SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dromenvangertje op 21-11-2012 22:32:03 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef Snowbells het volgende:
Oh grapje. Nou nee ik heb niet overgetekendlijkt me sterk met dik papier op je laptop
autiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik raakte in paniek want moest snel nieuw deel openen
als je het zelf had getekend waren er meer schets lijnen maargoed ik ga deze discussie niet aan.quote:
Anderhalfuur. Geloof je me niet? Ik laat wel zien hoe ik begon-tot eind. Ik teken het eerst licht na, gum het uit en maak de lijnen dik.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je het zelf had getekend waren er meer schets lijnen maargoed ik ga deze discussie niet aan.
hoelang heb je erover gedaan?
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
Er moet geen PUB SC rel komen he dames
Jij wel hequote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk.
Verder niet slecht Snowik snap die nek alleen nog steeds niet
Ik geniet altijd in stilte van die kleine rellen, maar ik houd me er altijd buiten omdat pussy.quote:
Juist goedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik geniet altijd in stilte van die kleine rellen, maar ik houd me er altijd buiten omdat pussy.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
even wat leuks zoeken voor in de op
suggesties?
Nogal hypocriet wel. Maar dat is hoe ik rol.quote:
Maar beter ook,anders krijg jij misschien wel gezeik als je er mee bemoeitquote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nogal hypocriet wel. Maar dat is hoe ik rol.
Nee maar dat heb ik irl ook nogal, wil me nergens mee bemoeien en zo![]()
Wie is zij eigenlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou spontaan lesbisch worden voor haar
ja maargoed. Ik laat daardoor ook nogal snel over me heen lopen en dat is dan wel weer kutquote:Op woensdag 21 november 2012 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar beter ook,anders krijg jij misschien wel gezeik als je er mee bemoeit
een vrouw die in zo'n achterlijke houding in lingerie zichzelf laat fotograferen hoef ik niet in m'n bedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk beter in je bed liggen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk beter in je bed liggen
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een vrouw die in zo'n achterlijke houding in lingerie zichzelf laat fotograferen hoef ik niet in m'n bed
Tja ze is model dan is dat je baanquote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een vrouw die in zo'n achterlijke houding in lingerie zichzelf laat fotograferen hoef ik niet in m'n bed
Je bent echt fan van haar.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Die nek had ik verneukt ja.
[ afbeelding ]
Lana del Rey?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Die nek had ik verneukt ja.
[ afbeelding ]
Doet nie.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Man candy dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |