abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119724183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja, als je prolactineniveau weer hoog is, remt dat je cyclus.
bedankt!

& free :*
pi_119724301
Ik hoop dat mijn prolactine niveau lang hoog blijft 8-) alleen ik heb elke maand vreselijke hoofdpijnen :'( ik voel me ongesteld maar geen bloed..dit is al maanden zo maar ja wat kan een ha hier aan doen..niks denk ik

Free :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119724838
dat is vervelend bitterend! misschien een ongestelheid die net niet doorkomt? kan een ha ook weinig aan doen denk ik .. bah :(
pi_119726019
Free, dikke :*. Ik geloof in je. Gewoon doorgaan zoals je het doet en dan is hij maandag vast weer aangekomen.

Zoe, apart dat dat zo nou luistert. Heb zelf ook de ervaring gemaakt, dat ongesteldheid laat kwam zelfs toen ik geen nachtvoedingen meer gaf.

Bitterend, ik moet wel of iig overgaan tot 1 keer kolven in mijn lunchpauze.
Op het kdv hebben ze rond 14.30 uur een voeding ontdooid omdat een van mijn flessen kapot was en lekte. Kan ik wat ik over heb het beste pasteuriseren en dan invriezen, pasteuriseren en morgen laten gebruiken of kan ik het zonder pasteuriseren morgen nog gebruiken (voor de voeding van 11-12 uur)?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 28 november 2012 @ 21:10:24 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119727328
Wat is een webje?

En wat vervelend.. Misschien lk inschakelen ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119727390
Evenstar, feli met 1 jaar bv *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119727431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef Zoë23 het volgende:
dat is vervelend bitterend! misschien een ongestelheid die net niet doorkomt? kan een ha ook weinig aan doen denk ik .. bah :(
Ja zo voelt het ook..alsof het net niet doorbreekt..
:*

Tinu je kan hem morgen gewoon pasteuriseren hoor!

evenstar gefeliciteerd meid <3
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119727789
Bitterend, nee vandaag pasteuriseren of kan ik hem morgen nog zonder pasteuriseren geven? Volgens mij was het nog niet eens helemaal ontdooid.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119728179
Ja vandaag kan ook hoor! en dan in de koelkast zetten en morgen weer opwarmen :)
of niet pasteuriseren kan ook, R drinkt sinds 8 maanden niet meer gepasteuriseerd :D
  woensdag 28 november 2012 @ 21:56:09 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119729669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:51 schreef freecell het volgende:
Hij is niet tevreden -O-
Hij huilt veel, want liesbreuk en krampjes. En hij slaapt erg weinig daardoor.

En dan denk ik: ojee, is mijn productie niet toch weer weg, heeft hij niet toch nog honger,zit er wel wat in,komt er wel wat uit....
bleh
oooh :{
gauw bellen om wat te doen aan die liesbreuk dus. Dan kun je dan kijken wat overblijft. Hopelijk is het dan klaar...
pi_119730900
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat is een webje?

En wat vervelend.. Misschien lk inschakelen ?
Heb al een lk :) Had ik hard nodig met het weer aan de borst krijgen na de eerste week. Die bevestigde ook meteen dat het een webje was trouwens.
Het is een soort vliesje in plaats van een tongriem. Ik had het vroeger ook.
Mijn middelste zijn tong zat er helemaal mee vast, dus die kon niet bij me drinken (ze kunnen het niet knippen namelijk...), kleine M heeft het in veel mindere mate, zijn tong kan over zijn onderkaak,dus in principe kan hij gewoon drinken bij mij.
pi_119731767
Mijn uk clustert alweer een tijdje, drinkt s'avonds rond 20 uur en wil dan op zijn laatst 22 uur weer, soms vaker tussendoor. En s'nachts ook nog 2-3 keer. Ik hoop maar dat het van de ab.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119738022
Mag ik even ongegeneerd trots zijn op Luuk? We wilden vandaag gaan proberen zonder tepelhoedje te drinken, maar het kwam er gisteren al van. Hij hapte zo aan, en heeft vanaf dat moment het hele ding niet meer nodig gehad.
Echt, deze keer is het zo anders als met Sofie. Hij doet het zo goed, en het scheelt ook echt dat ik me deze keer goed voel, en niet zoveel bloed verloren ben. Luuk was de tweede dag wel afgevallen, maar op dag 3 was hij alweer gelijk gebleven.
*poef* nu is het weg
pi_119738503
Daar mag je terecht trots op zijn KJ!!
pi_119738506
Wat goed kaat!! Kei fijn!
pi_119739055
Wat fijn kj :) je klinkt erg gelukkig! Geniet ervan

Hier slaapt mijn mini nog niet door. Niet dat het móet van mij, maar even een paar nachten 6 a 8 uur slaap per keer zou ik nou wel fijn vinden :@. Ik dacht misschien dat ze het koud had, daardoor wakker werd en dan er achter komt dat ze ook honger heeft... Maar haar klokje gaat gewoon om de vier uur af *honger* dus slaapzakje met mouwen werkt niet daarvoor ;)
pi_119739080
SE mijn dreumes slaapt ook niet door. Heeft trouwens maar 1 of 2 maanden gedaan rond 2-3 maanden en thats it!
  donderdag 29 november 2012 @ 10:06:56 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_119739224
KJ, wat klinktdat fijn! *O*

bitterend, je O+ dreumes O+ gij langvoedster! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_119739561
SE, mijn kind ging pas doorslapen vanaf haar tweede verjaardag... Ik denk dat ik tot ong anderhalf jaar nog een nachtvoeding had.
pi_119739595
Doorslapen, wat is dat? ;) Af en toe ziet hij het licht en is hij maar 1x wakker (dus hij kán het wel!) maar meestal om de 2 uur wakker weer. En vannacht had hij om 4 uur zin om gezellig tegen me te kletsen voor een uurtje. Ter compensatie hebben we wel samen in bed gelegen tot 9.30 voor hij echt wakker was. Maar dat zit er op werkdagen natuurlijk niet in...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119739598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef DaviniaHR het volgende:
KJ, wat klinktdat fijn! *O*

bitterend, je O+ dreumes O+ gij langvoedster! *O*
:@ O+ ik vind het echt zo geweldig!! wil ook zo graag een peuter aan de borst! :D
loop ook allemaal foto's te maken :@ *)
pi_119739634
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:21 schreef bitterend het volgende:

[..]

:@ O+ ik vind het echt zo geweldig!! wil ook zo graag een peuter aan de borst! :D
loop ook allemaal foto's te maken :@ *)
Het is toch ook bijzonder! O+.

KJ, fijn dat het zo lekker gaat ^O^. Die verhalen horen we hier ook heel graag :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 29 november 2012 @ 10:35:59 #148
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_119739980
KJ, wat fijn dat het zo goed gaat, wat knap de 3e dag al niet meer afgevallen!

Freecell, ik heb niet genoeg kennis om je van advies te voorzien, wat rot zeg dat ie niet goed groeit.
Zo te lezen doet ie alles prima, alleen pijn is natuurlijk ook een energie vreter....

Ik zou, hem in de doek dragen, als dat helpt... hem warm aankleden, even niet in badje doen (want dat kost veel energie) goed zorgen dat ie achtermelk krijgt en zelf ook goed eten.

Veel meer kan je volgens mij niet doen, al vind ik dat 'webje' bij zijn tong ook naar klinken, zeker weten dat ie daar geen hinder van heeft?
pi_119741748
meh Freecelll, jullie krijgen het wel weer voor de kiezen he.. :{

KJ *O*

Doorslapen? Dat doet mijn peuter niet eens structureel ;)

Vraagje, ik heb een handolf van avent, 2e hands. Daar moet nog een zg massagekussen in, waar koop ik die? Bol.com heeft alleen maatje groot, en bij philips zelf vind ik ze niet.. Iemand een idee?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_119741784
prettymum.nl ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')