quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef trovey het volgende:
Ik ben nog steeds met deze bezig maar dan in grijstinten.![]()
[ afbeelding ]
Hang ik mijn haakwerk gewoon aan een haak aan de deur.
Die hou ik in gedachten!quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog nooit gezien eigenlijk. Misschien is phildar partner iets? Sommige wolsites hebben vaak ook bollen acryl voor een fijn prijsje. Niet voor 1 euro zoals bij de zeeman/wibra maar maximaal 2 denk ikkan zo geen voorbeelden bedenken en laptop is ook net uit.
Of dezequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
Die hou ik in gedachten!
Er bood net al een medehaakster aan om even in haar collectie te kijken dus ik ben helemaal blij
Pingouin Pingo fashion en Schechenmeyr Bravo koop ik hier in een fysieke winkel voor esp. 1,00 en 1,25 (-1,35)beiden 50 gram en beiden veel kleurkeuze zeker de pinqouin. Tot voor kort was hier ook Annell rapido (twee verschillende diktes) verkrijgbaar, 50 gram voor 1,40 en die had extreem veel kleuren (ook allerlei schakeringen binnen één kleurquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik zoek nog bollen acryl in wat meer blauw/groen tinten. Op de site van de Wibra zag ik een blauwgroene (Saskia), maar die hadden ze hier niet. Weet iemand of ze nog in de winkels liggen? Of bijv. van Zeeman (Royal) iets in zo'n kleur?
Ook zoek ik nog bollen oranje, geel en lichtpaarsIk hoop dat dat te vinden is bij Wibra of Zeeman, want dat is lekker betaalbaar
Die Phildar Impact 3,5 zou ik niet combineren met Saskia of Royal, daar is het echt te dun voor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of deze
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/impact-35-002-blanc.asp
Ze wisselen ook regelmatig de kleurtjes af hè, daarom altijd inkopen als je een kleur mooi vindt en er iets mee wil maken(ook al weet je nog niet precies watquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Die Phildar Impact 3,5 zou ik niet combineren met Saskia of Royal, daar is het echt te dun voor.
Maar Bravo is wel goed te combineren inderdaad!Kost hier ¤1,25 (voor 50 gram) en daar hebben ze best veel kleurtjes van!
Edit: het is hier trouwens de laatste tijd ook erg slecht gesteld met de voorraad SaskiaDie mooie kobaltblauw zie ik nooit meer, en geel, paars, blauwgroen enzo ook niet meer... Alleen zwart, wit, ecru, zandkleurig, rood, lichtblauw en donkerblauw hebben ze nog standaard.
Dringend eens op zoek naar een andere (grotere) Wibra in de buurt!
Ja, even opgezocht op mijn Pinterest.quote:
Gewoon op zolder of in een extra slaapkamer opslaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:10 schreef MarinaJozina het volgende:
Inslaan dus, staat genoteerd voor mijn volgende bezoek aan een Wibra.Daar zal m'n vriend blij mee zijn
![]()
Wat leuk dat je bolero zo goed gaat Ynske. Wat is het voor patroon?
ik gebruik grannys met een bloem in t midden en daar om heen een netfuguur, van 19 bij 19 cm.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:10 schreef MarinaJozina het volgende:
Inslaan dus, staat genoteerd voor mijn volgende bezoek aan een Wibra.Daar zal m'n vriend blij mee zijn
![]()
Wat leuk dat je bolero zo goed gaat Ynske. Wat is het voor patroon?
Ooooh die is mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mijn dekentje af! Ik ben er erg blij mee en vind hem erg schattig geworden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nu alleen het stofje vast gemaakt met van dat dun borduurdraad....hoop dat dat blijft zitten. En misschien moet ik nog een keer het stofje door het midden vast maken zodat ie netjes blijft zitten als je hem optilt.
Maar hij gaat in de verkoop....dus als jullie nog iemand weten die een lief schattig dekentje zoek..verwijs hem/haar even door naar mij aub
Dankjequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooooh die is mooi gemaakt!
Mooie kleurtjes
Ik vind jouw keuze van garen altijd zo leuk, die kleurtjes en dan weer glittertjes enzo
Ik heb er daar twee van en ik vind de kleur erg mooi maar weet niet zo goed waar ik ze mee moet combineren. Ik zal overwegen of je ze mag overnemen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik zoek nog bollen acryl in wat meer blauw/groen tinten. Op de site van de Wibra zag ik een blauwgroene (Saskia), maar die hadden ze hier niet. Weet iemand of ze nog in de winkels liggen? Of bijv. van Zeeman (Royal) iets in zo'n kleur?
Ook zoek ik nog bollen oranje, geel en lichtpaarsIk hoop dat dat te vinden is bij Wibra of Zeeman, want dat is lekker betaalbaar
Dankjequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, even opgezocht op mijn Pinterest.![]()
http://www.stijlenzo.blogspot.nl/
Erg handig hoor dat Pinterest, kan ik alles op bewaren zonder dat mijn computer dichtslibt.
nu nog zo dapper zijn om 't in het breitopic te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |