PeuRac het volgende:
Tsja, het kunnen oplossen is gewoon hard werken, het is me niet komen aanwaaien, heb er redelijk wat moeite voor moeten doen. Wat ik heb gedaan had iedereen kunnen doen.
lol, je denkt de hele situatie te kennen na een paar postsquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. Je zit gewoon voor te kruipen. Er staan mensen op zo'n lijst die al ik weet niet hoe lang op een huis wachten. En meneer komt naar Nederland en meent wel even op nummer een geplaatst te kunnen worden.
Dat is gewoon niet eerlijk.
Nee, want als iedereen dat zou doen zou er weer exact diezelfde wachtlijst zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, het kunnen oplossen is gewoon hard werken, het is me niet komen aanwaaien, heb er redelijk wat moeite voor moeten doen. Wat ik heb gedaan had iedereen kunnen doen.
Natuurlijk. Het is mijn schuld dat ik wat jij doet niet eerlijk vind.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je denkt de hele situatie te kennen na een paar poststypisch Samzz weer
Volgens mij beweert hij alleen dat de manier waarop niet onethisch is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
Nee, Myra. Peu zegt dat het eerlijk is. Dan is het eerlijk.
Waarmee hij wil ontkennen dat het niet eerlijk is. Dus dan zegt hij toch dat het eerlijk is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij beweert hij alleen dat de manier waarop niet onethisch is.
Hm ik poste met een vleugje sarcasmequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
I don't care. Ik vond het oneerlijk. Ik heb het gemeld. Klaar, voorbij, basta
.
Oh, die zag ik nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik poste met een vleugje sarcasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |