abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119629972
Ow, wat sneu! ;(
pi_119630545
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 09:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

l
Dat deed ik ook, en ze weigerde vervolgens anderhalve dag te drinken. Vreselijk vond ik dat.
Aw, wat sneu.

O en kaken klemmen en wegdraaien - check! Bij de oudste dan. Want nu heb ik papa op het hart gedrukt mijn tepels te sparen. Hij was namelijk degene die de aandacht van zoonlief opeiste tijdens het voeden. Auw....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_119631537
Spring, wat een lieve foto O+.

Miss_sly, dat is ook sneu... Maar ik me ook voorstellen dat je het even uitroept van de pijn :X. Tandeloos bijten is al behoorlijk pijnlijk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119656104
Oeh, hier ook kaken klemmen en wegdraaien. Ze is nu heel erg bezig met haar omgeving. Zit ik haar te voeden met een lampje aan, wat aan de andere kant van de kamer staat. Laat ze steeds los om vervolgens haar hoofd te draaien en naar het lampje te kijken... O+ praktisch is anders, maar tis wel schattig
pi_119656483
Oh sterkte voor alle mama's met kaakklemmers.

Hier ook een mannetje wat naar alles moet kijken, alleen s'nachts drinkt hij voorbeeldig.

Apart wat sommige mannen genant vinden, alleen al het praten over bv. Vorige week donderdag had ik om 11.30 uur een afspraak kmet mijn mannelijke projectmanager en vrouwelijke collega. Ik was expres op tijd gaan kolven, maar toen wilden ze eerder samenzitten. Toen de projectmanage vroeg waar ik was en mijn collega zei: melk voor de baby regelen werd hij blijkbaar rood.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119664804
Haha, mannen! Op m'n oude werkplek werd daar dan weer niet moeilijk over gedaan, die en die is golfen :')

Ik moest trouwens maar stoppen met de bv van mn moeder. Want het was teveel voor me en flesjes zijn toch sowieso handiger. Dat ik er keihard voor 'gevochten' heb en dat ik er nu van geniet snapt ze niet of heeft ze niet door. En niet de bv vraagt veel van me, maar al die andere shit dingen waardoor ik teveel aan m'n hoofd heb. De bv zoegt nu voor een soortje ontspanning, zeker 's nachts is het nu echt genieten O+
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:51:27 #57
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119665013
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:28 schreef SupremeEvil het volgende:
Haha, mannen! Op m'n oude werkplek werd daar dan weer niet moeilijk over gedaan, die en die is golfen :')

Ik moest trouwens maar stoppen met de bv van mn moeder. Want het was teveel voor me en flesjes zijn toch sowieso handiger. Dat ik er keihard voor 'gevochten' heb en dat ik er nu van geniet snapt ze niet of heeft ze niet door. En niet de bv vraagt veel van me, maar al die andere shit dingen waardoor ik teveel aan m'n hoofd heb. De bv zoegt nu voor een soortje ontspanning, zeker 's nachts is het nu echt genieten O+
Mijn ervaring: Als je lang genoeg doorvoedt negeert ze het vanzelf :P
pi_119665485
Moeders en schoonmoeders bedoelen het goed, maar soms hebben ze echt geen idee. Mijn schoonmoeder heeft mijn vriezervoorraad bvgevonden. Dus laatst vroeg ze aan mij of ik niet teveel kolfde op mijn werk, omdat er zoveelbv in de vrizer lag? Dat de voorraad te danken is aan bijkolfen tijdens de helft van mijn verlofis even daar gelaten, he. En ook opmerkingen over je gaat toch niet eeuwig kolven/ bv geven. Straks gaat hij toch gewoon eten. Ze is schijnts vergeten datkindjes echt nietineens met een half jaar met de pot mee eten en geen bv of flesjes meer nodig hebben overdag :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119668615
Tja, die opmerkingen... Mijn moeder kan er ook wat van, al wordt het nu wat minder. Ze went eraan denk ik :P.

Tinu, dank je! Door je vriezerverhaal herinner ik me dat ik nog de opbrengst van gister in de vriezer moet gooien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119668689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Klopt!! hier na een jaar durft niemand nog wat te zeggen :D

Ik voed haar trouwens nog steeds bij familie en daar kijkt niemand meer van op gelukkig haha
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119669877
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Oeh, hier ook kaken klemmen en wegdraaien. Ze is nu heel erg bezig met haar omgeving. Zit ik haar te voeden met een lampje aan, wat aan de andere kant van de kamer staat. Laat ze steeds los om vervolgens haar hoofd te draaien en naar het lampje te kijken... O+ praktisch is anders, maar tis wel schattig
Oh, die van jou ook zo dol op lampjes? O+

Dat voeden in gezelschap. Daar ben ik wat gemakkelijker in geworden. Niet dat ik open en bloot zo die tiet tevoorschijn trek. Ik ben wel subtiel, niemand ziet details.
Laatst zat ik in de V&D te voeden en een halve ruimte verderop zat een BN'er met zoon. Zegt er iemand aan de tafel naast me... Je gaat toch niet borstvoeding geven in het openbaar en al helemaal niet met Mr. Meijer in de buurt?
:+ Ja, natuurlijk. Ten eerste zat hij zo'n beetje 40 meter verderop, ten tweede heeft hij vast wel eens tieten gezien en ten derde... wat moet ik dan? Afkolven in de plee en het dan met een fles geven? :')
Stelletje preutse types...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:47:51 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119670226
Ik krijg geen commentaar alleen lof O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119670845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef pessie het volgende:

[..]

True!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Oh, die van jou ook zo dol op lampjes? O+

Dat voeden in gezelschap. Daar ben ik wat gemakkelijker in geworden. Niet dat ik open en bloot zo die tiet tevoorschijn trek. Ik ben wel subtiel, niemand ziet details.
Laatst zat ik in de V&D te voeden en een halve ruimte verderop zat een BN'er met zoon. Zegt er iemand aan de tafel naast me... Je gaat toch niet borstvoeding geven in het openbaar en al helemaal niet met Mr. Meijer in de buurt?
:+ Ja, natuurlijk. Ten eerste zat hij zo'n beetje 40 meter verderop, ten tweede heeft hij vast wel eens tieten gezien en ten derde... wat moet ik dan? Afkolven in de plee en het dan met een fles geven? :')
Stelletje preutse types...
Eh, en wat iemand anders dan zo bijzonder dat hij daarboven zou mogen staan? Tsssk :N
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_119670864
Voeden in het openbaar doe ik ook gewoon ja :). Zorg wel dat ik handige kleding draag als ik weet dat ik moet voeden elders.

Hier is de stroom uitgevallen en het fiksen kan wel een paar uur duren... Ik hoop maar dat ik niet mijn voorraad bv uit de vriezer moet weggooien :{ -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119671705
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Voeden in het openbaar doe ik ook gewoon ja :). Zorg wel dat ik handige kleding draag als ik weet dat ik moet voeden elders.

Hier is de stroom uitgevallen en het fiksen kan wel een paar uur duren... Ik hoop maar dat ik niet mijn voorraad bv uit de vriezer moet weggooien :{ -O-
Oei.. voorlopig vooral je vriezer dichtlaten, en hopen dat ze opschieten!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_119672232
Ik heb m'n baby net voor 't eerst een flesje kunstvoeding gegeven. Het drinken aan de borst blijft een probleem, ze begon vandaag wéér te weigeren, en alles kolven zie ik niet meer zitten, vooral vanwege mijn peuter. Ik wil nu gaan proberen of ik borst en kunst kan combineren, voor nu houdt dat in dat ik één voeding vervang door kunstvoeding, en later nog één, zodat ik zelf 's ochtends, 's avonds en eventueel 's nachts kan voeden. Ik weet dat er een kans is dat mijn productie te ver terugloopt, maar lukt het niet, dan lukt het niet. Ik wil dat E'tje tevreden is en zich goed voelt en als dat met kunstvoeding is, dan is dat maar zo.

Het brengt wel heel dubbele gevoelens met zich mee. Ik had me er echt op verheugd om deze baby lang te voeden (zeker een jaar) en dat gaat nu waarschijnlijk toch niet lukken. Dat was net als bij de bevalling, die ook niet lukte nooit in me opgekomen. Ik vind het verschrikkelijk jammer en ik heb wel een faal-gevoel. Of ik het niet goed gedaan heb, of er niet genoeg voor over heb. Maar aan de andere kant ben ik wel heel blij dát er een alternatief is. Ik bleef me maar zorgen maken om haar groei en pas merkte ik dat ik bijna geen foto's neem omdat ik me gewoon een beetje naar voel over dat ze er, voor mijn gevoel, gewoon niet zo goed uitziet. :{ Als ik E'tje nu zo lekker zag drinken en daarna met een vol buikje helemaal ontspannen zag liggen, dacht ik: ja, dit is beter. En dan wéér aan de andere kant een rotgevoel: ze kreeg bij mij waarschijnlijk gewoon te weinig. :'( Ik snap het gewoon niet, bij de oudste ging het zo goed en nu heb ik er van alles aan gedaan en lukt het niet.

*zucht*
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:19:55 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119672941
Cantare wat enorm vervelend.. Snap precies hoe je je voelt. Zo teleurgesteld als het anders loopt dan je had gedacht he. Maar idd, als het niet gaat dan gaat t niet.. Ik heb me ook een tijdlang schuldig gevoeld maar heb op een gegeven moment bewust besloten dat niet meer te doen. Je kindje heeft ook recht op een gelukkige moeder en idd, gelukkig is er een goed alternatief..
Heb gister mn meisje denk voor de laatste keer aan de borst gehad, wel emotioneel hoor. Heb het er af en toe nog moeilijk mee maar dat mag!
Ik zei laatst nog tegen mn man: he, ben ik toch in die val getrapt van de perfecte moeder willen zijn.. (ik wilde idd ook minimaal een half jaar, liefst een jaar bv geven)
succes, het komt echt goed hoor! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119673113
Oei Phaidra, hopelijk is het snel gefixt.

Cantare, ik duim voor je dat het lukt. Hadjij nog samen met een lk gekeken naar hetvoeden of was dat niet meer gelukt?

Ik zit er hier echt even doorheen vanwege de kolfruimte. Er zijn alleen vergaderkamers beschikbaar, dus ben al behoorlijk flexibel. Maar erger me gewoonontzettend aan het steeds moeten ruilen en een andere optie zoeken voor de groep die de kamer heeft gereserveerd, te moeten wachten als ik hier kom en de vorige vergadering uitliep en dan hopen dat degene na mij ook niet op tijd zijn. Ik reserveer gelukkig altijd al voor een uur maar kolf natuurlijk geen uur lang, dat geeft wat ruimte.
En gelukkig staan mijn kolfuren tot januari nu wel zo'n beetje ingepland, dus dan komt het hopelijk goed. Tenminste als er niet vergaderingen in mijn kolfuren worden geschoven. Deze extra stress bij de stress die ik al heb isecht niet leuk en komt mijn kolfopbrengst niet tegemoet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119673722
Oei phaidra dat zou zonde zijn!

Cantare :* zoals ik het uit je post lees doe je alles voor je kleine meid, daar mag je juist trots op zijn!
Je zoveel zorgen maken en weinig foto's maken is natuurlijk ook niet fijn, ik hoop dat het met deels kv en bv lukt

Tinu
Wat vervelend, het wordt je niet makkelijk gemaakt! Kun je er samen met je leidinggevende naar kijken?
pi_119673993
Zoe, ik zou het metmijnmanager kunnen bespreken maar weet nogniet of ik dat wil of nog even afwacht. Ik wil ook niet voor alles zeuren en misschien wordt het wel beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 27 november 2012 @ 14:58:57 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119674220
Tinu wat vervelend van je werk.. Je hebt wel recht op en goeie kolfruimte he.. Zelfs met stromend water etc! En dat het je zoveel stress geeft werkt ook niet nee :* ik zou het wel aankaarten hoor, je staat volledig in je recht.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119674225
Dat begrijp ik, hoop dat het wat beter wordt! Kolven met stress gaat ook niet zo lekker
pi_119676697
Och Cantare ;(. Je doet juist enorm je best! Aan jouw inzet ligt het niet! Zo veel kolven is gewoon zwaar en al helemaal met een ouder kind erbij.

Het is zo naar om je baby onrustig te zien en je zorgen te maken of ze wel genoeg krijgt. Ik duim voor je dat het combineren van bv en fv gaat werken op de lange termijn. :*

Tinu, dat is ook vervelend zeg :(. Jammer dat het zo moet.

Pfieuw, ergens tussen 14.40 en 15.30 hebben we weer stroom. Alles is nog bevroren gelukkig. Ik had wel de koelelementen uit de vriezer in de lade met bv gestopt.

En we zijn net weer bij het CB geweest. Ik kreeg complimenten van de arts dat ik nog volledig bv geef en de stats waren prima. Zo even de grafiekjes updaten :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119677219
Catare wat Phaidra zegt!! je hebt zo enorm je best gedaan! :* :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119677242
Tinu echt vervelend dat je altijd op je hoede moet zijn...ik hoop dat je een vaste kolfplek zal krijgen!!
pi_119677273
6490 gram bij 63,5 cm *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 27-11-2012 19:49:03 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119677560
wauw, wat een supercurve!

ff kort, zit aan de kolf :+ : tnx voor de lieve reacties :*
pi_119677857
Phaidra *O* Wat goed!
pi_119677988
Phaidra O+ doe eens een foto binnenkort van je mooie manneke!
pi_119678969
Will do :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119683153
Cantare :* je doet het mooi toch wel, je eigen melk! En alles kolven is ook gewoon hartstikke zwaar.

Phaidra, mooie curve!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119684451
Phaidra, wat een mooie curve O+ *O*

Ach Cantare, wat ontzettend jammer dat het nu niet gaat zoals je wel een beetje voor ogen had :* maar het wordt wel tijd dat je écht kan gaan genieten.. Ik hoop dat je nog heel lang de ochtend en avond kan voeden! Good job mama! :*
pi_119686430
Cantare, ik vind t al knap dat je al zo vaak alles.kolfte! Kan me voorstellen dat het niet handig is met je grote erbij! Hoop ook voor je dat de productie niet gelijk instort!

Phaidra, mooie curve heeft je mini!

Hier vandaag ook bij t cb geweest. Mevrouw weegt 6580 en is 62,7.
Dr gewicht is dus niet heel hard gegaan (200 gram in een maand), maar de wvk maakte zich geen zorgen aangezien ze heel tevreden is. Lengte gaat wel gewoon netjes volgens t lijntje omhoog.
Ik maak me er ook weinig zorgen over. Ze ziet er goed uit, is vrolijk en ontwikkeld zich goed.
pi_119688428
Och Cantare wat pittig zeg. Ik kan me voorstellen dat je het zo niet trekt. Ik vind voeden alleen al best een uitdaging met peuter erbij. En kolven is zoveel meer gedoe. :{
Hopelijk gaat je productie het gewoon redden een tijd lang. Wat verdrietig dat je je wens niet kan vervullen en een jaar zelf te voeden.
Ik heb trouwens begrepen dat rond de 3 maanden de zuigreflex weer heel sterk is. Ik weet niet hoe oud je mini nu precies is, maar wie weet krijgt ze de slag nog te pakken. In elk geval wens ik je nog een hoop mooie ochtendvoedingen toe met je dochter! :*

Gister ook naar het CB geweest voor onze 8 maanden afspraak. 8 maanden! :o
Ze gaat goed door op haar lijntje al is dat wel het laagste lijntje.
Maar goed, na de nodige bv-onvriendelijke adviezen, zoals niet teveel voeden anders heeft ze geen honger meer, en niet meer dan 500ml zuivel per dag, wilde de vpk ook over 6 weken afspreken om te zien of ze dit lijntje vasthoudt.
Ik maak me zelf geen zorgen, ze eet de oren van mijn hoofd en ze tijgert al het hele huis door.
En met een hele kleine schoonmoeder weet je dat de kans er in zit... :P

Ze is nu 6495 gram en 64,5 cm. <3

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:24:03 #85
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119688728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Cantare, ik vind t al knap dat je al zo vaak alles.kolfte! Kan me voorstellen dat het niet handig is met je grote erbij! Hoop ook voor je dat de productie niet gelijk instort!

Phaidra, mooie curve heeft je mini!

Hier vandaag ook bij t cb geweest. Mevrouw weegt 6580 en is 62,7.
Dr gewicht is dus niet heel hard gegaan (200 gram in een maand), maar de wvk maakte zich geen zorgen aangezien ze heel tevreden is. Lengte gaat wel gewoon netjes volgens t lijntje omhoog.
Ik maak me er ook weinig zorgen over. Ze ziet er goed uit, is vrolijk en ontwikkeld zich goed.
Son :o dan heeft mijn mini ineens jouw E. ingehaald! (2 weken geleden 6655 gram, 64 cm). Maandag naar het CB, ben benieuwd!

Cantare, wat jammer dat het niet loopt zoals je zou willen. Hopelijk kun je nog lang de ochtend en avond zelf blijven voeden.

Phaidra en Oeke, mooie curves van jullie ukkies O+.

Hier worden mijn borsten nog af en toe gebruikt als tussendoortje/troostslokje. Er komt gewoon (5 weken gestopt met bv) nog steeds wat melk uit. Iig voldoende voor een melksnoetje bij loslaten O+ en ik voel ook nog een TSR als ze gaat drinken. Had ik nooit verwacht maar ik vind het wel cool O+
pi_119689239
Oh Oek O+ je popje O+ ze volgt toch prima haar lijntje? Zou me inderdaad ook geen zorgen maken!

Ik vraag me soms wel af waarom ik van die spekkonten baar en creëer :o mini drinkt behoorlijk veel 's nachts (en 's nachts heb je al veel melk) maar verder toch redelijk normaal. Muppet dronk altijd maar 1 keer 's nachts en ging ook bijna zo hard :o

Mini is gewoon al bijna een peuter voor mijn gevoel :X (dik 8 kilo en 68 cm bij 4,5 maand :X) fijn hoor, maak me ook geen zorgen, maar gewoon. Ik vind de verschillen zo apart... :)
pi_119689282
En Soes, dat klinkt heerlijk! O+ genieten zolang het kan :Y

En Son, met recht je mini :P met mijn zwaargewicht O-)
pi_119690564
Enf & Bitterend, ik hoop het ook zo en weet dat ik dat recht heb, maar ja andere ruimtes zijn er gewoon niet. Misschien in het nieuwe pand, maar wellicht zitten we daar pas nadat mijn uk 9 maanden is.

Mooie curve Phaidra!

Goed gedaan Cantare. Blijf jij nog proberen live te voeden voordat je kolft? Ik wens je zo dat je baby het live drinken doorkrijgt en leuk vindt.

Oeke, prima curve toch. Ze groeit precies volgens het lijntje.

Soesa klinkt heerlijk.

Gerb, je grote mini :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_119690858
Dat is wel apart he, Gerberaatje, die verschillen.
Mijn meisje heeft een achternichtje van een maandje jonger en die is ook zoveel groter!
Ik grapte al, jij geeft slagroom en ik halfvol. :')
Ach, straks zijn die verschillen gewoon veel kleiner en hebben we gewoon twee dreumesjes. <3
Ik maak me ook echt geen zorgen hoor. :)

Wat fijn Tante Soesa! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_119691390
Soesa, ik ben allang blij dat mn kleine niet de groei aanhield van de eerste maand :P
Ze gaat echt naar t middenlijntje.
T verklaart iig wel dat 62 nog past :P
En gewoon nog troostvoeden jij :D mn oudste was de techniek na een week al kwijt en wilde ook niet meer trouwens.

Gerb, je grote kleine O+ jij feeder :P
Verschil tussen die 2 opeens he. Net als bij die 2 oudsten toen :D
En ze heeft.genoeg spekjes hoor (vooral op dr benen) O+ tis vooral dr gezichtje dat wat smaller wordt.

Oeke, wat een kleintje is de jouwe zeg O+ ze volgt idd mooi dr lijntje zeg!
pi_119693355
Mijne oogt niet eens huge, al heeft ze per bovenbeen wel iets van 3 richels :') (echt van die zwembanden :o )
pi_119693813
Ik kom weer mee lezen. Luuk wilde gisteren niet aanhappen na de geboorte,en met de vorige ervaring in ons achterhoofd zijn we weer gestart met een tepelhoedje. Hij drinkt nu prima, meldt zichzelf om de 2,5 à 3 uur. O+
*poef* nu is het weg
pi_119693833
De mijne ook :D
(reactie op gerbera :P)
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:49:12 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119693854
Oeke zeg Ik ook Ik geef magere melk :D

Can't are :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119698874
Ha, fijn dat het met hoedje wel wil kj :Y

En twee bekend uitziende curves :D onderin, hihi. Wel mooi gelijkmatig allebei!

hier paars mondje en tepels, hoppa, weg met die spruw!
  woensdag 28 november 2012 @ 07:29:18 #96
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119700165
Waar kun je eigenlijk zo'n tepelhoedje kopen? Bij de apotheek? Zijn er nog verschillende maten?
Of heeft een kraamverzorgster die dingen standaard bij zich? :@
A grand adventure has begun.
pi_119700187
Apotheek heeft ze, de drogist, de Prenatal, thuiszorgwinkels :)
Mijn kraam had er geen, maar dat kan verschillend zijn overal. Ik heb mijn teplhoedje gekregen in het ziekenhuis trouwens.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119700895
Mijn kraam is er voor naar de apotheek gerend hier :)
Letterlijk trouwens :+ apotheek zit hier tegenover en uk begon langzaam honger te krijgen.

Echt,gentiaan violet ziet er niet uit :')
pi_119700931
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:29 schreef Keshet het volgende:
Waar kun je eigenlijk zo'n tepelhoedje kopen? Bij de apotheek? Zijn er nog verschillende maten?
Of heeft een kraamverzorgster die dingen standaard bij zich? :@
Nee, die mogen ze niet standaard bij zich hebben...

Als je een tepelhoedje denkt nodig te hebben, bel dan meteen een laktatiekundige... Niet zelf gaan lopen klooien ermee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119700985
Oeke wat een mini O+

Tante_soes :* dat is inderdaad cool!!

Tinu ga je stoppen met kolven bij 9 maanden?

Welkom kj :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')