Het is in mijn stadquote:Op donderdag 22 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ is het vlak bij jou? Want dan rol ik langs in je stamkroeg
Samen tegen elkaar aan kruipen dan maar?quote:
Mooi als ik ga kom ik sappie doen bij je in je stamkroegquote:
Is goedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi als ik ga kom ik sappie doen bij je in je stamkroeg
Jij hebt nooit tijdquote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen tegen elkaar aan kruipen dan maar?
Ik mag nooit intiem knuffelenquote:
Samen even die bar van je leeg zuipen?quote:
Mag het anders welquote:
In ieder geval een drankje doenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Samen even die bar van je leeg zuipen?
Ik hoor ook geen neequote:
Body shot?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
Wat een epische hosselbaas die Ook_gek.
Murdera heeft dat toch niet nodigquote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]schrijf je mee? Is weer een leer moment he!
Wat versta jij onder hosselen?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
Wat een epische hosselbaas die Ook_gek.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]schrijf je mee? Is weer een leer moment he!
Vuige smerige bezopen seks.quote:
Ik heb je gemistquote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera heeft dat toch niet nodig
Nog niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mij in ieder geval niet gehosseld
Klopt, maar ik houd zijn ego klein. Anders gaat die naast z'n schoentjes lopen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Murdera heeft dat toch niet nodig
Ja dat weet ik ook niet. Maar laat hem maar denken, is alleen maar goed voor mijn egoquote:
Iemand die mij gemist heeft, vind ik liefquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vuige smerige bezopen seks.
[..]
Ik heb je gemist
Je vergeet nog nietquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dan heeft ie mij in ieder geval niet gehosseld
murdera is nog nat achter de oren.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, maar ik houd zijn ego klein. Anders gaat die naast z'n schoentjes lopen.
Stel je er voor open en laat je verrassenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh, ben benieuwd wat er nog gaat komen
En jij tot op het bot toe verzuurd, wat is je punt?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
murdera is nog nat achter de oren.
Nu word je engquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Stel je er voor open en laat je verrassen
Ik sluit niks uit.quote:
wat ben je toch ook een sukkeltje heh.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij tot op het bot toe verzuurd, wat is je punt?
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef ook_gek het volgende:
Kom maar snel hier, ik bescherm je wel
Ah wat schattig, het weet niks meer te zeggen en grijpt dan op de standaard zinnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een sukkeltje heh.
Verstandig doen is saaiquote:
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands, alvorens je denkt dat ik je serieus neem.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah wat schattig, het weet niks meer te zeggen en grijpt dan op de standaard zinnen.
Nou die nu maar weer ssst. Je zet je zelf alleen maar meer voor lul.
Oh oh oh je ben zo leeg dat je het nu zelfs op spelling gaat gooien.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef dawg het volgende:
[..]
leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands, alvorens je denkt dat ik je serieus neem.
Scherpquote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat iemand die standaard verzuimt met hoofdletters te typen, iemand anders corrigeert op het gebied van de Nederlandse taal.
ah kom op, jullie zijn net zo goed op dreef! bash nog wat meer!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij niet meer.
Jij zet je liever af tegen de rest?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij niet meer.
helemaal niet. ik ben gewoon benieuwd waar jullie nog meer mee komen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef ook_gek het volgende:
Jaaaaaaaa hooooor nu is de lol er van af.
Schattig wel dat hij het nu op een "grapje" gaat gooien.
Maar, serieus. Hoe kan je iemand die een typo maakt nu afrekenen op zijn taalgebruik wanneer je zelf standaard GEEN gebruik maakt van hoofdlettersquote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet. ik ben gewoon benieuwd waar jullie nog meer mee komen.
Iemand zo die belabberd de Nederlandse taal hanteert kan ik niet serieus nemen. En al helemaal niet als er zo uit het niets met dat soort kwalificaties gegooid wordt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, serieus. Hoe kan je iemand die een typo maakt nu afrekenen op zijn taalgebruik wanneer je zelf standaard GEEN gebruik maakt van hoofdletters? Helemaal nooit.
Verspilde moeite en zonde van m'n tijd om verdere aandacht aan je te geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef dawg het volgende:
ik ben verzuurd.
ik kan geen nederlands want ik gebruik geen hoofdletters.
nog meer? wie biedt? kom op, jullie zijn toch geen mietjes? het ging zo goed.
je spuugt op me? die had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verspilde moeite en zonde van m'n tijd om verdere aandacht aan je te geven.
Ik spuug op je
Je bent als een plukje stof in de hoek van een kamer, het heeft geen enkele betekenis of inhoud maar helaas is het er wel.
Mooi kan je meteen reageren op m'n whatsapp!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Shit ik zit net lekker, nu moet ik opstaan om mijn beker thee te vullen
Volgens mij is het taalgebruik van o_g gewoon prima in die post, behalve dan de typo die iedereen kan overkomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand zo die belabberd de Nederlandse taal hanteert kan ik niet serieus nemen. En al helemaal niet als er zo uit het niets met dat soort kwalificaties gegooid wordt.
Maar als je me serieuzer neemt, wil ik speciaal voor jou deze keer wel hoofdletters gebruiken hoor. Ik hoop dat je nu gerustgesteld bent.
Zeurdoos, het is heerlijk weer geweest vandaagquote:
Ik heb het over zijn complete oeuvre. Of is jou dat niet opgevallen?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het taalgebruik van o_g gewoon prima in die post, behalve dan de typo die iedereen kan overkomen.
Het is maar net waar je over wilt vallen als je geen argumenten meer hebt.
Ik ben ook niet lekker, buikgriepquote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen ook al, maar toen verklaarde iedereen mij voor gek
Koude snijdende wind hier...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeurdoos, het is heerlijk weer geweest vandaag.
Ik moet dan even de oplader pakken van mij telefoon... en daarvoor moet ik naar bovenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi kan je meteen reageren op m'n whatsapp!
Ik wil een liedje zingenquote:
Welkom bij de club. Ben ook al meer dan een maand ziekig.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lekker, buikgriep
Maar het waait hard en is koud, brrrr
Alles ok met jou?
Oh, nee, sorry. Ik heb niet het hele topic gelezen en ik onthoud niet welk foutje hij eergisteren heeft gemaakt. Ik vond het gewoon een ironisch iets, grappig ook, verder heb ik nergens wat over gezegd en daar heb ik ook geen zin in verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn complete oeuvre. Of is jou dat niet opgevallen?
Hij spuugt zelfs op me, terwijl ik al verzuurd ben. Vind je dat niet op natrappen lijken? Zonder aanleiding? Als je mij veroordeelt zou je dat ook moeten veroordelen.
Of je uit gewoon je frustraties omdat je denkt dat ik je lelijk vind of wat dan ook, dat mag. Ga je gang, als dat je gelukkig maakt.
Ah, ja, ziekjes zijn verklaart wel een hoop. Hier is het windstilquote:Op donderdag 22 november 2012 16:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koude snijdende wind hier...
En ik ben ook ziekjes
Gelukt merk ik. Je hebt het vast meteen warmquote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet dan even de oplader pakken van mij telefoon... en daarvoor moet ik naar boven
Tuurlijk. Je begrijpt niet waarom ik denk dat jullie me nu persoonlijk aanvallen. Ik ben ook gek uiteraard.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, sorry. Ik heb niet het hele topic gelezen en ik onthoud niet welk foutje hij eergisteren heeft gemaakt. Ik vond het gewoon een ironisch iets verder heb ik nergens wat over gezegd en daar heb ik ook geen zin in verder.
En ik weet niet waarom je nu meteen denkt dat het persoonlijk is. Maar goed, je dwaalt wel vaker alle kanten op in discussies, dus erg verbaasd ben ik ook niet.
Dat deed je expres he ?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
Tuurlijk. Je begrijpt niet waarom ik denk dat jullie me nu persoonlijk aanvallen. Ik ben ook gek uiteraard.
Ja van het naar boven rennenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukt merk ik. Je hebt het vast meteen warm
Hoezo julliequote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je begrijpt niet waarom ik denk dat jullie me nu persoonlijk aanvallen. Ik ben ook gek uiteraard.
Flikker toch op.
Kom eens met echte argumenten, waarom ik zo verzuurd ben dan, of wellicht waarom jullie misschien niet willen dat ik hier post? Of waarom ik geen argumenten heb op de kreet dat ik verzuurd zou zijn ()?
Kom maar op, maar dit soort slap gezever neem ik inderdaad niet serieus.
Vertel eens, wat voor tegenargument had jij gegeven? Waarom zou ik uberhaupt daar serieus op ingaan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo jullie? Ik vind iets grappig/ironisch, ik laat dat merken. En nu ben ik je opeens persoonlijk aan het aanvallen
?
En ik heb nergens gezegd dat je verzuurd bent, wel dat je er geen tegenargument voor aandraagt, die heb ik namelijk niet gezien.
Ik ga geen tegenargumenten voor je bedenken, het is jouw vete met ook_gek, Muur en weet ik veel wie nog meer, daar ga ik me niet in mengen verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor tegenargument had jij gegeven? Waarom zou ik uberhaupt daar serieus op ingaan?
En waarom denk ik dat men mij aanvalt, als op 1 opmerking ineens 3 man extra komen zaniken? Nou?
Ik vraag het je gewoon. Waar zie jij een vete dan? Zie jij er een ruzie of wat dan ook aan vooraf gaan?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen tegenargumenten voor je bedenken, het is jouw vete met ook_gek, Muur en weet ik veel wie nog meer, daar ga ik me niet in mengen verder.
Als jij mijn opmerking als persoonlijke aanval ziet, fine. Ik heb geen zin in deze discussie.
Ik ga me er niet in mengen, VERDER. Lezen is een kunstquote:Op donderdag 22 november 2012 16:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vraag het je gewoon. Waar zie jij een vete dan? Zie jij er een ruzie of wat dan ook aan vooraf gaan?
Doe nou eens niet zo slap en ben duidelijk. Je hebt je er namelijk al in gemengd met je eerste opmerking, dus dit is nogal hypocriet.
Kan allebei. En volgende keer eerst je mond spoelen, misschien dat je dan geen hypocriete onzin uitbraakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me er niet in mengen, VERDER. Lezen is een kunst.
En het is wees duidelijk. Je gaat immers zo prat op correct taalgebruik.
Nee, dat kan niet allebei. Niet in deze context.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Kan allebei. En volgende keer eerst je mond spoelen, misschien dat je dan geen hypocriete onzin uitbraakt.
Of je er gewoon helemaal niet mee bemoeien, dat kan ook nog. Maar volgens mij staat dat niet in jouw woordenboek.
Alsof ik geen eng fokkertje benquote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
Waar is Myst als je iemand nodig hebt om je te beschermen tegen enge fokkertjes![]()
![]()
Niet tochquote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik geen eng fokkertje ben
ja daag. goed spoelen heh!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet allebei. Niet in deze context.
Maar whatever, dawg. Ik vond iets grappig, ik merkte het op en meteen val ik jou aan. Prima prima
. Ga nu maar weer lekker buiten spelen of zo.
Toedeloequote:
Ik vind wolven leuker dan schapenquote:
Nee, ik ga geen dubbel werk doen. ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zet je liever af tegen de rest?
Neh ben je nietquote:Op donderdag 22 november 2012 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik geen eng fokkertje ben
Altijd eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef dawg het volgende:
iemand anders nog iets aan te merken trouwens? gek misschien? murdera? charmed_angel?
Gelukkigquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan ik jou dus van het lijstje met mogelijke doelwitten schrappen.
Waarom gebruik je geen hoofdletters eigenlijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
tot zover mijn hoofdlettergebruik trouwens.
omdat de shift-toetsen op mijn oude laptop niet meer werkten, ik geen zin had om elke keer te kloten met capslock, en nadat ik een nieuwe aangeschaft had heb ik het maar achterwege gelaten. gemakzucht dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen hoofdletters eigenlijk?
Ok.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat de shift-toetsen op mijn oude laptop niet meer werkten, ik geen zin had om elke keer te kloten met capslock, en nadat ik een nieuwe aangeschaft had heb ik het maar achterwege gelaten. gemakzucht dus.
Hij plaatst zichzelf graag in een slachtofferrol. Of zo.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij plaatst zichzelf graag in een slachtofferrol. Of zo.
Niet zo huilen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat ik verzuuhuurd ben. doh.
En hoe komt dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat ik verzuuhuurd ben. doh.
Ik weet wel wat. Ik heb ook in Singles gepostquote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
je moest eens weten zeg. maar dat weet je niet. geeft ook niet.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zit jij in je waarom-fase ofzo?
Ok helemaal duidelijkquote:
Komt goedquote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kijken of je er na 22 december nog zo over denkt
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel wat. Ik heb ook in Singles gepost.
Was voor de rest alles ok? Je meniscus?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
Nog even en dan kan ik weer lopen, hoop ik. Bleh, wat ben ik het zitten en met krukken lopen zat
.
Oeh, Scrubs.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was voor de rest alles ok? Je meniscus?
Gedver. Ja blessures aan de knie zijn zo irritant en pijnlijk. Dan heb ik nog liever een gebroken arm ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik denk het wel, als ik gewoon lig/zit doet het geen pijn meer
. Alleen vanmorgen m'n knie te ver gebogen en pjong, dikke pijnscheut
.
Ik inmiddels ookquote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gedver. Ja blessures aan de knie zijn zo irritant en pijnlijk. Dan heb ik nog liever een gebroken arm ofzo
Knulletje knulletje knulletjequote:
slom?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
ik heb het idee dat je kennelijk niet begreep wat de post waar je op reageerde betekent.
geeft niet, voel je maar lekker superieur en slom, ik weet beter, ook_gek.
Daar zal ik niet zo zeker van zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
ik heb het idee dat je kennelijk niet begreep wat de post waar je op reageerde betekent.
geeft niet, voel je maar lekker superieur en slim, ik weet beter, ook_gek.
ben ik, maak je geen zorgen. ik dacht trouwens dat je niet meer op me ging reageren. doe dat dan ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar zal ik niet zo zeker van zijn
Neh ik verveel me, en je laat je zo lekker kennen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ben ik, maak je geen zorgen. ik dacht trouwens dat je niet meer op me ging reageren. doe dat dan ook niet.
maak dat jezelf maar wijs ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neh ik verveel me, en je laat je zo lekker kennen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
maak dat jezelf maar wijs ja.
comida. adios.
Ik voel niksquote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaaa, voeeel de liefde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |