abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:49:40 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119667276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik ben er ook schuldig aan, maar je kent me :')
Ja, ik wist al dat jij oppervlakkig was :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119669027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ik wist al dat jij oppervlakkig was :)
Ik denk dat iedereen wel oppervlakkig is.
Ik wil ook niet met ramona over straat, hoe slim en zorgzaam ze ook is.. _O-
pi_119670229
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:17 schreef Silenus het volgende:
Verder had ik ooit de Date met de Meest Pijnlijke Stiltes Ever. Krijg er nog kromme tenen van als ik eraan denk, jezusmina. Ik zou een meisje rond gaan leiden door de stad, zij ging in Utrecht studeren dus ik zou haar alle leuke plekken laten zien. Savonds zouden haar ouders uit gaan eten daar dus kon ze daar mooi bij aansluiten. Wij hadden om 13u afgesproken. Dodelijk. Ik in het begin nog gezellig kletsen, praten, maar er kwam echt NIKS uit. Alleen maar ‘ja’, ‘nee’, ‘hmwoah och’ of ‘haha’. Kroegje gezeten. Even gelopen. Ander tentje. Op een gegeven moment had ik de hele fucking ronde Oudegracht-Janskerkhof-Vreeburg 2 keer gelopen zonder dat er een woord gezegd was!!
Ook weer in de kroeg, ik dacht na een tijdje…’heb geen zin meer om wat te zeggen, ik hou mn bek’. Nou, zij dus ook. Zaten we maar uit het raam te kijken, pffff….K wil hier niet meer aan denken. Toen voorgesteld om naar de film te gaan (gewoon 2 uur legitiem je bek houden, thank god) maar er draaide niks smiddags! Uiteindelijk zijn we maar gaan poolen, totdat ik er om 18u helemaal klaar mee was en zei dat ze zich die laatste 1,5 uur voordat haar ouders er waren vast kon redden.
Op het eind zei ik ook nog ‘nou, was gezellig!’ ( omg, dat ik dat mn bek uit kreeg, was toen nog niet zo assertief) en toen zei zij: ‘..ja….je was wel stil’. Ik kreeg echt zin om haar ritueel te vermoorden, maar mompelde maar iets over dat ik me niet zo lekker voelde en ben weggelopen. Oh, een van de pijnlijkste dagen uit m’n leven. We hebben daarna ook nooit meer contact gehad, haha.
Jezus, dat je er nog 5! uur mee hebt doorgebracht. _O- Knappe prestatie wel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119670349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk zijn vrouwen ook echt oppervlakkig :') iemand geen kans geven omdat ie kleiner is :')
Niet alleen vrouwen hoor. Ik hoef ook geen vrouw te daten die langer is dan ik. Ziet er niet uit joh.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:54:13 #81
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119670388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel oppervlakkig is.
Ik wil ook niet met ramona over straat, hoe slim en zorgzaam ze ook is.. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Niet alleen vrouwen hoor. Ik hoef ook geen vrouw te daten die langer is dan ik. Ziet er niet uit joh.
Waarom moeten jullie persee mijn vrouwenbash bashen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 13:14:12 #82
18653 crew  D.
pi_119670909
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 05:59 schreef slangpie het volgende:

[..]

Misschien hebben je dates wel slechte dates gehad :D
Kan, maar dan hebben ze dat goed verborgen gehouden :P
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 13:16:19 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_119670956
quote:
Eigenlijk zijn vrouwen ook echt oppervlakkig :') iemand geen kans geven omdat ie kleiner is :')
Iets kleiner is wat anders dan dat iemand echt 2 koppen kleiner is... heeft niets met oppervlakkig te maken. Ik voel me dan alsof ik met mijn zoontje op stap ben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119671045
quote:
Andersom ook hoor. Ik zou ook geen vriendin/date willen die groter is dan ik. Dan voel ik mij net een jochie.
pi_119671554
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm toch wel die date met een 16 jarige die opeens begon over haar abortus op de eerste date :')
Het kutte was dat die date 80km van huis was :N
_O_

Tevens ctrl-f topic.
full stops and exclamation marks
pi_119671588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Waarom moeten jullie persee mijn vrouwenbash bashen?
Asociale kutwijven zijn het!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119746874
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_eerste_date__.html

Die date is niet voor herhaling vatbaar denk ik :')
pi_119793662
Ik heb nog wel een leuke:
Had een meisje leren kennen via internet. Of eigelijk twee meisjes; een leuk meisje en een paar weken later haar minstens zo leuke vriendin. Ik zag meisje #1 wel zitten en wilde wel een keer met haar daten, we waren toen 15 jaar. Meisje #1 verdween opeens kort voor de date en kwam nooit meer online op msn ( :') ) waardoor ik in gesprek raakte met meisje #2, de beste vriendin van #1. #2 en ik raakten heftig aan het flirten en na enige tijd had ik dus met haar een date afgesproken.

Enfin, na meisje #2 ontmoet te hebben (we vonden elkaar leuk, en kregen 'verkering' :D) keerde meisje #1 opeens terug.... ditmaal stikjaloers dat haar beste vriendin er met me vandoor was gegaan. Dus #1 en #2 kregen knallende ruzie en ik zat er met een big smile tussenin... twee dames die ruzie over mij maakten... het was bijna te mooi om waar te zijn! Nou dat was het dus ook zou een paar weken later blijken...

Ik had dus voor de derde keer afgesproken met #2. In plaats van dat we samen quality time zouden krijgen moest er opeens een vriendin van #2 (niet #1) mee. Alsof dat nog niet erg genoeg was, moest ook de vriend van de vriendin van #2 mee. Een doubledate dus, ik zag dat al totaal niet zitten maargoed, er was nog geen manvrouw overboord. Tot het moment dat de vriend van de vriendin van #2 opeens besloot dat er ook wel een goeie maat van hem meekon tijdens de date, een vijfde wiel dus.

Dat vijfde wiel bleek tijdens de date een doorn in het oog. #2 was opeens al haar interesse in mij kwijt :') ze zei niks tegen me, reageerde telkens niet als ik wat zei, wilde niet meer alleen met me zijn etc. Het enige wat ze deed was flirten... flirten met dat verdomde vijfde wiel :( na 2 uur rondhangen zoals alleen eckte hangjongeren dat doen vonden ze het mooi geweest en besloten 'ze' dat ik wel weer terug kon met de trein (we woonden op ongeveer 30 km afstand van elkaar).
Ik was natuurlijk behoorlijk van slag, ik was 15... had nog nooit eerder een vriendinnetje gehad en zat op een lastig punt in mijn leven... dus al met al was ik er goed ziek van dat de date zo was gelopen. Ik had natuurlijk wel door dat deze date het einde van de verkering betekende.

Alsof het nog niet erg genoeg was ging de vriendin van #2 mij de volgende dag lopen sarren via msn, over dat #2 zodra ik weg was gelijk verkering had genomen met het vijfde wiel en dat er ook al dingen gebeurd waren tussen hun die je normaal in een slaapkamer doet. Ik had het niet meer en wilde het liefst een klauwhamer in de kop van t vijfde wiel zetten. Trouwens ook in die vriendin en in #2 zelf, maar dat terzijde :P Gelukkig maar dat #1 nog interesse in me had...

Of toch niet... want toen ik #1 diezelfde dag nog sprak gaf ook zij aan geen interesse meer in me te hebben :') sterker nog; ze wist me te vertellen dat ze het uberhaupt nooit had gehad, en dat t meer een soort wedijver tussen haar en #2 was geweest. Daar zat ik dan... 15-jarige domme, onzekere maar vooral naïeve GlenSpey met een gebroken hart.

Ik heb er wel een belangrijke levensles uit gehaald: als het te mooi lijkt om waar te zijn... dan is het dat meestal ook :P
  zaterdag 1 december 2012 @ 00:14:26 #89
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_119802204
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:06 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb nog wel een leuke:
Had een meisje leren kennen via internet. Of eigelijk twee meisjes; een leuk meisje en een paar weken later haar minstens zo leuke vriendin. Ik zag meisje #1 wel zitten en wilde wel een keer met haar daten, we waren toen 15 jaar. Meisje #1 verdween opeens kort voor de date en kwam nooit meer online op msn ( :') ) waardoor ik in gesprek raakte met meisje #2, de beste vriendin van #1. #2 en ik raakten heftig aan het flirten en na enige tijd had ik dus met haar een date afgesproken.

Enfin, na meisje #2 ontmoet te hebben (we vonden elkaar leuk, en kregen 'verkering' :D) keerde meisje #1 opeens terug.... ditmaal stikjaloers dat haar beste vriendin er met me vandoor was gegaan. Dus #1 en #2 kregen knallende ruzie en ik zat er met een big smile tussenin... twee dames die ruzie over mij maakten... het was bijna te mooi om waar te zijn! Nou dat was het dus ook zou een paar weken later blijken...

Ik had dus voor de derde keer afgesproken met #2. In plaats van dat we samen quality time zouden krijgen moest er opeens een vriendin van #2 (niet #1) mee. Alsof dat nog niet erg genoeg was, moest ook de vriend van de vriendin van #2 mee. Een doubledate dus, ik zag dat al totaal niet zitten maargoed, er was nog geen manvrouw overboord. Tot het moment dat de vriend van de vriendin van #2 opeens besloot dat er ook wel een goeie maat van hem meekon tijdens de date, een vijfde wiel dus.

Dat vijfde wiel bleek tijdens de date een doorn in het oog. #2 was opeens al haar interesse in mij kwijt :') ze zei niks tegen me, reageerde telkens niet als ik wat zei, wilde niet meer alleen met me zijn etc. Het enige wat ze deed was flirten... flirten met dat verdomde vijfde wiel :( na 2 uur rondhangen zoals alleen eckte hangjongeren dat doen vonden ze het mooi geweest en besloten 'ze' dat ik wel weer terug kon met de trein (we woonden op ongeveer 30 km afstand van elkaar).
Ik was natuurlijk behoorlijk van slag, ik was 15... had nog nooit eerder een vriendinnetje gehad en zat op een lastig punt in mijn leven... dus al met al was ik er goed ziek van dat de date zo was gelopen. Ik had natuurlijk wel door dat deze date het einde van de verkering betekende.

Alsof het nog niet erg genoeg was ging de vriendin van #2 mij de volgende dag lopen sarren via msn, over dat #2 zodra ik weg was gelijk verkering had genomen met het vijfde wiel en dat er ook al dingen gebeurd waren tussen hun die je normaal in een slaapkamer doet. Ik had het niet meer en wilde het liefst een klauwhamer in de kop van t vijfde wiel zetten. Trouwens ook in die vriendin en in #2 zelf, maar dat terzijde :P Gelukkig maar dat #1 nog interesse in me had...

Of toch niet... want toen ik #1 diezelfde dag nog sprak gaf ook zij aan geen interesse meer in me te hebben :') sterker nog; ze wist me te vertellen dat ze het uberhaupt nooit had gehad, en dat t meer een soort wedijver tussen haar en #2 was geweest. Daar zat ik dan... 15-jarige domme, onzekere maar vooral naïeve GlenSpey met een gebroken hart.

Ik heb er wel een belangrijke levensles uit gehaald: als het te mooi lijkt om waar te zijn... dan is het dat meestal ook :P
Moh, pijnlijk.
0 topics op naam. 14.gif
pi_119802655
Was bij Snackbar Peter van den Berg in Oegstgeest. Ik zei dat ik een trucje kon met mijn armen, met je handen je ellebogen vasthouden, achter je hoofd. Toen ik dit deed, vond ze dat ik op een krekel leek.
Ook omdat ik een lang gezicht heb... Ze moest een beetje lachen, waarop ik verdrietig ben weggelopen.
Nooit meer gereageerd op mailtjes die ze later stuurde.
--
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:07:35 #91
389961 Poelewoeps
Dancing through the fire
pi_119807515
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef Kleurpotlood het volgende:
Was bij Snackbar Peter van den Berg in Oegstgeest. Ik zei dat ik een trucje kon met mijn armen, met je handen je ellebogen vasthouden, achter je hoofd. Toen ik dit deed, vond ze dat ik op een krekel leek.
Ook omdat ik een lang gezicht heb... Ze moest een beetje lachen, waarop ik verdrietig ben weggelopen.
Nooit meer gereageerd op mailtjes die ze later stuurde.
Ik zou ook lachen _O-
pi_119807969
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:07 schreef Poelewoeps het volgende:

[..]

Ik zou ook lachen _O-
Leuk hoor..probeer juist indruk zo te maken.
Ik vind dat namelijk serieus een mooie truc van mijzelf...Eén van de dingen waar ik heel goed in ben.
--
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:31:35 #93
389961 Poelewoeps
Dancing through the fire
pi_119808007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef Kleurpotlood het volgende:

[..]

Leuk hoor..probeer juist indruk zo te maken.
Ik vind dat namelijk serieus een mooie truc van mijzelf...Eén van de dingen waar ik heel goed in ben.
Nou als meerdere mensen dit lachwekkend vinden, zou ik toch maar even serieus nagaan of je dit nog wel moet doen als je op een date bent :')
pi_119808097
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:31 schreef Poelewoeps het volgende:

[..]

Nou als meerdere mensen dit lachwekkend vinden, zou ik toch maar even serieus nagaan of je dit nog wel moet doen als je op een date bent :')
Pffff....misschien heb je gelijk Poelewoeps..

Deze deed ik vroeger:

Dan heb je bijna het gevoel alsof je een handstand doet. Maakt alleen weinig indruk bij omstanders.
--
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:37:15 #95
389961 Poelewoeps
Dancing through the fire
pi_119808118
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:36 schreef Kleurpotlood het volgende:

[..]

Pffff....misschien heb je gelijk Poelewoeps..

Deze deed ik vroeger:
[ afbeelding ]

Dan heb je bijna het gevoel alsof je een handstand doet. Maakt alleen weinig indruk bij omstanders.
_O- troll alert
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:21:58 #96
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_143912377
Zwaar kickje maar volgens mij het enige actieve topic wbt date's..?

Mijn eerste serieuze date is alweer bijna 10 jaar geleden, ik zal toen 17 of 18 geweest zijn.
Met de trein naar Maartensdijk, een of ander shit dorp (was tijdens Koninginnedag). Veel gechat via MSN destijds, het klikte op de chat echt goed. Afgesproken om daar naartoe te gaan, film kijken en
meteen het weekend te blijven slapen (het zal op een vrijdag geweest moeten zijn) en dan zondag weer terug te keren.

Foto's gestuurd, helaas alleen van haar gezicht. Toen ik de trein uitstapte zag ik haar niet meteen staan, even een SMS gestuurd waar ze stond; ah ok.. Het was al avond, want het liefst keerde ik meteen terug. Ik was dan ook zelf erg onzeker, zei ook, maar je voelt meestal meteen al of er wel of niet een klik is. Duidelijk niet dus! Nog een ongemakkelijk stukje in de bus gezeten naar haar huis, bij haar huis aangekomen zat de woonkamer lekker gezellig vol met haar ouders en broer ;( Maar ok, ze waren wel aardig. Een vrij slechte film op haar kamer gekeken, weinig gezegd tegen elkaar en beide apart gaan slapen (op matras op de grond) ;( Niet heel vreemd van haar kant uit verder; als de klik er niet is, ok.. Maar ik moest nog twee dagen daar overleven :{

De volgende dag was Koninginnedag, in dat dorp was een markt en wat muziek enzo, uiteindelijk meer met de ouders dan met haar opgetrokken, kort samengevat echt een zware domper en sindsdien ook erg voorzichtig geworden om zomaar met iemand op verre afstand te gaan daten. Wel gelukkig die zelfde dag terug naar huis gekeerd (wat een opluchting is dat _O_ ). Verder eigenlijk weinig meer van gehoord. Als de klik er niet is is het moeilijk om er een hele dag mee te moeten optrekken.

Zelf wel ook enkele date's verpruts :'( :') al een paar keer afgesproken met een meisje (ze was bij Jensen in het programma met destijds die Herman Berghuis, dmv internet haar email adres opgezocht en contact gemaakt). Eigenlijk waren alle date's een beetje awkward; ik was veel te nerveus (want het was en is een leuk meisje). Uiteindelijk nodigde ze me nog uit in Tilburg op haar studentenkamer, achteraf kan je je wel voor de kop slaan 8)7 het had zoveel beter kunnen uitlopen dan alleen maar wat tv kijken, maar goed, ik was destijds nog netjes en dronk geen alcohol e.d. dus echt loskomen zat er niet in.

Gelukkig sindsdien allemaal wel beter gegaan, met andere meiden weliswaar.
pi_143920287
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 november 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet echt herinneren een hele slechte date te hebben gehad, wel dates waar gewoon niets aan was. Eén keer wel met iemand afgesproken (blind date), hij stapt uit de auto en is echt twee koppen kleiner dan ik... ik heb gezegd sorry en ben naar huis gelopen :@
:o zo erg voor hem, hopelijk heeft hij hierdoor geen trauma opgelopen. Toevallig heb ik het omgekeerde meegemaakt. Ik ben afgewezen omdat ik relatief te lang was :{ :'(

-----------------
Voor de mensen die horror dates hebben meegemaakt. Hoe lang zaten jullie hiermee? Komt het af en toe nu nog steeds naar boven drijven? Voel je je dan nog verdrietig/spijtig erover?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')