Mijn neefje is nu bezig met de xbox.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zat echt verdwaasd naar mijn scherm te kijken.
Niet uit KPD, maar ze zouden er zo tussen passen daarquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef tliciouz het volgende:
Haha Mich heeft een rondje kpd gedaan.
Ze staan serieus allemaal in een bepaald topic in kpdquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet uit KPD, maar ze zouden er zo tussen passen daar
Ik had ze uit een fobo gehaaldquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze staan serieus allemaal in een bepaald topic in kpd
game chatquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef Pixell het volgende:
Wtf is er met die party? Iedereen is gemute of wat?
Er zijn mensen voor die voor minder een ban hebben gehadquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat
Mods en Admins zijn al omgekocht, ik heb ze in mijn pocket.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor die voor minder een ban hebben gehad
Niet zuipen ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef Michhas het volgende:
DIG / "Like" programma
Nog zo'n leuke, zelfde TS
Nou goed dan,quote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Marcel. Welkom in dit topic. Stel je eens voor!
Nah man, gisteravond helemaal kapot gegaan, vandaag bijkomen en morgen waarschijnlijk ook nog.quote:
nou Marcel, welkom.quote:Op zondag 25 november 2012 00:35 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Nou goed dan,
Ik ben marcel
En ik vind spelletjes wel leuk
Oja, hoe was WGF?quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah man, gisteravond helemaal kapot gegaan, vandaag bijkomen en morgen waarschijnlijk ook nog.
You?
Ja was lachen man. Alleen gratis drank, vervoer dat geregeld is en veel gezellige mensen is geen goede combo. Shit gaat hard.quote:Op zondag 25 november 2012 02:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oja, hoe was WGF?
Ik niet mayneee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |