SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
lijnloos is kriegel van zijn baard geworden, maar het resultaat mag er wezen
Spiegelei's prachtige versie van 50 tinten grijs in deze babydeken
DonnaRush zorgt voor genoeg plekken om snoepgoed in te kunnen strooien
Trui ziet de maan door de bomen.. met haar moon shawl
*hook on*
[ Bericht 3% gewijzigd door Dottey op 23-11-2012 10:44:48 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:25 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Komende zondag ga ik een groepje vriendinnen leren haken, ze willen graag kerstballen maken. Allen nog nooit gehaakt, heb een patroon voor ze gemaakt, alles duidelijk met uitleg van de steken. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Of hebben jullie nog handige tips?
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik denk dat het juist makkelijk is als je er echt naast zit als je iemand leert haken, dan kun je het echt voordoen en goed aanwijzen. Ook daarmee succes!
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat ja... Heb vorige week ook een poging gewaagd om een vriendin te leren haken. Maar haar "geweldige" hand-oog-coordinatie + niet tegelijk kunnen tellen + mijn geduld resulteerde in een soort van rond lapje van 3 toeren in ruim 2 uur ipv een hele uil
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef Dottey het volgende:
ja mijn jonge schoonzusje (18) pikt het ook vlot op.. in de auto twee weken geleden een bolletje roze weg zitten haken. k had magic circle gedaan voor haar en de eerste ronde zodat ze ook kon kijken. Toen mijn haakwerk gepakt zodat ze steeds mee kon kijken voor de draad en naald vast houd tecnieken. Meerderen en nieuwe toeren opzetten etc geleerd. Proberen gelijkmatig te haken... was niet slecht! terwijl haar zus der echt niets van bakt en we het gewoon nog eens gaan proberen
Zal misschien ook een beetje creatieve aanleg zijn inderdaad. Ik heb het 'geleerd' van mijn zus (en uit het boekje dat zijn gebruikte), maar die is er zelf na 3 weken mee gestopt omdat het maar niet wilde lukkenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef Dottey het volgende:
ja mijn jonge schoonzusje (18) pikt het ook vlot op.. in de auto twee weken geleden een bolletje roze weg zitten haken. k had magic circle gedaan voor haar en de eerste ronde zodat ze ook kon kijken. Toen mijn haakwerk gepakt zodat ze steeds mee kon kijken voor de draad en naald vast houd tecnieken. Meerderen en nieuwe toeren opzetten etc geleerd. Proberen gelijkmatig te haken... was niet slecht! terwijl haar zus der echt niets van bakt en we het gewoon nog eens gaan proberen
ik ga vanavond eens kijken of ik ook slofjes voor elkaar krijg.. Eerst de muts afmaken.. dan kan k hem gelijk opzetten en de tuin in gaan om verder rotzooi te ruimen voor er weer sneeuw ligt..quote:Op donderdag 22 november 2012 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
Haha Dottey, ik zit hardop te lachen!
Ik heb alweer bijna een paar sloffen voor strooigoed klaarLaat Sinterklaas maar komen!
+1quote:Op donderdag 22 november 2012 12:27 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zit helaas gewoon op mijn werk hoor
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind Engelse patronen (us terms, heb nog niets met uk terms gedaan) veel makkelijker dan Nederlandse patronen. Net alsof alles veel beknopter en duidelijker wordt uitgelegd. Sowieso vind Nederlands een beetje een warrige taal vergeleken met Engels
van harte!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Dank voor al jullie tips. Geduld is niet mijn sterke kant, maar dat kan ik zondag dan gaan oefenen.
Mijn gesprek is net trouwens erg goed gegaan: ik ben afgestudeerd!!!!
Hier zere arm en schouder ja, wat wil je als je nog even snel met nep-zpagetti een mand wil maken.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef creatiesvankokosnoot het volgende:
Dank voor al jullie tips. Geduld is niet mijn sterke kant, maar dat kan ik zondag dan gaan oefenen.
Mijn gesprek is net trouwens erg goed gegaan: ik ben afgestudeerd!!!!
Ja? Is er ook een andere optie?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:26 schreef Lijnloos het volgende:
hema.... maar da's wel beetje duur.
Kwantum, binnenkussens van de Ikea, binnenkussens van de Actionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |