SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dromenvangertje op 21-11-2012 22:32:03 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef Snowbells het volgende:
Oh grapje. Nou nee ik heb niet overgetekendlijkt me sterk met dik papier op je laptop
autiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik raakte in paniek want moest snel nieuw deel openen
als je het zelf had getekend waren er meer schets lijnen maargoed ik ga deze discussie niet aan.quote:
Anderhalfuur. Geloof je me niet? Ik laat wel zien hoe ik begon-tot eind. Ik teken het eerst licht na, gum het uit en maak de lijnen dik.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je het zelf had getekend waren er meer schets lijnen maargoed ik ga deze discussie niet aan.
hoelang heb je erover gedaan?
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
Er moet geen PUB SC rel komen he dames
Jij wel hequote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk.
Verder niet slecht Snowik snap die nek alleen nog steeds niet
Ik geniet altijd in stilte van die kleine rellen, maar ik houd me er altijd buiten omdat pussy.quote:
Juist goedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geniet altijd in stilte van die kleine rellen, maar ik houd me er altijd buiten omdat pussy.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
even wat leuks zoeken voor in de op
suggesties?
Nogal hypocriet wel. Maar dat is hoe ik rol.quote:
Maar beter ook,anders krijg jij misschien wel gezeik als je er mee bemoeitquote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nogal hypocriet wel. Maar dat is hoe ik rol.
Nee maar dat heb ik irl ook nogal, wil me nergens mee bemoeien en zo![]()
Wie is zij eigenlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou spontaan lesbisch worden voor haar
ja maargoed. Ik laat daardoor ook nogal snel over me heen lopen en dat is dan wel weer kutquote:Op woensdag 21 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar beter ook,anders krijg jij misschien wel gezeik als je er mee bemoeit
een vrouw die in zo'n achterlijke houding in lingerie zichzelf laat fotograferen hoef ik niet in m'n bedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk beter in je bed liggen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk beter in je bed liggen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een vrouw die in zo'n achterlijke houding in lingerie zichzelf laat fotograferen hoef ik niet in m'n bed
Tja ze is model dan is dat je baanquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een vrouw die in zo'n achterlijke houding in lingerie zichzelf laat fotograferen hoef ik niet in m'n bed
Je bent echt fan van haar.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Die nek had ik verneukt ja.
[ afbeelding ]
Lana del Rey?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Doet nie.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Man candy dan
Ja dat heb ik ook soms.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maargoed. Ik laat daardoor ook nogal snel over me heen lopen en dat is dan wel weer kut
12quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier zo'n beetje?
12-14quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
12quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
Mentale leeftijd?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
50 natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
een beetje maar hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef jelfrikandel het volgende:
Oh dus ik val wat buiten de boot met mn 17jaartjes xd
ik ben 21quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef jelfrikandel het volgende:
xdquote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef jelfrikandel het volgende:
Je valt er precies tussenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef jelfrikandel het volgende:
dat valt zo hardquote:Op woensdag 21 november 2012 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je valt er precies tussenklik maar wat profielen aan
Mooi ja al vind ik sommige (tijdens de periode van de show meestal) echt te dunquote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef Snowbells het volgende:
Die modellen van Victoria's Secret
Ik dacht dat zijn roem alweer uitgestorven was.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zac efron is idd een terechte klacht, al moet ik zeggen dat hij er op die foto erg do able uit ziet
Kan je van de meeste beroemde mensen wel zeggenquote:
Daarom overrated.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan je van de meeste beroemde mensen wel zeggenMila vind ik wel heel knap, ze heeft alleen geen tieten/kont.
Dank.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1897481#live
Even trollen daarquote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt he haha ik lees ook al een tijdje mee
Zij is zo schattig, en Orlando als man damn ben jaloersquote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
miranda kerr though
hun kindje is zoooo lievvvvquote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zij is zo schattig, en Orlando als man damn ben jaloers
Ik heb gewoon weer keihard nuttige dingen gedaan vandaag op mijn werk, even een afdelingshoofd blij gemaakt enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tornado, jongen. Hoe gaat het
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
Nu gaat het echt beginnen ze werd een zwangere lelijke kut genoemd
Leuk, leuk, ga door.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Ro-ald het volgende:
Nu gaat het echt beginnen ze werd een zwangere lelijke kut genoemd
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het is net een vloek, alles aan haar is perfect en ik kan me er maar niet overheen zetten.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
Ok, even snel overgelezen.
Mijn conclusie:![]()
![]()
Wat heb je gedaan? even onder zijn bureau geweestquote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weer keihard nuttige dingen gedaan vandaag op mijn werk, even een afdelingshoofd blij gemaakt enzo.
Dus dat is wel weer genoegdoening voor de ziel.
neeeequote:Op woensdag 21 november 2012 22:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja jij mag er niet meer komen toch?
whehehequote:
Nee, niet eens. Ik heb wat speciale dingetjes gedaan die niemand anders in het bedrijf echt in de vingers heeft. Ik ook niet trouwens. Maargoed, van het hele bedrijf koos hij mij uit om het te doen (het is namelijk niet mijn afdelingshoofd ofzo). Dus dan regel ik die shit gewoon, ik houd het straat.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? even onder zijn bureau geweest?
ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat zal het wel niet zijn. Voetbal heeft mijn mind verziekt.![]()
Dit lijkt me niet echt overgetrokkenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, getrokken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet echt overgetrokken
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht
pas op niet lezen als je niet tegen stoute woorden kuntGaat over een user in KPD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat zal het wel niet zijn. Voetbal heeft mijn mind verziekt.
He jij had toch met Pocahontas die nu gebannt is?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kan best hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Alleen jij jongen, alleen jij.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik heb wat speciale dingetjes gedaan die niemand anders in het bedrijf echt in de vingers heeft. Ik ook niet trouwens. Maargoed, van het hele bedrijf koos hij mij uit om het te doen (het is namelijk niet mijn afdelingshoofd ofzo). Dus dan regel ik die shit gewoon, ik houd het straat.
Zou je denken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Idd, ik krijg nooit kusjes in tt's op FOK!.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waardeer het stuk verdriet
Hoe vaker je het zegt, hoe meer ik het ga geloven.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen jij jongen, alleen jij.
heftig manquote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Idd, ik krijg nooit kusjes in tt's op FOK!.
Is jouw UI die van One Direction?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen jij jongen, alleen jij.
Leuke dame.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is leila
Als ik ooit weer een tt krijg, is ie voor jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Idd, ik krijg nooit kusjes in tt's op FOK!.
Wat geloven?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe vaker je het zegt, hoe meer ik het ga geloven.
Ja inderdaad soms ook in: 'Hoe zie jij er nu uit?'quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Id_do_her het volgende:
Drama altijd in die userfototopics. Fuck..
harry fucking stylesquote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is jouw UI die van One Direction?
Ze heeft er ook al minstens dertig gehad.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is leila
Hoeftniet.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een tt krijg, is ie voor jou.
Hopelijk krijg ik van jou meer waardering.
Soms?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad soms ook in: 'Hoe zie jij er nu uit?'
Nee man, leven is zwaar, daarom zit ik aan de drank.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat geloven?
Heb je recent nog in keukenkastjes gekeken of iemands make up gedaan?
nee en wat als ze dat had?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze heeft er ook al minstens dertig gehad.
Nou omdat er in het haar verder geen details zit en alles in strakke lijnen zitquote:
Och jeetje, nou pas goed op jezelf hequote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, leven is zwaar, daarom zit ik aan de drank.
Ik teken simpel, ik probeer Glenn Arthur een beetje na te doen qua haar. Overigens gebruik ik aquarel papier.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou omdat er in het haar verder geen details zit en alles in strakke lijnen zithet is echt niet gek dat ik dat denk, iedere ervaren tekenaar zou dat zeggen op eerste indruk
nee, en dat maakt in principe niet echt zo veel uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en daar hou jij niet zo van toch?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, en dat maakt in principe niet echt zo veel uit.
Hé zo'n schedel heb ik ook gehad dat er een kabel uit zijn oor steekt. Dit had ik dan weer gefixeerd met elastiekjes en kneedgum.quote:
jij kan mijn pener niet handlen teefquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan mij niet handelen vriend
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kan mijn pener niet handlen teef
Ik vind het mooi.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds niet echt goed of zo.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé zo'n schedel heb ik ook gehad dat er een kabel uit zijn oor steekt. Dit had ik dan weer gefixeerd met elastiekjes en kneedgum.
Oke nou vooruit, is verder mijn probleem ook niet. Al zou je het wel doen zou ik er niet naar omkijken alleen ik wou gewoon kijken of je wel eerlijk was want veel mensen denken weg te komen met overtrekken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik teken simpel, ik probeer Glenn Arthur een beetje na te doen qua haar. Overigens gebruik ik aquarel papier.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan aan deze dame denk bij die naam:
Sorry dat ik een beetje boos reageer, maar dan zit ik moeite te doen en dan krijg je te horen dat iemand denkt dat je overtrektquote:Op woensdag 21 november 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oke nou vooruit, is verder mijn probleem ook niet. Al zou je het wel doen zou ik er niet naar omkijken alleen ik wou gewoon kijken of je wel eerlijk was want veel mensen denken weg te komen met overtrekken.
Als dit jouw eigen stijl is waardeer ik dat, prima
Haha wat vind jij mooi dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.
Mijn smaak is verpest.
hoor je anders nooit klagen trutjequote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kan mijn pener niet handlen teef
I know krijg het ook wel eens te horenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry dat ik een beetje boos reageer, maar dan zit ik moeite te doen en dan krijg je te horen dat iemand denkt dat je overtrektniks tegen jou dv
Word mod in PUB jij!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Pssssst. PUB / Wat doen we met PUB? #3 ONZ'ers uit PUB, nieuwe onz sc?
Hoe staan jullie daar tegenover? Kan dat goed lopen? Krijgen we geen gezeik zo? Krijgen jullie dan geen gezeik met ome Hork? Input gaarne
Kliek sc, gaat goed, jwz jwz.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Pssssst. PUB / Wat doen we met PUB? #3 ONZ'ers uit PUB, nieuwe onz sc?
Hoe staan jullie daar tegenover? Kan dat goed lopen? Krijgen we geen gezeik zo? Krijgen jullie dan geen gezeik met ome Hork? Input gaarne
Nou dat is het dus. Ik weet altijd alleen heel goed waarom ik iets tyfuslelijk vind.quote:
Je bent friendzoned?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zal haar wel een keer aan je voorstellen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wind je zo om mn vinger, and you know it guuuurl
Ja, maar dan ook open staan voor andere/nieuwe users? (graag wel even daar posten, daar leest Yv ook actief meequote:
Het telt niet als ze dat zelf ook niet denkt.quote:
ik heb haar laatst nog gesprokenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het telt niet als ze dat zelf ook niet denkt.
Ok man.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb haar laatst nog gesproken
Daar ben ik elk weekend. Of in de buurt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik
wanneer weer rotterdam dan
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb haar laatst nog gesproken
ik zit ieder weekend vast in leidenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ben ik elk weekend. Of in de buurt.
boehoeequote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit ieder weekend vast in leiden![]()
als ik weer ov heb kom ik wel die kant op
wil ik datquote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga al naar Rotterdam, over maandjequote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga maar mee naar rotterdam, ff dagje uit
wat doenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga al naar Rotterdam, over maandje
Probeer het dan eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
al in een paar SC s te horen gekregen dat ik lief moest doen. maar hey hier een kusje
wappquote:
ov is in amsterdam =squote:Op woensdag 21 november 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar hoe later je je eindbestemming bereiktquote:Op woensdag 21 november 2012 23:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe later hij komt hoe meer je geniet toch?
orgasme uitstellen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar hoe later je je eindbestemming bereikt
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oke ik zal speciaal voor jou mijn best doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 23:16:21 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef Taexon het volgende:
ShowerBeer is te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga eens naar VBL SC als je steeds wat te zeiken hebt
ShowerBeer is te doen.het is maar waar je zin in hebt onder de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Komt door dit topic GC / showerbeer... ging het voor de nachbagger meet proberen en vandaag weer..quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is maar waar je zin in hebt onder de douche
hmja ieder zn dingquote:Op woensdag 21 november 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Komt door dit topic GC / showerbeer... ging het voor de nachbagger meet proberen en vandaag weer..
Muziek aan in de douche en lekker er een halfuur onder gaan staan
doe rustig sahbiquote:
Alles moet je een keer geprobeerd hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alles moet je een keer geprobeerd hebbentrue trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Jas van FL lenen?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kheb nivi bij me ga niet leip doen.
ShowerBeer is te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You don't sayquote:Op woensdag 21 november 2012 23:26 schreef Taexon het volgende:
Een bepaalde user probeert echt heel erg gehaat te worden he..?
Een irritante ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
Appel is gewoon een vrolijke jongen.
die van het leven genietquote:Op woensdag 21 november 2012 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
Appel is gewoon een vrolijke jongen.
Beetje kattenkwaad uithaaltquote:Op woensdag 21 november 2012 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die van het leven geniet
piemeltje trek doet ie ook weleens.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
belletje trek hier belletje trek daar
klinkt spannendquote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
piemeltje trek doet ie ook weleens.
Ovquote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en promision.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alleen Miley speelt een hoofdrol.
in dikke winterklerenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alleen Miley speelt een hoofdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |