Ja ging best hardquote:Op woensdag 28 november 2012 09:04 schreef Troeta het volgende:
Wat vervelend cantare, als je zo graag wil en het dan niet lukt. Had jij al tepelhoedjes geprobeerd?
Ik heb met de kloven ook een tepelhoedje gebruikt, werkte prima voor tijdelijk en daarna geen last gehad met gewoon aanleggen.
Ik vind die verschillen ook altijd bizar, ik zag een keer een meisje van mijn werk met haar baby die was even oud als Mex en 2x zo klein, ze waren toen 8 maanden...en ik voorzichtig vragen of er iets mis was, haha
Wat fijn zeg Soesa!
Was hij het echt na een week al verleerd sonnetje?? Dat dat zo snel gaat.Je hebt hem trouwens best lang gevoed nog, ik dacht veel korter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal zooooo ontzettend
Hij kwam van de weegschaal af en plaste me compleet en faliekant onder, mijn hele zij was kledder.
Daarna ging hij heel kort aan de borst (minuut of 5) daarna de arts: geef eens hier? En legt hem nog eens op de weegschaal. +30 gram. En hij had echt niet goed gedronken. Plus dus dat er wel 50 gram plas af was.
Hij plast goed, poept goed, is alert, meldt zichzelf, clustert aan het einde van de middag en 's avonds... Heeft dan ook onwijs veel krampjes en brult alles bij elkaar (en maar schoppen met die beentjes)
We zijn net begonnen met GV voor spruw. Vond ze een goed plan. Volgens haar had hij ook flink last van zijn liesbreuk,maar ze hebben een wachtlijst in het zkh...
Ze zag verder echt geen alarmsignalen en moet maandag weer komen wegen.
Maar nou!! Hoe kan dat nou? Hij drinkt veel en vaak, geeft mondjes terug, is tevreden na een voeding (ok, 's avonds niet, dan is het brullen, maar ook trappelen en beentjes optrekken)
Ze zag hem ook drinken en zei ook dat dat super ging!
Ja, als je prolactineniveau weer hoog is, remt dat je cyclus.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Zoë23 het volgende:
evenstar !! Je hebt veel overwonnen zoals ik het lees! Echt knap
Tepelhoedjes had ik van avent, leken me comfortabelere dan die mijn zus uit het ziekenhuis had (die leken zo hard)
Een vraag..
De 1e 3maanden heb ik bloedingen gehad, volgens het ziekenhuis, vk en gyn ongesteldheid (2e x was zoveel bloed wat eruit gutste dat we het ziekenhuis hebben gebeld, echo gehad bm was schoon)
Maar de afgelopen maanden heb ik geen bloeding gehad en ik ben ook niet zwanger.. Komt dat vaker voor bij bv?
Dat als je geen nachtvoeding geeft de cyclus op gang komt maar als je snachts weer om de 3-4u voedt het stopt??
Ik heb een LKquote:Op woensdag 28 november 2012 18:12 schreef WupWup het volgende:
Freecell, jij hebt een lactatiekundige nodig. Zsm. Met huisbezoek.
Mijn man dan, maar verder +1quote:Op woensdag 28 november 2012 08:54 schreef freecell het volgende:
Mijn kraam is er voor naar de apotheek gerend hier
Letterlijk trouwensapotheek zit hier tegenover en uk begon langzaam honger te krijgen.
Gelukkig!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een LK
Maar die kan ook even niet zoveel.
Hij is gewoon verkouden geweest, heeft een liesbreukje en dat doet pijn en heeft spruw.
De arts maakte zich ook niet echt druk, heeft even meegekeken naar het voeden en hij drinkt echt goed.
Zij verwacht dat hij maandag gewoon weer aangekomen is.
Maar mijn rust in mijn hoofd is gewoon weer helemaal weg...
Ow, ik dacht dat het lijntje recht liep. Niet dat hij afgevallen was.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:53 schreef freecell het volgende:
mini
Asy, kan, maar ze horen niet af te vallen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |