quote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.. doe ik ook al. En ik las een paar dagen terug de gebruiksaanwijzing van de miconazol, ik smeer ook al meer dan nodig isDus ja.
[..]
Klopt.. 5 of 6 uur ja is doorslapenEn dat hoeft idd niet per se van 12 tot 6 te zijn.
Ja, wellicht helpt dat. Het is wel wennen. Bij mijn zoontje had ik helegaar niet zoveel melk. Wel genoeg, maar niet zoveel als nu. Die kleine meid drinkt ook veel sneller en krachtiger. Dat zal ook meespelen, denk ik.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:15 schreef Tinuviel het volgende:
Paradijsvogel, misschien dat borstcompressen helpen?
+1quote:Op zondag 25 november 2012 05:17 schreef freecell het volgende:
Oi, in your face freecell...
Ik word net wakker in een plasje melk
Dat zeg ik nooit, ik zeg L. Heeft in bed gemilktquote:Op zondag 25 november 2012 02:20 schreef freecell het volgende:
Altijd zo leuk om te zeggen: schat, ik heb in bed gemelkt
ja, sowieso de kinderenquote:Op zondag 25 november 2012 16:49 schreef Tinuviel het volgende:
Free, als hij dan de kinderen en het huishouden voorzijn rekening neemt, lekker in mee gaan
Heeft ze geen last van tandjes? Rayen beet me altijd als hij last had van zijn tandjes.quote:Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef Zoë23 het volgende:
Ze heeft me nu 2x gebeten!![]()
S is niet fit, huilen en moe enz, maar als ik de borst geef, bijt ze! Nu kan ik geen troost borst geven
Dat doet de mijne ook. Bijten met zijn kaak en trekken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:55 schreef Xanteh het volgende:
Haha Tinu, komt bekend voor
Hier eentje die bijt (gelukkig zonder tanden) en dan aan de tepel trekt
Haha, klopt ja. Drama op de trap. Dat je dat nog weet.quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef Morretje het volgende:
Spring, wat apart dat ze het ineens niet meer kan.. Ben benieuwd hoe dat hier gaat, ze vraagt er nog dagelijks om, en krijgt ook.
Ging er aan die foto niet een drama-foto aan vooraf?
Bitterend, gefeliciteerd met je dreumes en een jaar bv!
Ik vond het zo herkenbaarquote:Op zondag 25 november 2012 21:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, klopt ja. Drama op de trap. Dat je dat nog weet.
lquote:Op zondag 25 november 2012 22:44 schreef freecell het volgende:
Gave foto Spring
Mijn andere kinderen kregen laat tanden, deze ook hoop ik
Toen L eindelijk eens een tand kreeg,heeft hij 1 keer gebeten, ik schreeuwde toen zomaar keihard au, puur uit oprechte reactie.
Hij schrok zich lammaar nooit meer gebeten daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |