maarja voor datje die op hebt heb je lauwepils, of je moet onder een koude douche willen gaan staanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
Tip voor de mensen die bang zijn dat er water bij hun bier komt: beugelflesjes. Gewoon telkens dichtdoen.
En voor de man (of vrouw) met grote dorst of lange douchebeurten:
[ afbeelding ]
Anderhalf liter beugel.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar weet jij zeker alles van.
en? Hoe was het?quote:Op zondag 11 november 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
Internet
Ik ga dus zo meteen douchen met bier.
Toch nieuwsgierig
quote:Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even proberen.
En als je die fles in een emmer met koud water of ijsblokjes zet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef slangpie het volgende:
[..]
maarja voor datje die op hebt heb je lauwepils, of je moet onder een koude douche willen gaan staan
vorige week dan in bad geprobeerd, zometeen ff onder de douche denk ik
Had film camera neergezet en een screenshot van het filmpje gemaakt.quote:Op zondag 18 november 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar wie maakte die foto dan?
dat zou kunnen. heb je wel een goed excuus om lang onder de douche te staanquote:Op zondag 18 november 2012 12:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En als je die fles in een emmer met koud water of ijsblokjes zet?
Klopt hier had ik toen ik het voor het eerst deed ook last vanquote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef Elusive het volgende:
de tering zo'n biertje onder de douche komt wel hard aan op de vroege middag en een lege maag
wel voor herhaling vatbaar
pics wachten we opquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:26 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga het vanavond eens proberen. Pics volgen als ik er aan denk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |