abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119481136
Slapen? Wat is dat? Mijn kleine doet er ook niet aan. Overdag meestal slaapjes van 45 minuten, 's nachts max 3 uur aan een stuk, maar vaker maar 2. Ik kan je ook niet helpen. Oh, en 5 uur is een prachtige tijd om op te staan..

Enf, ik zou ook gv bestellen ja. En na iedere voeding schone zoogcompressen, doe je dat ook?

Tinu, wat naar dat hij volgens het KDV zoveel spuugt. Vervelend ook die opmerkingen!
Succes met de AB, misschien iets van probiotica erbij nemen? :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_119481748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:47 schreef Tinuviel het volgende:

Asy volgens de leidster vandaag weer veel gespuugd. Vind het wel moeilijk dat zo'n opmerking zo subjectief is. Ook wou ze weten wanneer het stopt. Dus heb maar gezegd dat als hij grotendeels vast voedsel eet het overgaat op z'n laatst.

Wat een rare opmerking :?
Ik krijg, als pm' er, plaatsvervangende schaamte.
Nou weet ik niet in welke context het gezegd is, maar ik vind het sowieso stom. Als je al een beetje ervaring hebt, dan weet je dat dat gewoon niet te zeggen is. Dat het allerlei oorzaken kan hebben etc.
Nou ga jij weg met een naar gevoel en voel je je misschien zelfs bezwaard je kind te brengen.
Ik zou het zeker ter sprake brengen, volgende keer dat je er bent. Gewoon dat je met een naar gevoel bent weggegaan.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_119482354
Tinuviel, ik vind jouw kdv steeds stommer worden...
Maar ik hoop dat het spugen snel stopt. Spruw is niet echt te voorkomen denk ik, behalve veel vitaminen eten.

Is dat altijd gerbera die nachten? Pittig hoor..
pi_119483094
Maar slaapjes van drie kwartier of langer zijn toch normaal? Mijn meisje heeft sinds drie uur vanmiddag niet langer dan tien minuten aaneengesloten geslapen, haar wallen hebben wallen zeg maar...
pi_119485293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef Troeta het volgende:
Tinuviel, ik vind jouw kdv steeds stommer worden...
Maar ik hoop dat het spugen snel stopt. Spruw is niet echt te voorkomen denk ik, behalve veel vitaminen eten.

Is dat altijd gerbera die nachten? Pittig hoor..
Yup, per uitzondering slaapt ze eens 3 echt max 4 uur aan 1 stuk (vaak vanaf 19:00) maar verder is het drama :') ook niet gewend van de muppet, die kwam voor 1 max 2 voedingen 's nachts...

Ze ligt nu vanaf half 7 te slapen, uitzondering dus ;) maar een keer langer dan 3 uur max achter elkaar slapen in 4,5 maand zou fijn zijn. Maar dwingen is zo lastig hè? ;)
pi_119486624
Poeh, dat is wel even wat anders als je muppet ja! Heeft ze dan echt honger of heeft ze nog steeds die krampjes?
pi_119488170
Sterkte met de nachtbrakertjes!

Mijn kleine heeft ook nog nauwelijks geslapen vandaag, maar het was ook wat rommelig allemaal doordat mijn ouders kwamen.Gelukkig is het verder een prima slaper. Ik had eigenlijk ingecalculeerd dat de tweede vást niet net zo makkelijk zou zijn als de eerste, maar dat valt alles mee.

Drinken gaat gelukkig nog steeds goed. Ik heb ineens ook weer tijd over. :D
pi_119492861
Kreeg gister nog n irritante opmerking: ik gaf flesvoeding en de kinderen sliepen met 4 weken al door!
Nou fijn dat dat dus blijkbaar zo zwaar op de maag heeft gelegen!

Ik was opzoek naar n koeltas voor als ik weer ga werken voor de avent bakjes. Heb n kei leuke gevonden op stipenbloem.nl echt n aanrader!
pi_119493096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wat een rare opmerking :?
Ik krijg, als pm' er, plaatsvervangende schaamte.
Nou weet ik niet in welke context het gezegd is, maar ik vind het sowieso stom. Als je al een beetje ervaring hebt, dan weet je dat dat gewoon niet te zeggen is. Dat het allerlei oorzaken kan hebben etc.
Nou ga jij weg met een naar gevoel en voel je je misschien zelfs bezwaard je kind te brengen.
Ik zou het zeker ter sprake brengen, volgende keer dat je er bent. Gewoon dat je met een naar gevoel bent weggegaan.
Pv en Troeta, de leidsters op zijn kdv zijn erg lief maar ik vind ze ook op zowel pedagogisch vlak alsook op bv gebied echt tekortschieten. En het klinkt misschien stom, maar sinds ik dat weet en me niet opwind bij onkunde en stomme opmerkingen ben ik er een stuk relaxter onder.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 22 november 2012 @ 10:07:19 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_119495338
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 06:43 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Pv en Troeta, de leidsters op zijn kdv zijn erg lief maar ik vind ze ook op zowel pedagogisch vlak alsook op bv gebied echt tekortschieten. En het klinkt misschien stom, maar sinds ik dat weet en me niet opwind bij onkunde en stomme opmerkingen ben ik er een stuk relaxter onder.
Heel goed! ^O^ :*

cantare, fijn dat het nu weer goed loopt!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_119495385
Faye is foto van de dag op borstvoeding.com O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 22 november 2012 @ 10:15:41 #287
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_119495540
Lieve foto! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_119496016
Welke foto is het dan? Die bovenste?
pi_119496110
O+ Faye

Tinu
:* goed dat je dicht bij jezelf blijft, vind het erg knap hoe je alles doet!

Kwisted
Ik kreeg laatst een FB bericht met de vraag hoe S sliep, baby van ook 6mnd met FV die ook vaste voeding eet en pap krijgt enz slaapt snachts niet door, wordt ook vaak wakker voor speen en slaapt moeilijk in. FV of bv zegt niet zoveel

Ik las dat het helemaal niet goed is dat kleine baby's heel diep en lang slapen, er is een reden dat baby's regelmatig wakker worden. Op een gegeven moment leren ze zelf weer in slaap te vallen

Leuke website :) stipenbloem
pi_119496138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Welke foto is het dan? Die bovenste?
het babygezichtje van dichtbij met een melkspoor van trs op het neusje O+
pi_119496300
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef Zoë23 het volgende:
Ik las dat het helemaal niet goed is dat kleine baby's heel diep en lang slapen, er is een reden dat baby's regelmatig wakker worden.
Tsja, lang slapen "niet goed"... ik heb het vaker gelezen, bijvoorbeeld op bv.com, maar vind dat een lastige opmerking hoor. Net zoals dat het "onnatuurlijk" zou zijn dat je kind geen nachtvoeding zou krijgen. Mijn beide kinderen sliepen snel door mét bv en voeden op verzoek. Die "gevallen" zijn er gewoon óók.
pi_119496426
Maar dat zijn wel de uitzonderingen en niet de regel zoals velen je willen doen geloven :)
pi_119496574
Ja. Ik vind het dan ook terecht dat iemand zegt dat het "normaal" is dat kinderen met borstvoeding lange tijd 's nachts wakker worden/drinken. Maar dat is iets anders dan zeggen dat doorslapen "niet goed" en "onnatuurlijk" zou zijn.
pi_119496665
Ja maar als niet heel duidelijk is dat het in de meeste gevallen niet goed is dan is er ook een grote kans dat ouders signalen missen en denken dat ze de uitzondering op de regel zijn.
Kunnen ze het beter extra navragen en een beetje extra advies krijgen.
pi_119497561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef WupWup het volgende:
Maar dat zijn wel de uitzonderingen en niet de regel zoals velen je willen doen geloven :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 22 november 2012 @ 12:08:34 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119498711
Net zo min is het goed dat KV fabriksnten beweren dat ze door slapen met pyjama papjes :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 22 november 2012 @ 12:13:12 #297
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_119498828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Net zo min is het goed dat KV fabriksnten beweren dat ze door slapen met pyjama papjes :)
LOL, hier 1x gegeven om 19.00ur en om 22.00uur stuiterde ze nog door de kamer.

Maar daarintegen weet ik dat A. van Susie er wel weer goed op slaapt.

Het zou nie goed zijn als alle kindjes hetzelfde waren, saaie wereld dan ;)!
  donderdag 22 november 2012 @ 12:22:49 #298
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119499061
Met die hoeveelheid suiker er in ... Zou Ik ook stuiteren :p
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_119499617
Ik bedoelde er ook een beetje mee dat te diep slapen in de eerste weken kans op wiegendood vergroot, of in ieder geval niet veilig is. (zoals ik het begrepen heb)

Een slaapcyclus van een baby begrijpen scheelt ook al.
En wat is doorslapen? 5uren aaneengesloten toch? Dus als een kindje van 21 tot 2 slaapt is het al doorslapen
  donderdag 22 november 2012 @ 12:45:40 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119499661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Slapen? Wat is dat? Mijn kleine doet er ook niet aan. Overdag meestal slaapjes van 45 minuten, 's nachts max 3 uur aan een stuk, maar vaker maar 2. Ik kan je ook niet helpen. Oh, en 5 uur is een prachtige tijd om op te staan..

Enf, ik zou ook gv bestellen ja. En na iedere voeding schone zoogcompressen, doe je dat ook?

Tinu, wat naar dat hij volgens het KDV zoveel spuugt. Vervelend ook die opmerkingen!
Succes met de AB, misschien iets van probiotica erbij nemen? :*
Yup.. doe ik ook al. En ik las een paar dagen terug de gebruiksaanwijzing van de miconazol, ik smeer ook al meer dan nodig is :') Dus ja. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Zoë23 het volgende:
Ik bedoelde er ook een beetje mee dat te diep slapen in de eerste weken kans op wiegendood vergroot, of in ieder geval niet veilig is. (zoals ik het begrepen heb)

Een slaapcyclus van een baby begrijpen scheelt ook al.
En wat is doorslapen? 5uren aaneengesloten toch? Dus als een kindje van 21 tot 2 slaapt is het al doorslapen
Klopt.. 5 of 6 uur ja is doorslapen :) En dat hoeft idd niet per se van 12 tot 6 te zijn.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')