abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119701082
Wat vervelend cantare, als je zo graag wil en het dan niet lukt. Had jij al tepelhoedjes geprobeerd?
Ik heb met de kloven ook een tepelhoedje gebruikt, werkte prima voor tijdelijk en daarna geen last gehad met gewoon aanleggen.

Ik vind die verschillen ook altijd bizar, ik zag een keer een meisje van mijn werk met haar baby die was even oud als Mex en 2x zo klein, ze waren toen 8 maanden...en ik voorzichtig vragen of er iets mis was, haha

Wat fijn zeg Soesa!
Was hij het echt na een week al verleerd sonnetje?? Dat dat zo snel gaat.Je hebt hem trouwens best lang gevoed nog, ik dacht veel korter.
pi_119701127
Whaha Troeta :D
Mijn kinderen worden ook altijd links en rechts ingehaald door anderen :P
pi_119701165
Mijn kind is juist veel groter dan andere kindjes! :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119701222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Troeta het volgende:
Wat vervelend cantare, als je zo graag wil en het dan niet lukt. Had jij al tepelhoedjes geprobeerd?
Ik heb met de kloven ook een tepelhoedje gebruikt, werkte prima voor tijdelijk en daarna geen last gehad met gewoon aanleggen.

Ik vind die verschillen ook altijd bizar, ik zag een keer een meisje van mijn werk met haar baby die was even oud als Mex en 2x zo klein, ze waren toen 8 maanden...en ik voorzichtig vragen of er iets mis was, haha

Wat fijn zeg Soesa!
Was hij het echt na een week al verleerd sonnetje?? Dat dat zo snel gaat.Je hebt hem trouwens best lang gevoed nog, ik dacht veel korter.
Ja ging best hard :) maar goed probeerde t ook niet regelmatig. Was er toen gewoon klaar mee :')
Vorige keer 14 weken gevoed. Nu dus 17,(geloof ik?) en ben tot nu toe nog niet van plan te stoppen
pi_119701304
Ik vind ze altijd zo schattig om te zien die kleintjes, maar ben toch blij dat ik wat stevigere kindjes heb.
Mex heeft 1x een buikgriepje gehad en 1x een gewoon griepje en heeft gelijk al een aflopende lijn.

Ik ga ook nog niet toppen hoor, het gaat goed, ze komt goed aan en slaapt goed...ik verander niks.
Vind alleen wel lastig dat ze niet goed uit de fles drinkt.
Ik werk maar 1x per week 5 uurtjes, dus het is niet zo'n ramp, want uiteindelijk drinkt ze wel, maar toch..
Over paar weken maar eens rijstebloempap ofzo proberen, kunnen ze dat met een lepeltje geven
pi_119704623
Ik was niet echt verbaasd over de grootte van mijn dochter. Ik had immers een enorme buik deze keer. Bij mijn zoon had ik een minibuik en een minikind. (Is natuurlijk niet altijd een 1-2'tje, maar toch.)
Mijn zoon was 45cm en 5 pond bij geboorte ,mijn dochter 53,5cm en 9 pond. Dat is nogal een verschil. Ik dacht ook, toen ze haar op mijn buik legden, 'dat is geen baby... dat is een kind!' :D
Maar daarna ook grote verschillen. Mijn zoon heeft een verkort tongriempje en niet zo'n sterk zuigreflex. Mijn dochter daarintegen hapte gemakkelijk aan en toen de kraam op dag 1 kwam, had ik al flinke productie en had ik er al drie succesvolle voedingen opzitten.
Bij haar gaat het als een trein, waar het bij mijn eerste moeizaam op gang kwam.

Mff... ik zat net even terug te lezen over de naderende geboorte van Ken... O+ ;( Zes jaar geleden alweer...

[ Bericht 15% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 28-11-2012 12:01:09 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 28 november 2012 @ 12:05:59 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119705773
Buik zegt niks over formaat baby.. Mijn buik was mini dit keer en Oliver 4140 :+
Nu wel ukje met zijn net 8kg :p maar goed!

Nu dreumes aan de borst !

Gewoon 1 jaar ondanks overproductie , dip door weigeren ivm ziek , hypoallergeen dieet , zijn gluten/tarwe geneuzel en het niet slapen etc
Nog steeds volledig op zijn verzoek borstvoeding!

Trots is!!

En stoppen zie ik niet snel gebeuren ;)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119705856
Keshet denk dat een kraam zoiets niet heeft, wel een lk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119705944
tepelhoedjes kan je ook bij bol.com kopen, dus lekker makkelijk
pi_119706237
*O* evenstar !! Je hebt veel overwonnen zoals ik het lees! Echt knap

Tepelhoedjes had ik van avent, leken me comfortabelere dan die mijn zus uit het ziekenhuis had (die leken zo hard :@ )

Een vraag..
De 1e 3maanden heb ik bloedingen gehad, volgens het ziekenhuis, vk en gyn ongesteldheid (2e x was zoveel bloed wat eruit gutste dat we het ziekenhuis hebben gebeld, echo gehad bm was schoon)
Maar de afgelopen maanden heb ik geen bloeding gehad en ik ben ook niet zwanger.. Komt dat vaker voor bij bv?
Dat als je geen nachtvoeding geeft de cyclus op gang komt maar als je snachts weer om de 3-4u voedt het stopt??
  woensdag 28 november 2012 @ 14:31:54 #111
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_119710443
evenstar gefeliciteerd! *O*

zoe, geen idee.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_119714771
Evenstar woppa! *O* Je post is even erg bemoedigend!

Curves vandaag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik baal zooooo ontzettend ;(

Hij kwam van de weegschaal af en plaste me compleet en faliekant onder, mijn hele zij was kledder.
Daarna ging hij heel kort aan de borst (minuut of 5) daarna de arts: geef eens hier? En legt hem nog eens op de weegschaal. +30 gram. En hij had echt niet goed gedronken. Plus dus dat er wel 50 gram plas af was.

Hij plast goed, poept goed, is alert, meldt zichzelf, clustert aan het einde van de middag en 's avonds... Heeft dan ook onwijs veel krampjes en brult alles bij elkaar (en maar schoppen met die beentjes)

We zijn net begonnen met GV voor spruw. Vond ze een goed plan. Volgens haar had hij ook flink last van zijn liesbreuk,maar ze hebben een wachtlijst in het zkh...

Ze zag verder echt geen alarmsignalen en moet maandag weer komen wegen.

Maar nou!! Hoe kan dat nou? Hij drinkt veel en vaak, geeft mondjes terug, is tevreden na een voeding (ok, 's avonds niet, dan is het brullen, maar ook trappelen en beentjes optrekken)

Ze zag hem ook drinken en zei ook dat dat super ging!
  woensdag 28 november 2012 @ 16:49:46 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119715709
freecell, misschien stopt ie zijn energie eventje sin andere dingen zoals zichzelf goed op temp houden?
Ik hoop dat hij snel aan de beurt is.

Hier is mijn 7,5 maanden oude baby 70 cm en 7150 gram.
De curves:

pi_119715840
mini O+
Asy, kan, maar ze horen niet af te vallen natuurlijk -O-
  woensdag 28 november 2012 @ 17:33:10 #115
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119717481
Free -O- wat rot zeg! Ergens wel herkenning, Nathan groeide ook grillig. Aangezien hij nagekeken is door de ka, neem ik aan dat hij niet hetzelfde probleem heeft als F?
pi_119717630
Jawel, hij heeft sowieso een webje,maar niet in zulke mate dat het een probleem is, de kinderarts heeft het webje trouwens niet gezien, terwijl ik ernog naar heb gevraagd... Lekker suf.

Grillig groeien, ok,maar hij was echt afgevallen.
pi_119718879
Freecell, jij hebt een lactatiekundige nodig. Zsm. Met huisbezoek.
pi_119718906
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Zoë23 het volgende:
*O* evenstar !! Je hebt veel overwonnen zoals ik het lees! Echt knap

Tepelhoedjes had ik van avent, leken me comfortabelere dan die mijn zus uit het ziekenhuis had (die leken zo hard :@ )

Een vraag..
De 1e 3maanden heb ik bloedingen gehad, volgens het ziekenhuis, vk en gyn ongesteldheid (2e x was zoveel bloed wat eruit gutste dat we het ziekenhuis hebben gebeld, echo gehad bm was schoon)
Maar de afgelopen maanden heb ik geen bloeding gehad en ik ben ook niet zwanger.. Komt dat vaker voor bij bv?
Dat als je geen nachtvoeding geeft de cyclus op gang komt maar als je snachts weer om de 3-4u voedt het stopt??
Ja, als je prolactineniveau weer hoog is, remt dat je cyclus.
pi_119719465
Freecel, wat kut! ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119719914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef WupWup het volgende:
Freecell, jij hebt een lactatiekundige nodig. Zsm. Met huisbezoek.
Ik heb een LK :)
Maar die kan ook even niet zoveel.
Hij is gewoon verkouden geweest, heeft een liesbreukje en dat doet pijn en heeft spruw.
De arts maakte zich ook niet echt druk, heeft even meegekeken naar het voeden en hij drinkt echt goed.
Zij verwacht dat hij maandag gewoon weer aangekomen is.

Maar mijn rust in mijn hoofd is gewoon weer helemaal weg...
pi_119721338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 08:54 schreef freecell het volgende:
Mijn kraam is er voor naar de apotheek gerend hier :)
Letterlijk trouwens :+ apotheek zit hier tegenover en uk begon langzaam honger te krijgen.
Mijn man dan, maar verder +1 :D
Bij mij was het dé truc om mijn manneke aan het drinken te krijgen. Ik gebruik ze nog steeds, iemand enig idee of dat bezwaarlijk is?
pi_119721694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb een LK :)
Maar die kan ook even niet zoveel.
Hij is gewoon verkouden geweest, heeft een liesbreukje en dat doet pijn en heeft spruw.
De arts maakte zich ook niet echt druk, heeft even meegekeken naar het voeden en hij drinkt echt goed.
Zij verwacht dat hij maandag gewoon weer aangekomen is.

Maar mijn rust in mijn hoofd is gewoon weer helemaal weg...
Gelukkig!

Mineola, het risico van tepelhoedjes is dat de borst onvoldoende geleegd wordt, wat kan leiden tot onderproductie, ondervoeding en/of borstontsteking. Het zijn allemaal kansen, het is niet gezegd dát je ermee te maken krijgt, maar áls je van dat stuk plastic afkunt dan graag natuurlijk ;)
pi_119722354
Oh -O-
Hij kan het ook wel zonder, het is meer gemak tot nu toe :@ Hij hapt gewoon meteen goed aan zonder dat ik de tepel moet vormen zeg maar. Voorlopig groeit hij als een idioot (laatste drie weken gemiddeld 500 gr per week) en heb ik ook nergens last van, maar toch maar vaker oefenen zonder dus.

Free wat balen zeg. Je hebt al genoeg shit gehad en nu dit nog eens. Ook al drinkt M goed en is niemand ongerust, het zorgt wel voor onzekerheid. Hopelijk kijk je er morgen anders tegenaan en kan de liesbreuk snel verholpen worden :*
  woensdag 28 november 2012 @ 19:34:46 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119722364
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef freecell het volgende:
mini O+
Asy, kan, maar ze horen niet af te vallen natuurlijk -O-
Ow, ik dacht dat het lijntje recht liep. Niet dat hij afgevallen was.
Bah, rottig zeg die onzekerheid. Maar als je kindje verder tevreden is en hij goed drinkt komt het vast goed. Jij bent ervaren genoeg om te zien als het niet goed gaat. Zul je zien dat hij maandag weet ik hoeveel aangekomen is :*
pi_119723281
Hij is niet tevreden -O-
Hij huilt veel, want liesbreuk en krampjes. En hij slaapt erg weinig daardoor.

En dan denk ik: ojee, is mijn productie niet toch weer weg, heeft hij niet toch nog honger,zit er wel wat in,komt er wel wat uit....
bleh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')