SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wist dat deze TT zou komen.
Eensch trouwens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Overloperquote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
Ik wist dat deze TT zou komen.
Eensch trouwens.![]()
![]()
I'm so conflicted.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Feraaaa!!!!quote:![]()
En hoi Kif![]()
En, uiteraard, eens met TT
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoiquote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feraaaa!!!!![]()
En hoi Kif![]()
En, uiteraard, eens met TT
Alles goed?![]()
Ja, moe. Maar verder goed, met jou?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Mooi. Ja, gaat stukken beter, niet zo koud of bloedheet meerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moe. Maar verder goed, met jou?![]()
![]()
Met zijn allen op een rijtje fappen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?![]()
Neuken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met zijn allen op een rijtje fappen.ok
![]()
Ik kom er vandaanquote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Twente... hm ben d'r niet echt bekend dus kan er niet over oordelen
Al het goede komt uit Twente.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Twente... hm ben d'r niet echt bekend dus kan er niet over oordelen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fijnquote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Ja, gaat stukken beter, niet zo koud of bloedheet meer
Meestal maken we er een LAN-party van.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef AnimeFan het volgende:
Wat doen jullie zoal op een SEX meet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
* kingtoppie rolt door de modder samen met Samzzquote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz tackelt kingtoppie en drukt z'n hoofd in de modder.
Rustig aan.![]()
Mja ik wist het wel hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet weten dat zij daar vandaan komt![]()
![]()
Had gekaapt danquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga maar eens lurken om een goede TT te maken.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zeg jij, gekkie.quote:C'est la vie
My thoughts exactly.quote:
Oh wat jammerquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
De reden van mijn geslijm is anders dan de reden van Faxie zijn geslijm.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe weet je dat? Je bent er toch nog nooit geweestquote:?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja okee je probeert geen broekjes binnen te slijmen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De reden van mijn geslijm is anders dan de reden van Faxie zijn geslijm.C'est la vie
Jongens, kingtoppie gaat naar de sportschool, wat ga ik doen?
Buikspieren? Armen? Schouders?Rustig aan.![]()
Volgens mij zijn niet alle wetenschappers daar over eens toch? Net als met suikervervangers enzo...quote:
Tja als jij het zegt![]()
![]()
Alles.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?![]()
Van alles een beetje.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?C'est la vie
Ligt eraan welke wetenschappers je wilt geloven. Die gesponsord door de melkindustrie of die wat zelf onderzoek doenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle wetenschappers daar over eens toch? Net als met suikervervangers enzo...
Tja als jij het zegt.
Everyday is upperbody dayquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee je probeert geen broekjes binnen te slijmen.
Schouders en armen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ja maar jullie komen toch ook wel eens buiten Twente of niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je bent er toch nog nooit geweest?
Maar ik wil wel een keertje die kant op komen hoor![]()
![]()
Tegen mij welquote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Everyday is upperbody day
[..]
Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen..
Ik? Noooit, leugensquote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, is niet jammer.
[..]
Dat je aan het slijmen bent.![]()
![]()
Spierpijn krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?
Succes![]()
Squatten natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Zie jij aan een vrouw uit welke streek ze komtquote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie komen toch ook wel eens buiten Twente of niet dan?
Maar ik wil wel een keertje die kant op komen hoor?
Ja je kan de objectiviteit meestal wel afmeten aan de geldschieters jaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welke wetenschappers je wilt geloven. Die gesponsord door de melkindustrie of die wat zelf onderzoek doen.
![]()
![]()
Je kán het horen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij aan een vrouw uit welke streek ze komt?
![]()
Dat klopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen jou slijm ik dan ook niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb het over zien, niet over horenquote:.
My badquote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over zien, niet over horen.
![]()
![]()
Nou ik las er laatst een dat mensen die structureel melk drinken bij het ontbijt langer fitaal blijven.Rustig aan.![]()
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen.C'est la vie
Je wilt me dood hebben?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles. Benchpress, squat, deadlift, pullups, dips. > douchen > naar huis.
Nee rustig opbouwen.... Max 1 uur en ik ben weg...
Dat alles kan dan wel, maargoed.. Doe dan de andere helft wel morgen ofzo.
Rustig aan.![]()
Maar tegenover 2 dames. Die ik nooit zal hebben.quote:
Dus dat is veilig.Zou jij nee tegen ze zeggen dan?quote:
Dit kun je prima in een uur doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt me dood hebben?
Nee rustig opbouwen.... Max 1 uur en ik ben weg...
Dat alles kan dan wel, maargoed.. Doe dan de andere helft wel morgen ofzo.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij aan een vrouw uit welke streek ze komt?
![]()
![]()
Gloeiende, gast waar ik N64 kabel zou halen is niet aanwezig en neemt z'n telefoon niet op
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Kan allemaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Buikspieren? Armen? Schouders?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Huh?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar tegenover 2 dames. Die ik nooit zal hebben.
Dus dat is veilig.
[..]
Zou jij nee tegen ze zeggen dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Everyday is upperbody day
[..]
Nouja, niet dat ik daar nee tegen zou zeggen.
Dat. En mensen die alleen maar hun bovenlichaam trainenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.![]()
![]()
Iedere dag een nieuwe spiergroep kan prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.Rustig aan.![]()
Tegen de helft waarschijnlijk wel. Als ik het zo inschat.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij nee tegen ze zeggen dan?C'est la vie
Het trainen van je benen komt tevens je andere spieren ten goede.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat. En mensen die alleen maar hun bovenlichaam trainen
Wat is daar niet aan te begrijpen?quote:http://weknowmemes.com/2012/07/everyday-is-upper-body-day/quote:Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk moet er wel een rustdag tussen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat klopt, maar Kaneel had het over bovenlichamenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het trainen van je benen komt tevens je andere spieren ten goede.![]()
![]()
Op zich kan dat wel, maar ik train vaak meerdere spiergroepen tegelijk. Ook omdat je met veel oefeningen niet slechts één spiergroep gebruikt. Ze helpen elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe spiergroep kan prima.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Door toename aan steroiden in je lichaam?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het trainen van je benen komt tevens je andere spieren ten goede.Rustig aan.![]()
Ja, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tegen de helft waarschijnlijk wel. Als ik het zo inschat.
Geeft ook niet. We delen in ieder geval 1 geheime liefde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je zegt tegen twee dames te slijmen. Lees ik dat goed? Zo ja, dan lul je uit je nekquote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te begrijpen?
[..]
http://weknowmemes.com/2012/07/everyday-is-upper-body-day/.
Rug + biceps.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich kan dat wel, maar ik train vaak meerdere spiergroepen tegelijk. Ook omdat je met veel oefeningen niet slechts één spiergroep gebruikt. Ze helpen elkaar.
Schouders borst triceps.
Buik kan bij beide, benen ook wel, of apart.Rustig aan.![]()
Ik zou eens even moeten navragen hoe het precies komt. Ex had het ooit heel mooi uitgelegd, maar minder dan de helft is blijven hangen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door toename aan steroiden in je lichaam?
Dat lijkt me niet heel chill, een lul uit je nek.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt tegen twee dames te slijmen. Lees ik dat goed? Zo ja, dan lul je uit je nek.
Rustig aan.![]()
Je buik kan sowieso elke dag.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rug + biceps.
Schouders borst triceps.
Buik kan bij beide, benen ook wel, of apart.
Ik deed ook regelmatig m'n hele lichaam op één dag. Dan een dag cardio ertussen en dan weer m'n hele lichaam. Maar het is maar net wat je prettiger vindt. Je kan ook bovenlijf - onderlijf - bovenlijf - onderlijf - etc. doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dat zijn er een of twee. Zegt niet zo veel, hequote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval alleen nog maar mooie dames uit Twente.
Waarom?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je buik kan sowieso elke dag.
Ik deed ook regelmatig m'n hele lichaam op één dag. Dan een dag cardio ertussen en dan weer m'n hele lichaam. Maar het is maar net wat je prettiger vindt. Je kan ook bovenlijf - onderlijf - bovenlijf - onderlijf - etc. doen.Rustig aan.![]()
Je buikspieren kunnen meer hebben, hebben minder rust nodig en herstellen sneller.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt tegen twee dames te slijmen. Lees ik dat goed? Zo ja, dan lul je uit je nek.
Tegen 2 in ieder geval bewust.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kijk, dat is alweer wat andersquote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen 2 in ieder geval bewust..
Ik slijm gewoon helemaal niet.
Je moet niks, maar het is sowieso niet verkeerd.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik blijf erbij dat je als beginner het beste voor 3x in de week fullbody moet kiezen.
Tegen wie slijm ik nog meer dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat is alweer wat anders.
Ik slijm gewoon helemaal niet.
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 21 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet niks, maar het is sowieso niet verkeerd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Je buikspieren kunnen meer hebben, hebben minder rust nodig en herstellen sneller.Best vaak dat als ik buikspieren train dat ze de volgende dag niet hersteld zijn hoor...quote:
Ik zou daar ook zekers 1 dag rust aan geven.Rustig aan.![]()
Ik blijf erbij dat ik gewoon niet aan de gewichten ga hangen, ik blijf lekker paardrijden.
Doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Best vaak dat als ik buikspieren train dat ze de volgende dag niet hersteld zijn hoor...
Ik zou daar ook zekers 1 dag rust aan geven.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf erbij dat ik gewoon niet aan de gewichten ga hangen, ik blijf lekker paardrijden lekker in de modder rollen..
Rustig aan.![]()
2 Volgens mijquote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat zijn er een of twee. Zegt niet zo veel, he.
![]()
![]()
Heb je wel eens een orgasme als je paardrijd?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf erbij dat ik gewoon niet aan de gewichten ga hangen, ik blijf lekker paardrijden.
![]()
In principe hoeft het niet. Misschien train je ze te veel?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Best vaak dat als ik buikspieren train dat ze de volgende dag niet hersteld zijn hoor...
Ik zou daar ook zekers 1 dag rust aan geven.
Maar goed, ieder mens is anders. Kan zo zijn dat die van jou wel rust nodig hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat het weg meevalt de laatste tijdquote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen wie slijm ik nog meer dan?.
Niet echt netjes dit8 uur afspreken en er dan niet zijn.. Is maar goed dat ik nog niet betaald heb.. Dan maar ergens anders voor dat kabeltje kijken...
Hij volgt mijn voorbeeldquote:Op woensdag 21 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het weg meevalt de laatste tijd.
![]()
![]()
*Zucht.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je wel eens een orgasme als je paardrijd?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dank je.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het weg meevalt de laatste tijd.
Dat ehh, gaat niet echt lijkt me.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
In principe hoeft het niet. Misschien train je ze te veel?
Maar goed, ieder mens is anders. Kan zo zijn dat die van jou wel rust nodig hebben.
Ik bedoel, ik ga gewoon door totdat de spieren significant minder functioneren, heeft altijd wel goed gewerkt...
Dus ik stop als ik niet meer 10 herhalingen kan doen bij iets waar 20 in het begin makkelijk bij gaat bijvoorbeeld.
Als ik mijn kracht niet meer kwijt kan valt er voor mijn gevoel niks meer te trainen.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zucht jij ook als je een orgasme hebt?![]()
![]()
Ik word zo moe van die vraagquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zucht jij ook als je een orgasme hebt?.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
Samzz, hoelang doe je er eigenlijk over om een orgasme te krijgen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
Samzz, hoelang doe je er eigenlijk over om een orgasme te krijgen?![]()
![]()
Watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
Samzz, hoelang doe je er eigenlijk over om een orgasme te krijgen?_!
Nee, daar krijg ik ADHD van.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Word je ook moe van orgasmes?
Ik val altijd gelijk in slaap“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Overtrainen is best mogelijk hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ehh, gaat niet echt lijkt me.
Ik bedoel, ik ga gewoon door totdat de spieren significant minder functioneren, heeft altijd wel goed gewerkt...
Dus ik stop als ik niet meer 10 herhalingen kan doen bij iets waar 20 in het begin makkelijk bij gaat bijvoorbeeld.
Als ik mijn kracht niet meer kwijt kan valt er voor mijn gevoel niks meer te trainen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
OMGquote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
Maar Samzz ik krijg geen antwoord op mijn vraag?![]()
![]()
I don't blame her.quote:
Soort van. Zit op mn tabletquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit je nu mobiel of niet? Ik zou je nog een link sturen.
Nee, KT.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook ritalin na de seks?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik stuur je wel even een DM, dat kan altijdquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soort van. Zit op mn tablet![]()
![]()
Hey Meid, nog bedankt voor de post! Ik heb mijn oordopjes weerquote:I ow you big time !
Edit: rest van de SC, goeie avond !![]()
![]()
Dat kan wel iddquote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een DM, dat kan altijd
Doe ze de groeten.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even de visite opzoeken, lurk af en toe wel via mobiel
Vandaag was saaiquote:
14 SHADES OF GREY
Neuh niet echt, alleen slecht geslapen de hele weekquote:Verder gewoon een werkweek
Van het weekend wel naar een optreden
[ Bericht 24% gewijzigd door Faxie op 21-11-2012 20:49:43 ]![]()
Ik heb een nieuwe fitness outfit gekocht en ik ben een vriendin aan het troosten.. dat was mijn dagquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Altijd nog beter dan mijn dagquote:Op woensdag 21 november 2012 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe fitness outfit gekocht en ik ben een vriendin aan het troosten.. dat was mijn dag.
.
Enerverend!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:48 schreef Raene het volgende:
Ik heb een nieuwe fitness outfit gekocht en ik ben een vriendin aan het troosten.. dat was mijn dag.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ga je met lola sporten?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:48 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb alleen maar keihard gewerkt, maar hoor dat jullie niet echt een betere dag hebben gehad als ik
Ik heb tv gekeken, gelezen, gegeten, naar het toilet geweest, gefokt en geslapen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo druk ja?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep.
vragen ze of ik beneden kom, moet ik staan![]()
![]()
Er was geen verschil geweest als ik gewerkt had, behalve dat ik niet uit kon slapenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alleen maar keihard gewerkt, maar hoor dat jullie niet echt een betere dag hebben gehad als ik.
![]()
Heb je zowaar uitgeslapen ja?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was geen verschil geweest als ik gewerkt had, behalve dat ik niet uit kon slapen.
Klinkt opzich redelijk als mijn dag behalve het tv kijken en fokken en slapen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb tv gekeken, gelezen, gegeten, naar het toilet geweest, gefokt en geslapen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik was eerst om 5 uur klaar wakker. Kachel aan gedaan, thee gezet, terug naar bed, gedronken, even geFOKt, en toen geslapen tot uur of 10.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je zowaar uitgeslapen ja?![]()
Lange werkdag hier.. Sta ik daarnet bij die gast voor die kabel, niemand aanwezig, telefoon niet opnemen (afspraak was 8 uur..) Stap ik net thuis binnen gaat de telefoon.. Ja mooi niet dat ik dat kabeltje nog wil hebben van hem..quote:Op woensdag 21 november 2012 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alleen maar keihard gewerkt, maar hoor dat jullie niet echt een betere dag hebben gehad als ikDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Laat het hem brengen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lange werkdag hier.. Sta ik daarnet bij die gast voor die kabel, niemand aanwezig, telefoon niet opnemen (afspraak was 8 uur..) Stap ik net thuis binnen gaat de telefoon.. Ja mooi niet dat ik dat kabeltje nog wil hebben van hem..![]()
Neuh, ik lees net dat de kabel van de Gamecube en de SNES ook werken.. Dus morgen even de kabel van de SNES bekijken.. En anders heeft Buurmeisje volgensmij zelf een Gamecube..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nice!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was eerst om 5 uur klaar wakker. Kachel aan gedaan, thee gezet, terug naar bed, gedronken, even geFOKt, en toen geslapen tot uur of 10.Stomquote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lange werkdag hier.. Sta ik daarnet bij die gast voor die kabel, niemand aanwezig, telefoon niet opnemen (afspraak was 8 uur..) Stap ik net thuis binnen gaat de telefoon.. Ja mooi niet dat ik dat kabeltje nog wil hebben van hem..
Kloptquote:Op woensdag 21 november 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, ik lees net dat de kabel van de Gamecube en de SNES ook werken.. Dus morgen even de kabel van de SNES bekijken.. En anders heeft Buurmeisje volgensmij zelf een Gamecube..
Jah, wilde vanavond testen of de spellen het nog deden.. Nouja, morgenochtend maar even langs ouderlijk huis scheuren voordat ik ga werken..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh dat is wel handig dat dat werktquote:Op woensdag 21 november 2012 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, ik lees net dat de kabel van de Gamecube en de SNES ook werken.. Dus morgen even de kabel van de SNES bekijken.. En anders heeft Buurmeisje volgensmij zelf een Gamecube..![]()
![]()
Coolquote:
Vroegah, toen Consolebouwers nog aan gemakkelijkheid dachtenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig dat dat werkt
Volgens mij zit er tussen SNES en GC wel aardig wat jarenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool
[..]
Vroegah, toen Consolebouwers nog aan gemakkelijkheid dachten
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 21-11-2012 21:11:45 ]![]()
Zit een cutie in de trein heel hard te studeren. Ziet er erg schattig uit
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit een cutie in de trein heel hard te studeren. Ziet er erg schattig uit![]()
![]()
En toch dezelfde kabel gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zit er tussen SNES en GC wel aardig wat jaren
Wie zegt dat ik jou een cutie vind?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dakannie, ik zit thuis moet te zijn van 't werkenWhat you forget, you are gonna repeat.
Auwquote:Op woensdag 21 november 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou een cutie vind?
BAM!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou een cutie vind?![]()
![]()
Amersfoortquote:
Ze zijn hier huizen aan het bouwen aan het water op dezelfde afstand als bij jou. Daar zo ik zoooo graag willen wonen, maar zal wel duur zijn![]()
![]()
BOOOOOOORED.
Herkenbaar, maar ik ga zo nog even een paar uur gamen denk ikquote:
Ik kijk halfslachtig een film, maar ga over een uur toch slapen, denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar ik ga zo nog even een paar uur gamen denk ikEr is alleen Port. Daar hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het moment dat alcohol inschenken een goed idee wordt.Wanneer is zo?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je zo op TC als ik thuis ben?
Met een kwartiertje ongeveerquote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk halfslachtig een film, maar ga over een uur toch slapen, denk ik.
[..]
Er is alleen Port. Daar hou ik niet zo van.
[..]
Wanneer is zo?
Ik heb nog wel wat voor je, maar wat ik er nu weer mis met port?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen zin in films, al moet ik nog wat series afkijken.. Maar dat kan vrijdag overdag ook nog..quote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk halfslachtig een film, maar ga over een uur toch slapen, denk ik.
[..]
[..]
Wanneer is zo?
Misschien dat ik zo op TC kom spieken anders, maar dunnoDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oké.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een kwartiertje ongeveerIk hou er gewoon niet van.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat voor je, maar wat ik er nu weer mis met port?
Strak plan.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen zin in films, al moet ik nog wat series afkijken.. Maar dat kan vrijdag overdag ook nog..
Misschien dat ik zo op TC kom spieken anders, maar dunno
Oké, dan drink ik deze vodka voor jou.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Ik hou er gewoon niet van.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga maar eens een fiets kopen. Anders kom ik ook niet bij het zwembad.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vodka.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, dan drink ik deze vodka voor jou.
Wat heb ik er aan als jij een serie gaat kijken?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Strak plan, TC aan of Series kijken?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als jij een serie gaat kijken?
Tc dus.. Misschien straks even
Inb4: buurmeisjequote:Op woensdag 21 november 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi dat die deken ook op een lap bacon lijkt.![]()
Ben ik niet met je eens watertornado. Bacon ziet er lekkerder uit
Even uit de trein stappen en fietsen..What you forget, you are gonna repeat.
Je gaat er vandoor?quote:
Ik wist niet dat jij zo'n bacon-o-fiel was.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben ik niet met je eens watertornado. Bacon ziet er lekkerder uit
Even uit de trein stappen en fietsen..neequote:zie boven.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ohquote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n bacon-o-fiel was.
[..]
nee
[..]
zie boven.![]()
![]()
Gelukkig maar. M'n hart stond even stil.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n bacon-o-fiel was.
[..]
nee
[..]
zie boven.
Dat doet ie iedere seconde eventjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. M'n hart stond even stil.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Scherp.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet ie iedere seconde eventjes.![]()
Tenzij je loopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet ie iedere seconde eventjes.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan hoop ik niet dat je ooit een meisje gaat likken.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn geest is nog scherper dan mijn tong.![]()
Doe ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je ooit een meisje gaat likken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ehm.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je ooit een meisje gaat likken.![]()
Meisjes bloeden al vaak genoeg van zichzelf.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
Meisjes bloeden al vaak genoeg van zichzelf.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
![]()
Stel je niet zo aan, je hebt er toch geen last van?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Indirect welquote:Op woensdag 21 november 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je hebt er toch geen last van?
14 SHADES OF GREY
Ligt eraan.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niet zo serieus reagerenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je hebt er toch geen last van?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mannen die er niet mee om kunnen gaan.
Oh wacht, dat zijn geen mannen.quote:![]()
Sorry, ik ben ongesteld.quote:
PMS is a bitchquote:
14 SHADES OF GREY
Pics?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben klaar... en ik heb iemand heel blij gemaakt geloof ik
Waarmee?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ben klaar... en ik heb iemand heel blij gemaakt geloof ikBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Niet iedere vrouw heeft last van PMS.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Snap ik.quote:Maar ben benieuwd.
Jij bent een echte schipper?quote:Thank god for thatquote:Op woensdag 21 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw heeft last van PMS.
14 SHADES OF GREY
Ik heb er maar 1 dag goed last vanquote:Op woensdag 21 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw heeft last van PMS.![]()
![]()
Dit. Mensen die alles op PMS afschuivenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw heeft last van PMS.![]()
![]()
Ja dat vind ik ook stomquote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Mensen die alles op PMS afschuiven![]()
![]()
Ik heb nooit last van PMS![]()
Uberhaupt niet van ongesteld zijn. Alleen de avond voor het ongesteld worden wat krampen, maar verder helemaal niets
Ach sommige mensen maken er een sport van om andere de schuld te geven van allesquote:14 SHADES OF GREY
Inderdaad, terwijl het maar bij 2 tot 10 procent van de vrouwen voorkomt. Het is wat anders dan de reguliere ongemakken die gepaard gaan met menstruatie.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Mensen die alles op PMS afschuivenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Dat wist ik nog niet. Dan is het helemaal onzin.
Daar denken sommige dames vast anders overquote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Dat artikel is ook pas van oktober he.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Slapen.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Opeens nergens zin meer in hebben is best naar..![]()
Heb je zin in nietsdoen?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Opeens nergens zin meer in hebben is best naar..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gewoon gaan slapenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Opeens nergens zin meer in hebben is best naar..misschien ben je moe ofzo of je hebt de mannelijke versie van PMS
14 SHADES OF GREY
Ik zeg niet dat daardoor hun klachten minder erg zijn, maar dan is het geen PMS waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar denken sommige dames vast anders overO, dan valt het nog mee dat ik het niet wist.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat artikel is ook pas van oktober he.
Tijd om naar bed te gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Opeens nergens zin meer in hebben is best naar..Dude ...quote:Op woensdag 21 november 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapenmisschien ben je moe ofzo of je hebt de mannelijke versie van PMS
Ik ben ook best moe, maar wil niet te lang slapen, morgen pas om 12 uur werken ofzo..quote:Op woensdag 21 november 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapenmisschien ben je moe ofzo of je hebt de mannelijke versie van PMS
Over die klachten zal ik ook niet lichtzinnig doen of grapjes maken. Sommige vrouwen zijn iedere maand gewoon echt een paar dagen ziek.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat daardoor hun klachten minder erg zijn, maar dan is het geen PMS waarschijnlijk.14 SHADES OF GREY
Je kan toch morgen op om 8 uur ofzo opstaan en dan eerst nog wat nuttigs doenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook best moe, maar wil niet te lang slapen, morgen pas om 12 uur werken ofzo..
14 SHADES OF GREY
Klopt.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over die klachten zal ik ook niet lichtzinnig doen of grapjes maken. Sommige vrouwen zijn iedere maand gewoon echt een paar dagen ziek.
Mijn beste vriendin heeft er ook enorm last van
Avund.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
OMG, van 4 series de nieuwe ep, dat wordt een latertje vandaag
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Wie weet hoe het liedje in de reclame van gezondopreis.nl heet?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hey youquote:, goed dagje gehad ?
Shazam ?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
Wie weet hoe het liedje in de reclame van gezondopreis.nl heet?![]()
![]()
Smakelijk.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgende keer kapsalon denk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede maaltijd voor na het sportenEetse
Rustig aan.![]()
Kan je aan het aantal KFC's in de stad berekenen hoeveel donkere mensen er in de stad leven? Vraagt zich af*Rustig aan.![]()
En aan hoeveel watermeloenen er verkocht worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
Kan je aan het aantal KFC's in de stad berekenen hoeveel donkere mensen er in de stad leven? Vraagt zich af*The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
Kan je aan het aantal KFC's in de stad berekenen hoeveel donkere mensen er in de stad leven? Vraagt zich af*
Leiden heeft negers, maar geen KFC.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eten negers watermeloenen?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
En aan hoeveel watermeloenen er verkocht worden.Rustig aan.![]()
Wel verwaarloosbaar weinig tov denhaag rotterdam en amsterdam.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Leiden heeft negers, maar geen KFC.
Utrecht heeft ook weinig negers en ook weinig kfc's dacht ik.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: