Wat een rare opmerkingquote:Op woensdag 21 november 2012 20:47 schreef Tinuviel het volgende:
Asy volgens de leidster vandaag weer veel gespuugd. Vind het wel moeilijk dat zo'n opmerking zo subjectief is. Ook wou ze weten wanneer het stopt. Dus heb maar gezegd dat als hij grotendeels vast voedsel eet het overgaat op z'n laatst.
Yup, per uitzondering slaapt ze eens 3 echt max 4 uur aan 1 stuk (vaak vanaf 19:00) maar verder is het dramaquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef Troeta het volgende:
Tinuviel, ik vind jouw kdv steeds stommer worden...
Maar ik hoop dat het spugen snel stopt. Spruw is niet echt te voorkomen denk ik, behalve veel vitaminen eten.
Is dat altijd gerbera die nachten? Pittig hoor..
Pv en Troeta, de leidsters op zijn kdv zijn erg lief maar ik vind ze ook op zowel pedagogisch vlak alsook op bv gebied echt tekortschieten. En het klinkt misschien stom, maar sinds ik dat weet en me niet opwind bij onkunde en stomme opmerkingen ben ik er een stuk relaxter onder.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking![]()
Ik krijg, als pm' er, plaatsvervangende schaamte.
Nou weet ik niet in welke context het gezegd is, maar ik vind het sowieso stom. Als je al een beetje ervaring hebt, dan weet je dat dat gewoon niet te zeggen is. Dat het allerlei oorzaken kan hebben etc.
Nou ga jij weg met een naar gevoel en voel je je misschien zelfs bezwaard je kind te brengen.
Ik zou het zeker ter sprake brengen, volgende keer dat je er bent. Gewoon dat je met een naar gevoel bent weggegaan.
Heel goed!quote:Op donderdag 22 november 2012 06:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Pv en Troeta, de leidsters op zijn kdv zijn erg lief maar ik vind ze ook op zowel pedagogisch vlak alsook op bv gebied echt tekortschieten. En het klinkt misschien stom, maar sinds ik dat weet en me niet opwind bij onkunde en stomme opmerkingen ben ik er een stuk relaxter onder.
het babygezichtje van dichtbij met een melkspoor van trs op het neusjequote:Op donderdag 22 november 2012 10:36 schreef Kwisted het volgende:
Welke foto is het dan? Die bovenste?
Tsja, lang slapen "niet goed"... ik heb het vaker gelezen, bijvoorbeeld op bv.com, maar vind dat een lastige opmerking hoor. Net zoals dat het "onnatuurlijk" zou zijn dat je kind geen nachtvoeding zou krijgen. Mijn beide kinderen sliepen snel door mét bv en voeden op verzoek. Die "gevallen" zijn er gewoon óók.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef Zoë23 het volgende:
Ik las dat het helemaal niet goed is dat kleine baby's heel diep en lang slapen, er is een reden dat baby's regelmatig wakker worden.
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef WupWup het volgende:
Maar dat zijn wel de uitzonderingen en niet de regel zoals velen je willen doen geloven
LOL, hier 1x gegeven om 19.00ur en om 22.00uur stuiterde ze nog door de kamer.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Net zo min is het goed dat KV fabriksnten beweren dat ze door slapen met pyjama papjes
Yup.. doe ik ook al. En ik las een paar dagen terug de gebruiksaanwijzing van de miconazol, ik smeer ook al meer dan nodig isquote:Op woensdag 21 november 2012 21:12 schreef Marjolijntje het volgende:
Slapen? Wat is dat? Mijn kleine doet er ook niet aan. Overdag meestal slaapjes van 45 minuten, 's nachts max 3 uur aan een stuk, maar vaker maar 2. Ik kan je ook niet helpen. Oh, en 5 uur is een prachtige tijd om op te staan..
Enf, ik zou ook gv bestellen ja. En na iedere voeding schone zoogcompressen, doe je dat ook?
Tinu, wat naar dat hij volgens het KDV zoveel spuugt. Vervelend ook die opmerkingen!
Succes met de AB, misschien iets van probiotica erbij nemen?
Klopt.. 5 of 6 uur ja is doorslapenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Zoë23 het volgende:
Ik bedoelde er ook een beetje mee dat te diep slapen in de eerste weken kans op wiegendood vergroot, of in ieder geval niet veilig is. (zoals ik het begrepen heb)
Een slaapcyclus van een baby begrijpen scheelt ook al.
En wat is doorslapen? 5uren aaneengesloten toch? Dus als een kindje van 21 tot 2 slaapt is het al doorslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |