Aw, wat sneu.quote:Op maandag 26 november 2012 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
l
Dat deed ik ook, en ze weigerde vervolgens anderhalve dag te drinken. Vreselijk vond ik dat.
Mijn ervaring: Als je lang genoeg doorvoedt negeert ze het vanzelfquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:28 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha, mannen! Op m'n oude werkplek werd daar dan weer niet moeilijk over gedaan, die en die is golfen![]()
Ik moest trouwens maar stoppen met de bv van mn moeder. Want het was teveel voor me en flesjes zijn toch sowieso handiger. Dat ik er keihard voor 'gevochten' heb en dat ik er nu van geniet snapt ze niet of heeft ze niet door. En niet de bv vraagt veel van me, maar al die andere shit dingen waardoor ik teveel aan m'n hoofd heb. De bv zoegt nu voor een soortje ontspanning, zeker 's nachts is het nu echt genieten
Klopt!! hier na een jaar durft niemand nog wat te zeggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn ervaring: Als je lang genoeg doorvoedt negeert ze het vanzelf
Oh, die van jou ook zo dol op lampjes?quote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Oeh, hier ook kaken klemmen en wegdraaien. Ze is nu heel erg bezig met haar omgeving. Zit ik haar te voeden met een lampje aan, wat aan de andere kant van de kamer staat. Laat ze steeds los om vervolgens haar hoofd te draaien en naar het lampje te kijken...praktisch is anders, maar tis wel schattig
True!quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn ervaring: Als je lang genoeg doorvoedt negeert ze het vanzelf
Eh, en wat iemand anders dan zo bijzonder dat hij daarboven zou mogen staan? Tssskquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Oh, die van jou ook zo dol op lampjes?
Dat voeden in gezelschap. Daar ben ik wat gemakkelijker in geworden. Niet dat ik open en bloot zo die tiet tevoorschijn trek. Ik ben wel subtiel, niemand ziet details.
Laatst zat ik in de V&D te voeden en een halve ruimte verderop zat een BN'er met zoon. Zegt er iemand aan de tafel naast me... Je gaat toch niet borstvoeding geven in het openbaar en al helemaal niet met Mr. Meijer in de buurt?
Ja, natuurlijk. Ten eerste zat hij zo'n beetje 40 meter verderop, ten tweede heeft hij vast wel eens tieten gezien en ten derde... wat moet ik dan? Afkolven in de plee en het dan met een fles geven?
![]()
Stelletje preutse types...
Oei.. voorlopig vooral je vriezer dichtlaten, en hopen dat ze opschieten!quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Voeden in het openbaar doe ik ook gewoon ja. Zorg wel dat ik handige kleding draag als ik weet dat ik moet voeden elders.
Hier is de stroom uitgevallen en het fiksen kan wel een paar uur duren... Ik hoop maar dat ik niet mijn voorraad bv uit de vriezer moet weggooien![]()
Sonquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Cantare, ik vind t al knap dat je al zo vaak alles.kolfte! Kan me voorstellen dat het niet handig is met je grote erbij! Hoop ook voor je dat de productie niet gelijk instort!
Phaidra, mooie curve heeft je mini!
Hier vandaag ook bij t cb geweest. Mevrouw weegt 6580 en is 62,7.
Dr gewicht is dus niet heel hard gegaan (200 gram in een maand), maar de wvk maakte zich geen zorgen aangezien ze heel tevreden is. Lengte gaat wel gewoon netjes volgens t lijntje omhoog.
Ik maak me er ook weinig zorgen over. Ze ziet er goed uit, is vrolijk en ontwikkeld zich goed.
Nee, die mogen ze niet standaard bij zich hebben...quote:Op woensdag 28 november 2012 07:29 schreef Keshet het volgende:
Waar kun je eigenlijk zo'n tepelhoedje kopen? Bij de apotheek? Zijn er nog verschillende maten?
Of heeft een kraamverzorgster die dingen standaard bij zich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |