SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Valt dit even tegen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, best welquote:. Het is een vrolijk Frans liedje. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hem speciaal voor de reclame hebben gemaakt...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef het gelukkig niet vaak te zeggen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zou goed kunnen. Maar ik hou niet van Frans, dus het boeit me eigenlijk nietquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Het is een vrolijk Frans liedje. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hem speciaal voor de reclame hebben gemaakt...
![]()
![]()
Bigtasty menu met een grote friet en een milkshake?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnaldWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Daar ga ik geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef het gelukkig niet vaak te zeggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens mij is dat bij de McDonalds niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnald.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bigtasty menu met een grote friet en een milkshake?
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarna lekker aan de schijterij zeker?
Rustig aan.![]()
Dan eet je verrekte snelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnald![]()
![]()
Mijn maag verdraagt de mac niet zo goed, laat staan als ik 3 burgers in 5 minuten zou etenquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nou, alsjeblieftquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Het is een vrolijk Frans liedje. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hem speciaal voor de reclame hebben gemaakt...
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is ook niet aan jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik geen uitspraken over doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmmm... Dat is 'm niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
:$ dank je wel hoorquote:Seg jy nauuuu danggg :$quote:Ook halloquote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm.
J..sdf . fdh. ..haere .:@
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oooeeehh. Ik zit erbij?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
2 mensen uitgenodigd voor een gesprek
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik, maar is wel een vrolijk Frans liedje..
En ook hoi voor Vin
En Tamme Asser
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En ook hoi voor Vin
En Tamme Asser
Heb je je werkdag weer overleefd?![]()
![]()
Lijkt dit nou ergens op, of ben ik echt gewoon totaal verpest in m'n hoofd :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Het lijkt op een kaal meneertje die bloost. Toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lijkt dit nou ergens op, of ben ik echt gewoon totaal verpest in m'n hoofd :$
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwahhhquote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je je werkdag weer overleefd?ja
Iets beter ja, thnxquote:
Hoest met jou en je pijntjes![]()
Nee ok, dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt op een kaal meneertje die bloost. Toch?
Gaat ietsje beter, gelukkigquote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mwahhhja
[..]
Iets beter ja, thnx
Hoest met jou en je pijntjes![]()
. Ik kan nog steeds niet lopen, maar het constante steken is over, gelukkig
.
Da's iig iets.. Hopelijk is het heel gauw weer helemaal beterquote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat ietsje beter, gelukkig. Ik kan nog steeds niet lopen, maar het constante steken is over, gelukkig
.
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Redelijk apart wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik prefereer toch de tekeningen van mensen als J. Scott Campbell.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik het had getekend waren het onherkenbare harkpoppetjes geweest harrr harrrrquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik hoop het ook. Ik verveel me echt de teringquote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's iig iets.. Hopelijk is het heel gauw weer helemaal beter.
Uiteraard!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij je sollicitatie verstuurd dan?
Waarvoor? Als jouw secretaresse?
Ik ook, mgoed ik moet niet zeurenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik verveel me echt de tering.
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard!
Waarvoor? Als jouw secretaresse?Voor nieuwe huisgenoot
Wel verdommequote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard!
Waarvoor? Als jouw secretaresse?
Jawel joh, potje lekker zeuren kan soms zo lekker zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook, mgoed ik moet niet zeuren.
[..]![]()
Te epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb zeepsteenregenboogverfissues :$quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh, potje lekker zeuren kan soms zo lekker zijn.
Ohneee. Ik woon hier fijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeVoor nieuwe huisgenoot
1 set, of 3 sets ?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het best ok dat ik zonder training 5 herhalingen 60kilo bankdruk.![]()
[..]![]()
Fuck, wat awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Waar topics teruglezen al wel niet goed voor is/kan zijnquote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb zeepsteenregenboogverfissues :$
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, jeetje, wat gaaf gemaakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waar topics teruglezen al wel niet goed voor is/kan zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ga je naar bedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[ afbeelding ].. Welterusten
![]()
Echt eh, ik wou dat ik dat konquote:
Inderdaad, zeg...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh, ik wou dat ik dat kon“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat meisje lijkt 16. 15.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Ja, over 7 uurtjes weer opstaan. Geen stem over na vandaag.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ga je naar bed.. Welterusten
![]()
Morgenavond kom ik het topic weer in, huilend omdat ik ben afgewezen. Dus tot morgen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeg jij maar niks Samzz, jij kunt tekenenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier woon je fijner denk ik
Mohquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, over 7 uurtjes weer opstaan. Geen stem over na vandaag.
Morgenavond kom ik het topic weer in, huilend omdat ik ben afgewezen. Dus tot morgen.Trusten nogmaals kaneel
Maar niet dat soort tekeningenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks Samzz, jij kunt tekenen. Tenminste... Nooit geprobeerd
.
Hmm, dan kan het wel jaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2 sets.![]()
Na 40 en 50 kilo gehad te hebben..
Wel prima vind ik.. Netjes
![]()
![]()
gewoon, met mijquote:grote kamer, weinig huur, chille locatie
Waag het er eens op zou ik zeggen, miss wordt t wel heul mooiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar niet dat soort tekeningen. Tenminste... Nooit geprobeerd
.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waag het er eens op zou ik zeggen, miss wordt t wel heul mooi. Maar dan zal het waarschijnlijk eerst natekenen of zo worden om de techniek in de vingers te krijgen.
Lol, denk niet dat het beter dan dit kan zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon, met mijgrote kamer, weinig huur, chille locatie
ook al is t zonder jou!
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat het beter dan dit kan zijn.ook al is t zonder jou!
Als je t doet wil ik t wel zien hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan zal het waarschijnlijk eerst natekenen of zo worden om de techniek in de vingers te krijgen.
Ja, kom binnenkort maar even op sollicitatiegesprekquote:
Is goed. Ik stuur eerst een brief joah?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, kom binnenkort maar even op sollicitatiegesprek
Hokeujjjj, wanneer kan ik die verwachten?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed. Ik stuur eerst een brief joah?
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed. Ik stuur eerst een brief joah?
Maar met de rest van de gelukzalige makende dingen!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar met de rest van de gelukzalige makende dingen!
Okee schatjes. Leuk geweest. Zie jullie morgen.
Trusten schatjepattatjequote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Okee schatjes. Leuk geweest. Zie jullie morgen.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Okee schatjes. Leuk geweest. Zie jullie morgen.
Slaap lekker alvast![]()
Ik ga ook pitten. Slaap lekker.
Ik ook (nou wsl nog niet, maar ok),saai eh :$
DAAAAAAAAAAG![]()
Ik moet eerst mijn opdrachten afmaken zodra ik weer wat kanquote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als je t doet wil ik t wel zien hoor.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Okee schatjes. Leuk geweest. Zie jullie morgen.![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Trustequote:![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Trustequote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ook (nou wsl nog niet, maar ok),saai eh :$
[ afbeelding ]
DAAAAAAAAAAG![]()
![]()
.
Ik ben er nog, maar moet nog 3 eps van verschillende series kijken.
Ik gok het dames we willen je zien topic of hoe het ook heetquote:.
Even kijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dames, we willen jullie... En dan gewoon ergens beginnen.
Ik heb het niet gevolgd, maar had al een vermoedde dat er iets aan de hand wasquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dames, we willen jullie... En dan gewoon ergens beginnen.
Hoelang duurt het meestal voor je KPD in kunt als je het hebt aangevraagd?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ok net Criminla Minds, nu NCIS. Daarna straks nog Flashpoint en NCIS:LA
. Tussendoor kom ik wel even hierlangs hoor
.
een week ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Gaat best snel opa bakkebaart bekijkt vaak zijn mail.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
Rustig aan.![]()
Er kwam steeds meer opbouwende kritiek en dat werd door de Queen Bee van het stel niet zo gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar had al een vermoedde dat er iets aan de hand was.
#TeamMiley![]()
Matig hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef DaMook het volgende:
Ok net Criminla Minds, nu NCIS. Daarna straks nog Flashpoint en NCIS:LA
. Tussendoor kom ik wel even hierlangs hoor
.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bij mij toen 5 minuten door een pm aan danny, maar verder weet ik niet. Neem aan dat ze dat aanmeld topic regelmatig "verwerken"..quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
He godnondejuquote:..
Sorry lieverdquote:. Maak het binnenkort wel goed en dan ben ik gewoon heel de avond in dit topic
.
Ga je ook sexy foto's plaatsen als je toegang hebt, of wil jij ook alleen maar gluren net als ik?
Hier 2 Big tasty's in 10 minuten, wat is mijn score?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnald![]()
![]()
www.mcdonaldsmenu.infoquote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
2 Big tasty's in 10 minuten, wat is mijn score?Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry lieverd. Maak het binnenkort wel goed en dan ben ik gewoon heel de avond in dit topic
.
Ga je ook sexy foto's plaatsen als je toegang hebt, of wil jij ook alleen maar gluren net als ik?
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Scheelt wel, kun je alvast aan haar schoonheid wennen voordat je haar in het echt tegenkomt...Rustig aan.![]()
Nederland staat er niet tussen?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hihahoquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er kwam steeds meer opbouwende kritiek en dat werd door de Queen Bee van het stel niet zo gewaardeerd.. Maar zeggen dat je homo's niet hoeft te zien is wel oké
.
Over wie gaat het?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Scheelt wel, kun je alvast aan haar schoonheid wennen voordat je haar in het echt tegenkomt...But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gewoon ff opdrukken 200x oid... Dan mag je.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Maarja, ik sport of train ook bijna niet, dan is het wel goed om niet te veel te eten denk ik
Rustig aan.![]()
Dan krijg ik nog meer hongerquote:Op woensdag 21 november 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon ff opdrukken 200x oid... Dan mag je.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef Raene het volgende:
[..]!
Ja echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., een hele avond geen series
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Oh ja ik ben enorm schoon.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
onder de douche vandaanquote:Op woensdag 21 november 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je ook net onder de douche weg?
.
Heb jij foto's in kpd ? Ik gok van niet.
Wat wel kut was....
Ik dacht ik neem ff keertje shake mee naar sportschool voor na afloop...
Ding omgestoten en kapot gevallen door iemand anders.
Rustig aan.![]()
Nee, weg. Zo zeggen wij dat hierquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
onder de douche vandaan.
Heb jij foto's in kpd ? Ik gok van niet.
.
En nee.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kwam trouwens echt nooit in kpd tot het hier laatst tersprake kwam, nu kom ik er nog amper, maar wil ik weten waar sommige het soms over hebben
.
Pfft. Was zeker ook nog een kast zodat je hem niet kon klappen?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Wat wel kut was....
Ik dacht ik neem ff keertje shake mee naar sportschool voor na afloop...
Ding omgestoten en kapot gevallen door iemand anders.![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, weg. Zo zeggen wij dat hier.
En nee.. Of jammer
. Neh toch gelukkig denk ik
.
Niks gezien, ik dacht waar is dat ding heen, toen zag ik hem gesneuveld op de grond liggen..quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pfft. Was zeker ook nog een kast zodat je hem niet kon klappen?
Rustig aan.![]()
Dank jequote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig. Of jammer
.
. Denk ik.
Shake'jes heb je toch helemaal niet nodig joh, dat is echt alleen voor lui die kledingkast formaat willen behalen zonder extreem veel moeite te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Niks gezien, ik dacht waar is dat ding heen, toen zag ik hem gesneuveld op de grond liggen..![]()
![]()
![]()
Ow ik zou je gerust eens zo willen zienquote:, denk ik
. Maar niet openbaar op een forum
.
Het laat wat mysterie over om naar te hunkerenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig. Of jammer
.
![]()
![]()
Je merkt gewoon dat je een stuk sneller herstelt, tis verder alleen voeding en geen hormonen oid dusja, slecht is het ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Shake'jes heb je toch helemaal niet nodig joh, dat is echt alleen voor lui die kledingkast formaat willen behalen zonder extreem veel moeite te doen
So why not als je het weer even snel wilt oppakken..
Verder doe ik het alleen ook als ik gewoon wel echt spierpijn verwacht. Anders niet.Rustig aan.![]()
Zo vind ik de fhm (lingerie/bikini) veel leuker dan de palyboy (naakt) . Tuurlijk is naakt zien leuk, maar net niet naakt is spannenderquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het laat wat mysterie over om naar te hunkeren.
Ik vind het gek genoeg zeer mooi als een vrouw wel een broek aan heeft en daarboven niks bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo vind ik de fhm (lingerie/bikini) veel leuker dan de palyboy (naakt) . Tuurlijk is naakt zien leuk, maar net niet naakt is spannender.
Of andersom, een lekkere trui en daaronder weer niks ofoz.
Rustig aan.![]()
Ok echt iets voor mij dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Shake'jes heb je toch helemaal niet nodig joh, dat is echt alleen voor lui die kledingkast formaat willen behalen zonder extreem veel moeite te doen. Al wil ik niet kleerkast worden
, maar wel iets gespierder, zonder veel moeite uiteraard
.
Volgende week wrs voor het eerst naar de sportschool.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Wel handig. Ik eet echt slecht tegenwoordig, ik heb ook vaak 3 dagen spierpijn na een uurtje voetbal.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je merkt gewoon dat je een stuk sneller herstelt, tis verder alleen voeding en geen hormonen oid dusja, slecht is het ook niet.
Verder doe ik het alleen ook als ik gewoon wel echt spierpijn verwacht. Anders niet.![]()
NCIS dus. Lees zo wel bij als jullie niet te snel gaan
.
True that, je herstelt sneller, afhankelijk van welke shake je neemt. Maar het ding is, mensen gebruiken die shake om sneller te kunnen herstellen om meer te kunnen sporten. Als je dan niet van de gelegenheid gebruikt maakt door ook daadwerkelijk meer te sporten, why use them in the first place.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je merkt gewoon dat je een stuk sneller herstelt, tis verder alleen voeding en geen hormonen oid dusja, slecht is het ook niet.
Verder doe ik het alleen ook als ik gewoon wel echt spierpijn verwacht. Anders niet.
En dan komt het antwoord "omdat ik dan geen last van spierpijn heb". Waarop ik dan antwoord, als spierpijn echt zo nutteloos zou zijn dat je er met een simpel shake'je vanaf zou komen, dan zou je lichaam door de duizenden jaren heen allang een immuun systeem tegen spierpijn hebben ontwikkeld. Dus neem die spierpijn gewoon lekker of word kledingkast, maar half half heeft nog nooit iemand goed gedaan... true story![]()
Dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik zou je gerust eens zo willen zien, denk ik
. Maar niet openbaar op een forum
.
.
Ik vind het verhullend naakt het spannendst... behalve als het IRL is, dan is lingerie spannender.. kun je meer doen zonder bloot te gevenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
Zo vind ik de fhm (lingerie/bikini) veel leuker dan de palyboy (naakt) . Tuurlijk is naakt zien leuk, maar net niet naakt is spannender.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bouw dan eerst een sportschool rytme op en begin dan pas aan de shakes...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ok echt iets voor mij dus. Al wil ik niet kleerkast worden
, maar wel iets gespierder, zonder veel moeite uiteraard
.
Volgende week wrs voor het eerst naar de sportschool.![]()
Gebruik shakes niet als een vervanger voor voedsel. Iedere goeie sporter kan je vertellen dat een goeie maaltijd nog steeds belangrijker is dan een shake...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel handig. Ik eet echt slecht tegenwoordig, ik heb ook vaak 3 dagen spierpijn na een uurtje voetbal.![]()
Volgens mij is spierpijn gewoon het gevoel wat je spieren geven als ze niet herstelt zijn, en zorgt die shake dat je spieren zich sneller herstellen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True that, je herstelt sneller, afhankelijk van welke shake je neemt. Maar het ding is, mensen gebruiken die shake om sneller te kunnen herstellen om meer te kunnen sporten. Als je dan niet van de gelegenheid gebruikt maakt door ook daadwerkelijk meer te sporten, why use them in the first place.
En dan komt het antwoord "omdat ik dan geen last van spierpijn heb". Waarop ik dan antwoord, als spierpijn echt zo nutteloos zou zijn dat je er met een simpel shake'je vanaf zou komen, dan zou je lichaam door de duizenden jaren heen allang een immuun systeem tegen spierpijn hebben ontwikkeld. Dus neem die spierpijn gewoon lekker of word kledingkast, maar half half heeft nog nooit iemand goed gedaan... true story![]()
Ik neem nooit shakes hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gebruik shakes niet als een vervanger voor voedsel. Iedere goeie sporter kan je vertellen dat een goeie maaltijd nog steeds belangrijker is dan een shake...![]()
![]()
Nouja spierpijn = nog niet hersteld...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True that, je herstelt sneller, afhankelijk van welke shake je neemt. Maar het ding is, mensen gebruiken die shake om sneller te kunnen herstellen om meer te kunnen sporten. Als je dan niet van de gelegenheid gebruikt maakt door ook daadwerkelijk meer te sporten, why use them in the first place.
En dan komt het antwoord "omdat ik dan geen last van spierpijn heb". Waarop ik dan antwoord, als spierpijn echt zo nutteloos zou zijn dat je er met een simpel shake'je vanaf zou komen, dan zou je lichaam door de duizenden jaren heen allang een immuun systeem tegen spierpijn hebben ontwikkeld. Dus neem die spierpijn gewoon lekker of word kledingkast, maar half half heeft nog nooit iemand goed gedaan... true story
Dus het is nuttig... En met een shakje kan je dat een beetje tegengaan... Allemaal niet erg verder, maar wel tamelijk nutteloos als je toch zo lang niet sport dat de spierpijn allang natuurlijk weg zou zijn.Rustig aan.![]()
Heb je iets tegen vrouwen die wel naaktfoto's van henzelf plaatsen?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb er geen moeite mee in ieder geval.
Maar het geslachtsdeel in vol ornaat is iets anders dan een naaktfoto.Rustig aan.![]()
Zelfs sporters die shakes gebruiken trainen spiergroepen nog steeds individueel. Dat wil zeggen dat een onderverdeling gemaakt word in de spiergroepen die getraind worden, rekening houdende met de spierpijn/herstel tijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:47 schreef kutkloon7 het volgende:
Volgens mij is spierpijn gewoon het gevoel wat je spieren geven als ze niet herstelt zijn, en zorgt die shake dat je spieren zich sneller herstellen, dus ik zie het probleem niet zo.
Dus zelfs wanneer ze geen spierpijn hebben word de hersteltijd toch gewoon aangehouden. Ik ben geen wetenschapper op dit gebied maar tis vast niet voor niks![]()
![]()
Ik vind wel dat er een grens is tussen posten en jezelf uitmelken omdat de aandacht zo leuk is. Iedere mobiele kiek wordt vol gejubel ontvangen. Dat klopt niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je iets tegen vrouwen die wel naaktfoto's van henzelf plaatsen?
#TeamMiley![]()
Ik weet er niet heel veel van, maar misschien om overbelasting tegen te gaan. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar het heeft niet zo heel veel met spierpijn te maken geloof ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zelfs sporters die shakes gebruiken trainen spiergroepen nog steeds individueel. Dat wil zeggen dat een onderverdeling gemaakt word in de spiergroepen die getraind worden, rekening houdende met de spierpijn/herstel tijd.
Dus zelfs wanneer ze geen spierpijn hebben word de hersteltijd toch gewoon aangehouden. Ik ben geen wetenschapper op dit gebied maar tis vast niet voor niks![]()
Hoe sneller iets herstelt hoe beter...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zelfs sporters die shakes gebruiken trainen spiergroepen nog steeds individueel. Dat wil zeggen dat een onderverdeling gemaakt word in de spiergroepen die getraind worden, rekening houdende met de spierpijn/herstel tijd.
Dus zelfs wanneer ze geen spierpijn hebben word de hersteltijd toch gewoon aangehouden. Ik ben geen wetenschapper op dit gebied maar tis vast niet voor niks
Kort na je training zijn er de meeste anabolen etc in je lichaam voor spierherstel... Dus als je dan genoeg voedingsstoffen in je bloed hebt dan maak je daar beter gebruik van...
En dan nog, 2 dagen is ook weer niet super lang herstel... Je spieren herstellen vast echt wel beter als je ze veel bouwstoffen gunt.Rustig aan.![]()
Tjah je moet toch wat als je een baby hebt..quote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een grens is tussen posten en jezelf uitmelken omdat de aandacht zo leuk is. Iedere mobiele kiek wordt vol gejubel ontvangen. Dat klopt niet.Rustig aan.![]()
Ik ben een man, dus pur sang heb ik er niks op tegen. Ik vind alleen dat in de hedendaagse samenleving waarin social media hoogtijd vieren en een naaktfoto/seksfilm van ontelbare vrouwen op het internet te vinden is. Iets bijdraagt aan de vrouwen die het pertinent weigeren, of gewoon weg niet willen doen, danwel het nut er niet van inzien.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
Heb je iets tegen vrouwen die wel naaktfoto's van henzelf plaatsen?
Ik beoordeel niemand op het plaatsen van foto's, immers kijk ik er zelf ook naar, en zou het hypocriet zijn als ik dat wel deed. Maar vind wel dat een vrouw die dergelijke foto's niet post een bepaalde klasse heeft, is dat zo verkeerd?![]()
![]()
En ook ditquote:Op woensdag 21 november 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb er geen moeite mee in ieder geval.
Maar het geslachtsdeel in vol ornaat is iets anders dan een naaktfoto.![]()
![]()
True. Maar dat was het doel van mijn vraag niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een grens is tussen posten en jezelf uitmelken omdat de aandacht zo leuk is. Iedere mobiele kiek wordt vol gejubel ontvangen. Dat klopt niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geloof dan maar heilig in de shakes en het weinig moeite doen om breed te worden principequote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik weet er niet heel veel van, maar misschien om overbelasting tegen te gaan. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar het heeft niet zo heel veel met spierpijn te maken geloof ik.![]()
![]()
Nee. Maar ik heb dat soort foto's een aantal jaar geleden dus wel gepost. Geen platte porno overigens, but stillquote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus pur sang heb ik er niks op tegen. Ik vind alleen dat in de hedendaagse samenleving waarin social media hoogtijd vieren en een naaktfoto/seksfilm van ontelbare vrouwen op het internet te vinden is. Iets bijdraagt aan de vrouwen die het pertinent weigeren, of gewoon weg niet willen doen, danwel het nut er niet van inzien.
Ik beoordeel niemand op het plaatsen van foto's, immers kijk ik er zelf ook naar, en zou het hypocriet zijn als ik dat wel deed. Maar vind wel dat een vrouw die dergelijke foto's niet post een bepaalde klasse heeft, is dat zo verkeerd?.
Overigens was dat in de tijd van Chivez en Arwen o.a.. Toen het niveau nog hoog was en de foto's meer waren dan van telefoonkwaliteit.
En heb ik daar ooit iets negatiefs over te vermelden gehadquote:Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
Nee. Maar ik heb dat soort foto's een aantal jaar geleden dus wel gepost. Geen platte porno overigens, but still.
?
![]()
Ajax... Wat een afgangWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Vroeger was alles beter, true storyquote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
Overigens was dat in de tijd van Chivez en Arwen o.a.. Toen het niveau nog hoog was en de foto's meer waren dan van telefoonkwaliteit.
![]()
![]()
Ik geef alleen aan waarom ik denk dat sporters rustperiodes houden als ze geen spierpijn hebben, dat hele principe heb jij bedachtquote:Op woensdag 21 november 2012 23:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geloof dan maar heilig in de shakes en het weinig moeite doen om breed te worden principe![]()
![]()
Dat sowieso. Die topics waren echt gaaf om te zien. De foto's waren ook gewoon artistieker, mysterieuzer (ook niet altijd, hoor). Mooi om te zien.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, true storyNee, echter was de toon imo ook niet positief. Maar dat kan ik verkeerd geïnterpreteerd hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En heb ik daar ooit iets negatiefs over te vermelden gehad?
.
Die heb ik gezien!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dat soort foto's een aantal jaar geleden dus wel gepost. Geen platte porno overigens, but still.
![]()
Die was classy.#TeamMiley![]()
Het stond al 3-0 achter tegen dortmund in de eerste helft.quote:
Hoeveel is het eigenlijk geworden uiteindelijk?![]()
Toen postte dames met een maatje meer in dames met een maatje meer!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die topics waren echt gaaf om te zien. De foto's waren ook gewoon artistieker, mysterieuzer (ook niet altijd, hoor). Mooi om te zien.
[..]
Nee, echter was de toon imo ook niet positief. Maar dat kan ik verkeerd geïnterpreteerd hebben.
#TeamMiley![]()
1-4quote:Op woensdag 21 november 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het stond al 3-0 achter tegen dortmund in de eerste helft.
Hoeveel is het eigenlijk geworden uiteindelijk?#TeamMiley![]()
Ja, daar zorgde ik dan wel weer voorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!![]()
Die was classy..
Nee, hoor. Ik postte daar toen ook en ik heb ook een maatje meerquote:Op woensdag 21 november 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen postte dames met een maatje meer in dames met een maatje meer!.
Ik heb zowel het vroeger als het hedendaagse kpd gemist, tot nu toe met weinig (lees geen) spijt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
Dat sowieso. Die topics waren echt gaaf om te zien. De foto's waren ook gewoon artistieker, mysterieuzer (ook niet altijd, hoor). Mooi om te zien.
Nee, echter was de toon imo ook niet positief. Maar dat kan ik verkeerd geïnterpreteerd hebben.
De ondertoon was niet negatief, nog positief bedoeld. Hooguit een persoonlijke voorkeur? Wat indirect ook al geen hout slaat gezien mijn vorige post. Wellicht een persoonlijke voorkeur betreffende de IRL mensen waar ik mee omga, wat natuurlijk compleet af doet aan het onontkoombare feit dat dit een forum is![]()
![]()
Maakt ook verder niet uitquote:Op woensdag 21 november 2012 23:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb zowel het vroeger als het hedendaagse kpd gemist, tot nu toe met weinig (lees geen) spijt.
De ondertoon was niet negatief, nog positief bedoeld. Hooguit een persoonlijke voorkeur? Wat indirect ook al geen hout slaat gezien mijn vorige post. Wellicht een persoonlijke voorkeur betreffende de IRL mensen waar ik mee omga, wat natuurlijk compleet af doet aan het onontkoombare feit dat dit een forum is. Ik schaam me er verder niet voor, maar ik ga het niet weer doen
.
1-4 hoorquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik moest er weer eens werkenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dames met aaardig wat maatjes meer dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar zorgde ik dan wel weer voor.
[..]
Nee, hoor. Ik postte daar toen ook en ik heb ook een maatje meer.
#TeamMiley![]()
Hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dames met aaardig wat maatjes meer dan.. Je hebt gelijk. Sowieso is KPD qua foto's heel erg afgezakt. Ergens wel zonde, er zaten vaak echt vet mooie foto's tussen.
Ik praktijk ook, drie doelpunten tegenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, in theorie is dat hetzelfde..
Cool !quote:Op donderdag 22 november 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
Maakt ook verder niet uit. Ik schaam me er verder niet voor, maar ik ga het niet weer doen
.
Mag ik dan afsluiten door jou en de rest van de SC een fijne avond te wensen en weltruste te zeggen.... bij deze![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 00:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Cool !
Mag ik dan afsluiten door jou en de rest van de SC een fijne avond te wensen en weltruste te zeggen.... bij deze![]()
.
Ik heb zo gelachen toen kkj een foto postte en iemand anders de foto weer bewerkte en hem zo flatterender maakte. Wat een afgang.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt gelijk. Sowieso is KPD qua foto's heel erg afgezakt. Ergens wel zonde, er zaten vaak echt vet mooie foto's tussen.
#TeamMiley![]()
Nee hoor, in praktijk hebben ze 4 doelpunten tegenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik praktijk ook, drie doelpunten tegen.
![]()
![]()
Hihihiquote:Op donderdag 22 november 2012 00:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen toen kkj een foto postte en iemand anders de foto weer bewerkte en hem zo flatterender maakte. Wat een afgang..
Waarheidquote:Op donderdag 22 november 2012 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, in praktijk hebben ze 4 doelpunten tegen.
Ik trok het doelpunt voor van het totaal af.
1745 calorieën is het meest wat ik weggewerkt heb bij mac trouwens..
Ik ben er niet trots opquote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Raene het volgende:
...
Ohja, dat was deze toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen toen kkj een foto postte en iemand anders de foto weer bewerkte en hem zo flatterender maakte. Wat een afgang.![]()
![]()
In theorie wel..quote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, in theorie is dat hetzelfde.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik kan wel optellen en aftrekken hoor, vermenigvuldigen en delen wordt lastig.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid.
Ik trok het doelpunt voor van het totaal af.
Inb4: grappen over aftrekken![]()
Hou je dat bij?quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Het meeste dat ik op heb is een groenteburger en een medium fries met twee pakjes frietsaus en een McFlurryquote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Raene het volgende:
.
Jupquote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan niet dm'en, maar: ohmy, ecccht?.
Maar het bewees wel weer dat de huillies daar geen goede foto waarderen, want de bewerking was echt vele malen beter dan de originele foto.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goooodquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Wat waren de specifics?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Raene het volgende:
Rustig aan.![]()
Ik kan helemaal niet zo goed rekenenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel optellen en aftrekken hoor, vermenigvuldigen en delen wordt lastig.
Inb4: grappen over aftrekken.
Eensquote:Op donderdag 22 november 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Maar het bewees wel weer dat de huillies daar geen goede foto waarderen, want de bewerking was echt vele malen beter dan de originele foto.Hoofdrekenen, ik kan het nietquote:Op donderdag 22 november 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet zo goed rekenen.
![]()
![]()
Oh zo'n linkje dat KT gaf...quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als ik ooit een vrouwelijke versie vind van jou trouw ik er mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, dat was deze toch?
[ afbeelding ]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Maar jij valt op negersquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
oit een vrouwelijke versie vind van jou trouw ik er mee.
(totaal niet waar maargoed, grapje heloef)Rustig aan.![]()
Al was het in mijn ogen nog steeds niet prettig. Sorry, maar druk je scheve, loensende tieten en je 20weken buik met striemen en al maar bij je vriend in zn gezicht.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
Maar het bewees wel weer dat de huillies daar geen goede foto waarderen, want de bewerking was echt vele malen beter dan de originele foto.#TeamMiley![]()
Ik zei ook nergens dat het een mooie foto geworden isquote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al was het in mijn ogen nog steeds niet prettig. Sorry, maar druk je scheve, loensende tieten en je 20weken buik met striemen en al maar bij je vriend in zn gezicht..
Ik heb die foto niet gezien, maar dit klinkt wel zwaar geil.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al was het in mijn ogen nog steeds niet prettig. Sorry, maar druk je scheve, loensende tieten en je 20weken buik met striemen en al maar bij je vriend in zn gezicht.![]()
Toen Anne in KPD postte, meteen chaos want er had een lekker wijf gepost.C'est la vie
Veel beterquote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, dat was deze toch?
[ afbeelding ]
#TeamMiley![]()
Die groenteburger bevat maar iets van 350. Ik verwachte ongeveer het dubbele, dat is meestal zo met dingen die nog redelijk gezond lijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik 1570, nooit gedacht dat McWrap zoveel kcal bevat.
Moeite waard.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb die foto niet gezien, maar dit klinkt wel zwaar geil.#TeamMiley![]()
En dat terwijl iedereen haar al gezien had, hihaho.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Toen Anne in KPD postte, meteen chaos want er had een lekker wijf gepost.![]()
Hehequote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die groenteburger bevat maar iets van 350. Ik verwachte ongeveer het dubbele, dat is meestal zo met dingen die nog redelijk gezond lijken.
Oh wacht, en ik had een aardbeien shake ipv fanta.
![]()
Ik lust geen milkshakesquote:Op donderdag 22 november 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheOh wacht, en ik had een aardbeien shake ipv fanta.
. Hoeveel calorieën zitten daarin?
Even kijken.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen milkshakes. Hoeveel calorieën zitten daarin?
![]()
Mijn penis stierf toen voor eeuwig.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb die foto niet gezien, maar dit klinkt wel zwaar geil.
C'est la vie
Grote aardbeien shake is 415 kcalquote:Op donderdag 22 november 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen milkshakes. Hoeveel calorieën zitten daarin?
![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 22 november 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grote aardbeien shake is 415 kcal.
En dan te bedenken dat sommige mensen rustig 2 Big Mac's, fritjes, een shake en nog meer naar binnen werken.
Alsnog was het alsof er tussen de poepluiers door een stuk goud lag te blinken.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen haar al gezien had, hihaho.C'est la vie
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 22 november 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog was het alsof er tussen de poepluiers door een stuk goud lag te blinken.. Het waren nog steeds geen geweldig goede foto's of zo. Ze heeft alleen een goede kont, dat helpt.
Ik weet niet of linkjes zo mogen of niet ik durf niks meer nu de sc onder de loep staatquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Schaam je je voor dat linkje?
Ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet of linkjes zo mogen of niet ik durf niks meer nu de sc onder de loep staatBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hey youquote:.
Die calorieën teller van Macquote:. Maar hij stond al een paar keer genoemd in topic dus no reason om nog een keer te linken right?
Geen porno of iets dergelijk, dus ik zie niet in waarom het niet mag.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Die calorieën teller van Mac. Maar hij stond al een paar keer genoemd in topic dus no reason om nog een keer te linken right?
http://www.mcdonaldsmenu.info![]()
Ik ben gewoon lui en ik had het verkeerde linkje gedaan dus had ik em wegge-edit..quote:Op donderdag 22 november 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen porno of iets dergelijk, dus ik zie niet in waarom het niet mag.
http://www.mcdonaldsmenu.infoBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hij stond nog open hierquote:Op donderdag 22 november 2012 00:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui en ik had het verkeerde linkje gedaan dus had ik em wegge-edit..![]()
![]()
Good guy Vinniiee.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mag ik zeggen dat ik zin heb om keihard te batsen?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Raene het volgende:
Mag ik zeggen dat ik zin heb om keihard te batsen?![]()
Wie A zegt, moet ook A doen met kingtoppie vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Raene het volgende:
Mag ik zeggen dat ik zin heb om keihard te batsen?Rustig aan.![]()
Naar mijn weten is "A" geen standje.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook A doen met kingtoppie vind ik.![]()
Zeker mag jij dat. Ik heb ook wel zin, eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Raene het volgende:
Mag ik zeggen dat ik zin heb om keihard te batsen?.
Awesome.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoi, heb ik iets gemist ?
Het is gewoon niet leuk meer zovaak als dat ik zin hebquote:Op donderdag 22 november 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker mag jij dat. Ik heb ook wel zin, eigenlijk.
.
Wat was dat advies?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Keb nu wel zin om je advies op te volgen van gisteravond Samzz.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Je hebt gemist dat ik zei dat ik keihard wil batsen.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Woonde je maar in de buurtquote:Op donderdag 22 november 2012 00:28 schreef Raene het volgende:
Mag ik zeggen dat ik zin heb om keihard te batsen?, en vrijgezel natuurlijk
.
Doe het, zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
Keb nu wel zin om je advies op te volgen van gisteravond Samzz..
Ik ga lekker slapen en m'n knie nog meer rust geven.
Als ik vrijgezel was dan was het de moeite wel waard om ervoor te reizenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Woonde je maar in de buurt, en vrijgezel natuurlijk
.
.
Die kcal dingen zeggen me nog steeds helemaal niets. Zolang ik het lekker vind eet ik het
.
Wat kan ik uit al die dingen afleiden ? Dat ik er dik van word ? Word ik niet.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was dan was het de moeite wel waard om ervoor te reizen.
.
Trustequote:Op donderdag 22 november 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
.
.
Trustenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Als ik jou zo hoor op het forum...quote:Op donderdag 22 november 2012 00:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was dan was het de moeite wel waard om ervoor te reizen.
Dan lijk je me de dame bij uitstek om een avondje goed veel mee te drinken en te rollenbollen.
Rustig aan.![]()
Je word van 1 keer flink calorieën wegvreten niet dik.. Maar laten we het er op houden dat een standaard mens 2000 maar nodig heeft.. en dat ik in 1 ronde mac 1750 heb weggegetenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:39 schreef DaMook het volgende:
Die kcal dingen zeggen me nog steeds helemaal niets. Zolang ik het lekker vind eet ik het
.
Wat kan ik uit al die dingen afleiden ? Dat ik er dik van word ? Word ik niet.
..
Ik zie in haar een ideale smokebuddy.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor op het forum...
Dan lijk je me de dame bij uitstek om een avondje goed veel mee te drinken en te rollenbollen.C'est la vie
Haha, en als ik al dr posts lees en dan het gemiddelde neem, dan is ze een meid met een grote mond en een klein hartje en zeker wel van dingen houd, maar dat niet met zomaar iedereen doetquote:Op donderdag 22 november 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor op het forum...
Dan lijk je me de dame bij uitstek om een avondje goed veel mee te drinken en te rollenbollen..
Ben benieuwd of ik gelijk heb.
En na een half uur heb je weer hongerquote:Op donderdag 22 november 2012 00:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Je word van 1 keer flink calorieën wegvreten niet dik.. Maar laten we het er op houden dat een standaard mens 2000 maar nodig heeft.. en dat ik in 1 ronde mac 1750 heb weggegeten..
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: