abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119576091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef trovey het volgende:
Ik ben nog steeds met deze bezig maar dan in grijstinten. :P

[ afbeelding ]

Hang ik mijn haakwerk gewoon aan een haak aan de deur. :D
O+ heb je een patroon?
pi_119576142
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nog nooit gezien eigenlijk. Misschien is phildar partner iets? Sommige wolsites hebben vaak ook bollen acryl voor een fijn prijsje. Niet voor 1 euro zoals bij de zeeman/wibra maar maximaal 2 denk ik :) kan zo geen voorbeelden bedenken en laptop is ook net uit.
Die hou ik in gedachten!

Er bood net al een medehaakster aan om even in haar collectie te kijken dus ik ben helemaal blij :)
pi_119576231
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef MarinaJozina het volgende:

[..]

Die hou ik in gedachten!

Er bood net al een medehaakster aan om even in haar collectie te kijken dus ik ben helemaal blij :)
Of deze

http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/impact-35-002-blanc.asp
pi_119576469
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik zoek nog bollen acryl in wat meer blauw/groen tinten. Op de site van de Wibra zag ik een blauwgroene (Saskia), maar die hadden ze hier niet. Weet iemand of ze nog in de winkels liggen? Of bijv. van Zeeman (Royal) iets in zo'n kleur?
Ook zoek ik nog bollen oranje, geel en lichtpaars :) Ik hoop dat dat te vinden is bij Wibra of Zeeman, want dat is lekker betaalbaar *O*
Pingouin Pingo fashion en Schechenmeyr Bravo koop ik hier in een fysieke winkel voor esp. 1,00 en 1,25 (-1,35)beiden 50 gram en beiden veel kleurkeuze zeker de pinqouin. Tot voor kort was hier ook Annell rapido (twee verschillende diktes) verkrijgbaar, 50 gram voor 1,40 en die had extreem veel kleuren (ook allerlei schakeringen binnen één kleur *O* ) maar die winkel is er mee opgehouden :'( ,gebruik het nu in mijn regenboogdeken. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119576656
quote:
Die Phildar Impact 3,5 zou ik niet combineren met Saskia of Royal, daar is het echt te dun voor.

Maar Bravo is wel goed te combineren inderdaad! :Y Kost hier ¤1,25 (voor 50 gram) en daar hebben ze best veel kleurtjes van!

Edit: het is hier trouwens de laatste tijd ook erg slecht gesteld met de voorraad Saskia :( Die mooie kobaltblauw zie ik nooit meer, en geel, paars, blauwgroen enzo ook niet meer... Alleen zwart, wit, ecru, zandkleurig, rood, lichtblauw en donkerblauw hebben ze nog standaard.
Dringend eens op zoek naar een andere (grotere) Wibra in de buurt!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119577224
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:49 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Die Phildar Impact 3,5 zou ik niet combineren met Saskia of Royal, daar is het echt te dun voor.

Maar Bravo is wel goed te combineren inderdaad! :Y Kost hier ¤1,25 (voor 50 gram) en daar hebben ze best veel kleurtjes van!

Edit: het is hier trouwens de laatste tijd ook erg slecht gesteld met de voorraad Saskia :( Die mooie kobaltblauw zie ik nooit meer, en geel, paars, blauwgroen enzo ook niet meer... Alleen zwart, wit, ecru, zandkleurig, rood, lichtblauw en donkerblauw hebben ze nog standaard.
Dringend eens op zoek naar een andere (grotere) Wibra in de buurt!
Ze wisselen ook regelmatig de kleurtjes af hè, daarom altijd inkopen als je een kleur mooi vindt en er iets mee wil maken(ook al weet je nog niet precies wat :') ) want grote kans dat die kleur na een tijd weer weg is....ik heb kobaltblauw destijds ingeslagen, ik hoop ooit een Doctor Who deken te vinden met een gratis en redelijk makkelijk patroon want daar heb ik dat blauw voor nodig (Tardis). :P
Optimist tot in de kist
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 november 2012 @ 18:08:14 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119577258
*O* helft van bolero is klaar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_119577350
Inslaan dus, staat genoteerd voor mijn volgende bezoek aan een Wibra. :+ Daar zal m'n vriend blij mee zijn 8-)

Wat leuk dat je bolero zo goed gaat Ynske. Wat is het voor patroon?
pi_119577374
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:33 schreef B.ertha het volgende:

[..]

O+ heb je een patroon?
Ja, even opgezocht op mijn Pinterest. :P
http://www.stijlenzo.blogspot.nl/

Erg handig hoor dat Pinterest, kan ik alles op bewaren zonder dat mijn computer dichtslibt. *O*
Optimist tot in de kist
pi_119577407
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:10 schreef MarinaJozina het volgende:
Inslaan dus, staat genoteerd voor mijn volgende bezoek aan een Wibra. :+ Daar zal m'n vriend blij mee zijn 8-)

Gewoon op zolder of in een extra slaapkamer opslaan :{w ....en dan in verrijdbare bakken zodat je ze even weg kan rijden. :')
Optimist tot in de kist
pi_119577521
We moeten de zolder eerst eens opruimen O-) Extra reden om dat binnenkort aan te pakken dus :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 november 2012 @ 18:21:37 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119577684
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:10 schreef MarinaJozina het volgende:

ik gebruik grannys met een bloem in t midden en daar om heen een netfuguur, van 19 bij 19 cm.
Via de site van Jessica tromp
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_119577701
Klinkt leuk!
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:25:43 #189
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119577801
Ik heb mijn dekentje af! Ik ben er erg blij mee en vind hem erg schattig geworden O+

Heb nu alleen het stofje vast gemaakt met van dat dun borduurdraad....hoop dat dat blijft zitten. En misschien moet ik nog een keer het stofje door het midden vast maken zodat ie netjes blijft zitten als je hem optilt.

Maar hij gaat in de verkoop....dus als jullie nog iemand weten die een lief schattig dekentje zoek..verwijs hem/haar even door naar mij aub O-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_119577843
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mijn dekentje af! Ik ben er erg blij mee en vind hem erg schattig geworden O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heb nu alleen het stofje vast gemaakt met van dat dun borduurdraad....hoop dat dat blijft zitten. En misschien moet ik nog een keer het stofje door het midden vast maken zodat ie netjes blijft zitten als je hem optilt.

Maar hij gaat in de verkoop....dus als jullie nog iemand weten die een lief schattig dekentje zoek..verwijs hem/haar even door naar mij aub O-)
Ooooh die is mooi gemaakt! O+
Mooie kleurtjes :D
Ik vind jouw keuze van garen altijd zo leuk, die kleurtjes en dan weer glittertjes enzo :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2012 18:27:40 ]
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:29:41 #191
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119577915
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ooooh die is mooi gemaakt! O+
Mooie kleurtjes :D
Ik vind jouw keuze van garen altijd zo leuk, die kleurtjes en dan weer glittertjes enzo :Y
Dankje O+ :@
Ik koop mijn garen toch echt voornamelijk hier in NL en veel bij mijn eigen wolwinkeltje die echt geen speciaal garen hebben ;) Maar ben er zelf idd ook erg blij mee
pi_119577967
Ik vind die caron simply soft party (of iets in die richting) heel mooi! Ik vond het alleen een beetje duur, het is bijna 100% acryl toch? :o
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:37:14 #193
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119578073
Ja dat is 100% acryl (party yarn, die met glitters dus is 99% acryl en 1% metaal :P) Het is idd wat duurder maar je krijgt wel 85 gram ipv 50gram, dus dat scheelt alweer. En je hebt ook bollen van 170gram....denk dat het vooral fijn is voor grote projecten.
Ga waarschijnlijk mijn volgende deken met simply soft maken :D
pi_119578179
Hij is heel mooi geworden Tyler-Girl. Wat vraag je er voor? Heb wel wat zwangeren in de omgeving dus misschien kan ik je wel even pluggen via Facebook :)
All the freaky people make the beauty of the world
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:42:20 #195
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119578222
Das lief O+
Als ik er echt alleen materiaal kosten voor ga vragen kom ik toch al gauw rond de ¤50 uit.... :@ (garen was een beetje duur :@ )
pi_119581689
ik ben een beetje onzeker over het joinen.
dit is echt de allereerste keer, en ik had echt geen idee hoe of wat.
wat vinden jullie, en hebben jullie tips?

ik doe het liever niet over omdat ik de draad al weggewerkt heb. kan dit wel?

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119582838
Ik HAAT breien, zo. :')
pi_119583816
Sjaal en muts zijn af, foto volgt!

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik zoek nog bollen acryl in wat meer blauw/groen tinten. Op de site van de Wibra zag ik een blauwgroene (Saskia), maar die hadden ze hier niet. Weet iemand of ze nog in de winkels liggen? Of bijv. van Zeeman (Royal) iets in zo'n kleur?
Ook zoek ik nog bollen oranje, geel en lichtpaars :) Ik hoop dat dat te vinden is bij Wibra of Zeeman, want dat is lekker betaalbaar *O*
Ik heb er daar twee van en ik vind de kleur erg mooi maar weet niet zo goed waar ik ze mee moet combineren. Ik zal overwegen of je ze mag overnemen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, even opgezocht op mijn Pinterest. :P
http://www.stijlenzo.blogspot.nl/

Erg handig hoor dat Pinterest, kan ik alles op bewaren zonder dat mijn computer dichtslibt. *O*
Dankje O+
pi_119585986
Thnx voor het aanbod B.ertha! Ik wacht komende week even af, want ik mag al van een andere haakster wat overnemen :)

Ik heb net een surprise genaaid. Okee, geen haakwerkje, maar toch wel crea. :P
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:19:45 #200
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119586858
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT breien, zo. :')
nu nog zo dapper zijn om 't in het breitopic te zetten. ;)

mirjam, wat is 't probleem? ze zitten aan elkaar, toch? :) mizzEnroe heeft een paar keer een heel goed linkje geplaatst naar onzichtbaar vastnaaien van onderdelen, maar dat kan ik zo gauw niet terugvinden. Mizz, heb je het nog ergens? het lijkt me handig om dat ook in de OP te zetten, bij de handige linkjes. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door trui op 24-11-2012 23:24:54 ]
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')