Het is in mijn stadquote:Op donderdag 22 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ is het vlak bij jou? Want dan rol ik langs in je stamkroeg
Samen tegen elkaar aan kruipen dan maar?quote:
Mooi als ik ga kom ik sappie doen bij je in je stamkroegquote:
Is goedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi als ik ga kom ik sappie doen bij je in je stamkroeg
Jij hebt nooit tijdquote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen tegen elkaar aan kruipen dan maar?
Ik mag nooit intiem knuffelenquote:
Samen even die bar van je leeg zuipen?quote:
Mag het anders welquote:
In ieder geval een drankje doenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen even die bar van je leeg zuipen?
Ik hoor ook geen neequote:
Body shot?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
Wat een epische hosselbaas die Ook_gek.
Murdera heeft dat toch niet nodigquote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]schrijf je mee? Is weer een leer moment he!
Wat versta jij onder hosselen?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
Wat een epische hosselbaas die Ook_gek.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]schrijf je mee? Is weer een leer moment he!
Vuige smerige bezopen seks.quote:
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera heeft dat toch niet nodig
Nog niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mij in ieder geval niet gehosseld
Klopt, maar ik houd zijn ego klein. Anders gaat die naast z'n schoentjes lopen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera heeft dat toch niet nodig
Ja dat weet ik ook niet. Maar laat hem maar denken, is alleen maar goed voor mijn egoquote:
Iemand die mij gemist heeft, vind ik liefquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vuige smerige bezopen seks.
[..]
Ik heb je gemist
Je vergeet nog nietquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mij in ieder geval niet gehosseld
murdera is nog nat achter de oren.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, maar ik houd zijn ego klein. Anders gaat die naast z'n schoentjes lopen.
Stel je er voor open en laat je verrassenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh, ben benieuwd wat er nog gaat komen
En jij tot op het bot toe verzuurd, wat is je punt?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
murdera is nog nat achter de oren.
Nu word je engquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Stel je er voor open en laat je verrassen
Ik sluit niks uit.quote:
wat ben je toch ook een sukkeltje heh.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij tot op het bot toe verzuurd, wat is je punt?
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
Kom maar snel hier, ik bescherm je wel
Ah wat schattig, het weet niks meer te zeggen en grijpt dan op de standaard zinnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een sukkeltje heh.
Verstandig doen is saaiquote:
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands, alvorens je denkt dat ik je serieus neem.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah wat schattig, het weet niks meer te zeggen en grijpt dan op de standaard zinnen.
Nou die nu maar weer ssst. Je zet je zelf alleen maar meer voor lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |