SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Valt dit even tegen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, best welquote:. Het is een vrolijk Frans liedje. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hem speciaal voor de reclame hebben gemaakt...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoef het gelukkig niet vaak te zeggen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zou goed kunnen. Maar ik hou niet van Frans, dus het boeit me eigenlijk nietquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Het is een vrolijk Frans liedje. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hem speciaal voor de reclame hebben gemaakt...
![]()
![]()
Bigtasty menu met een grote friet en een milkshake?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnaldWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Daar ga ik geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef het gelukkig niet vaak te zeggen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens mij is dat bij de McDonalds niet zo heel moeilijkquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnald.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bigtasty menu met een grote friet en een milkshake?
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en daarna lekker aan de schijterij zeker?
Rustig aan.![]()
Dan eet je verrekte snelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnald![]()
![]()
Mijn maag verdraagt de mac niet zo goed, laat staan als ik 3 burgers in 5 minuten zou etenquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nou, alsjeblieftquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Het is een vrolijk Frans liedje. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze hem speciaal voor de reclame hebben gemaakt...
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is ook niet aan jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik geen uitspraken over doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hmmm... Dat is 'm niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
:$ dank je wel hoorquote:Seg jy nauuuu danggg :$quote:Ook halloquote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm.
J..sdf . fdh. ..haere .:@
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oooeeehh. Ik zit erbij?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
2 mensen uitgenodigd voor een gesprek
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik, maar is wel een vrolijk Frans liedje..
En ook hoi voor Vin
En Tamme Asser
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En ook hoi voor Vin
En Tamme Asser
Heb je je werkdag weer overleefd?![]()
![]()
Lijkt dit nou ergens op, of ben ik echt gewoon totaal verpest in m'n hoofd :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Het lijkt op een kaal meneertje die bloost. Toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lijkt dit nou ergens op, of ben ik echt gewoon totaal verpest in m'n hoofd :$
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwahhhquote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je je werkdag weer overleefd?ja
Iets beter ja, thnxquote:
Hoest met jou en je pijntjes![]()
Nee ok, dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt op een kaal meneertje die bloost. Toch?
Gaat ietsje beter, gelukkigquote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mwahhhja
[..]
Iets beter ja, thnx
Hoest met jou en je pijntjes![]()
. Ik kan nog steeds niet lopen, maar het constante steken is over, gelukkig
.
Da's iig iets.. Hopelijk is het heel gauw weer helemaal beterquote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat ietsje beter, gelukkig. Ik kan nog steeds niet lopen, maar het constante steken is over, gelukkig
.
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
Redelijk apart wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik prefereer toch de tekeningen van mensen als J. Scott Campbell.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik het had getekend waren het onherkenbare harkpoppetjes geweest harrr harrrrquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik hoop het ook. Ik verveel me echt de teringquote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's iig iets.. Hopelijk is het heel gauw weer helemaal beter.
Uiteraard!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij je sollicitatie verstuurd dan?
Waarvoor? Als jouw secretaresse?
Ik ook, mgoed ik moet niet zeurenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik verveel me echt de tering.
Neequote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard!
Waarvoor? Als jouw secretaresse?Voor nieuwe huisgenoot
Wel verdommequote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard!
Waarvoor? Als jouw secretaresse?
Jawel joh, potje lekker zeuren kan soms zo lekker zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook, mgoed ik moet niet zeuren.
[..]![]()
Te epic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb zeepsteenregenboogverfissues :$quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel joh, potje lekker zeuren kan soms zo lekker zijn.
Ohneee. Ik woon hier fijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeVoor nieuwe huisgenoot
1 set, of 3 sets ?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het best ok dat ik zonder training 5 herhalingen 60kilo bankdruk.![]()
[..]![]()
Fuck, wat awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Waar topics teruglezen al wel niet goed voor is/kan zijnquote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb zeepsteenregenboogverfissues :$
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, jeetje, wat gaaf gemaakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waar topics teruglezen al wel niet goed voor is/kan zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ga je naar bedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[ afbeelding ].. Welterusten
![]()
Echt eh, ik wou dat ik dat konquote:
Inderdaad, zeg...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh, ik wou dat ik dat kon“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat meisje lijkt 16. 15.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
Ja, over 7 uurtjes weer opstaan. Geen stem over na vandaag.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ga je naar bed.. Welterusten
![]()
Morgenavond kom ik het topic weer in, huilend omdat ik ben afgewezen. Dus tot morgen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeg jij maar niks Samzz, jij kunt tekenenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hier woon je fijner denk ik
Mohquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, over 7 uurtjes weer opstaan. Geen stem over na vandaag.
Morgenavond kom ik het topic weer in, huilend omdat ik ben afgewezen. Dus tot morgen.Trusten nogmaals kaneel
Maar niet dat soort tekeningenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks Samzz, jij kunt tekenen. Tenminste... Nooit geprobeerd
.
Hmm, dan kan het wel jaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2 sets.![]()
Na 40 en 50 kilo gehad te hebben..
Wel prima vind ik.. Netjes
![]()
![]()
gewoon, met mijquote:grote kamer, weinig huur, chille locatie
Waag het er eens op zou ik zeggen, miss wordt t wel heul mooiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar niet dat soort tekeningen. Tenminste... Nooit geprobeerd
.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waag het er eens op zou ik zeggen, miss wordt t wel heul mooi. Maar dan zal het waarschijnlijk eerst natekenen of zo worden om de techniek in de vingers te krijgen.
Lol, denk niet dat het beter dan dit kan zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon, met mijgrote kamer, weinig huur, chille locatie
ook al is t zonder jou!
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat het beter dan dit kan zijn.ook al is t zonder jou!
Als je t doet wil ik t wel zien hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan zal het waarschijnlijk eerst natekenen of zo worden om de techniek in de vingers te krijgen.
Ja, kom binnenkort maar even op sollicitatiegesprekquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: